Trusted Agent profile · Canterbury

Your Move Canterbury reviews

4.3

★★★★★ Great

2,145 reviews across 2 platforms

3 St. Margarets Street, Canterbury, CT1 2TP

Part of Your Move, see every office.

Your Move's office in Canterbury, at 3 St. Margarets Street, is rated 4.3 out of 5 across 2,145 reviews on two platforms, including 293 Google reviews rated 4.2.

Google logo

4.2 / 5

293

Reviews on Google

This office

Trustpilot logo

1,852

Reviews on Trustpilot

Business-wide

Want a trusted local agent to help?

Tell us what you need and we'll put you in touch. Your Move hasn't joined The Trusted Agent yet, so we'll pass your enquiry to them or to up to three other top-rated agents near Canterbury.

What do you need help with?

Reviews

Every review we hold for the Canterbury office, from every platform, shown as written. First names only.

5/5

Trustpilot

Top team

Top team. Thank you to the unforgettable Myles, Michael and the rest of the team for getting us over the final hurdle in selling our property. You made our experience so pleasant and you kept us informed of everything along the way. Will hope to deal with you again in the future!

Mariam · 15 September 2023

1/5

Trustpilot

Avoid

WARNING: If you withdraw from this branch because they fail to sell your home, expect to be hit with a discretionary "AML fee" termination penalty.

S · 18 May 2026

5/5

Trustpilot

YOUR MOVE GLENDWOOD in Romford were…

YOUR MOVE GLENDWOOD in Romford were brilliant! The staff are so friendly and helpful (Danielle, Natasha, Andrea and Gary.) All communication between us and the staff went smoothly and any questions I had I was able to contact the team and ask away. The information they provided for the property was excellent and it just made our lives so much easier so thank you!

Sahida · 19 August 2022

5/5

Google

I just wanted to write a quick review regarding the fantastic service my partner Nicola & I received in the Yourmove branch in Canterbury. As first-time buyers, we were very nervous as to the process of buying a property. Fortunately, Jake Sales, one of the sales consultants, couldn't have been more helpful. He has found us our dream property as first-time buyers & recommended Liz, one of the financial advisors too us as well. Nothing was too stressful for Jake or Liz & I can't sing enough praise about either of them. I have recommended both Jake & Liz to friends of mine looking to rent/buy or sort out mortgages & wish them the best of luck in the future. Will Stentiford

Will · 15 June 2018

5/5

Google

We are tenants and landlords through the Canterbury branch. We have the experience of renting a property that is fully managed and letting a property with Rent Collect. YourMove Canterbury have made the experience as smooth as possible. When we have needed repairs they have acted quickly and when we have had rent issues they have offered realistic options to keep us financially supported. We have regular emails and phonecalls, they have always got back to us and if they can't answer the query then they pass it on to a colleague who does. We have been especially impressed by the knowledge and experience of Lucy and Sarah. We would also like to thank Joe for finding us new tenants in such a short space of time.

Nina · 15 June 2018

5/5

Trustpilot

Excellent Service

Stress free experience

Happy · 14 October 2026

5/5

Trustpilot

Massive thank you to Abigail and Co at…

Massive thank you to Abigail and Co at the West Denton branch for all of their support on helping me to buy my first own home. There were a number of issues (none which were down to the Estate Agents) throughout the process, but I was kept updated throughout with a lovely friendly service and we got there in the end. Thank you so much to you all

Miss · 31 January 2022

5/5

Trustpilot

Emma Walker at Waterlooville branch

Emma Walker at Waterlooville branch. We received great service from Emma when we put our house on the rental market. She said she would have no trouble finding the right tenants for us, and she kept her promise 😊. She accomplished the viewings and was lovely and helpful and kept us informed. After 2 days of viewing, we had found the perfect tenants. Thank you Emma 😊

Amanda · 24 March 2022

1/5

Trustpilot

Fully Managed service is not worth the money

Let a flat for 2.5 years using Your Move's fully "managed" service. Pros: tenants were found quickly, rent received on time. Cons: Fully managed service is ok until a problem arises. We had a leak. They sent several plumbers. The leak continued. I was billed for the work despite it not being resolved. After a year, I requested access. The floorboards were saturated and the wc was sinking into the floor. Wet rot was confirmed. I called my insurer who had queries about previous "repairs". Your Move contradicted themselves when responding, resulting in insurer refusing to uphold the claim. Water continued to leak downstairs, I arranged alternative accommodation for the tenant and requested Your Move to get the water turned off. They didn't, the tenant stayed. The tenant/YourMove did not allow access for my contractors. Meanwhile YourMove supported tenant's request for rent reduction despite me not being able to access property for repairs. Eventually the tenant gave notice, and floorboards have been replaced, rot treated, leak fixed flooring replaced, bathroom reinstalled at a cost of thousands. My experience of your move was unnecessarily stressful. A complaint is currently with The Property Ombudsman. I cannot recommend this service.

HM · 2 August 2022

Agent replied · 19 June 2024

Hello,I am really sorry you have not been happy with the experience you’ve had from Your Move. We take customer satisfaction very importantly and as such I would like to look into the issues further. Please could you email me at: enquiries@Your-Move.co.uk. I will be happy to investigate the matter further.Kind regards,Your Move

5/5

Trustpilot

Your Move - Kirkcaldy

Christina at Your Move Kirkcaldy is an absolute treasure. So helpful and friendly. Even when not any applicable properties, she kept in touch. Christina was totally understanding to our needs and got excited with us over properties. This woman needs to be cloned because if all estate agents were like here the whole thing would be a wonderful experience for everyone. 🙃

Tula · 17 October 2022

1/5

Trustpilot

Agent najma Never assisted me in any…

Agent najma Never assisted me in any way barking down the phone longest call two minutes Not worth the money what a waste no paperwork? Treated like I wasn't there Not happy People heard her shouting at me on the phone for no reason Said they would assist in helping to find somewhere to move to NO ASSISTANCE at all. What a waste for so much money....

Danny · 25 September 2023

Agent replied · 19 June 2024

Hi Danny,Sorry to read your review. I have sent a request for more information. This request will come from Trustpilot.Regards,Your Move

1/5

Trustpilot

Landlords beware

If you are a landlord bear in mind that if you want to hand a notice to them they will charge you full month’s rent for each property.It’s worth shopping around as there are other agencies that don’t do that. Also the agreement with a landlord regarding the notice period is unclear and vague. It seems to me that it’s been done on purpose so that you won’t realise there is a hefty exit fee.

Andrew · 2 February 2023

Agent replied · 19 June 2024

Hi Andrew, sorry to read your review. I haven't been able to find you on our landlord database - could you complete the 'find reviewer' request from Trustpilot so I can look into your review further. Many thanks

1/5

Trustpilot

P*ss poor customer service

Not sure which branch covers Kirkby in Ashfield. One word: Poor I contacted them twice to arrange a viewing on a rental on a new development in Kirkby in Ashfield. Didn’t get a response. The property was still searchable on Right Move both times I enquired, I’ve just checked my saved properties and it’s now “Let Agreed” Yeah you might’ve had lots of enquiries etc, but you must also respond to them all. Potential clients have taken the time to register their interest in you, please reciprocate and let them know if they’re wasting their time chasing you!

Fiona · 19 July 2022

Agent replied · 19 June 2024

Hello Fiona,I am really sorry you have not been happy with the experience you’ve had from Your Move. We take customer satisfaction very importantly and as such I would like to look into the issues further. Please could you email me at: enquiries@Your-Move.co.uk. I will be happy to investigate the matter further.Kind regards,Your Move

1/5

Trustpilot

Do yourself a favour and go somewhere else

I thought the description of our house was appalling. when I asked the agent to change it he said "I stand by my description" I firmly believe we would have had a lot more interest if he had listened to me. Also. we were getting time wasters as viewers, people not even on the market. One person sent round was "under offer" but when I questioned them their offer had been from someone who was still to go on the market!When we sold I was appalled at the non negotiation of our agents, he seemed to be getting the best price for the buyer not us who have paid for this "service" We sacked them and they suddenly pulled their finger out. We ended up having to pay 2 agents. Save yourself the money and give them a wide berth.

SuzyEllis · 11 July 2022

Agent replied · 19 June 2024

Hello Suzy,I am really sorry you have not been happy with the experience you’ve had from Your Move. We did inform you that we do not do full room by room descriptions for our property marketing rather we do an overview style write up. We understand that that was not your preferred method of property description but we would not have written up anything that you had not confirmed. Our team always vets potential buyers before viewing and we tried to ensure that your viewers were all on the market as per your request. Unfortunately we only get limited information on the chain prior to viewings as we cannot check chains until offers are being negotiated. At the point of handing in your notice, we informed you about potential dual fee liability which is the responsibility of the second agent. We can confirm that this additional fee did not come from us but would rather have been charged to you by your second agent. If this is the case then then this agreement sits outside of our contract with you. We take customer satisfaction very importantly and as such we would like to apologise once again for any inconvenience caused by this misunderstanding. Kind regards,Your Move

1/5

Trustpilot

Waste of time!!!

Saw a flat advertised that I like, I contacted them straight away to arrange a viewing. They told me they would get back to me to book me in when they are available. After a few days I didn’t hear from them so contacted them again. They were rude and explained they would get back to me. Over a week later I email and they reply saying it’s no longer available. It’s still available on their website. Why list a flat if you are not willing to show it. Don’t waste your time with them

David · 9 July 2022

Agent replied · 19 June 2024

Hello David,I am really sorry you have not been happy with the experience you’ve had from Your Move. We take customer satisfaction very importantly and as such I would like to look into the issues further. Please could you email me at: enquiries@Your-Move.co.uk. I will be happy to investigate the matter further.Kind regards,Your Move

5/5

Trustpilot

Annette at the Consett branch always…

Annette at the Consett branch always has a very pleasant phone manor, Annette kept me motivated in readying my home for the sale, answers all my query’s, & gives me constant update’s and feedback, Annette is a great point of contact & pleasure to deal with, as are all the team in the Consett branch I’ve met with or spoken to.

Neil · 8 November 2022

1/5

Trustpilot

Have felt nothing but stress and…

Have felt nothing but stress and frustration with your move! Called in the office 2 weeks in a row to ask questions about the sale of my property as they don't always answer emails to be told "I don't know" both times and that the manager would ring me, still waiting for the calls! They expected me to go away and find out information i know nothing about, no help at all! Maybe they shouldn't have staff in the office on their own if they "don't know" the answers to clients questions! At the end of the day I'm paying THEM!! wish I had gone to the estate agent round the corner who have much better selling figures! Edit* It has nothing to do with how long it's taking, i know these things take time, it's the lack of help and lack of communication!

Customer · 6 July 2022

Agent replied · 19 June 2024

Hi Scott, we’re sorry that your sale is not progressing in the speed you would have liked. We’re committed to getting this sale progressed with you and we look forward to our appointment on Saturday where we can work towards the completion of your sale.

1/5

Google

If there was an option of 0/5 stars I would have chosen it. I currently have a tenancy through YourMove. It has come to renewing my contract and they have consistently been incompetent. There have been many issues (none with the landlord, they have been great and have had their own issues with the agents). To put in brief terms, they have incorrectly stated the terms of my original contract, when asked for all info and changes, not informed me, contradicted themselves multiple times and generally bad communication. Through this I have called and emailed multiple times, been told "yep doing it now" and having to call back the next day as it still wasn't done, they don't answer their phones and quite frankly it doesn't seem like they do any work at all. There is only one guy at the branch which was helpful, the rest were hindrances beyond believe.

Lucy · 15 June 2017

5/5

Trustpilot

I would like to congratulate Charlie…

I would like to congratulate Charlie and his team at Your Move Southampton for their excellent service and tenacity in finding replacement purchasers so quickly, when timewasters let us down. Always a friendly contact and nothing ever seemed too much trouble. I do not make recommendations lightly but this is one occasion where I would happily do so. Colin Merritt

Colin · 13 December 2022

1/5

Trustpilot

There is better service available. Too expensive.

This company have not returned our deposit almost a month after our lease ended. They belong to the older generation of agents who believe that they can encourage landlords to withhold portions of their tenant’s deposit for items that are clearly fair wear and tear. This company need to be pushed out of the market by more progressive agents that understand customer service. They have a delaps team who’s salary needs to be paid, so they try to reclaim every last penny from unsuspecting tenants using unscrupulous third party inventory companies to justify their dishonesty. I recommend looking elsewhere. I understand they overcharge landlords for factoring also, although do not have any direct experience with this.

ScotFree · 29 June 2022

Agent replied · 19 June 2024

Hello,I am really sorry you have not been happy with the experience you’ve had from Your Move. We take customer satisfaction very importantly and as such I would like to look into the issues further. Please could you email me at: enquiries@Your-Move.co.uk. I will be happy to investigate the matter further.Kind regards,Your Move

1/5

Trustpilot

Absolutely shocking estate agents

Your-Move West Denton, Newcastle. Absolutely shocking estate agents! Worst experience ive ever had from start to finish. They gave me and my young family a filthy house to rent, riddled with damp and dirty top to bottom. They fobbed me off for 6 months by getting contractors to come and price jobs that they had no intention of carrying out. The customer service agents are Absolutely useless and cannot or will not help you with ANYTHING!On top of all this when i gave my notice in they let themselves into my house, unannounced to carry out a viewing! I am mortified that they can just walk into your house, without prior appointment and just carry out a unplanned viewing. My kids were terrified at these strange people just walking into our home. I would avoid this company AT ALL COSTS! Save yourself a headache.

Faraz · 27 June 2022

Agent replied · 19 June 2024

Hello Faraz,I am really sorry you have not been happy with the experience you’ve had from Your Move. We take customer satisfaction very importantly and as such I would like to look into the issues further. Please could you email me at: enquiries@Your-Move.co.uk. I will be happy to investigate the matter further.Kind regards,Your Move

5/5

Trustpilot

Kept involved at all stages.

Bill · 24 September 2026

5/5

Trustpilot

If we could give you 6 stars we would

If we could give you 6 stars we would. You were absolute legends and we were able to complete in 7 weeks, after months of disappointment waiting for another property with a different Agents. Thank you all so much, Mandy, Piers and Sarah at Sidmouth branch.

Teresa · 6 January 2024

5/5

Trustpilot

I would highly recommend Your Move

I would highly recommend Your Move. Throughout the sale of my property I was kept informed, by highly professional and efficient staff.I had the services of the Chapeltown branch Sheffield and would like to thank all the staff especially Miranda and Billie

CB · 30 March 2024

Where the same review appears twice we show it once. We leave out reviews that name another agent or another of the brand's offices.

Read Your Move's Google reviewsLeave Your Move a review

Want a trusted local agent to help?

Tell us what you need and we'll put you in touch. Your Move hasn't joined The Trusted Agent yet, so we'll pass your enquiry to them or to up to three other top-rated agents near Canterbury.

What do you need help with?

Reviews may appear on more than one platform.

The Trusted Agent

Is this your office? Claim your page.

Get help from an agent