Every review we hold for the Woodley office, from every platform, shown as written. First names only.
★★★★★ 5/5
GoogleA big thank you to Jack, Tristan and Kurt for all of their help in the sale of our property. The team at the Woodley branch are friendly, professional and provide great customer service.
Holly · 30 July 2018
Agent replied · 29 July 2023
Thank you for your positive comments regarding Romans of Woodley.
If we can be of any assistance in the future, please do not hesitate to contact us.
Kind Regards
Mark Wright
Regional Director, Residential Sales
01344 404705
mwright@romans.co.uk
★★★★★ 5/5
GoogleHaydon from Romans was amazing throughout our first property purchase process. He kept us fully informed at all times and was always a pleasure to talk to.
I would definitely recommend Romans!
Chris · 8 November 2024
Agent replied · 8 December 2024
Dear Chris Thomas
Customer care is important to us so we really appreciate you taking the time to leave a review and for giving us a 5 star rating!
Many thanks,
Customer Care Team
★★★★★ 5/5
GoogleKurt Taylor - Williams - Top ratings for all your help with our home purchase, the Woodley branch service was highly recommendable from start to finish ..... thanks Guys !
Maurauder · 29 July 2019
Agent replied
Thank you for your positive review regarding Romans of Woodley, especially your comments regarding Kurt.
We wish you the best of luck in your new home and if we can be of any assistance in the future, please do not hesitate to contact us.
Kind Regards
Mark Wright
Regional Director, Residential Sales
01344 404705
mwright@romans.co.uk
★★★★★ 5/5
GoogleFantastic service offered by Jack and the team. The whole process ran smoothly and easily despite difficult times. Very glad we decided to go with Romans.
Alex · 27 October 2020
Agent replied
Hi Alex Delmonte,
Thank you for taking the time to review your recent experience with our Romans Estate Agents Woodley branch. It's pleasing that we could provide you with a positive experience.
Don't hesitate to be in touch if you require anything further.
Kind regards
Customer Relations Team
★★★★★ 1/5
GoogleI was trying to rent a house but the results was not that good as
they declined the house because of my bad credit ( I call that rubbish just because bad credit I been refused ...
I don't have any complain from any of my landlords) but to pay the holding deposit they're very quick but to return never, that's what I call RIP OFF.
I do work hard , money does fall from sky😡😡😡😡
Dina · 14 March 2020
Agent replied
Hi Dina, we're saddened to see that our team in Woodley have received a negative review following the experience you had with them. I have had the opportunity to discuss your review with Ellie the Lettings Manager at the Branch. Ellie has advised that you were in the process of undertaking an application for a property but failed our referencing process due to CCJ’s being discovered which weren’t disclosed to us. As per our application process 2 separate documents were completed by yourself which were our What Happens Next and Deposit Understanding. Within our ‘What Happens Next’ it states “The information provided in the application forms, now and in the future is true to the best of my/our knowledge…I understand that if I have provided false or misleading information the Holding Deposit may be forfeited” Similarly the Deposit Understanding states “If it turns out you have provided us with false or misleading information as part of your application then again your holding deposit will not be returned” By signing these documents you confirmed you had read, understood and agreed to the contents of these. During the application for a property we do give applicants a number of opportunities to discuss their credit history with us before referencing is undertaken, had we been aware that CCJ’s would be discovered then we could have looked at potential ways around this such or alternatively recommended that the offer not be taken forward. We can appreciate why this situation has been dissatisfying for you however believe that we’ve made it clear to you the implications of false and misleading information being supplied during your application. I do not believe we have acted incorrectly here however would like to offer our apologies for any disappointment caused and regret that you feel the service you received hasn’t been up to the high standards expected of us. Should you wish to discuss this further then please contact us on 01344758596. Kind Regards, Romans
★★★★★ 5/5
GoogleAndreea was great, brilliant customer service and we’ll be using Romans Woodley again in the future
Kevin · 17 July 2022
Agent replied
Dear Kevin Lockwood-Goose,
Customer care is important to us so we really appreciate you taking the time to leave a review and for giving us a 5 star rating!
Many thanks, Romans Woodley
★★★★★ 5/5
GoogleThank you very much Jack and team for getting us the house and being very professional throughout the process... Highly recommended A+PositiveProfessionalism
Sheraz · 27 August 2021
Agent replied
Hi Sheraz Aslam,
Thank you for the great review of our Romans Estate Agents Woodley team. It’s fantastic to hear that we could provide you with a great service that you were happy with.
We hope we can be of service again in future.
Kind regards
Customer Relations Team
★★★★★ 2/5
GoogleI bought the house from Romans, we waited for 6 months to get the key. They gave us some discount coupons from some shops like wayfair, Dunelm, emma mattress but they were all expired in 2021. I bought the house in 2023 August. 😒😒😒 …
Sabina · 24 January 2024
Agent replied · 24 March 2024
Dear Sabina Gurung,
We appreciate your feedback and thank you for taking the time to let us know about your experience. We strive for nothing less than excellent service, and we always take it very seriously when we hear of any dissatisfaction from our customers. Thank you for notifying us and we are sorry we did not meet your expectation in this instance.
Kind regards, Customer Care Team
★★★★★ 5/5
GoogleI had the best experience with Jack from the Woodley office, one of the sales managers. He was utterly brilliant throughout my sale and went above and beyond to continually keep me in the loop and push my sale when a new build company was applying pressure on my purchase. Couldn’t recommend Romans, Woodley enough and specifically Jack!
Alexander · 12 February 2023
Agent replied
Dear Alexander
Customer care is important to us so we really appreciate you taking the time to leave a review and for giving us a 5 star rating!
Many thanks,
Customer Care Team
★★★★★ 5/5
GoogleWe had amazing experience from Filip Podgorski we have been went too many agency we weren’t happy from them but we had last chances and we and filip thanks a lot he made house ready for us in a 1 week thanks filip
Cuma · 23 February 2024
Agent replied · 24 March 2024
Dear Cuma Yilmaz
Customer care is important to us so we really appreciate you taking the time to leave a review and for giving us a 5 star rating!
Many thanks,
Customer Care Team
★★★★★ 5/5
GoogleOur Experience was smooth without hassle. The team is very friendly, helpful and they walk you through every step of the way.
Thanks guys, Keep it up!
Robert · 24 February 2020
Agent replied
Hi Robert Thank you for the recent 5 star review of our Woodley branch. We are glad that the team have been able to provide you with a positive experience and we will be sure to pass on the feedback. Don't hesitate to be in touch if there's anything else we can do to assist at any stage. Kind regards Romans
★★★★★ 1/5
GoogleDisgraceful service. Twice they have claimed I haven’t paid rent when I have. Multiple issues in ending the tenancy. Very poor internal comms. Avoid at all costs.
Amy · 24 November 2024
Agent replied · 8 December 2024
Dear Amy Roodenberg,
We appreciate your feedback and thank you for taking the time to let us know about your experience. We strive for nothing less than excellent service, and we always take it very seriously when we hear of any dissatisfaction from our customers. Thank you for notifying us and we are sorry we did not meet your expectation in this instance.
Kind regards, Customer Care Team
★★★★★ 1/5
GoogleI was trying to rent a house but the results was not that good as
they declined the house because of my bad credit ( I call that rubbish just because bad credit I been refused ...
I don't have any complain from any of my landlords) but to pay the holding deposit they're very quick but to return never, that's what I call RIP OFF.
I do work hard , money does fall from sky????????
Dina · 24 August 2019
Agent replied
Hi Dina, we're saddened to see that our team in Woodley have received a negative review following the experience you had with them. I have had the opportunity to discuss your review with Ellie the Lettings Manager at the Branch. Ellie has advised that you were in the process of undertaking an application for a property but failed our referencing process due to CCJ’s being discovered which weren’t disclosed to us. As per our application process 2 separate documents were completed by yourself which were our What Happens Next and Deposit Understanding. Within our ‘What Happens Next’ it states “The information provided in the application forms, now and in the future is true to the best of my/our knowledge…I understand that if I have provided false or misleading information the Holding Deposit may be forfeited” Similarly the Deposit Understanding states “If it turns out you have provided us with false or misleading information as part of your application then again your holding deposit will not be returned” By signing these documents you confirmed you had read, understood and agreed to the contents of these. During the application for a property we do give applicants a number of opportunities to discuss their credit history with us before referencing is undertaken, had we been aware that CCJ’s would be discovered then we could have looked at potential ways around this such or alternatively recommended that the offer not be taken forward. We can appreciate why this situation has been dissatisfying for you however believe that we’ve made it clear to you the implications of false and misleading information being supplied during your application. I do not believe we have acted incorrectly here however would like to offer our apologies for any disappointment caused and regret that you feel the service you received hasn’t been up to the high standards expected of us. Should you wish to discuss this further then please contact us on 01344758596. Kind Regards, Romans
★★★★★ 5/5
GoogleExcellent customer service. Very supportive and informative team. Special thanks to Jack and Warren for helping us to find our new home.
S · 8 November 2020
Agent replied
Hello S K Kaur
Thank you for your review! We love to receive positive reviews after customers have had great experiences with us.
Many thanks
Customer Relations Team
★★★★★ 4/5
GoogleIn a very difficult and prolonged purchase,Curt was outstanding..He was professional and understanding and kept me informed of progress. Thankyou for all your help, Curt
Sylvie · 29 July 2019
Agent replied
Thank you for your comments regarding the service you received from Romans of Woodley.
Unfortunately sales can take longer than anyone would prefer however, I am extremely pleased Kurt helped you through the process and there was a successful conclusion.
Thank you again and if we can be of any further assistance, please feel free to contact us.
Kind Regards
Mark Wright
Regional Director, Residential Sales
01344 404705
mwright@romans.co.uk
★★★★★ 5/5
GoogleVery good customer service !! Especially Andrea Covaci helped me a lot!
Anita · 17 June 2022
Agent replied
Dear Anita,
Customer care is important to us so we really appreciate you taking the time to leave a review and for giving us a 5 star rating!
Many thanks,
Customer Care Team
★★★★★ 5/5
GoogleExcellent, professional service from start to finish. Very good communication with client, updating progress and I found Robbie Paterson, sales consultant, was really enthusiastic and keen to help. Would totally recommend.
Pamela · 27 July 2024
Agent replied · 26 August 2024
Dear Pamela Coe
Customer care is important to us so we really appreciate you taking the time to leave a review and for giving us a 5 star rating!
Many thanks,
Customer Care Team
★★★★★ 5/5
GoogleWe used Jack to both buy and then sell our house. It was a particularly complex chain with various legal problems throughout. Jack was fantastic at communicating and keeping us abreast of movement. Jack dealt with various challenges and provided invaluable advice. Our house was sold within a week ! Would recommend to anyone !
Jen · 25 March 2020
★★★★★ 4/5
GoogleWe used Romans in Woodley to sell my mother's maisonette in Twyford and were impressed with their keenness and enthusiasm to take on the property. The feedback during the selling process was excellent. A buyer was found within 6 weeks or so and whilst the contract chasing was a little lax the exchange and completion were handled with reasonable diligence. Overall, our impression was very positive and we would recommend their services.
Robert · 29 July 2019
Agent replied
Thank you very much for taking the time to write a review about Romans Woodley office. We take all feedback extremely seriously and I am pleased that on the whole you were pleased Romans achieved a sale when another agent had failed. Kind regards, Barry Wild - Senior Manager.
★★★★★ 5/5
GoogleVery responsive and cooperative agency.
We've bought our first property through them and it was absolutely problem free and quick.
Highly recommended!
Janos · 24 November 2024
Agent replied · 8 December 2024
Dear Janos Mark “jp” Pocz-nagy
Customer care is important to us so we really appreciate you taking the time to leave a review and for giving us a 5 star rating!
Many thanks,
Customer Care Team
★★★★★ 5/5
GoogleJacob was exceptional at finding us our dream home. He went above and beyond to make our journey as smooth as he could. If we needed anything Jacob was always there to to help and give us some great advice.
Thank you Jacob for everything you did for us, definitely worth the 5 stars.
Michelle · 25 January 2020
★★★★★ 5/5
GoogleDaniel - An outstanding estate agent. Driven, but completely measured with updating & dealing with issues. 100% would use him again. 👍 …
Dave · 17 October 2024
Agent replied · 26 August 2024
Dear Dave Boocock, Thank you for taking the time to review your recent experience with our Romans Estate Agents Woodley branch. It's pleasing that we could provide you with a positive experience. Don't hesitate to be in touch if you require anything further. Kind regards Customer Care Team
★★★★★ 5/5
GoogleVery efficient and professional dealings with Darren and the team.
Jason · 18 April 2022
Agent replied
Dear Jason,
Customer care is important to us so we really appreciate you taking the time to leave a review and for giving us a 5 star rating!
Many thanks,
Customer Care Team
★★★★★ 5/5
GoogleGreat experience dealing with Robbie and the Romans team. As a first time buyer the whole experience can feel very daunting but the team did an amazing job of helping me through the process.
Kyle · 17 March 2024
Agent replied · 24 March 2024
Dear Kyle Marshall
Customer care is important to us so we really appreciate you taking the time to leave a review and for giving us a 5 star rating!
Many thanks,
Customer Care Team
Where the same review appears twice we show it once. We leave out reviews that name another agent or another of the brand's offices.