Every review we hold for the BRACKNELL office, from every platform, shown as written. First names only.
★★★★★ 5/5
TrustpilotI had a great experience with Leaders
I had a great experience with Leaders, specifically thanks to Calum. He was incredibly helpful and efficient in getting a property viewing booked for me. He made the whole process quick and stress-free. Highly recommend asking for him if you need assistance!
Kennedy · 22 May 2026
Agent replied · 29 May 2026
Dear Kennedy Champo
We greatly appreciate your 5-star review and the time you took to share your experience with Calum. Your feedback is invaluable and motivates our team to continue delivering exceptional service. We look forward to welcoming you back soon!
Many thanks,
Customer Care Team
★★★★★ 5/5
TrustpilotMy experience was great because Mr Kyle attended to us so adequately in such a short notice. He was very polite and ready to help. We viewed properties in 154 franklin way and Flat 15 Sycamore close s
My experience was great because, I ever met an estate agent who listened to me, was patient with us (me and my wife) and gave us a lift to view two properties.
The response time was great as we did not need to sit for too long waiting, even when there was no prior appointment. He was helpful to have responded the way he did and that spoke volumes.
Patrick · 5 October 2026
Agent replied · 10 October 2026
Dear Patrick Osam.or, Thank you for your wonderful review! We are thrilled to hear that you had a positive experience with us. Your feedback motivates our team to continue delivering exceptional service. We look forward to welcoming you back soon!
Kind regards, Customer Care Team
★★★★★ 1/5
TrustpilotReally bad experience
AVOID! We enquired on a house to buy, within 3 days we offered what we were told the previous buyers that dropped out paid for the property. "told by the agents themselves". The offer was accepted. We were then told to instruct a surveyor "ASAP", and booked it straight away. We received an email saying your offer has been accepted. and were all ready to go and proceed. We then received a phone call the next morning saying someone had offered more. Our terms were that it be taken off the market and this was never done. We tried to make a higher offer but we would not be told what the higher offer was so we wouldn't know if we were matching. The overall experience as first time buyers is terrible, the communication was rubbish from the get go, even though we are serious buyers. We may just about get our money back for the survey. Please consider what has happened to us when you consider going with this estate agent.
Liam · 23 July 2026
Agent replied · 25 July 2026
Dear Liam Romain,
We value your feedback and sincerely appreciate you taking the time to share your experience with us. Our goal is to provide exceptional service, and we take any concerns from our customers very seriously. We apologise for falling short of your expectations on this occasion and truly appreciate you bringing this to our attention.
Best regards, Customer Care Team
★★★★★ 5/5
TrustpilotGlad I chose agency Leaders
Glad I chose agency Leaders in Spalding. I would like to thank the whole team, and especially Sophie and Matthew, for their outstanding professionalism, unwavering support and understanding throughout the entire rental process (which was solved swiftly!) . Definitely would recommend Leaders Spalding to anyone. The company truly lives up to its name
M · 30 September 2026
★★★★★ 1/5
TrustpilotAVOID AT ALL COSTS
AVOID AT ALL COSTS. My entire tenancy with Leaders in Cambridge was a complete nightmare. Their business practices are highly deceptive, predatory, and seemingly designed to trap tenants. I had to consult Citizens Advice just to protect my legal rights.
Yuma · 22 May 2026
Agent replied · 27 May 2026
Dear Yuma,
We value your feedback and sincerely appreciate you taking the time to share your experience with us. Our goal is to provide exceptional service, and we take any concerns from our customers very seriously. We apologise for falling short of your expectations on this occasion and truly appreciate you bringing this to our attention.
Best regards, Customer Care Team
★★★★★ 5/5
TrustpilotChloe Keeping
Chloe Keeping is my 5th property manager(!) I have had since moving into Tollhouse Close 3 years ago and she has been, without doubt, the most helpful and responsive manager I have had in that time. She is polite and charminfg and I very much hope she will continue to work with me in the future.
Alan · 8 September 2026
★★★★★ 5/5
TrustpilotCalum was super helpful and provided an…
Calum was super helpful and provided an excellent experience! Any questions I had, he was able to quickly provide clear answers and direct me further. I am really excited about the property he showed me!
Takenya · 26 June 2026
Agent replied · 1 July 2026
Dear Takenya K. Holness
We greatly appreciate your 5-star review and the time you took to share your experience with Calum. Your feedback is invaluable and motivates our team to continue delivering exceptional service. We look forward to welcoming you back soon!
Many thanks,
Customer Care Team
★★★★★ 5/5
TrustpilotGreat service by everyone at Leaders
Great service by everyone at Leaders, particularly Gracie and Jolanta. Took care of everything and helped me complete all the necessary paperwork, checks etc.
JOHN · 31 August 2026
Agent replied · 3 September 2026
Hi, John Akers! Thanks for the great review!
All the best, Customer Care Team
★★★★★ 5/5
TrustpilotWould recommend
Great company!was looking for my first home for a long time with different company’s but not one helped me like leaders they went above and beyond. Great service would definitely recommend! Staff are lovely! Croydon Owsie and Callum both helped me and now carol too! Made it as straight forward as they possibly can and the communication is great! Still there for support and I’ve been in my home for a month!
Soph · 31 August 2026
Agent replied · 3 September 2026
Dear Soph
We greatly appreciate your 5-star review and the time you took to share your experience with us. Your feedback is invaluable and motivates our team to continue delivering exceptional service. We look forward to welcoming you back soon!
Many thanks,
Customer Care Team
★★★★★ 5/5
TrustpilotCalum was really understanding to my…
Calum was really understanding to my request and showed readiness to helping me through my series of uncertainty.
Ayomide · 3 October 2026
Agent replied · 10 October 2026
Dear Ayomide Taiwo, Thank you for your wonderful review! We are thrilled to hear that you had a positive experience with us. Your feedback motivates our team to continue delivering exceptional service. We look forward to welcoming you back soon!
Kind regards, Customer Care Team
★★★★★ 5/5
TrustpilotSelwyn and Aleyna
Selwyn has been super helpful in setting up a viewing with Aleyna. Communications have been fast and efficient.
Gabriela · 3 October 2026
Agent replied · 10 October 2026
Dear Gabriela, Thank you for your wonderful review! We are thrilled to hear that you had a positive experience with us. Your feedback motivates our team to continue delivering exceptional service. We look forward to welcoming you back soon!
Kind regards, Customer Care Team
★★★★★ 5/5
TrustpilotExcellent Property Management
Leaders have been managing my apartment in Leicester for a while and they've always been very responsive and helpful. Recently we've had a new property manager, Jade, and she has been doing a really great job for us. Very quick to answer, deals with the issue at hand and gets it sorted - just what we need. Great to see, thanks Jade.
King · 15 July 2026
★★★★★ 5/5
TrustpilotEllie was very polite and very quick
Ellie was very polite and very quick, she did the inspection and left, very considered as my dad slept because he works nights. I am very pleased with the staff agency in general and with Ellie. Thank you!
Andreea · 15 May 2026
Agent replied · 21 May 2026
Dear Andreea
We greatly appreciate your 5-star review and the time you took to share your experience with Ellie. Your feedback is invaluable and motivates our team to continue delivering exceptional service. We look forward to welcoming you back soon!
Many thanks,
Customer Care Team
★★★★★ 5/5
TrustpilotCalum was super helpful and nice and…
Calum was super helpful and nice and guided us through the property and pricing of it all.
Masi · 3 October 2026
Agent replied · 10 October 2026
Dear Masi Ebadi, Thank you for your wonderful review! We are thrilled to hear that you had a positive experience with us. Your feedback motivates our team to continue delivering exceptional service. We look forward to welcoming you back soon!
Kind regards, Customer Care Team
★★★★★ 5/5
TrustpilotI thought Phoebe Cross was fantastic
I thought Phoebe Cross was fantastic, she came across Professional, Friendly, warm and had a great plethora of knowledge in the housing industry, If I had questions about the process or any doubts she was always their to support me, I think Leaders are one of the best HMO managements I've come across so Professional and respectable.
F · 8 August 2026
★★★★★ 5/5
TrustpilotSian was very helpful
Sian was very proactive and helpful with the renting process. She responded quickly and answered any questions we had. I missed her prompt service when she had to go on holiday.
Antony · 26 June 2026
Agent replied · 1 July 2026
Dear Antony
We greatly appreciate your 5-star review and the time you took to share your experience with Sian. Your feedback is invaluable and motivates our team to continue delivering exceptional service. We look forward to welcoming you back soon!
Many thanks,
Customer Care Team
★★★★★ 5/5
TrustpilotThe best agent in Portsmouth & Southsea
The best agent in Portsmouth and surrounding area - regular contact and super helpful helping us while we relocated to a brand new area for work - Ruby in Southsea was extra fab - thank you
Leanne · 20 May 2026
Agent replied · 20 September 2023
Dear Leanne
We greatly appreciate your 5-star review and the time you took to share your experience with Ruby. Your feedback is invaluable and motivates our team to continue delivering exceptional service. We look forward to welcoming you back soon!
Many thanks,
Customer Care Team
★★★★★ 5/5
TrustpilotThe experience is excellent as a…
The experience is excellent as a landlord and support for the maintenance of high standards of my property. Chloe has been very good in liaising between myself, the tenants and the necessary handymen in resolving any necessary repairs or safety checks. I have full confidence in Leaders in supporting my landlord role.
Gary · 7 September 2026
★★★★★ 5/5
TrustpilotAs a Landlord
As a Landlord, Selwyn is your Agent! He has managed my properties for over 15 years and he always goes over and beyond! Thank you and please don’t leave as you are asset to Leaders!
Van · 27 May 2026
Agent replied · 29 May 2026
Dear Van Ba Ta, Thank you for your wonderful review! We are thrilled to hear that you had a positive experience with Selwyn. Your feedback motivates our team to continue delivering exceptional service. We look forward to welcoming you back soon! Kind regards, Customer Care Team
★★★★★ 2/5
TrustpilotStaff were friendly but just a bit…
Staff were friendly but just a bit useless. Kept on saying stuff would be sorted but never did, staff came and went without passing anything on. Even during the duration i was there when I first let them know of some of the issues they never resolved them with over a year to do it. Was a shame as i did like the area.
Normal · 29 September 2026
Agent replied · 8 October 2026
Dear Normal Things,
We value your feedback and sincerely appreciate you taking the time to share your experience with us. Our goal is to provide exceptional service, and we take any concerns from our customers very seriously. We apologise for falling short of your expectations on this occasion and truly appreciate you bringing this to our attention.
Best regards, Customer Care Team
★★★★★ 5/5
TrustpilotScarlett Hobbs-Winstanley has been my…
Scarlett Hobbs-Winstanley has been my property manager for our long term rental. Her availability and communication have been excellent throughout our dealings especially when problems have arisen with maintenance and subcontractor dealings. There have even been check ins to make sure all is ok - an excellent management of the property. Well done Scarlett
Danny · 21 August 2026
★★★★★ 1/5
TrustpilotAvoid this agent and do not part with…
Avoid this agent and do not part with your hard earned deposit as you will never see it again. My sons have been waiting SIX months for theirs to be returned. Leaders have tried to blame wear and tear that was evidenced in the original letting photos on my sons, have ignored every single attempt at correspondence, failed to provide in date safety certificate (the gas engineers who was called out reported them). Next stage is the Ombudsman as I am not prepared to let this go. Leaders you should be ashamed. Please avoid and save yourself financial loss.
Ms · 12 June 2026
Agent replied · 19 June 2026
Dear Ms Karen Furr,
We truly appreciate your feedback and thank you for sharing your experience with us. Providing excellent service is our top priority, and we take customer concerns very seriously. We apologise for not meeting your expectations on this occasion. If you’d like to reach out to us at customercare@lrg.co.uk we would be happy to look into this for you. We have been informed by the branch A deposit was not paid at the beginning of the tenancy as your son chose the No Deposit Option. This was confirmed in May 2026 via email.
Best regards, Customer Care Team
★★★★★ 5/5
TrustpilotVery Friendly Staff
Leaders has always been super convenient when it came to renting the property also not to forget Gema has been incredibly supportive from start to finish. Even when I ran into a few issues after moving into the property, the team always stepped up to help me out. Excellent ongoing customer service!
Bilal · 1 September 2026
★★★★★ 5/5
TrustpilotI had a great experience with Leaders…Excellent
I had a great experience with Leaders Letting Agents from start to finish. The team was professional, friendly, and always happy to answer any questions I had. They kept me informed throughout the process and made everything straightforward and stress-free. Their communication was excellent, and they were efficient in handling all the paperwork. I would definitely recommend Leaders to anyone looking for a reliable and helpful letting agent. Thank you for making the whole experience so easy!
BEATRICE · 2 July 2026
Agent replied · 8 July 2026
Dear Beatrice Ohioze, Thank you for your wonderful review! We are thrilled to hear that you had a positive experience with Malik and the team. Your feedback motivates our team to continue delivering exceptional service. We look forward to welcoming you back soon! Kind regards, Customer Care Team
Where the same review appears twice we show it once. We leave out reviews that name another agent or another of the brand's offices.