5/5
Thanks to the team. Bravo.
Agent replied
Bravo Chester :D

Trusted Agent profile · Greater London
Verified
★★★★★
537 reviews across 4 offices and 2 platforms
Regal Estates has four offices, in Willesden (two offices), Mayfair and Neasden (Greater London). Together they have 537 reviews on two platforms, rated 4.8 out of 5 overall.
533
Reviews on Google
All 4 offices
4
Reviews on View Agents
All 4 offices
What sellers, buyers, landlords and tenants say, where the review tells us who wrote it.
I was very happy with the service that I received from Regal Estates, I dealt with the Willesden Branch. They were very professional in dealing with the ...Read all 3 from landlords
My experience with Regal is really good, I dealt with Sunil and Vik. Both provided a good service to help me with everything I needed. Available for anything at ...Read the review from tenants
Regal Estates's four offices, most reviewed first. Each has its own page.
Newest first, from every platform, with the office each review is about. First names only.
5/5
Thanks to the team. Bravo.
Bravo Chester :D
5/5
We have rented through Regal Estates for the last four years and are very happy with them. The last few days has been difficult with us having issues with our gas supply and hot water and with the COVID-19 situation it was difficult to find a contractor to come out however they persisted along with the landlord and managed to get what became a complicated problem resolved in a quick time. We are very grateful and humbled by their help.
Thank you for your kind comments Adriana :)
2/5
Just checked out from a property after 2 years contract. People coming and going so frequently that almost no one knows who’s living under the same house...New people are not briefed about bin collection and keeping the common area clean either. Found myself took the trash out most of the times, or I had to do bin rota otherwise no one would ever take out the bin on collection days. Came back from holiday several times with overflowing trash and maggots blooming in kitchen. Towards the end it got worse that one side of the kitchen is always extremely greasy (few people never clean up after themselves). Also, make sure to clean extensively up on check out, I didn’t allocate enough time and left some limescale in bathroom and got charged a rather steep of £72.
Dear Hannah Doan, Thanks for your two star review. I can see that you have removed your comments however still given us a two star rating. As a tenant renting an en-suite room from us for over two years you mention you were unhappy at the property, then It does beg the question why you renewed your tenancy for two years given the fact you could have left the property at any time after six months. It seems your issue is regarding the £72 fee you are being charged from your deposit for the abysmal condition you left your en-suite bathroom in of which the condition was sent to you in your check out report with detailed images and description of the condition you left it in. When you checked into the property back in 2017 you were provided a luxury newly refurbished and professionally cleaned property as reflected in your initial inventory check-in report, when you checked out of the room it should have been professionally cleaned, not only was it not cleaned it was left in a far from adequate state, as shown to you in your check out report. Our client/ the landlord has actually been charged a lot more and the invoice was £150 for the cleaning of your room however as a gesture of good will only £72 has been charged to you. We thought this gesture of good would be appreciated however it is evident this isn't so. As a fully grown adult in a house share you should be taking responsibility collectively for the property with your housemates. If you have issues to do with cleaning with your housemates you should take it up with them as it is hardly in our control or within our remit of responsibility as per the signed tenancy contract. We will be sending you the full invoice amount which will be deducted from your deposit. Should you have any queries do not hesitate to contact us on 020 8459 2530. Regal Estates Administration Team
5/5
We have used Regal Estates to let our flat in Dollis Hill, selecting them based on the positive reviews we had seen. Sunil and the team have been excellent to deal with doing a great job in finding tenants, sorting out some small issues and keeping us well informed throughout in a really easy to deal with and professional way.
Dear Clare - Many thanks for positive feedback.
5/5
Sunil is amazing. He helped us with everything at anytime and made the whole process so easy, from the beginning till the end. Congratulations!
Hi Maria - Thanks so much for these kind words. Hope all is well in your new property.
5/5
Excellent agents. Very professional from the outset and have always handled queries and complaints swiftly during the tenancy. I would highly recommend them as I have had a fantastic experience with them.
Many thanks for your feedback Zainab. Do not hesitate to contact us in the future should you require our services.
5/5
Would recommend them. Happy with their fees and customer service
Thanks for your feedback Sav. If there is anything else we can assist with do not hesitate to let us know
5/5
A pleasure to work with. Very swift and competent. Minimal fuss and know their stuff
Dear R Young, Very happy we could assist you with your property :)
5/5
We have been renting from them for past 3 years, really good agency.
Hi Elena - Thanks for your comments.
5/5
Both Sunil and Pritesh were extremely helpful. The whole process of renting our flat went smoothly. We are happy and our tenants are happy. We would use them again.
Dear Ash, thank you for your kind words, we will be sure to pass this message on to the team.
5/5
Impressed with Regal. Very professional and knowledgeable. It is quite rare in this industry to work with people's that care. The team at Regal go above and beyond to perform. Would highly recommend them.
Hi Angelina, thanks for your comments. We do indeed care about all of our clients, thanks for the recommendation.
1/5
Liars and thieves. They didn't pay a deposit.
Dear Mrs Tabacaru, We are sorry you felt the need to leave a negative review. You are well aware why part of your deposit is not being returned to you if you see the last email sent from our team to you on 1/11/2019. You chose to end your tenancy after four months despite the tenancy being a 12 month tenancy with a six month break clause. You also damaged the cooker hob which needed to be replaced. All of the costs you are being charged are justified and part of the terms you agreed to when you signed the tenancy agreement. You have not responded to our emails or calls regarding this. Feel free to contact us on 020 8459 2530 if you have any further issues. Best regards Regal Estates
5/5
Thanks to all the staff at Regal Canterbury who have been so helpful with my lettings process - Kerry, Megan and Jessica. All brilliantly professional and efficient and a real pleasure to deal with!
5/5
Rating only, no written review.
5/5
We have used Regal Estates to let our flat in Dollis Hill, selecting them based on the positive reviews we had seen. Sunil and the team have been excellent to deal with doing a great job in finding tenants, sorting out some small issues and keeping us well informed throughout in a really easy to deal with and professional way.
Dear Clare - Many thanks for positive feedback.
5/5
Sunil is amazing. He helped us with everything at anytime and made the whole process so easy, from the beginning till the end. Congratulations!
Hi Maria - Thanks so much for these kind words. Hope all is well in your new property.
5/5
I have rented from Regal Estates for 4 years and I am very happy with services. Quick to respond to problems in our house. A+ service.
Hi Aleksa - Many thanks for your kind words, we will be sure to pass this feedback onto the team :)
5/5
Visited Simon today following a helpful phone call last week to discuss a couple of watches that I was interested in. I am not a collector so this is an important first time purchase for me and he took his time to thoroughly go through the pros and cons of different pieces. Easy to find place with excellent customer service and a great personal touch.. would definitely recommend !!
Thanks for taking the time to leave a review about me Barrie, I'm glad you were very happy with my service and i hope you enjoy your new watch. Thank you.
5/5
Great experience with Regal Estates in Willesden. They tick all the boxes when it comes to property information, licencing information and the local area. Highly recommended.
Many thanks :)
5/5
Very happy with regal estates. I am a landlord not based in London and they have assisted me well with managing my flat in London. I have referred them to people I know who say the same thing.
Many thanks - we will pass this positive feedback to the team.
5/5
I rented an en suite room through Regal Estates around 8 months ago, they have been great in getting initial teething problems resolved with the heating and a faulty door lock and I have recommended friends to them who have also rented through them and had good experiences too. I really like the staff who are friendly and helpful and on hand to assist. They do take a one month deposit on rooms when I have seen other landlords are happy with a two week deposit but I have found it is better to rent through an agent than through a landlord direct as had multiple issues previously when I didnt use an agent.
Hi Diana, many thanks for your kind words and glad the initial teething problems were sorted. Do not hesitate to contact us if you have any further issues.
2/5
Just checked out from a property after 2 years contract. People coming and going so frequently that almost no one knows who’s living under the same house...New people are not briefed about bin collection and keeping the common area clean either. Found myself took the trash out most of the times, or I had to do bin rota otherwise no one would ever take out the bin on collection days. Came back from holiday several times with overflowing trash and maggots blooming in kitchen. Towards the end it got worse that one side of the kitchen is always extremely greasy (few people never clean up after themselves). Also, make sure to clean extensively up on check out, I didn’t allocate enough time and left some limescale in bathroom and got charged a rather steep of £72.
Dear Hannah Doan, Thanks for your two star review. I can see that you have removed your comments however still given us a two star rating. As a tenant renting an en-suite room from us for over two years you mention you were unhappy at the property, then It does beg the question why you renewed your tenancy for two years given the fact you could have left the property at any time after six months. It seems your issue is regarding the £72 fee you are being charged from your deposit for the abysmal condition you left your en-suite bathroom in of which the condition was sent to you in your check out report with detailed images and description of the condition you left it in. When you checked into the property back in 2017 you were provided a luxury newly refurbished and professionally cleaned property as reflected in your initial inventory check-in report, when you checked out of the room it should have been professionally cleaned, not only was it not cleaned it was left in a far from adequate state, as shown to you in your check out report. Our client/ the landlord has actually been charged a lot more and the invoice was £150 for the cleaning of your room however as a gesture of good will only £72 has been charged to you. We thought this gesture of good would be appreciated however it is evident this isn't so. As a fully grown adult in a house share you should be taking responsibility collectively for the property with your housemates. If you have issues to do with cleaning with your housemates you should take it up with them as it is hardly in our control or within our remit of responsibility as per the signed tenancy contract. We will be sending you the full invoice amount which will be deducted from your deposit. Should you have any queries do not hesitate to contact us on 020 8459 2530. Regal Estates Administration Team
5/5
Mr Simon gave me all information about the Rolex DateJust28. His email response was swift and precise. Delivery to Croatia was quick without worry. I fully recomend Regal Time team and mr Simon!!!
Thank you very much for the review about me and my service, I'm glad you are happy with everything and I'm very grateful for this kind review. Thank you !
5/5
Our 'go to' agent in Willesden. Very happy with the services provided by Regal Estates. They have a professional attitude and are knowledgable about property, especially Sunil who is very helpful.
Thank you for your feedback. Likewise it is always a pleasure to work with professional landlords like yourself!
A review that appears on several offices' pages is shown once. We leave out reviews that name another agent.
Willesden (77 High Road) has the most, with 257 reviews rated 4.8 out of 5, followed by Willesden (383 High Road) with 249.
The four Regal Estates offices, by town:
3 reviews from landlords, rated 4.7 out of 5 on average. For example, Russell wrote: "I was very happy with the service that I received from Regal Estates, I dealt with the Willesden Branch. They were very professional in dealing with the ..."