Every review we hold for the Beaumont office, from every platform, shown as written. First names only.
★★★★★ 5/5
GoogleRed Rock manage the flat I own in London E17
I have recently had to use their legal department and have been in contact with Shevette Adams-Rose.
Shevette has been extremely helpful. She is patient, polite, and friendly and has done everything she can to assist me.
Thanks Shevette!
I should add that I have lived in my flat for 9 years and am very happy with the cleaning and maintenance service provided by Red Rock. D. McK
Deirdre · 10 June 2023
★★★★★ 5/5
TrustpilotI have been liaising with Stacy Head at…
I have been liaising with Stacy Head at Red Rock who has been very helpful and professional. She gets back to me very quickly and always makes clear communication with me either verbally or written. I really do appreciate her advice and guidance and feel that she has really made my experience with Red Rock very smooth. Thank you Stacy!
Ang · 11 July 2024
★★★★★ 5/5
TrustpilotStacy Head - Friendly and helpful
I have always found Stacy Head helpful, approachable and friendly. She is efficient and fast in helping me and putting my mind at ease. Very valuable member of the Red Rock team.
Cassie · 26 August 2026
★★★★★ 5/5
GoogleI would like to mention a couple of people who have made my experience very positive!
Firstly, Stacy Head has been very responsive and helpful throughout the process of discussing my payment options.
Secondly, Georgia Whiteman has always been willing to go the extra mile and given me lots of help over the past few months whenever I have had a problem.PositiveResponsiveness, Quality, Professionalism
Bilkiss · 14 April 2024
★★★★★ 1/5
TrustpilotWould give -10 stars if I could, Total lack of integrity
Avoid any building that is being "managed" by RR. Communication has been non-existent, emails are routinely ignored, and the staff seem to be on 'permanent leave.'
Miss · 19 February 2026
Agent replied · 5 June 2026
Dear Kinga,
Your service charge is due as stated within in your lease which is in full, the request for Qrtly payments have been previously accepted but given the significant amount of arrears we are unable to offer this facility going forward.
The Accounts and Invoices have been made available for inspection and have been emailed to you when you requested them.
I am sure that you are aware that your service charge funds the repairs and maintenance of the building and its not for us to pay for the work from our own money and claim back from you.
We would ask that you settle your account promptly to avoid any further charges and escalation to solicitor's for recovery.
★★★★★ 5/5
GoogleI continue to be delighted at the high levels of professionalism and quality of service that Red Rock and particularly Stacey Head from their finance team provides. Stacey always provides a customer friendly service alongside with expert advise on how best to manage my payments and management charges and is brilliant at making complex charges understandable and always offers practical advise on how best to manage my account with Red Rock.
Arvind · 13 October 2023
★★★★★ 1/5
TrustpilotI would strongly caution anyone…
I share the consensus with those who have only bestowed a single star upon Red Rock, primarily because we lacked the option to assign no stars. I want to highlight a word of caution for individuals considering Red Rock for their services, as my personal experience underscores a significant lack of value for the money spent. Based on my encounters, I strongly advise potential clients to thoroughly evaluate alternative options before committing to any agreements with Red Rock. It appears to be an expenditure for something yielding minimal to no returns.
Info · 7 March 2024
Agent replied · 11 June 2024
Dear Info ReID, please can you contact me so that I can understand the specifics of your complaint property@rrpm.co.ukThanks Adrian
★★★★★ 3/5
GoogleI had almost all but given up trying to communicate with Red Rock as I had so many email queries unanswered regarding the building I live in, managed by them.
Beverley on the other hand was great. She addressed my issue right away and I've hopefully got this resolved now. In addition thank you to Adrian for being so approachable.
Darren · 10 May 2024
★★★★★ 1/5
GoogleWe have recently carried out works for this company and have had nothing but problems with them, especially Zoe Bowers.
We have been instructed to carry out works for them and to this day have still not been paid.
She is extremely rude to deal with and when chased for payment, continually passes the buck.
I would advise anyone thinking of using this company to seriously reconsider.
Appalling.
Stu2187 · 11 June 2017
Agent replied · 11 June 2024
Dear Stu
Can I ask that you contact me personally so that I can resolve your issue
Adrian
★★★★★ 5/5
GoogleI would like to make a super good review for Kaine who is lovely and pro active and all the people in Redrock, since the beginning, they were all very nice, very responding and fast of all my request since now.
I am very happy with them and completely recommend them!
Despagnet · 17 March 2026
★★★★★ 1/5
GoogleTerrible service from the outset when Redrock took over from previous management company. Continuesly chasing for things to be fixed and maintained. Doesn't pay their grounds maintenance suppliers and yet expects full payment in advance on the service charge from the residents. Cannot see where my £2000 a year we pay to them for services are being done. Lack of communication, and huge delays in reply when you get one. Most things in the building have been fixed by residents themselves instead of waiting for Redrock to fix for example pest problem with pigeons waiting over 3 years for them to resolve. Was told security cameras were not worth fixing as "not worth the money" despite break ins at bike store. Told fire safety doors don't need to be fixed as "not necessary" despite reiterating to our property manager how important fire safety is. Accounts are horrendous, every couple of months we get an additional bill to our service charge because they cant work out the yearly budget correctly and even when we do pay they still chase us and try to wack a late fee on because they can't allocate the payment correctly to the invoice! Can't wait to move in other words!
S · 10 February 2024
Agent replied · 11 June 2024
Dear Sophie,
I am responding to your review above.
Red Rock are the only agent that has been appointed to manage your development and have managed this since it was handed over to us when the developer had completed the build.
We never failed to pay the contractors as you state, they were paid on time once their invoices were accurate and contained the correct information.
The Accounts are issued in each year and set out the expenditure by heading, in addition you were provided copies of the invoices, we have not received any queries as a result of this. These accounts showed a small deficit and this was demanded as per your lease, along with this demand you have received your service charge demand and your demand for the Buildings Insurance.
We are not aware of any items that have been repaired by you or any other resident, and all items that have been raised have been dealt with. The CCTV system is out of date and rather than spending money repairing something that is not fit for purpose it would be better to spend this money brining the system up to date, which has been suggested by your property manager.
Lastly, we take our duties in respect of fire safety very seriously, there are two types of seals, Fire and fire and smoke, your development has the Fire only type. You would have received an email in the last week asking for access to your Front Door to check its fire protection , at this time all doors in the corridors will be rechecked.
I hope this deals with the points raised, if not please feel free to get in touch directly
Adrian
★★★★★ 5/5
GoogleI'd just like to say how pleased I am with Red Rocks property management since they took over Management of The Dutch Quarter Apartments.
In particular I would like to commend Charlotte Luck, our DQA residential property manager. She is the most proactive property manager we have had and is always willing to go that extra mile, quite often outside her normal hours. Thank you Charlotte.
Jim Holmes, Director, DQA Management Company Ltd.
Chaplins · 10 June 2023
★★★★★ 5/5
TrustpilotResponsive
The Purchase and Sales Ledger team at red are super responsive and helpful with payments and responding to queries. I have had a few queries over the year the accounts department team leader Megan has been super responsive, polite and resolved any queries i have had.Thank youOmer
Mr · 11 November 2024
★★★★★ 5/5
GoogleI was approached by red rock management via checkatrade for some jobs in a communal area of some flats in Cambridge, I’ve mainly dealt with Kaine and Ellie and it’s been very easy with quoting, communications and getting jobs booked. Would definitely recommend as a company.
Andy · 9 November 2024
★★★★★ 5/5
GoogleI spoke with Holly last Friday about the notification re: installation of a new smart meter and she assured me that it was for the communal area not individual flats, so thanks Holly
I have had to telephone Red Rock a couple of times within the past year and on both occasions received plenty of help.
Thank you
Stephen · 10 April 2024
★★★★★ 4/5
GoogleI constantly have ballards problem here with people illegal parking or breaking down the ballards or park on my side of the carpark so I had to contact red rock about this issue abs also a gutter issue.
Both Adrian and Louise Penn were very quick to response which was very reassuring! So thank you very much.
We really need a new carpark management as this current one is non responsive and rubbish!
I also recently was going through purchasing the flat in this building and their lawyer Jane.M was very helpful and professional to response so massive thank you for all your help
Thanks !PositiveResponsiveness, Professionalism
Emi · 10 June 2022
★★★★★ 5/5
GoogleProperty management in central London is impossibly challenging. Red Rock Estate & Property Management makes it seem not only possible but also efficient, effective and friendly which in itself is a remarkable achievement. The ability to be able to interact with Freeholders, Leaseholders and Tenants is a hallmark of their proficiency but more importantly the way in which their managers, staff and teams are motivated sets them well apart from all competitors and ensures they are able to offer highly responsive professional advice of a quality and value that is second to none.
From what I have seen I am most impressed by Red Rock Estate & Property Management.
P · 10 June 2022
★★★★★ 5/5
GoogleI would like to say a big thank you to Stacy Head for her amazing work and help through my Financials with Red Rock property. Stacy is always very helpful and responsive. Unfortunately I cannot say the same about Red Rock Estate & Property Management who are speedy issuing charges and very late or absent in resolving client issues on building maintenance and yearly budgets. My 5 stars review go to Stacy while 2 stars go to Red Rock property.
Claudio · 10 June 2022
★★★★★ 5/5
GoogleRichard Ward has been very helpful from the outset with any questions I’ve had and has gone out of his way to make my life easier. Would highly recommend.
Freddie · 26 May 2025
★★★★★ 5/5
TrustpilotFriendly, helpful service
We are a trade supplier to Red Rock, and would like to give a special mention to Emma Lyon as she always goes the extra mile to help with any payment queries we may have. Thank you Emma, your quick responses and your friendly, helpful messages are much appreciated :-)
Lisa · 31 July 2024
★★★★★ 5/5
GoogleCharlie Wildney was very helpful in addressing my requests for my property in Harrow, London
Fawad · 13 October 2025
★★★★★ 5/5
TrustpilotFor the last 18 years rrpm has provided…
For the last 18 years rrpm has provided an exceptional service to my property and still is. I would always highly recommend them.
Rakeem · 25 August 2026
★★★★★ 5/5
GoogleThe staff at Red Rock are professional, supportive and offer a particularly positive service to me.
I am extremely grateful to Charlotte Luck and the finance team with the support they have provided to me with the issues with Royal Sea Bathing.
I think what Charlotte has achieved with the property management of RSB is amazing. Thank you.
Jenny · 27 November 2025
★★★★★ 1/5
GoogleI am very tired and mentally harassed by your agency, every day I receive an email, there is something to be paid, I can't do it anymore, I don't have the strength, I will contact a lawyer, I will surrender, I can't stop now.
I wrote to the manager and I'm waiting for a reply about this and I'm writing here to see if anyone can see this
Magı · 13 June 2024
Agent replied · 13 June 2024
Dear Magi,
Our Solicitors have been in contact with you regarding payment of the balancing charge and they will deal with this matter fully.
Adrian
Where the same review appears twice we show it once. We leave out reviews that name another agent or another of the brand's offices.