★★★★★ 5/5
GoogleI had an oppurtunity to get wonderful agents Karjun and Goergia working in Mortgage Bureau and they understood my situation with first time buying and the urgency to find a property. They helped me to find a very good mortgage deal and also worked to progress my case with the bank as early as possbile. I am impressed with their service.
Ramya · 15 August 2022 · Qube Residential Bolton
★★★★★ 5/5
GoogleI used Morgage Bureau as a first time buyer and received excellent service from Karjun and Georgia. They communicated really well and kept me updated at all times with my applications, offered me good genuine advice on selecting my morgage and did my HTB application too.
Aleks · 15 August 2022 · Qube Residential Bolton
★★★★★ 5/5
GoogleKarjun has been a great help securing our mortgage and guiding us through as first time buyers. It is easy to get overwhelmed in the process, but he made it a lot more approachable and smooth. Thank you!
Ania · 15 August 2022 · Qube Residential Bolton
★★★★★ 5/5
GoogleThank you so much Karjun for your help
This is the second time Karjun Tsang is helping us with a mortgage. First as a first time buyer and now with remortgaging. After our first experience with him, we were so satisfied that we decided any decisions related to mortgage/buying properties have to go through Karjun. He is very efficient, very responsive, explains the process to you in layman’s terms that is easy to understand.
So helpful and great with responding to questions. Karjun will work on his holidays to get the process moving, even during
Holidays, if you request to speak to him, he will respond to you. I referred my brother to Karjun for a buy to let and my brother has not kept singing the praises of Karjun after buying the property. He is now on his way to buy a second one with the help of Karjun.
Thank you so much to Karjun and to Georgia and the whole team at Mortgage Bureau.
Hehe · 15 August 2022 · Qube Residential Bolton
★★★★★ 5/5
GoogleKarjun and Georgia looked after me and it was the most useful and seamless process ever. Within a few weeks I was able to get the mortgage I was after and now looking forward to moving into my place. They were so helpful and attentive to all the millions of questions I had. Would highly recommend!
Albinist · 15 August 2022 · Qube Residential Bolton
★★★★★ 5/5
GoogleI want to take this opportunity to thank Karjun from Mortgage Bureau for helping me and my partner to secure our property and find the best deal for our mortgage. We are first time buyers, and he really helped us step by step with this process and gave us lots of information to take this crucial step in our lives. He gave us advice not only about our mortgage but regarding our legal difficulties. We are ever so grateful to Karjun for everything he did, and he is still doing right now. Trust us; we would be really lost without him. Anyone who needs a mortgage advisor, please, ask for Karjun.
Tatiana · 15 August 2022 · Qube Residential Bolton
★★★★★ 5/5
GoogleOliver and Karjun were both very helpful. Advice was sound and appropriate for our needs. We secured a good mortgage deal and it was hassle free. Georgia kept us updated with progress throughout and swiftly resolved a delay in the valuation process.
Would definitely use again and recommend
Sarah · 15 August 2022 · Qube Residential Bolton
★★★★★ 5/5
GoogleDiane helped me to secure a property fast and with ease, when I call the company they answer very quickly and are always helpful
Will · 1 August 2022 · Qube Residential Liverpool
★★★★★ 5/5
GoogleVery efficient, quick and Helen was awesome. I'll definitely recommend the agency to a friend.
Ajino · 3 July 2022 · Qube Residential Liverpool
★★★★★ 5/5
GoogleQube Residential was very helpful for us in finding an accommodation. Diane is awesome. She helped us to move in as quick as possible. We felt safe and trustworthy.. The property management team helped us a lot to sort out some issues. appreciating a lot..
Rajahthurai · 3 July 2022 · Qube Residential Liverpool
★★★★★ 5/5
GoogleVery efficient, quick and Helen was awesome. I'll definitely recommend the agency to a friend.
Dokpe · 21 June 2022 · Qube Residential Liverpool
★★★★★ 5/5
GoogleVery efficient, quick and Helen was awesome. I'll definitely recommend the agency to a friend.
D · 8 June 2022 · Qube Residential Liverpool
★★★★★ 1/5
GoogleCharged us over £400 after leaving our flat. There were some very fair cleaning charge in there but also a £90 charge for a shower head that fell off the wall in its own accord and £140 for painting. We only were there 6 months and did …
Dave · 6 April 2022 · Qube Residential Manchester
Agent replied
Hi Dave,
sorry to hear about your experience. Your deposit charges were in line with the … More
★★★★★ 5/5
GoogleHi Abby, thank you so much for your 5* review. Team Qube
Abby · 30 March 2022 · Qube Residential Manchester
★★★★★ 1/5
GoogleAbsolutely awful!! Things in the apartment have been falling apart since we moved in, despite it looking very fresh and new. Our ventilation system does not work, our windows do not open, we have mould growing on the window sills. Our bills rival the price in rent. Qube property management refuse to adhere to your access needs if you're disabled. You'll only get a reply if you outline your case for active discrimination. Instead of helping you they just find new ways to blame you and wipe their hands of it. Their contract lengths are predatory. We're 6 months into a 12 month contract and I've NEVER been treated so appallingly by a landlord, or company who represents the landlord. It's been awful and I can't morally recommend you go with Qube to anybody. Currently in the middle of seeking legal recourse to attempt to get out of a crumbling apartment and predatory agency. Additionally, never before have I had to seek help from a union to help me navigate around these issues. Just appalling.
Ashleigh · 30 March 2022 · Qube Residential Manchester
Agent replied
Hi Ashleigh, We’re sorry to hear about your experiences with your property. We manage our properties to the best of our ability but sometimes there are things outside of our control that cause delays; in this case the builder’s refusal to honour your landlord’s warranty on their ventilation unit after months of us chasing on their behalf. A specialist repair for this issue is required and has been arranged with yourself as you know by the manufacturer. You chose a property without opening windows and also experienced some normal teething issues for a brand new property. We fiercely deny any claims of discrimination but also understand that these can be subjective so we apologise for any misunderstandings you have experienced. You chose a 12 month contract when 6 was also available and we have outlined your options when it comes to exiting your tenancy early. We feel there may be a disconnect with your expectations but we’ll endeavour to uphold our duty of care and are available to you 24/7 should you need assistance in the property. Kind Regards, Property Management
★★★★★ 5/5
GoogleRating only, no written review.
Luke · 18 March 2022 · Qube Residential Manchester
★★★★★ 5/5
GoogleRating only, no written review.
Abby · 18 March 2022 · Qube Residential Manchester
Agent replied
Hi Abby, thank you so much for your 5* review.
Team Qube
★★★★★ 5/5
GoogleReally high quality, would recommend!
Phil · 18 March 2022 · Qube Residential Manchester
Agent replied
Hi Phil, thank you very much for your 5* rating and fantastic review.
Team Qube
★★★★★ 1/5
GoogleCharged us over £400 after leaving our flat. There were some very fair cleaning charge in there but also a £90 charge for a shower head that fell off the wall in its own accord and £140 for painting. We only were there 6 months and did nothing to cause damage to the walls. Don't think it's fair that we have to foot the bill for:
A) Shoddy workmanship
B) Because the landlord fancied a new lick of paint
We had the option to dispute the charges but it would have set us back an additional £60. You get what you pay for I guess.
Dave · 18 March 2022 · Qube Residential Manchester
Agent replied
Hi Dave,
sorry to hear about your experience. Your deposit charges were in line with the TDS’ guidelines and there were allowances for fair wear & tear and landlord contributions (your landlord covered twice as much of the painting cost that you did - £280). We sent you evidence of this and explained why you must pay what you were charged for as per the clauses you agreed to in your tenancy agreement. For example there should not have been so much painting needed after only 6 months, we agree with you here, but after showing you the inventory and the check-out report you can clearly see the excessive, avoidable marks to the walls and the landlord can only cover so much as wear & tear after only 6 months use. We hope that clears things up for you.
Team Qube
★★★★★ 1/5
GoogleRating only, no written review.
H · 18 March 2022 · Qube Residential Manchester
★★★★★ 1/5
Googlethis is one of the worst estate agents i had to deal with. from being very unprofessional to not answering querries to being negative. i dont want to name names here but i believe if they continue this way they are out of business soon
Naima · 18 March 2022 · Qube Residential Manchester
★★★★★ 1/5
GoogleRating only, no written review.
Elliott · 18 March 2022 · Qube Residential Manchester
★★★★★ 5/5
GoogleQuick, efficient. Kept informed at every stage. Diane was awesome.
Glyn · 13 March 2022 · Qube Residential Liverpool
★★★★★ 1/5
GoogleAbsolutely awful!! Things in the apartment have been falling apart since we moved in, despite it looking very fresh and new. Our ventilation system does not work, our windows do not open, we have mould growing on the window sills. Our bills …
Elkanah · 8 October 2021 · Qube Residential Manchester
Agent replied · 18 March 2026
Hi Ashleigh,
We’re sorry to hear about your experiences with your property. We manage our … More
A review that appears on several offices' pages is shown once. We leave out reviews that name another agent.