5/5
The staff at MMP were excellent and supportive. They kept us informed throughout the process from start to finish and explained everything clearly. 5 stars!
Agent replied · 16 November 2023
Thanks for the 5* review. We're glad we could help.
Trusted Agent profile
Verified
★★★★★
449 reviews across 7 offices and 3 platforms
Morris Marshall and Poole has seven offices, in Newtown, Welshpool, Llanidloes, Oswestry, Machynlleth, Tywyn and Aberystwyth. Together they have 449 reviews on three platforms, rated 4.4 out of 5 overall.
Morris Marshall and Poole's seven offices, most reviewed first. Each has its own page.
Showing 442 reviews on Google only. Show every review
5/5
The staff at MMP were excellent and supportive. They kept us informed throughout the process from start to finish and explained everything clearly. 5 stars!
Thanks for the 5* review. We're glad we could help.
4/5
Rating only, no written review.
5/5
Easy to navigate.
Hi Karen. We're glad to hear it. Thanks for your 5* review.
5/5
Wonderful service, calm, good-humoured, professional, reassuring at all times. Caroline is an exceptional estate agent in a time which is hugely impacted by Covid and where the market is immensely volatile. She was essential in navigating problems and helping us purchase our dream home.
Hi Nicholas, thank you for your 5* review. We’ll make sure we pass your kind words along to Caroline, who we know will be delighted to read your comment.
5/5
Rating only, no written review.
Thanks for the 5* review Max.
5/5
Rating only, no written review.
1/5
Made to feel like an inconvenience when on a viewing, the agent spent most of his time on the phone texting, was unable to answer any questions on the property.NegativeResponsiveness, Quality, Professionalism, Value
Thank you for your review. We take all comments very seriously. Unfortunately, as the review is anonymous we cannot respond directly to you. Can you email our office welshpool@morrismarshall.co.uk or call us so we can find out what has happened? Thanks.
3/5
Rating only, no written review.
5/5
Rating only, no written review.
Thanks Mark.
5/5
Rating only, no written review.
Thanks Mary.
1/5
Ritual psychotism.
5/5
A difficult house buy, Bryan was helpful every step of the way.
Hi Jonjo. Thanks for your review. We'll ensure Bryan knows. Glad we could help you.
1/5
Me and my family rented Tegfan, Llangadfan, SY21 0PR from Moris Marshall and Poole/Norman Lloyd from Mr Toby Assinger. Upon moving into the property we noticed the master bedroom window and the built-in wardrobes were covered in Stachybotrys (black mould), the paint work was patchy and shoddy with a number of scuff marks, there was dust in nearly every room and the garage fascia had heavy moss growth. We complained to the landlord and Norman Lloyd to which they responded that we should take photos of the condition of the property which we did and then cleaned the property throughout to a liveable standard. 5 Weeks later the landlord asked to inspect the property we obliged even though this would seem too soon into the tenancy especially given the condition it was let in. He apologised for the condition the property was let and no concerns were raised. Imagine our surprise when only three weeks later we receive a letter from Norman Lloyd claiming the landlord was wishing to sell the property and would need to enter to take photos of every room. Why you would want a tenants belonging inside the property whilst you do this i do not know, also why the landlord felt the need to sell the property after letting it for 8 Weeks is questionable. We were also told in no uncertain terms whilst the landlord couldn't serve us our Section 21 notice we were more than welcome to find a new property. I have three children one of which suffers with cerebral palsy, he is due to have a very expensive life changing operation this is one of the main reasons we chose a bungalow. It left me and my family very distressed and out of pocket having to find a new home in such a short period of time. Norman Lloyd have merged with MMP and once we had decided we have to find a new home and moved out it was MMP's turn to attempt to extort my family. They claimed the house required re-painting at a cost of £225 to us and cleaning to the cost of £140 to us. We obviously did not accept these deductions to our deposit and i kindly pointed out that not only was the house in an unfit state when it was let, no inventory was signed by ourselves and the landlord or neither agent had the legal documentation required to determine what condition the house was in when we let it. Below are pictures of the property when we let and two of the cleanliness when we left. The house is currently being let which was agreed almost immediately after we left, even though the property was apparently being sold. There is nothing in law to stop agents and landlords doing this, in my opinion there should be. Ultimately I feel me and my family were discriminated against by the Landlord Mr Toby Assinger, Norman Lloyd and Morris Marshall Poole and I felt this review was necessary to help protect other young families like mine. All my personal documents had not been returned and when I went to enquire after them they told me they had been lost. These included my birth certificate, payslips, utility bill and bank statements.
Thank you for your review for a property you left three years ago in March 2018. The property was a ‘let’ only and so we were not involved in the day-to-day management of it. However, our records show that the landlord intended to sell the property at the time and for this reason he wished to stop letting it out.
5/5
The support we received was outstanding from start to finish - both in terms of professionalism and warmth. The sale was not straightforward due to unforeseen personal matters, however, the communication, advice and support we were given could not have been better. I would recommend MMP to anyone wanting to sell or buy a home.
Hi Susie. Thanks for your comments and review. We're pleased to have helped.
5/5
I was the purchaser, so Although I thought the Estate agent was just for the Vendor. My experience is one of positive and quick response. even out of hours I was replied to, which made our purchase much more grateful
Hi. Thanks for your 5* review. We know that it's about two sides when it comes to buying and selling. That's why we try to ensure all parties are involved in the process to make it as smooth as possible. It's important to communicate between everyone involved.
5/5
Rating only, no written review.
Thanks for the review Wayne.
5/5
Efficient
Thanks for the 5* review Vicky. We're glad we could help.
5/5
Ivan was very helpful
Thanks Ann Marie. We'll pass that on.
5/5
Brilliant caring service very pleased
Hi Annette. Thanks for the review and kind words. We're pleased to have been able to help you.
5/5
This estate agent were brilliant during a very difficult sale there support and help were unfailing without there help I would never have achieved the positive end result thank you
Thanks Susie. We always try and do our best. We're glad we could help.
5/5
Rating only, no written review.
3/5
Rating only, no written review.
5/5
Rating only, no written review.
Thanks for your 5* review James. We're glad our team could help.
4/5
A personal and professional service, making good use of technology to work around the current Covid restrictions.
A review that appears on several offices' pages is shown once. We leave out reviews that name another agent.
Morris Marshall and Poole branches are among the ESTAS 2026 winners.
ESTAS 2026: 4 Best in Postcode across four branches.
ESTAS winners in four years, the group and its branches: 2023, 2024, 2025, 2026. ESTAS award winner every year since 2023.
2025 2 Best in Postcode across two branches ESTAS 2025 winners
2024 1 award ESTAS 2024 winners
2023 1 Bronze and 5 Best in Postcode across five branches ESTAS 2023 winners
Source: The ESTAS 2026 winners, as published. Earlier years link to each year's list.

Morris Marshall and Poole is among EA Masters 2026 winners.
Source: Best Estate Agent Guide 2027 results, as published.
Send Morris Marshall and Poole a message.
Newtown has the most, with 145 reviews rated 4.4 out of 5, followed by Welshpool with 79.
The seven Morris Marshall and Poole offices, by town:
Yes. At the ESTAS 2026 awards its branches won 4 Best in Postcode awards. The group and its branches have also won 11 other industry awards since 2023.