Every review we hold for the Cardiff office, from every platform, shown as written. First names only.
★★★★★ 5/5
GoogleThomas was great at helping me find the right property and Sean has a great approach to viewings. Always friendly when I arrive in store.PositiveResponsiveness, Professionalism
Llinos · 12 June 2022
Agent replied · 11 June 2024
Hi Llinos, Thank you for your review left for Sean and Thomas. It has been a pleasure to assist in finding you your new home. Thanks Darlows.
★★★★★ 5/5
GoogleWe have had a very poor experience with Darlows for the past few years, but recently we have been in contact with Lauren Keirle and she has been excellent with her service. We are finally optimistic thanks to her.
N · 3 November 2024
Agent replied · 10 November 2024
Thank you for your lovely review for Lauren. She will be pleased you are happy with her service. Thanks, Cardiff Property Management.
★★★★★ 1/5
GoogleIncompetence would not even begin to describe this agency. As landlord there is nothing more infuriating than having to speak to a different person each time I phone up. No one ever seems to have any clue what is going on, every time I request information or access in relation to the property I rent, I have to chase, chase and chase again. Most recently I found out my property is going empty in a month, they have been more of a hindrance than a help in getting it re-let and it now looks like there will be a void period because of their incompetence.
As you can see from below, even though the agent has my details, as a landlord, they want me to chase them to rectify the situation, rather than bothering to pick up the phone to me.
Scott · 12 June 2021
Agent replied · 11 June 2024
Dear Mr Harris, Thank you for taking the time to leave us feedback, we are sorry to read that you did not have a positive experience with us, but thank you for bringing this to our attention. Could you email us at cardiff.lettings@darlows.co.uk so that we can discuss this further and try to resolve this with you? Kind Regards, Darlows Lettings, Albany Road.
★★★★★ 5/5
GoogleThank you so much, Donna Stonelake! You have replied to all my emails, and you have done so within hours from your Cardiff branch in Albany Road. We have purchased several houses from Darlows, and it was refreshing to see the improved service quality under your management. Responding to emails quickly and being proactive in supporting a conveyancing process by the estate agent can make a big difference in the transaction process. And therefore, I am pleased, happy and grateful to you. Thanks again, Donna Stonelake.PositiveResponsiveness
Barua · 12 June 2021
Agent replied · 11 June 2024
Thank you so much for your kind review, I am pleased that you were happy with the level of service received on this occasion. We look forward to helping you in the future.
★★★★★ 5/5
GoogleProfessional, informative and extremely responsive! Having spent ages looking for our ideal rental property we came across one which was being advertised by Darlows. Quickly requested a viewing and our negotiator (Cai Daniels) was quick to respond in sorting out a time slot later that day.
That really set the president for the rest of the process. He was quick, efficient and made an unfamiliar process to myself as simple as possible. The stress was completely taken away through regular updates of how everything was going.
Fab customer service - highly recommend!
Aimée · 12 June 2021
Agent replied · 11 June 2024
Hi Aimee, Thanks for taking the time to leave this fantastic review for Cai, we always strive to provide exceptional customer service and its great to see that we've met expectations here. We hope you enjoy your time at the property. - The Darlows Lettings Team
★★★★★ 1/5
TrustpilotDONT LET DARLOWS MANAGE YOUR PROPERTY
Do Not Use Darlows to manage any of your property especially in Cardiff area.To start off Darlows are also know as Spicehaart.1: before I signed the contract I specifically ask what hidden charges are there as I live abroad. They have not mentioned anything about annual NRL fees , to top that off they charged me this in march and now they charged me in May ( so Much for ANNUAL robbing gits )they also then charge additional admins fees on top which was not even mentioned.2: Income and expenditure report fee !! HIDDEN CHARGES !!! that cost £120 which I dont even need.3: their communications is appauling it takes 2 weeks without reply and if your agent is on holiday you wll not get help at all.I have to use threatening emails using Consumer Rights Act 2015 and guess what immediately they replied !!for Land Lords and tennants:"Failing to understand current consumer legislation could lead to a breach of your customer's consumer rights. ... Failing to do so could entitle the customer to cancel - up to 12 months and 14 days after signing the contract, even if your contractual obligations have been performed".4: their contractors are DOUBLE the price what you can get yourselves , however if I go and find contractors myself then what is the point of me paying FULLY SERVICED FEE and then they make money by charging more ! This is Unfair trading.Fully service fee should also cover anything of communications and money handling , but they charge me NRL fees !!5: my previous agent ( not darlows ) give me very stable rent into my bank every month, BUT Darlows gives me less and LESS every month almost not enough for me to sustain my mortage At the end of the day they are Robbing Agents dont use them.
Alan · 3 June 2021
Agent replied · 13 June 2024
Hi,Apologies for the delay in responding to your comments.We're sorry to hear about your situation. This isn't the five star level of service we strive for. If you'd like to discuss this further, please email help@darlows.co.uk with details and we will pass to the relevant team to investigate for you.Thank you
★★★★★ 5/5
GoogleI have worked with Harry on a number of transactions. Harry is easy to contact and goes above and beyond to assist me with all queries I may have. I would recommend Harry to others, Thank you Harry!
Alex · 13 June 2019
Agent replied · 11 June 2024
Mr Harris, we're happy you found our staff to be so supportive during your experience here at Darlows Albany Road. We sincerely thank you for the positive review, and look forward to seeing you again soon!
★★★★★ 5/5
GoogleVery helpful amd friendly. Easy happy to answer questions.
Sian · 13 July 2026
★★★★★ 1/5
TrustpilotDo not rent with Darlows!
So I got out of the hell hole that was the house that I was renting from Darlows...Notice confirmed? Had to repeatedly call and email to get confirmation of receipt.Check out process? Clueless.Exit inspection? Had to chase.Confirmation of outcome of the exit inspection? Had to chase.Since I left the property they have been handing out my personal details to new utility companies for the house that I left two months ago!On top of that, our account wasn't closed properly and I was getting sent rent arrear letters after check out!I called property management 10 times, left 4 messages and sent 5 emails. No one responds!
Emmelia · 29 April 2021
Agent replied · 13 June 2024
Hi,We're sorry to hear about your situation. This isn't the five star level of service we strive for. If you'd like to discuss this further, please email help@darlows.co.uk with details and we will pass to the relevant team to investigate for you.Thank you
★★★★★ 5/5
GoogleGood service. Problem fixed within the hour. Sara was very professional and friendly. Helped me to sort my problem straight away, she’s a very good asset to the darlows team.PositiveResponsiveness, Professionalism
Charlotte · 12 June 2021
Agent replied · 11 June 2024
Good morning, thank you so much for your great feedback! Have a great day. Regards Darlows property management.
★★★★★ 5/5
GoogleThank you to all the team at Darlows Estate Agent Albany Road for the purchase of my house and the first class customer service I received. Especially Harry Diamond who went above and beyond in delivering a great experience.
Wesley · 13 June 2018
Agent replied · 11 June 2024
Hi Wesley, thank you for your kind review; we are happy to pass along your comments to the team here at Darlows Albany Road! If you're ever in need of more help, please let us know!
★★★★★ 5/5
TrustpilotThomas sullivan
Thomas Sullivan went really out of his way to make sure me and my son were in are lovley property sooner rather than later,,he his so calm and polite and really makes you feel your in safe hands,,,thank you again Thomas.kind regards francesca
Francesca · 13 September 2023
★★★★★ 5/5
GoogleVery happy with our experience using Darlows cardiff to rent. Sophie the new manager has been extremely helpful and quick to respond, answering all of my questions about the end of our tenancy, and has made everything absolutely clear, leaving us doubt free and sure of the process!
Ben · 12 May 2024
Agent replied · 11 June 2024
Thank you Ben for taking the time to leave Sophie a review, We are so happy to hear you are getting quick responses and making everything clear for you., Property Management @ Darlows.
★★★★★ 5/5
GoogleI had good experience in dealing with Darrow's estate agents
. I am particularly grateful for the quick and efficient support I received from Ms Lauren Keirle. She managed to mediate and solve a conflict efficiently and quickly.
KHALID · 27 October 2024
Agent replied · 11 June 2024
Thank you for your kind review for Lauren. She will be pleased you are happy with her service. Thanks, Cardiff Property Management.
★★★★★ 5/5
GoogleSophie Peake was very good and helpful
Jon · 14 December 2023
Agent replied · 11 June 2024
Thank you for taking the time to leave me a review. Always happy to help! Sophie @ Property management.
★★★★★ 5/5
GoogleSplendid service! Special shout out to Mia, helped us a lot finding a home in the busy Cardiff rental market! Friendly, efficient and considerate.
D · 12 June 2022
Agent replied · 11 June 2024
Good morning, Thank you very much for my review. Always happy to help Mia @ Lettings
★★★★★ 5/5
TrustpilotVIEWING WITH JESSICA JONES
On recently requesting a viewing of a property from the brynmawr branch upon arrival we were greeted by a lovely warm welcoming smile and a friendly young lady introducing herself as jessica which put us at ease immediately as viewings can be cold and clinical, we found jessica to be very honest and open in answering any questions put to her and very informative of the area, clearly proud of the area and passionate about her job, was a real pleasure, thankyou kindly jessica, highly recommend
Anonymous · 1 May 2024
★★★★★ 5/5
TrustpilotSpoke to Hayley about a few matters…
Spoke to Hayley about a few matters regarding rent arrears and tenancy and she was nothing but extraordinary. Completely professional but helpful and sweet at the same time ..... have a good day Hayley
Bobby · 8 June 2020
Agent replied · 13 June 2024
Dear Bobby Holmes, Thank you for taking the time to share your experience. We are delighted you are pleased with the service you received whilst letting your property. We always love to hear from our customers, especially with such great feedback. We wish you all the best and hope to speak to you again in the future. Darlows Albany Road (Lettings)
★★★★★ 5/5
TrustpilotThank you Lauren
Thank you Lauren Keirle for your professional handling of calls and prompt response when dealing with rental issues, very good communication and understanding.
Sahir · 7 July 2022
Agent replied · 13 June 2024
Hi,Thank you for taking the time to leave us a great review about your experience with Lauren and the Albany Road branch!
★★★★★ 5/5
GoogleGood professional service. Sashka and Emma were helpful and responsive in terms of answering our questions and getting our tenancy set up quickly.
Matt · 12 June 2022
Agent replied · 11 June 2024
Hi Matt, Thank you for taking the time to leave this 5 star review on how you found our service.
★★★★★ 5/5
GoogleThanks to Sara for getting our rental date sorted, we love living in our flat on Claud Rd. We’ve both changed jobs recently, so are supper pleased you could accommodate our needs with the landlord to sort a date that worked for us all. Any queried was also pleasantly sorted over the phone.PositiveResponsiveness, Professionalism, Value
Sara · 12 June 2022
★★★★★ 5/5
GoogleAmazing team and extremely helpful they made our purchase seamless. Would highly recommend Jodie and all of her team. Sorry for the late review as you can imagine it has been manic :)
George · 12 June 2020
Agent replied · 11 June 2024
Hi Mr. Hoskins, we are very happy to have provided you with such a positive experience! We wish you all the best for the future in your new home. Darlows Albany Road
★★★★★ 5/5
GoogleOsayd Helal: I completed my tenancy on 21/11/2023, and I must commend Nadia Refae, for her exceptional support throughout the process. Her guidance and assistance were invaluable, making the transition smooth and hassle-free. I truly appreciate her professionalism and dedication to ensuring a positive experience. Thank you, Nadia, for your outstanding service.
Osayd · 13 January 2024
Agent replied · 11 June 2024
Thank you for taking the time to leave me a google review I really appreciate it. I am glad you has exceptional service. Nadia @ Property Management.
★★★★★ 4/5
GoogleProfessional and friendly service. Harry was genuinely keen to work with and resolve the inevitable challenges that purchasing a house throws up. I found this to be very useful as house buying is always a stressful time.
Mr · 13 June 2018
Agent replied · 11 June 2024
Hi Ms Millett, thank you for taking the time to leave a review for us at Darlows Albany Road. We're happy we could meet your expectations!
Where the same review appears twice we show it once. We leave out reviews that name another agent or another of the brand's offices.