Trusted Agent profile · Aberdeen

Verified

Northwood Aberdeen reviews

4.5

★★★★★ Excellent

579 reviews across 4 platforms

207-211 Rosemount Place, Aberdeen, AB25 2XS

Part of Northwood, see every office.

Northwood's office in Aberdeen, at 207-211 Rosemount Place, is rated 4.5 out of 5 across 579 reviews on four platforms, including 355 Google reviews rated 4.3.

Google logo

4.3 / 5

355

Reviews on Google

This office

Facebook logo

4.1 / 5

22

Reviews on Facebook

Business-wide

Direct reviews logo

4.9 / 5

189

Reviews on Direct reviews

This office

allAgents logo

13

Reviews on allAgents

Business-wide

Reviews may appear on more than one platform.

About Northwood Aberdeen

We’re award-winning experts in all things property, providing sales, lettings and investor solutions under one roof. Independently owned and managed by Laura and Matt, we have 16 years’ experience in the North East property market. Our team are proud Aberdeen city and shire residents, taking enormous pride in serving landlords, finding new homes for our clients and consistently delivering five-star estate agency services. With a presence in Rosemount, Inverurie, Banchory and Stonehaven we represent Aberdeen city and Aberdeenshire, covering the expanse of the North East from the rolling hills of the Royal Deeside to the gorgeous coasts from Huntly to Laurencekirk, and the glistening granite of the city centre. We’d love to help you achieve your property goals. Call the Northwood team now on 01224 218450 and we’ll direct you to your nearest branch in the North East to discuss your sales or lettings requirements and receive a free no obligation valuation of your property.

Reviews

Every review we hold for the Aberdeen office, from every platform, shown as written. First names only.

5/5

Google

Debbie was very friendly, she told us all the information we needed and gave us room to explore the property on our own. The property itself was also very nice and well prepared for a viewing to take place in it.

Isabelle · 4 September 2025

5/5

Direct reviews

My thanks to the team at Northwood Aberdeen, who managed the handover of my flat to a new tenant yesterday with a minimum of fuss. Thanks particularly to Alicja Jasinska for looking after the day-to-day matters and helping to project manage various works that were needed to get the place tenantable again. Thanks also to Nicola Walker for attending to compliance matters and also to Scott Morrison for the initial meeting about Northwood taking the flat on.

Malcolm · 23 April 2024

5/5

Direct reviews

Decided to place our Aberdeen BTL flat on the market with a proper agent so the property got exposure on the wider property portals, rather than being restricted to the ASPC. All comms with Northwood were good and prompt. Ali Clark (the selling agent) was very helpful and following her advice the property was under offer within a couple of weeks of being advertised. Northwood suggested we use a particular solicitor - who was again excellent and not expensive. Interesting to note that a property in the same development that was for sale, via an Aberdeen legal firm, before ours went on the market, was still for sale after we had completed. In a difficult market, I think that Northwood and Ali gave us that little edge to complete the sale.

Rob · 20 February 2024

1/5

Google

Me and my partner moved into a house in kingswells, Aberdeen which looked like a nice home upon viewing, however the place was falling apart, there was a severe lack of hot water and the central was very temperamental and when we complained to Northwood i was asked to ‘fiddle about with the boiler’ myself. The landlord had sellotaped the bottom bracket of the fridge on after he broke it and when we asked for a replacement we were given something that resembled a mini bar. The recycling bin was full of grass upon our arrival which meant we had to pay for someone to remove it. We moved out of the house before our lease was up as the living standards were appauling. I still havent recieved my deposit back although the landlord has made a full renovation on the house and northwood wont reply to my emails. Worst experience of renting a property ive ever had!!

Jamie · 2 January 2020

Agent replied · 31 December 2024

Dear Jamie, We are sorry to read your review and will always seek ways to improve our service to our clients. We took over management of this tenancy midway through the lease, so cant comment on how it was found at the start of the tenancy with the previous agent. The landlord informed us of plans to build an extension to the property and the need to bring the tenancy to an end. Matt Pullinger

5/5

Google

Debbie was kind and professional during the property viewing. She made the experience smooth with her friendly approach and helpful insights

Sajjad · 11 April 2025

Agent replied · 15 April 2025

Many thanks for this feedback, best regards Matt Pullinger

5/5

Google

Had a great experience with Northwood, They sold our house with in two weeks. The set up was very quick and very professional, excellent web presentation, photography and description and great communication. That sells houses!! Special thanks to Ali Clark great job.

Allan · 23 May 2024

Agent replied · 31 December 2024

Many thanks for sharing your feedback its our pleasure to be of service, best regards Matt Pullinger

5/5

Direct reviews

Your company has been very helpful to me in the past month. Especially, dear Scott Morrison????????????, used his professional ability to help me rent a house that really met my requirements. Even if you are an international student whose English is not very good, you don't have to worry, Scott will help you communicate with the host and get you this opportunity. I can hardly express my gratitude??? thanks Scott!

Yingying · 1 August 2024

5/5

Google

It just viewed a property at 4 Ferryhill view with Debbie, she was very professional and friendly. I and my wife loved the place and can’t wait for a positive response.

Stephen · 10 April 2026

Agent replied · 10 October 2026

Many thanks for your review, best regards Matt Pullinger

5/5

Google

Debbie was kind and professional during the property viewing. She made the experience smooth with her friendly approach and helpful insights.

Mayur · 4 April 2025

Agent replied · 5 April 2025

Many thanks for leaving us this review, its our pleasure to be able to help, best regards Matt Pullinger

1/5

Google

Very terrible letting agency. I tried to rent a basic unfurnished apartment and it was such a long unnecessary application process with so many steps. I have found a better apartment elsewhere with another letting agency. Note to agency: do not reply to this review with your usual copy-paste replies. I have heard enough. The huge amount of 1 star reviews speaks volumes.

Shannon · 7 June 2025

Agent replied · 18 June 2025

We are sorry to read of your review, our online application process supports many to secure their property, however we will endeavour to improve our service in this regard, best regards Matt Pullinger

5/5

Direct reviews

I have worked with Northwood for over 5 years and have received a high quality service throughout that time. Scott Morrison kept us informed at all times and arranged for work to be carried out when necessary. He ensured that all documentation was updated at the correct time and let me know exactly what was required. Email communication was first class - Scott usually replied the next day and certainly within two days. Northwood gave a highly professional service and I would have no hesitation in returning to them in the future.

Ian · 5 January 2024

5/5

Google

Northwood has been leasing out our property for 6 years. Now when our contract has come to an end we would like thank Matt Pullinger and each and one of the staff member for their professionalism, care and approach. The dedicated staff will guide you through the process required and will take care of their clients on each step of their service. We highly recommend Northwood to anyone who would like to lease or sell their property, rent or buy a property. Allan and Tamara Howarth

Tamara · 2 January 2019

Agent replied · 31 December 2024

Many thanks for your review, it has been our pleasure to be of service over the years and your feedback is greatly appreciated. Best regards Matt pullinger

5/5

Google

We received excellent service from Northwood when selling our son's flat in Aberdeen. Ali Clark gave us great advice and was extremely diligent in her work, including arranging for tradespeople to come to the flat to do some remedial work. Would recommend using Northwood to sell your property.

John · 1 January 2024

Agent replied · 31 December 2024

Many thanks for this great feedback we really appreciate it! Best Regards Matt Pullinger

5/5

Google

Debbie was very helpful and answered all the questions I had about the property in detail

Lara · 22 May 2025

Agent replied · 23 May 2025

Thanks for sharing your feedback, best regards Matt Pullinger

5/5

Google

Had a good experience with a viewing I had recently. Debbie was friendly and really helpful

Naveena · 20 May 2025

Agent replied · 23 May 2025

Many thanks for sharing your experience, best regards Matt Pullinger

5/5

Google

My partner and I had a viewing in Dyce with Debbie Sharp as our guide. She was so warm and friendly throughout the interaction. She answered all our queries and provided some helpful pointers about the property and the neighborhood. Highly recommend!

Ramya · 24 December 2025

Agent replied · 24 December 2025

Thanks so much for this review, best regards Matt Pullinger

5/5

Google

Debbie was really welcoming and friendly and made the viewing process at both properties flawless

Zandra · 23 May 2025

Agent replied · 24 May 2025

Many thanks for sharing your feedback, best regards Matt Pullinger

5/5

Google

Big thanks to Debbie for assisting with my flat viewing. She really gave much needed information about the flat.

Katrina · 4 April 2025

Agent replied · 5 April 2025

Many thanks for leaving us this review, we appreciate it, best regards Matt Pullinger

5/5

Direct reviews

I cannot rate the service I received from Northwood highly enough. With logistical difficulties they made the whole process as easy as possible for me. From my initial dealings with Laura on the valuation to the fantastic communication and overall dealings with Ali I cannot speak highly enough about the service I got. So much so that I wanted to thank Ali in person on my final 560 mile journey to clear the house

Elaine · 12 April 2024

5/5

Google

I used this agency for renting my flat in Aberdeen for more than 1 year, very professional, rental payments on time in my bank with accurate calculations , flexible but most important they follow perfectly all instructions we agreed, leaving in another country for me was very important. Scott did a great job and always promptly replied, top class agent!

Dino · 1 January 2023

Agent replied · 31 December 2024

Many thanks for this review its our pleasure to be of service, best regards Matt Pullinger

5/5

Direct reviews

We selected Northwood from a shortlist of 3 possible estate agents. We felt that they were motivated and passionate about trying to achieve a sale of my mother's property. They met our expectations in securing a sale within 10 days of the property going live, despite the fact that my mother's apartment was one of 7 for sale in the same development at that time. A very impressive performance from Ali and her team...

Stewart · 29 March 2024

1/5

Google

After already being with Northwood for 6 months we decided to lease a larger property in Aberdeen. Our previous experience of the Aberdeen Northwood was one of a mix with some mistakes having been made with our email addresses and arriving home to find contractors in the flat un-arranged. Our new lease property was described to us as 2 bedroom with parking in a very very busy and popular street in Aberdeen, when we enquired via phonecall we were told by Scott there was plenty of private parking available at the rear of the property and again on our viewing with Denise we were shown the vast amount of private parking secured by a barrier. Again as we were signing for the property yesterday we were again told (by mhairi) of the private parking at the rear which we stated was the main factor of the unfurnished flat that made us lease it. The street the flat is located on is one of the most notorious streets in Aberdeen for having very very little Parking and this also spreads to the immediate streets around it. 15 minutes after getting the keys and forms signed we arrived at the property to find we had no access to the private parking at the rear, called Northwood who then tell us the flat infact does not come with parking!! We attended the office and were told that they would 'look into the matter' which may take ten working days and that we were unable to cancel the lease as we had now signed a 'legal contract and were liable for the full six month lease'. Today we are then told that they agree that we were given false information about the property which again they agree sadly was our main reason to lease it however we are tied in for six months and there is nothing they can do. Regardless of the fact that they have a contract which was signed on the pretence of false information and lies which they are trying to put down as human error. The token offer of providing us with Aberdeen city council parking permits was made however this does not enable us to park both our vehicles where there is no parking spaces available. It is currently 19.21 and one of our cars is parked two whole streets away and the other on double yellow lines more than 600 metres away from the entrance to the flat. Neither vehicles can be seen from the flat. Had we wanted an unfurnished property without secured private parking in Aberdeen we would have leased one and saved at the very least over £100 per month. The fact of the matter is that as soon as we submit this as a complaint to the property ombudsman and legal representatives the fact that the details of the property given to us were false invalids the conplete legality of the contract. Northwoods manager of Aberdeen Matt Pullinger however appears to be under the impression that an agent who leases properties by lying to possible tenants can quickly wash their hands of the issue once they have a signature on paper. This clearly means that either does not have the understanding of the law or has not been given the required training suitable for the role he is employed in. The fact that they have admitted to giving us false information about a flat on numerous occasions to ensure it is let and still are trying to force us into the contract is simply abysmal and just downright dishonest. Is this the type of company you would want to let your property to or lease one from? Ofcourse not. This is a 100% factual review.

Martin · 2 January 2017

Agent replied · 31 December 2024

Dear Gordie, We are sorry to read your review. We did appreciate you as a tenant for the time you were with us and we tried to resolve our error as best we could. Best regards Matt Pullinger

5/5

Google

Northwood Aberdeen have managed our flat in Aberdeen for 4 years or so now and have always acted with great professionalism and integrity. Due to the current market conditions our Guaranteed Rent Agreement renewal was due to reduce significantly. I was provided with the information I requested, to weigh up our options, and more. In addition, when I uncovered a past oversight by both parties, which had led to us receiving less income in a previous year than intended, Northwood Aberdeen corrected the error and paid the money due without us even requesting it. Primarily, as a result of this and the service we have always received from Northwood Aberdeen we have renewed the Guaranteed Rent Agreement for another year (despite the income being significantly reduced).

Robert · 2 January 2017

Agent replied · 31 December 2024

Many thanks for your positive review! Best regards Matt Pullinger

5/5

Google

Matt Pullinger dealt with the leasing of my flat in Garthdee, Aberdeen. I can't praise Matt enough for the level of service he provided. I was constantly updated with potential tenants and the outcome. Matt and Northwood managed to rent my property out in a very short time, with a tenant that matched my requirements. Since the tenant has moved into the property I have been paid rent on time and again kept up to date with any queries the tenant may have had. I can't fault Matt or Northwood in anyway. I will not hesitate to use them again or recommend them to anyone in the future. Keep up the good work guys!

Neil · 2 January 2017

Agent replied · 31 December 2024

Many thanks for your positive review! Best regards Matt Pullinger

Where the same review appears twice we show it once. We leave out reviews that name another agent or another of the brand's offices.

Read Northwood's Google reviewsLeave Northwood a review
The Trusted Agent

Is this your office? Claim your page.