Every review we hold for the Belfast office, from every platform, shown as written. First names only.
★★★★★ 5/5
GoogleI have had a very positive experience renting, we have been able to apply directly, get a viewing very quickly and are now progressing with application. Aimee was very helpful and asked for requests on what we could have or wanted removed for the property. I would highly recommend this service.
Iona · 16 June 2022
Agent replied · 15 June 2024
Thanks so much Iona!
★★★★★ 5/5
GoogleSarah was very helpful throughout our house viewing of a property! Didn't leave a question unanswered. Top job!
Alan · 25 September 2024
Agent replied · 10 December 2024
Thanks Alan!
★★★★★ 5/5
GoogleErinesta and Sean have both been amazing! By far the first estate agents that I have felt safe and comfortable with! I struggle massively with anxiety and both Sean and erinesta spoke to me so calmly aswell as treating me with the upmost respect! Hats of to yous , you are doing an impeccable job and will be telling everyone about you
Courteney · 16 November 2024
Agent replied · 10 December 2024
Thanks Courteney for the great review!
★★★★★ 5/5
GoogleThank you to Tom who allowed us to move in smoothly to our property and assisted promptly.
Clove443 · 2 October 2024
Agent replied · 24 August 2024
Thank you!
★★★★★ 5/5
GoogleGreat Experience with viewing and renting, Sarah was a great help with keeping in touch and communication.
Paddy · 2 October 2024
Agent replied · 10 December 2024
Thanks so much Paddy!
★★★★★ 1/5
GoogleQuicklet rented a house to my sister (registered partially sighted) The house was unfinished in terms of decorating upon moving in there have been multiple issues with the heating system in the property. Their customer service is non existent. My sister lost her sight due to IIH a condition exacerbated by the cold. It is kicking on for 0 degrees this evening. Her boiler has broken again. THIS COMPANY DID NOT DEEM THIS AN EMERGENCY. DO NOT.....I REPEAT DO NOT WASTE YOUR TIME AND MONEY WITH THIS UTTER EXCUSE OF A COMPANY. QUICK ENOUGH TO TAKE HER MONEY SLOTH SPEED WHEN SHE HAS AN EMERGENCY!
Colin · 18 December 2023
Agent replied · 15 June 2024
Hi Colin,
Thank you for taking your time to leave your feedback.
We appreciate that there has been a few issues in the property since your sister moved in but please be assured we have been working to resolve these as quickly as possible. When the heating initially broke down a few weeks ago, we sent out an engineer immediately and the issue was resolved. I am sure you can appreciate, sometimes works can take a little longer to be resolved when having to go back to the landlord with quotations for authorisation once a contractor has been out to first investigate the issue.
When the heating was reported as not working for a second time, our engineer was assigned on the same day and we can only apologise that he didn't make it out that evening. We did ensure that they attended first thing the following morning and he spent a full day at the property fixing the issue, so we are glad that he was able to get this resolved.
We now have a date for the other issues in the property to be resolved, which the landlord is arranging directly with their own contractor. The tenants had stated that this week did not suit them for access to resolve these issues - however we have now agreed a date which does suit them.
Thanks.
★★★★★ 1/5
GoogleAbsolutely NIGHTMARE ending the tenancy with them. First they tried to charge me double deposit for moving out 2 months earlier, then I had to chase Alan 10 days to forward my exit report. Once I received the exit report, I found out that they spent MY money for a cleaner which cost £70 after I spent 5 hours cleaning the apartment to the standards, but I missed wiping water from the freezer which will take max 10min to wipe and I discussed this with Alan that standard cleaners fee are max £15 per hour so they just charged me £70 without even informing me that there was an issue and I could get this sorted cheaper. I moved out on 31st October and received my deposit back on 22nd November with a charge of £70 for 10 min wipe, so good luck to the future tenants. They will treat you like rubbish once you are not their customer.
Sandra · 18 December 2023
Agent replied · 15 June 2024
Hi Sandra,
We appreciate you taking the time to share your concerns about the conclusion of your tenancy.
We'd like to address the deposit and the associated cleaning charge with full transparency. Our actions are guided by the terms outlined in the tenancy agreement, which explicitly state that the deposit serves as a safeguard for potential outstanding rent, damages, or cleaning expenses which was the situation in your case. Please know that we operate under specific instructions provided by the landlords, and any deductions are made in accordance with these instructions.
The decision to instruct professional cleaners was based on specific cleaning requirements that were not met when you returned the keys to ourselves. If you disagree with this decision - you have the right to dispute it through the deposit protection company and it will be assessed by an independent adjudicator.
We have tried to contact you on numerous occasions today and would be grateful for the opportunity to discuss this matter further, if you can contact the Belfast office back on 02890665167.
Thanks.
★★★★★ 5/5
GoogleSarah-Lee was a massive help, gave all much needed information and her knowledge was greatly appreciated
Jack · 23 September 2024
Agent replied · 10 December 2024
Thanks so much Jack!
★★★★★ 5/5
GoogleTom & Zara were both very professional & helpful in our property viewing. The communication from Quicklet was very good throughout the whole application process and kept us informed and comfortable throughout
Damon · 18 November 2023
Agent replied · 15 June 2024
Thanks for this Damon!
★★★★★ 5/5
GoogleThe two girls that showed me round the property were lovely, very friendly and were great at answering any questions that I had. Jasmine was great and it was only her first week on the job. Very impressed.
Louise-Anne · 16 June 2023
Agent replied · 15 June 2024
Thanks Louise-Anne!
★★★★★ 5/5
GoogleI viewed a property roughly a week ago, and the service was excellent! Jack was extremely helpful and forthcoming about any questions I had and showed great aptitude throughout!
Omar · 24 May 2025
★★★★★ 5/5
GoogleQuick reply to enquiry about the house and Zara was informative and very helpful regarding information about the house and letting agency.
Ben · 16 May 2024
Agent replied · 24 August 2024
Thanks Ben!
★★★★★ 5/5
GoogleGreat team of people at Quicklet. Fast, efficient, friendly and very helpful. They got my apartment rented out very quickly . Special thanks to Zara!
Chris · 17 March 2024
Agent replied · 15 June 2024
Thanks so much Chris! We have loved working with you and hope to continue doing so for a long time!
★★★★★ 5/5
GoogleExcellent service and efficient communication. I have been so pleased with the service I have received recently. Alice has been incredibly helpful, friendly and responsive to all my questions/queries. I would have no hesitation recommending Quicklet
Isabel · 16 June 2023
Agent replied · 15 June 2024
Thanks so much Isabel!
★★★★★ 5/5
GoogleMelissa was so nice and gave us great information on the process of certain concerns. Thanks!
Taylor · 17 August 2024
Agent replied · 10 December 2024
Thanks Taylor!
★★★★★ 5/5
GoogleResponded quickly and on the ball with viewings. Ernesta was especially helpful!
Laura · 18 October 2024
Agent replied · 10 December 2024
Thank you Laura!
★★★★★ 5/5
GoogleI had a great experience working with Quicklet Lisburn Road to set up my tenancy in my new apartment. Leah made the process very quick and easy, and responded right away to any queries I had. From viewing the property to having the keys in my hands, it took approximately 4 days. Couldn't have asked for anything more!
Melissa · 17 June 2019
Agent replied · 15 June 2024
Hi Melissa, great to hear you are happy with the efficiency of quicklet and Leah in particular. Hoping you can enjoy a long and happy tenancy with us.
★★★★★ 5/5
GoogleQuicklet took over management of the property I was renting and were very professional and efficient. They were quick with getting stuff sorted and being able to log maintenance requests online was way better than having to phone for everything, the staff I dealt with Zara and Ellie during the moving out process were very helpful and friendly.
Philip · 17 January 2024
★★★★★ 5/5
GoogleSean was very friendly and welcoming, answering any and all questions I had about the property
Stuart · 25 July 2024
Agent replied · 27 December 2024
Thanks so much Stuart!
★★★★★ 5/5
GoogleI’ve had a really positive experience with Quicklet so far. Aimee has been professional, helpful and polite. I’ve been kept up to date with the progress of applications and the viewing and application process has been relaxed and remained stress free. Would definitely recommend.
Maria · 16 June 2022
Agent replied · 15 June 2024
Thanks so much Maria, we are happy to help and hope you continue to enjoy working with us!
★★★★★ 5/5
GoogleRecently viewed a house. Sean from Quicklet received me. Very friendly and professional! Thank you Sean. Quicklet agents…strongly recommended
Alexandros · 16 May 2024
Agent replied · 15 June 2024
Thanks Alexandros!
★★★★★ 5/5
GoogleHi I had a viewing today at 25 mark mews the property is beautiful and all the rooms I wish I could be considered as a tenant.i was shown round the property and he was a great help and very polite and helpful.i can even pay a month rent upfront if need be money won't be a problem.
If it would be possible for a bumpbed that would be great but if not shouldn't be a problem thank you for a beautiful showing of the apartment.
Perrie · 21 July 2023
Agent replied · 15 June 2024
Thanks Perrie!
★★★★★ 5/5
GoogleViewed a property with this agency recently. The staff Alan was very friendly, chatty and honest- it was a positive viewing experience. Communication is key and they are a very open agency .
Seun · 16 June 2023
Agent replied · 15 June 2024
Thanks Seun - we will pass your great feedback onto Alan!
★★★★★ 1/5
GoogleScam artists, they lured us into a contract in a property with so many faults and potential hazards to life. Won’t release us from contract because they have no decency, avoid at all costs. Also all reviews are pressured at the start of the lease so it isn’t a true reflection of the company.
Darragh · 5 December 2024
Agent replied · 10 December 2024
Hi Darragh,
Thank you for your feedback. We take any concerns about safety and property conditions very seriously and it is important to note that any issues you have raised to ourselves have been acted on and resolved. I am sure you can appreciate that issues are not always apparent at the start of the tenancy but we will always do the best we can to ensure they're rectified as quickly as possible.
Even though these issues have been addressed, you have requested to break the lease and this is at the discretion of the landlord as you have been advised and as is included in the terms of your tenancy agreement. This request was only made to us this morning, but we assure you it will be processed in a timely manner.
Regarding reviews, while we encourage tenants to share their experiences, we have no control over the content or timing of those reviews. They reflect personal experiences and can vary widely depending on individual circumstances.
We are always open to discussing any issues you may have and are committed to resolving them in a fair and timely manner. Please feel free to reach out directly if you would like to discuss your situation further.
Where the same review appears twice we show it once. We leave out reviews that name another agent or another of the brand's offices.