Every review we hold for the Trafford office, from every platform, shown as written. First names only.
★★★★★ 5/5
TrustpilotHuge thanks to Haden
Great service from the team at Springbok. Would like to say a huge thanks to Haden for helping us through the process, he was great with us when we needed his help
Mrs · 2 September 2024
Agent replied · 25 October 2024
Your review has brightened our day! We're elated to have provided you with outstanding service, and we genuinely appreciate your kind words. Rest assured, your feedback will be shared with our team, who will be encouraged by your satisfaction. If there's anything else we can assist you with, please feel free to reach out. Warmest Regards, Springbok Customer Services
★★★★★ 5/5
TrustpilotLouis was extremely helpful and…
Louis was extremely helpful and professional.
Stuart · 22 May 2026
★★★★★ 5/5
TrustpilotMy agent Annie wood was was absolutely…
My agent Annie wood was was absolutely amazing standing by me when there was delays in the sale on my part she kept me updated and advised me what to do next.
Gareth · 16 October 2026
★★★★★ 1/5
TrustpilotAVOID THIS COMPANY.
AVOID THIS COMPANY.The worst experience I've ever had with a business. They have not done as advertised and breached their contract with me.After outright lies and manipulation from their sales negotiator, where I was told there wasn't any further interest in the property, I was pushed into accepting a lesser offer. After being pushed into this on the phone by their negotiator, I was then sent an email intended for the buyer, revealing the intentional deceit. When I contacted Springbok, I was then spoken to aggressively by the same negotiator and talked down to.I followed Springbok's formal complaints procedure, and after almost 2 months they have declined to acknowledge or reply to my complaint.The stress this company have caused for myself and family is immeasurable.It is now in hand with the property ombudsman.After misplacing the original due to moving, I have requested a copy of my contract on several emails and phonecalls, only to be denied or told they don't send contracts out which is yet another lie.However appealing their sales pitch may seem, run a mile.
Rachael · 26 August 2024
Agent replied · 25 October 2024
Dear Rachael, thank you for sharing your comments and we are sorry to hear that you have been left feeling dissatisfied following your experience with us. It is concerning to learn that you believe there has been a breach of contract - Although we do not offer any guarantees or promises in any aspect of our contract, we would still be grateful to know in what way you believe this is, so that we can assist and take any necessary measures. It is challenging to address personal situations on review platforms, although we can comment that we would typically make a price adjustment with your agreement, if there was not sufficient interest already. In terms of the complaints procedure not being followed, we would like to be able to check for any emails you may have sent to us, to be able to address these with you (if they have not been already), as we have only been able to search with your first name as posted with this review, which is difficult to narrow down without your surname or email address. If you are able to email us at customerservicemanager@springbokgroup.co.uk we will be able to check this for you, and so that we can send you an email with your contract, as we certainly can email this across. We are authorised and regulated by The Property Ombudsman and will liaise with them regarding your case as and when we receive correspondence. In the meantime, please do not hesitate to contact us and we're once again sorry that your experience with us has not been positive. Best regards, Springbok Customer Services
★★★★★ 5/5
TrustpilotMy experience with Mr.Lewis Buddle
My experience with Mr. Lewis Buddle was exceptional. From start to finish, he guided me through every step of the first time home-buying process with professionalism and expertise.Highly recommend his services to anyone looking to buy properties.I sincerely appreciate his support.
Bappy · 13 March 2024
Agent replied · 25 October 2024
Thank you for choosing our services and for leaving us such positive feedback. We're thrilled to have been able to assist you effectively. Your review will be shared with our team, who will be motivated by your kind words. If there's anything else we can do for you, please don't hesitate to contact us. Warmest Regards, Springbok Customer Services
★★★★★ 1/5
TrustpilotThoroughly disappointed with my…
Thoroughly disappointed with my experience of trying to sell my property with Springbok. The buyer didn't pay a deposit (as per their own terms and conditions) So when he couldn't get a mortgage after weeks of me waiting, I was left out of pocket, with a £300 bill from their solicitor. I have asked for an explanation but have yet to receive one! They would have made a £13k profit from the sale!!
Della · 12 December 2024
Agent replied · 28 December 2024
Dear Della, thank you for sharing your feedback. We were sorry to hear that your experience with us has fallen short of expectations. The details of how our arrangement works are fully outlined in the contract, and we always strive to guide our customers through any uncertainties or challenges that may arise during the process. While occasional setbacks are an unfortunate reality in property, we are always open and willing to support customers through any uncertainties when things don't go as planned. Regarding the deposit, you are correct that we encourage buyers to participate in our reservation deposit scheme, as it provides security for all parties involved. However, we are not able to force this if a buyer chose not to proceed with it, despite the clear benefits it offers to both sides of the transaction. We hope this explanation provides some clarity. Best regards, Springbok Customer Services
★★★★★ 2/5
TrustpilotAvoid
They seem to give the impression they are competent and will help you sell your property. I advised them they had put information in the description of my property which was not accurate and they haven't amended the errors.They texted me a week ago to say their phone lines were down. Why couldn't they ring me from a mobile phone?I've had no reply to an email I sent.There's nothing in the description to say strictly viewing by appointment only. 3 times I've had people just wandering around my garden. They have overpriced the house so I know their next move will be 'we will buy it cash' I'm not prepared to end up with 75% of what they value it at.I look forward to when the 10 weeks are up and I can put my house up for sale with a proper estate agent.Springbok properties communicate well at the start of the process, then they simply ignore you once they have your property on their books.I left a voice message asking the assigned person to ring me and I've had no response. My advice is don't use this company, it's a waste of time, use a proper estate agent who will communicate with you. 25/8/24I emailed the company a couple of days ago to give them notice to remove my property when the 10 week contract expires.I've had zero response to my email.I also attached to the email the reply I had from the sales person stating as their phone lines had been down, they aren't allowed to use mobile phones to ring clients, yet, I attached screenshots of texts messages asking me to ring him back on his mobile phone ! I asked for a new sales person to be assigned to my property, they didn't bother doing that.
Jonie · 25 August 2024
Agent replied · 25 October 2024
Dear Jonie, thank you for comments. Upon reading, we are sorry to hear that you're dissatisfied so far during your experience with us. We would like to start by advising that we can't seem to locate a file for the name you've provided in this review, to be able to address or correct these concerns with you, including amending the listing if required, we would be grateful if you were able to email us at customerservicemanager@springbokgroup.co.uk for us to do so. It is as a result, challenging to comment on the individual concerns that you have raised here, so we will try to provide some general clarification. In regards to the viewings: We would like to confirm whether you're saying you have only had 3 viewings, or you have had members of the public visiting your garden which hasn't been arranged prior to? Concerning the price, it's not in our interest to overprice properties - It wouldn't align with our principles to make commitments we cannot fulfil, especially considering that false promises would not only be counterproductive for you but also financially detrimental for us as we invest in bringing your property to the market, at no cost to yourself, and a cash purchase is not suitable for every property, nor would it be a guarantee to us that an owner would proceed that route - This is simply not our process and we're sorry if there have been miscommunications that led to this understanding. We are also disappointed to learn that you've experienced communication difficulties with us, and is definitely something we would like to look into further internally if you were to contact us with your details. We hope that the process from here on is more positive for you and wish you all the best with your sale. Best regards, Springbok Customer Services
★★★★★ 5/5
TrustpilotMason
Mason is a valuable asset to Springbok he is an amzing advisor and a good negotiator who values both parties in the chain to give one of the best customer service experiances anyone could want. Thank You
Mr · 28 May 2024
Agent replied · 25 October 2024
Your feedback is so appreciated. Thank you for sharing your positive experience with us. We're thrilled that our service met your expectations, and we'll definitely pass your comments on to our team. Remember, we're here to help whenever you need us. Warmest Regards, Springbok Customer Services
★★★★★ 5/5
TrustpilotI found Spring bok properties very easy…
I found Spring bok properties very easy to deal with and Thanks to Craig Pendlebury who was very informative and made the process as simple and stress free as possible, thanks
Ryan · 8 September 2024
Agent replied · 25 October 2024
We're absolutely thrilled by your positive review and delighted to know that you had a wonderful experience with us. Your valuable feedback will be shared with our team members, who will be inspired by your kind words. If you ever require our services again, please don't hesitate to get in touch. Warmest Regards, Springbok Customer Services
★★★★★ 1/5
TrustpilotThey will charge you fees
I was selling a property for a discounted market value price for a quick sale. 6 MONTHS LATER I decided to leave and put it on with a 'normal' estate agent for the market value. Springbox are now saying I need to pay fees because I decided to go with someone else. This is disgusting as they did not live up to their part of the bargain, which was a quick sale. I should not be expected to pay any fees.
Sally · 23 August 2024
Agent replied · 25 October 2024
Dear Sally, thank you for your feedback. We do believe there has been a miscommunication here - Springbok Properties have not asked you to pay for any fees at all in relation to your property, rather it is the solicitors who you chose to enlist for your conveyancing. If we can be of any further assistance, please do not hesitate to contact us. Best regards, Springbok Customer Services
★★★★★ 5/5
TrustpilotExceptional Service and Smooth Process!
I recently sold my home through Springbok Properties, and I couldn’t be more pleased with the entire experience. From the initial consultation to the final sale, the team was incredibly professional, responsive, and supportive.What impressed me most was their ability to secure a buyer quickly, far faster than I anticipated. The communication throughout the process was excellent, I was kept informed at every step and felt confident that my property was in good hands.Their expertise and dedication made what could have been a stressful process completely hassle-free. I highly recommend Springbok Properties to anyone looking to sell their home efficiently and with top-notch service. I will definitely consider using their services again in the future!
Tracey · 23 August 2024
Agent replied · 25 October 2024
Thank you for choosing our services and for leaving us such positive feedback. We're thrilled to have been able to assist you effectively. Your review will be shared with our team, who will be motivated by your kind words. If there's anything else we can do for you, please don't hesitate to contact us. Warmest Regards, Springbok Customer Services
★★★★★ 1/5
TrustpilotAVOID at all costs.
AVOID at all costs.An absolute shambles of a company, from the start they kept wanting us to drop our asking price to further enhance their profit at our cost, appointments were cancelled but we were never informed, on other occasions people turned up for appointments that we knew nothing about.The customer services were a joke, never having calls returned until 2 or 3 working days afterwards.16 weeks on the market after promises of property developers coming through our doors in large numbers, complete lies.DO NOT USE THIS COMPANY
Alasdair · 22 August 2024
Agent replied · 25 October 2024
Dear Alasdair, we are sorry to learn that your experience with us has not been a positive one. Although it can be difficult to comment on such individual circumstances on platforms such as this one, we can provide some clarification around the concerns you have noted. We can see that there were 2 price adjustments during your time with us, to proactively bring new interest through for the property, please be assured that it is certainly not to increase our remuneration, as we had not achieved a sale throughout this time, what you're describing isn't something that could have happened in this situation. We are sorry for any disruptions with viewings and trouble contacting us, we'll look further into this internally to ensure our standards are being met, and action any changes if required. Overall, we too are disappointed that the property did not achieve a sale, and are sorry that it did not materialise the way that we had anticipated. It is counterproductive for us to offer our services to any customer who we do not believe that we can help, given that we do not charge any selling fees, and we can understand the inconvenience and trouble that not achieving that sale could have caused you. Unfortunately, as with any property entering the market, there is no guarantee that it is going to sell - Though please be assured that we have reviewed the file and can comment that we did go to every effort to reach a point of sale. We would like to wish you all the best. Warmest regards, Springbok Customer Services
★★★★★ 1/5
TrustpilotDon’t bother with this company !
Don’t bother with this company ! I went with springbok for a quick sale . They offered me £50, thousand less than what it was originally up for sale for with an estate agent, I did agree as my father had to go into a care home and this was to pay for his care. So I agreed on £370.000 only to discover they actually sold the property for £385.000 ! Also they advertise no fees but be prepared to pay the solicitor for searches. The property sold quite quickly and the buyer was purchasing it through a bridging loan. I thought “happy days “ this should have only taken at the very most 1 month .. how wrong was I .. after a couple of weeks the purchaser then decided she was going to buy with the proceeds of her house which she had just received an offer on !! Becci who was my contact at springbok told me this development but I was never asked if this was ok ! Springbok had already taken a deposit from the buyer which then gave her 56 working days to complete !!! It took all of that time with me constantly on the phone to either springbok or the solicitor to check the progress and to keep pushing for an exchange date !! I wished I had just reduced the price with the original estate agent as I would have come out of this with a better price .. I could go on …..but don’t be fooled by their sales pitch if you can just stick with your estate agent and reduce your price … one other point is where they are located there is no face to face meeting unless you are lucky enough to live in that part of the country so everything is done via email or post ( which once again you are charged postage) and when sending documents you have to send recorded delivery for safety it cost you a lot of money Mrs Read
Lamp · 20 August 2024
Agent replied · 25 October 2024
Dear Mrs Read, thank you for taking the time to share your experience. We genuinely appreciate your feedback and are sorry to hear that your expectations were not met during the sale of your property. We’d like to address a few points you raised. The final price that you would receive, and how your agreement type works is explained through the contract and in early stages of considering our services. You are correct in saying that there were no selling fees, and standard solicitors costs were included too, although this is not inclusive of searches, which is also detailed in your contract. Regarding the change from a bridging loan to a cash purchase, we acknowledge that this development could have caused concern. We were informed that the buyer was initially considering a bridging loan but later decided to proceed with cash from the sale of her property. As soon as we were made aware of this change, we communicated it to you. We strive to keep our clients informed of all developments including that of timeframe adjustments, which in the industry are very common, most of the time outside of estate agent's control unfortunately. We can see that your sale did complete within 8 weeks, which is well below the national average in terms of speed and timescales. As we are a nation-wide, online sale agency, we do not have offices for customers to visit, though we do provide thorough support through phone, email, and post. Once again, thank you for your feedback, and we wish you all the best in the future. Best regards, Springbok Customer Services
★★★★★ 5/5
TrustpilotI am so happy we used Speingbok for our…
I am so happy we used Speingbok for our house saleThe staff were friendly and professional, providing weekly updates on the sale progress. Special thanks to Becci who was always patient wit our questions.
Iris · 17 July 2024
Agent replied · 25 October 2024
Your review has brightened our day! We're ecstatic to have provided you with a great experience, and your kind words mean the world to us. Your feedback will be conveyed to our team, who will be inspired by your satisfaction. If there's anything else we can assist you with, please don't hesitate to reach out. Warmest Regards, Springbok Customer Services
★★★★★ 5/5
TrustpilotLewis was my initial negotiator
Lewis was my initial negotiator, he was very attentive and communicated well throughout the process. I was very pleased with his service and would highly recommend him.
Miss · 7 November 2024
Agent replied · 28 December 2024
We greatly appreciate your feedback and are thrilled to know that you were satisfied with our services. Your comments will be shared with our team, who will be inspired by your kind words. If you have any future inquiries or require further assistance, please do not hesitate to contact us. Warmest Regards, Springbok Customer Services
★★★★★ 5/5
TrustpilotMason
Me and my partners are first time buyers and didn’t know what to expect. Mason was brilliant made everything so easy and stress free he’s made the experience very enjoyable. Would highly recommend him to anyone wanting to use springbok!
Luke · 22 March 2024
Agent replied · 25 October 2024
Thank you for choosing our services and for leaving us such positive feedback. We're thrilled to have been able to assist you effectively. Your review will be shared with our team, who will be motivated by your kind words. If there's anything else we can do for you, please don't hesitate to contact us. Warmest Regards, Springbok Customer Services
★★★★★ 4/5
TrustpilotThank you to Becci for her frequent…
Thank you to Becci for her frequent calls updating me on the latest developments. Also to Abbie, Kiran, and all the team that worked on our house sale. Although the process took a little longer than originally promised, it was a relatively pain free experience.
Paul · 4 December 2023
Agent replied · 25 October 2024
Thank you for your wonderful review! We're elated to have provided you with excellent service, and your feedback will be shared with our team members. Should you need any further assistance or have any questions, please don't hesitate to contact us. Warmest Regards, Springbok Customer Services
★★★★★ 2/5
TrustpilotBe clear about what this is costing you
Springbok major on the advertising about "no selling fee". This is correct, they don't send you an invoice for a selling fee - but they do aim to make £15k per sale. You agree a minimum selling price and agree that they keep anything on top of that. The offer I received was higher than that minimum price - but they didn't tell me the exact details of the offer, so we negotiated and I agreed a lower selling price. When I got the paperwork, I could then see the selling price was higher than what we had initially agreed. I ended up selling for about £40k less than I had had it on the market with the estate agent. I wish I had just reduced the price with the estate agent. A high street estate agent will be really clear with you what their fees are. Springbok use lots of reassuring words - but don't tell you upfront how much they aim to earn. They obviously don't do it for free. It would have cost me around £2k with the estate agent then £1,500 in solicitors costs. The bill was over 10k with Springbok - until I complained.
Pamela · 16 August 2024
Agent replied · 25 October 2024
Dear Pamela, thank you for taking the time to share your experience. We truly value all feedback, as it helps us to continually improve our service. We're sorry that you were left feeling dissatisfied, and we are sorry to hear that you felt unclear about certain aspects of the selling process, particularly regarding remuneration and communication around the sale price. Transparency is something we strive for, and we regret any confusion that may have arisen during your experience. Our team works diligently to ensure that all clients fully understand the terms of the agreement, including how the agreement operates and what it entails. At the point of sale, you are also provided with a memorandum of sale, as with any property transaction, which does include the sale price and other relevant information. Regarding the property price, our team works hard to ensure that the agreed price is reflective of the current market conditions, as it would be counter-productive for us to offer services to a customer who's property we did not think we could help. Though, it’s important to note that while we strive to achieve the best possible outcome, market fluctuations and other factors beyond our control can sometimes affect the final sale price. Once again, we're sorry that your experience with us ended up not being a positive one. If we can be of any assistance, please do not hesitate to contact us. Best regards, Springbok Customer Services
★★★★★ 2/5
TrustpilotUntrustworthy, very high fees, proceed with caution
In essence:Springbok wanted to sell my property for £345 but give me £310 of the sale total. Therefore a £35,000 sale fee. The sale price was kept quiet until I explicitly asked. I really want others to read this and proceed with great caution with this company. I tried to sell my late mother’s house with this company. Initially I was offered a relatively reasonable fixed sale value but this quickly went by the wayside and I was pressured into reducing the price quickly to well below the fixed price. I had an offer just before our contract with Springbok was due to end. I was not told what the offer was and was just given a final take home sum. This was £315 (initial fixed price offer was £360). I had to press to be told the offer price (which was £345). This would have meant I would have been paying Springbok £30,000 in fees etc). After almost 2 weeks of negotiations , with Springbok not the potential buyer, we managed to get this fee reduced to a more reasonable but still relatively high rate. I then had a blunt email to tell me that the buyer had withdrawn her offer with no further info. I wonder whether the buyer (if in deed there was a genuine buyer) had been put off by the sales process and request for a deposit. Something just didn’t sit right. I understand you may pay a premium for a supposedly fast service but this just felt like extortion from people who are potentially in a vulnerable position and there were many red flags. I regret using them and would not use in the future. I’m also adding in retrospect that I sold my property in August 2024 (not with springbok) This sale was slightly delayed as they had placed a term through the land registry that meant if I sold my property to anyone who had viewed through springbok I would owe them commission on the sale. Whilst I had sold to an independent party this convernance caused confusion and slightly delayed the sale as we were unaware about it and had to apply to have it removed. Just another word of caution with this company.
Kate · 15 August 2024
Agent replied · 25 October 2024
Dear Kate, thank you for sharing your feedback. We are sorry to learn that your experience with us was not a positive one. Although it can be challenging to comment on such individual situations on forums like this one, our internal team has reviewed your file, including calls, and has provided information to clarify the concerns you raised. Following an unfortunate slow start, which can happen with property sales, we see that you indicated a willingness to accept a lower offer around the £310,000 mark. Subsequently, we had interested parties at this level, which led to negotiations with you. During these negotiations, our internal team observed that you were updated and advised of any relevant figures. Regarding the buyer, during the negotiation period (approximately 6 days), we were awaiting proof of funding evidence from them. Unfortunately, at the end of this period, the buyer emailed us to inform us that after final discussions with their financial advisor, they were no longer able to proceed, and after this point were no longer responsive to us. Had the offer been accepted and passed the proof of funding stage, the reservation deposit would have been the next step in the sale process. We are truly disappointed that the sale did not materialize as we had all anticipated, and we apologise that your time with us left you feeling dissatisfied. We wish you all the best with your property sale, and please do not hesitate to contact us if you need any further assistance. Best regards, Springbok Customer Services
★★★★★ 5/5
TrustpilotExcellent
Alex was excellent in providing updates throughout the initial purchasing process as our assigned negotiator. He was always available for a phone call to discuss matters and we are very grateful to Alex for his hard work in the initial stages.
Phoebe · 28 February 2024
Agent replied · 25 October 2024
Your satisfaction is our top priority, and we're overjoyed that we could exceed your expectations. Thank you for taking the time to leave us your valuable feedback. We will be sure to share your comments with the team as they take great pride in delivering exceptional service. If there's anything else we can do for you, please feel free to contact us. Warmest Regards, Springbok Customer Services
★★★★★ 1/5
TrustpilotBooked to view a property today
Booked to view a property today! Was messaged my viewing time and day was reminded of it first thing in the morning and then again 2 hours before the viewing arrived on time and then followed the instructions to meet the agent nocked and rang the door bell on time and then weighted 10 mins to see if the agent was running late. While I waited I rang and messaged the agent non of which were picked or responded too!I then rand the main office were I had to go back and forth over and over again on what had happened the call responder tried to simply just reschedul my viewing after I drove over an hour to view I asked and asked and asked over the phone what they were going to do about it, how they would fix it, who would be coming instead. And why on earth after sending me 3 reminders today and having my email and phone number why they did not ring me and tell me they had cancelled it I then finally after being very firm with the person I was skeaping too on the phone asked forthe code to the key box so I could let myself in and look so not to be a full waste I then was hung up and then rung back and finally given the code to the key box I went and the code worked but only to find there way no key so i rang back again AGAIN and told them that and was told they would rais this to the highest priority level and would ring me back right away it's now been an hour no call back! Do not view any properties with this company!
Eve · 12 August 2024
Agent replied · 25 October 2024
Dear Eve, thank you for your comments and we are so sorry to learn that you've had a difficult experience with us. We are looking into this internally and are reaching out to you with regards to what has happened. Please contact us in the meantime should you need. Best regards, Springbok Customer Services
★★★★★ 5/5
TrustpilotErnest was really helpfully guided us…
Ernest was really helpfully guided us every step of the way and had mine and my partners best intrest at heart. Really happy with the process so far and have found our dream family home!
Stephanie · 19 June 2024
Agent replied · 25 October 2024
We appreciate your positive review and are ecstatic to know that you had a great experience with us. Your feedback will be shared with our team, who will be encouraged by your kind words. If you ever require our services again, please don't hesitate to get in touch. Warmest Regards, Springbok Customer Services
★★★★★ 4/5
TrustpilotCallum kept in contact at all times so…
Callum kept in contact at all times so that we were aware of how the purchase was progressing. He was always friendly and helpful.
Eileen · 12 December 2024
Agent replied · 28 December 2024
We’re grateful for your feedback and pleased we could assist you to your satisfaction. Your comments will be shared with the team, who will appreciate the recognition. Should you need anything else in the future, please don’t hesitate to contact us.Warm regards, Springbok Customer Services
★★★★★ 1/5
TrustpilotOffered me 80% of house value which I…
Offered me 80% of house value which I agreed to, then constantly pestering me to reduce the price again, I’ve had letters put through my door from someone wanting to buy my house but can’t get through to anyone at springbok. And if I sell to this man myself, they want £12,500 fees for introducing him to me. As for them saying they have investors and buyers is complete rubbish, they just advertise like a normal estate agent
Guarantor · 11 September 2024
Agent replied · 25 October 2024
Dear Martin, thank you for your feedback. We're disappointed to learn that your experience with us has not been a positive one. We have been able to review your file and can assure you that all inquiries were responded to - It is possible that the particular buyer who has placed a letter though your door did not see our call or have a voicemail function, there are unfortunately times where we do not successfully reach inquiries. We aren't able to comment to the exact introduction fee that you would incur by selling to a buyer who had been introduced by us, as this differs depending on the agreement you have with us, but we would like to advise that this is standard industry practice to protect agent's from being removed from the sale, which does often occur, where a buyer and seller will complete a sale together privately. Lastly, we would like to clarify that we do have a database and connections with investors and buyers, however, in most cases, the property will still enter the live market to ensure that a property reaches as broad an audience as possible, though our investors do not purchase every property we have. We do hope that this offers at the least some explanation in reference to your concerns, if we can be of any further assistance, please do not hesitate to contact us. Best regards, Springbok Customer Services
Where the same review appears twice we show it once. We leave out reviews that name another agent or another of the brand's offices.