Trusted Agent profile

Harron Homes estate agents in Carlton, Doncaster and Rossington

3.9

★★★★★ Good

1,450 reviews across 3 offices and 2 platforms

Harron Homes has three offices, in Carlton, Doncaster and Rossington. Together they have 1,450 reviews on two platforms, rated 3.9 out of 5 overall.

Google logo

4.2 / 5

20

Reviews on Google

All 3 offices

Trustpilot logo

1,430

Reviews on Trustpilot

Business-wide

Want a trusted local agent to help?

Tell us what you need and up to 3 trusted local agents will be in touch.

What do you need help with?

Our offices

Harron Homes's three offices, most reviewed first. Each has its own page.

Latest reviews from every Harron Homes office

Newest first, from every platform, with the office each review is about. First names only.

5/5

Trustpilot

" A great,efficient and very…

" A great,efficient and very professional service, great communication and very friendly service through out from start to finish. Alister, the sales manager, Paul,the site manager and also Paul, the Area Sales Manager all were very helpful throughout. Highly recommend. Avtar Chana

Mr · 3 August 2020 · Harron Homes Rossington

Agent replied · 10 June 2024

Thank you for taking the time to leave a review. Our teams are always working hard to deliver our customers with the best possible experience. We will pass your feedback onto the team. Thank you again!

5/5

Trustpilot

Great Professional Service

My very first experience with Harron Homes and what can I say? the team at Nottinghamshire were absolutely fantastic. Very efficient & very professional . I was very nervous moving area as I did not know what to expect. Alister was friendly and polite. Answered all questions and gave me all the information I needed along with his team Paul (A.M)& Paul (S.M).

Ms · 3 August 2020 · Harron Homes Rossington

Agent replied · 10 June 2024

Thank you for taking the time to leave a review. Our teams are always working hard to deliver our customers with the best possible experience. We will pass your feedback onto the team. Thank you again!

5/5

Trustpilot

Smooth sailing so far!

Jacquie at Oaklands Heath has been great during our house-buying journey so far. Really responsive, knows her stuff and making the process really easy. Can’t wait to move in.

Jaimie · 2 August 2020 · Harron Homes Rossington

Agent replied · 10 June 2024

Thank you for taking the time to leave a review. Our teams are always working hard to deliver our customers with the best possible experience. We will pass your feedback onto the team. Thank you again!

5/5

Trustpilot

Oaklands Heath

We have reserved our dream home at Oaklands Heath. Jacquie and Debbie have been exceptional. Jacquie has done everything possible to secure our house for us. Jacquie stayed in touch with us consistently throughout the current pandemic and has really made us feel valued. We couldn't thank the Oaklands Heath team enough. We look forward to receiving our keys :)

Mathieu · 2 August 2020 · Harron Homes Rossington

Agent replied · 10 June 2024

Thank you for taking the time to leave a review. Our teams are always working hard to deliver our customers with the best possible experience. We will pass your feedback onto the team. Thank you again!

5/5

Trustpilot

We moved into our house at Amberwood…

We moved into our house at Amberwood Chase on the 30th of July 2020. Although there are snags that need looking at, I would say that for a new built property the house looks good. I would love to let you know that Jane Jubb has been extremely helpful and has always been there for us. Steph Maier has been helpful in Jane’s absence. I do feel the sales team do a fantastic job in coordinating everything and reassuring. I would like to share that this morning I had a leak in my shower and Matt Bradwell the site manager sent in a plumber in 5 minutes and everything was sorted. In the afternoon Matt came over and reassured us too. I would definitely recommend Harron Homes.

Bhageshri · 31 July 2020 · Harron Homes Rossington

Agent replied · 10 June 2024

Thank you for taking the time to leave a review. It’s great to hear about your move to a brand new Harron Home. Our teams are always working hard to deliver our customers with the best possible experience. We will pass your feedback onto the team. Thank you again!

3/5

Trustpilot

The Banks Silsden

We are waiting to complete on a house at The Banks Silsden.I am at this time unwilling to comment and will reserve until we have moved in.We have incurred costs as the property was due to be finished at the latest Sept 2019, but all may end up good at which time I will improve my rating.Therefore can only give 3 stars at this stage

Anthony · 29 July 2020 · Harron Homes Rossington

Agent replied · 10 June 2024

Thank you for taking the time to leave a review. Our teams are always working hard to deliver our customers with the best possible experience. We will pass your feedback onto the team. Thank you again!

1/5

Trustpilot

The 7 Year Review - What happens after you buy your home..

In September 2013 we moved into our shiny new Conisbrough home, in Queensbury. There was a bit of a delay due to our kitchen not being ordered, but we moved into our new home and were so happy. The snagging list wasn't horrendous and all moved forward quickly, especially while Harron was still on site building the remaining homes. Then in December 2013 on Christmas Day we came down to a leak in our family room. We are now in 2020 and the same leak has occurred each year with the 'fix' being the last one. Last year in June we literally had a waterfall down our wall. I was gutted. It took several months for Harron to even come and fix the leak. When they did it was not when we were in, in fact we had no idea they had come until a neighbour told us a man with a ladder was looking at the roof. This puzzled us as we had normally had scaffolding up for over a week. It was several more months before a decorator came to repair the damaged paint. Again another farce, as he was told we had a white plot, where it was magnolia and he didn't have the correct paint. It is now 2020 and our balcony has leaked for the 2nd time, yet to be rectified correctly. Our family room just 4 months after being repainted leaked once more, this time the worst it has ever been. Harron argued each time that the leak was not the same, despite photographs to prove otherwise. To put this into perspective they no longer build our house style due to the balcony leaks. Then a break for Harron, Covid hit and they shut down their office completely. Even now we can only speak with someone via email and have been told no one is working, which is ridiculous, especially now I am seeing the most recent reviews and their website that show homes and sales offices are now open. I am not the only one in our development this has happened to or on other developments. We are now wanting to move home but cannot put our home on the market due to damage caused. In my opinion I would not buy a Harron Home. Their sales team are lovely and the houses look amazing, In the light of day they are made with cheap materials and the after sales care is diabolical.

Amy · 29 July 2020 · Harron Homes Rossington

Agent replied · 10 June 2024

Thank you for taking the time to leave a review. We understand your concerns and would like to take this opportunity to reassure you that we take customer feedback very seriously. It is our understanding you have been in touch with our Yorkshire Customer Care team who have responded to you on this matter. If you have any further queries, please continue to liaise with the Customer Care team.

5/5

Trustpilot

Highly recommend

We recently reserved a Harron Home at Highfield Manor. We agreed part ex, the process was quick and smooth, Jane Jubb was extremely helpful in guiding us with the process and always available to talk if needed. Jane has excellent customer service skills, I highly recommend Harron homes to anybody looking to purchase a new home.

Matty · 28 July 2020 · Harron Homes Rossington

Agent replied · 10 June 2024

Thank you for taking the time to leave a review. Our teams are always working hard to deliver our customers with the best possible experience. We will pass your feedback onto the team. Thank you again!

5/5

Trustpilot

I would like to thank Jane Jubb

I would like to thank Jane Jubb for her patience and assistance in completing the purchase of my our new home. They have both been a pleasure to deal with and worked really hard to get a deal over the line. So far so good! Many Thanks!

Tom · 27 July 2020 · Harron Homes Rossington

Agent replied · 10 June 2024

Thank you for taking the time to leave a review. Our teams are always working hard to deliver our customers with the best possible experience. We will pass your feedback onto the team. Thank you again!

1/5

Trustpilot

Blocked email by manage and no response from customer service

Still no wardrobes and garden still not sorted. I was promised these would be done ASAP after moving in. Zero customer service not one phone call to me and automated email responses. Fed up now. I forwards the email string of requests to the manager and instead of responding to me he blocked my email. THAT SPEAK VOLUMES!

Colourmechel · 27 July 2020 · Harron Homes Rossington

Agent replied · 10 June 2024

Hi there, thanks for your review. As previously discussed, we are still unable to progress with snagging at the moment, and we are only working on emergency maintenance. Of course as soon as we are able to inspect and enter plots, we will be in touch in regards to looking into this. Many thanks for your cooperation.

5/5

Trustpilot

I would like to thank both Jane Jubb…

I would like to thank both Jane Jubb and Matthew Bradwell for their expertise, patience and assistance in completing the purchase of my new home. They have both been a pleasure to deal with. Many Thanks to you both :-)

Mark · 22 July 2020 · Harron Homes Rossington

Agent replied · 10 June 2024

Thank you for taking the time to leave a review. Our teams are always working hard to deliver our customers with the best possible experience. We will pass your feedback onto the team. Thank you again!

5/5

Trustpilot

Oaklands Heaths fabulous staff

We have reserved and are in the process of exchanging contracts for a house on the Oaklands Heath development. Jacquie and Debbie have been amazing and extremely helpful and looked after us. Amazing hospitality and as first time buyers we’ve found their honest attitude fabulous and can not wait to move into our new home which has some gorgeous features which were picked out by Jacquie herself! A big thank you to the wonderful ladies

Bano · 18 July 2020 · Harron Homes Rossington

Agent replied · 10 June 2024

Thank you for taking the time to leave a review. Our teams are always working hard to deliver our customers with the best possible experience. We will pass your feedback onto the team. Thank you again!

5/5

Trustpilot

Highfield Manor, Fixby (Jane)

Spoke with Jane at Highfield Manor, Fixby, Huddersfield about a new build with part X. Jane was very friendly and professional while I asked her lots of questions. The experience made this new venture very straight forward and we could not recommend Jane highly enough.

Mr · 13 July 2020 · Harron Homes Rossington

Agent replied · 10 June 2024

Thank you for taking the time to leave a review. Our teams are always working hard to deliver our customers with the best possible experience. We will pass your feedback onto the team. Thank you again!

1/5

Trustpilot

Completed in dec 2018, still waiting for site to be finished and snagging to be completed. If you want a new build to move into straight away don’t go with this company! Ignorant staff.

In 2018 we Purchased a house with harron homes supposidly on a award winning 5 star development within West Yorkshire. Firstly we were forced to complete the house purchase on 21st December 2018. In the afternoon we got the call to say it had completed and we could collect the keys. He got to the house before myself he rang me and said we can’t move in I’ve just gone to the house it isn’t finished. We were promised fitted carpets etc. They handed the keys over and said you can’t move in yet you have no carpets. The site manager had quit a fortnight before he rang all he contractors and cancelled all orders rebelliously. They managed call around and get carpet and fitters the next day but my god my 7 year old could have probably for it better. They cut the carpet too short either side of the landing they had to come back and fix it. Out of the 6 bedroom carpets in the house half of them shrank and needed to be stretched. None the less the carpet was the least of our worries. We were left with holes in the walls with unearthed cables poking through, holes in the walls through out the kitchen and utility where they should have smoothed the edges after putting in the electric sockets they had moulded in with finger and hand prints. The fire door into garage from the utility hadn’t been finished or plastered. It was freezing throughout the house, the patio in the dining area had a huge gaping hole under it where if you lifted the carpet you could slide your hand through. The windows marked with what looked like mud but when we tried cleaning them it was actually spark burns on the glass from an angle grinder. They didn’t fit a down pipe from the en suite bathroom they didn’t tell us for over 2 week so when the site came back after Christmas there were sewerage all down the sid of the house. They also used a part of our land/garden to the side of our house as storage for the materials for the other new houses when we asked to move it they refused. In the end due to scaffolding having to go up and external work to be fixed and a new f nice to be put in we didn’t have a garden to the rear of any kind until late summer 2019. With three children and three dogs we were at a loss. We got a small offer of compensation but not a single person would take responsibility for the state of the houses. Our site had meetings with the head of the construction team and a few of the labourers and contractors and he was arrogant in the meeting. We have been in 2 years December this year. Don’t get me wrong they have come back done some of the jobs but they have you in waiting for weeks for appointments they make to fix things and no one turns up, then when you ring nobody gets back to you. Now with the covid we’ve been waiting for speed calmining measures to be put in and street lights. None has been on site since the beginning of January. The trim trial isn’t complete. And the residents have been charged an annual fee yet we are having to cut the grass on the areas that we Gould to need to. Our house is nearly complete but I would admit because harron are diabolically crap and slow and they lie we have had to do some of it ourselves.Take a word of warning buy a house that needs doing up abit, it will be cheaper and less stressful for you. And you probably won’t have to put up with the horrendous management, lies and complete bull they give you when you ring.Also as an update from this week; our site had been adopted by the local council, shockingly however it isn’t complete. We haven’t got the correct amount of street lighting, part of the street has it I’ve been chasing this along with the speed calming measures that should have been placed around the same time. Also recently the street has come together to get our local mps involved in regards to the community park and trim trial that on purchasing we were told were for harron customers only but actually in the documentation states that it’s for anyone to use is in complete (Friday the swing has been relaxed from the big ugly blue thing to a lot wooden one which blends in) and the tree and orchard area has never been finished off it makes the development look a right mess. Another thing is we were told there were a premium to be paid annually and a company will come and cut the grass etc and that hasn’t been done since the back end of last year beginning or earlier this year the residents are having to club together to cut the grass back etc.Also the curbing and also the road tarmac is of poor quality and workman ship!Thankfully it seems that the residents on this development are more on the ball than Harron Homes sticking to the plans that were submitted and should have been followed. I wish that residents would have warned us before putting our money down on a house that we thought would be a new build and all we would have to do is move our belongings from our previous address to the new build.disappointing!

Leah · 12 July 2020 · Harron Homes Rossington

Agent replied · 10 June 2024

Hi Leah, thanks for your review. It is our understanding you have been in touch with our customer service team in regards to this. We are currently only working on emergency maintenance, however as soon as we are back to working on snagging we will be in touch. Many thanks.

5/5

Trustpilot

Excellent first home experience

We have bought on the Amberwood Chase development, awaiting to complete. We have had such a positive experience buying our first home, the sales team have been excellent in giving us regular updates and keeping us in the loop.The site manager has arranged for us to see our home on multiple occasions, maintaining safety. We are looking forward to moving into our new home. Thank you.

Sophie · 11 July 2020 · Harron Homes Rossington

Agent replied · 10 June 2024

Thank you for taking the time to leave a review. Our teams are always working hard to deliver our customers with the best possible experience. We will pass your feedback onto the team. Thank you again!

1/5

Trustpilot

Poor non existent customer service

Sandlands park - Poor non existent customer service. Would not recommend.

Bren · 8 July 2020 · Harron Homes Rossington

Agent replied · 10 June 2024

Hi Bren, Thank you for taking the time to leave a review. We understand your concerns and would like to take this opportunity to reassure you that we take customer feedback very seriously. We have been advised that our customer care team is liaising with you to find a suitable resolution.

5/5

Trustpilot

Very happy at Edenbrook Vale

We have been in our new Harron Home for 7 months now, we opted for the Salcombe and couldn’t be any more pleased. We love the way it looks and the layout is very to our taste. The sales staff were great, very helpful and always on hand throughout the whole process. The site manager and his team were very approachable and professional, we only had a few snagging issues which were resolved very quickly and efficiently at a time convenient to us.

Paul · 8 July 2020 · Harron Homes Rossington

Agent replied · 10 June 2024

Thank you for taking the time to leave a review. It’s great to hear about your move to a brand new Harron Home. Our teams are always working hard to deliver our customers with the best possible experience. We will pass your feedback onto the team. Thank you again!

4/5

Trustpilot

One week in Howden

We are one week into our time here at Harron Homes on the Howden site and even through Covid the sales and purchasing team have been excellent even through issues with our buyers on our chain. A big thank you to Angie and Caroline for easing our fears and keeping us up to date, while helping us every step of the way.Our site manager Scott has given us clear details and helped with a skip after we moved in to clear rubbish from the move and packaging. Everything we have asked for is fitted and the build quality is great, a few snags that have now been resolved and one that is being worked on. We love our new home. So far we can't complain and are excited for our future in our new house, hopefully the good work continues.

Steve · 7 July 2020 · Harron Homes Rossington

Agent replied · 10 June 2024

Thank you for taking the time to leave a review. It’s great to hear about your move to a brand new Harron Home. Our teams are always working hard to deliver our customers with the best possible experience. We will pass your feedback onto the team. Thank you again!

1/5

Trustpilot

Meadow view - cowboys

Meadow view - BarnsleyTerrible builders, cowboys. They won’t reply to emails, they don’t answer the phone. We have lived here 3 years and always had drain issues. However found we had vermin in the loft, had a drain company round who used CCTV on the drains, they’re blocked with rubble and our soil pipe in the downstairs toilet hasn’t been fitted properly. I called Yorkshire water, apparently no drains on the entire estate (phase 1 was 6 years ago) have been adopted because they aren’t to YW standards. I contacted Harron who say they only take responsibility for 3 months. That isn’t what the paperwork says but they aren’t replying now. Rats have been seen on the estate as they’re escaping the drains which aren’t fitted properly and this joke of a company take no responsibility. I would never buy a home from them again. They’re rubbish with all snags but this takes the biscuit. Complete cowboys!

Angela · 4 July 2020 · Harron Homes Rossington

Agent replied · 10 June 2024

Thanks for taking the time to leave a review. It is our understanding you have already been in touch with our customer service team who have confirmed that your warranty has now expired. If you have any other concerns, please continue to speak with the team in regards to this.

5/5

Trustpilot

Myself and my partner have just…

Myself and my partner have just purchased our first home from the lavender fold site. We could not be more happier with our purchase!From the moment we walked into the baybridge showhouse we fell in love! Buying the showhouse came with all our boxes completed on our list ! Harron helped us with our mortgage and our solicitors and when covid-19 hit us they was absolute amazing they rang weekly for check ups with our move and how things were going to work . Understandably our complete date was rescheduled to September .. but amazingly Harron came through and we managed our original date of June ! We have been in our property for nearly a week now and we still have had follow up calls and sit manager checking we are all ok and sorted and the house is as it should be. I could not recommend these people enough Thanks to sharon and Tracey for everything with the house and big thanks to Andy who got us everything ready for our move in. We love our forever home X

Charlotte · 2 July 2020 · Harron Homes Rossington

Agent replied · 10 June 2024

Thank you for taking the time to leave a review. Our teams are always working hard to deliver our customers with the best possible experience. We will pass your feedback onto the team. Thank you again!

1/5

Trustpilot

So it only gets worse this is my third review empty promises then complete refusal. Steer clear of harron.

So it only gets worse this is my third review we moved in 12 weeks admittedly when the lockdown happened however harron are continuing to use the Coronavirus as a reason to not recitify thing that are promised as standard. One of our Hammond wardrobes weren’t fitted (all settles are promised 2 fitted wardrobes as standard) now I have check and they have resumed fitting wardrobes in occupied properties however harron has said they won’t sort it. This is so so wrong I am livid. Secondly our garden has never been rotivated and I have an 11 month old who has never been able to play in the garden as it is too uneven. This is not right for one it outside so now issue with Coronavirus and secondly it meant to come as standard. The third thing is our guttering has been leaking from day one and may cause damp it has happened in my one of my previous homes and this still has not been rectified. We have been told the site team will come speak to us and we are opposite the building site and no one has come. I will be escalating this as much as possible looking into contacting the ombudsman. Harron homes are pretty for a distance but up close the workmanship is poor and the customer service is non existent. I am in shock I gave them 4 stars to being with! I am not even a difficult customer and I am asking for things that should have been sorted from day one. Perhaps I should have refused to take the house keys they day we completed however harron promised these things would be rectified as soon as possible and they haven’t. They are full of empty promises. My sister has a new persimmons home and has no problem. My mum has a new Barratt home and all snag have been resolved in a timely manner to a satisfactory standard. Don’t buy from harron as others have said previously they are cowboys.

Colourmechel · 30 June 2020 · Harron Homes Rossington

Agent replied · 10 June 2024

Hi Chelsea, thanks for your review. It is our understanding you have had previous contact with us in regards to this, however we are still unable to progress with snagging at the moment, and we are only working on emergency maintenance. Of course as soon as we are able to inspect and enter plots, we will be in touch in regards to looking into this. Many thanks for your cooperation.

1/5

Trustpilot

Homes not fit for purpose and non-existent customer service

We've now lived in our Harron Home since November 2018 at the Edenbrook vale site and do like the layout of the home which is the only positive I can say but we are constantly finding new issues even after 19 months in the property. If you want a home where you are told to simply live with your issues Harron is the right company for you. When we started purchasing our house we were promised a premium quality and a premium customer service what we got was corners cut everywhere and non-existent customer service for a premium price. Once they have your money all communication stopped, even an auto-response stating they have received your email seems like too much work for Harron to accomplish.We gave a list of issues a month before moving in and chase up a few days before moving in only to be met with silence, upon chasing it up with the sales staff we received an email confirming they had all been fixed. When we got the keys not only had the house not been cleaned as we were told it would be, they had only "fixed" 7 out of 65 issues, of those my favourite fix was where we were missing both the door sensors on the alarm we had paid extra for, instead of adding the sensors they had simply filled in the holes where the cables should have been. On moving in we had no hot water and heating wasn't working correctly. The site manager never materialised at handover nor did any subsequent visit or contact from anyone at Harron .We were told appliances would be tested before moving in, many weren't even plumbed in and the ones that were were incorrectly done so, we spent 12 weeks without a washing machine which Harron told us they would fix only to find after 10 weeks that we would have to fix it ourselves. Other issues like the heating taking hours to warm up the house if it even managed to reach temperature and the thermostats being wired to the wrong rooms, Harron kindly waited while after winter had finished before fixing those. We've been told to not use the thermostats on the radiators as they don't serve much purposes as turning them to just above 3 or below just means they are off as Harron has used 10mm instead of the 12mm piping according to Harron's own plumber.All the glassed doors were scratched many others were damaged or bowed, and don't fit flush or no longer fit in the frame, not to mention the fact that they look like they have been fitted by the ladies in the sales office in their spare time, but Harron refused to do anything about those. Electrical issues include the kitchen lights flashing when we turn on the living room lights which we were told its not dangerous so just live with it, isolation switches to kitchen appliances not working, and appliances not wired up to manufactures guidelines. Our garden has now started collapsing at the bottom into the site behind due to a lack of appropriate groundwork.Its was a nightmare to get anything resolved as from over 300 emails we have around 30 responses and we have only ever once had my call returned. On occasions when you do actually get someone attending it gets fixed but then you get left with other issues or half-finished jobs, or Harron doesn't book tradesmen for long enough to complete tasks, or they're expected to do jobs which aren't theirs. On one occasion I even got told a snagger would be at my house for 3 days so booked the time off work, he arrived promptly the first morning only to leave after about an hour for a tool to cut a kitchen panel only to not return while lunchtime on the 3rd day for another 2 hours fixing the panel only to then discover that the panel was the wrong colour, so we now have 1 kitchen panel in a yellow off white colour and the rest being gloss white, a waist of 3 days and only 1 issue got semi-fixed. Me and my wife use a total of 43 days holiday to get issues resolved, and that's just the ones Harron agreed to fix.Harron's methods of fixing them seemed to ignore it and it will go away as at one point we were told we could only contact 1 person who neither responded to email nor returned phone calls. Harron will do anything to get out of fixing issues, we eventually made a claim with the LABC to get some issues fixed but not all fixed. Even with the LABC claim, Harron tried getting out of fixing problems, telling me we had changed to locks (which we had not done) on the garage door to avoid replacing the broken handle. It was fixed but only after I went round the entire estate looking or another garage door with a identical lock. We have recently found more issues but due to previous experiences we are in two minds if to report them to Harron as we will waste hours chasing them up often to no avail and it's often simply more cost-effective time-wise to pay someone else to fix it or that the fix will be rushed and leave me with another issue or a half-finished job if completed by Harron.

Adam · 25 June 2020 · Harron Homes Rossington

Agent replied · 10 June 2024

Thank you for taking the time to leave a review. We understand your concerns and would like to take this opportunity to reassure you that we take customer feedback very seriously. If you have any further concerns, we would urge you to speak with the Yorkshire Customer Service team.

1/5

Trustpilot

Management and customer care team from…

Management and customer care team from Harron homes is incredibly poor. Logged a leak on December 17th, it took several attempts to fix, a visit from a director and many many phone calls from us chasing for them to recognise what the issue actually was. We have had scaffolding up since February and this has only just gone down. Whilst we have been very patient given the COVID-19 situation we are now still being ignored on when we can expect final work to be completed despite government guidance having been out for the last month which clearly states the go ahead. There is no aftercare which they promise. We have lived in our new build for over 12 months now and have never received follow up calls to see how we’re getting along as promised.The houses are lovely, but if you want the new build experience for a ‘luxury’ development I would highly recommended NOT using Harron Homes as the follow through is unbelievably bad for the amount of money spent. We have tried to be patient and understanding but there has been no acknowledgement or learning applied.

Emily · 25 June 2020 · Harron Homes Rossington

Agent replied · 10 June 2024

Hi Emily, thanks for your review. Please can you contact the Yorkshire Customer Services team on customerservice@harronhomes.co.uk so that we can schedule a visit from our Customer Relations Manager, many thanks.

5/5

Trustpilot

Crich, beautiful location and a great home design

My wife and I moved in to our new HH house in Crich on 22nd April during the height of the Covid19 epidemic. The team at HH were absolutely brilliant in doing what they could to make the move as stress free as possible during a very testing time. In fact, the whole sales process from start to finish dealing with Kim, Julie and Nathan was a great experience. The good thing is that even after we moved in Kim is still there if we need her. The site manager Wayne really cares about the development, and although he hasn’t been there long, is making a big difference. The design of the house is stunning, which is a big differentiator for HH from other builders. The location, in beautiful village, is a great place to live, with endless walks from the door and good village facilitates to use such as butchers, bakers, pubs and a village shop. In terms of the quality, other than things I knew about before moving, we have not had any serious issues to date. Based on our initial experience I am happy with the purchase and will post an update again once we have settled in a bit more.

Trevor · 24 June 2020 · Harron Homes Rossington

Agent replied · 10 June 2024

Thank you for taking the time to leave a review. It’s great to hear about your move to a brand new Harron Home. Our teams are always working hard to deliver our customers with the best possible experience. We will pass your feedback onto the team. Thank you again!

A review that appears on several offices' pages is shown once. We leave out reviews that name another agent.

Questions about Harron Homes

Which Harron Homes office has the most reviews?

Carlton has the most, with 1,388 reviews rated 4.0 out of 5, followed by Doncaster with 1,362.

Where are the Harron Homes offices?

The three Harron Homes offices, by town:

  • Carlton: Station Road, Carlton, Selby, DN14 9NS
  • Doncaster: Westminster Drive, Dunsville, Doncaster, DN7 4QB
  • Rossington: Pheasant Hill Park, Rossington, DN11 0TT

Want a trusted local agent to help?

Tell us what you need and up to 3 trusted local agents will be in touch.

What do you need help with?

Reviews may appear on more than one platform.

The Trusted Agent

Is this your office? Claim your page.

Get help from an agent