Trusted Agent profile · Sale

Thornley Groves Sale reviews

3.9

★★★★★ Good

224 reviews across 2 platforms

100 School Road, Sale, M33 7XB

Thornley Groves's office in Sale, at 100 School Road, is rated 3.9 out of 5 across 224 reviews on two platforms, including 209 Google reviews rated 4.1.

Google logo

4.1 / 5

209

Reviews on Google

This office

Yell logo

1.5 / 5

15

Reviews on Yell

This office

Reviews may appear on more than one platform.

Reviews

Every review we hold for the Sale office, from every platform, shown as written. First names only.

5/5

Google

A big thank you to Hannah Brown who helped make the process of moving into our new apartment seamless and was very eager to help with any queries making the process fast and easy, would recommend!

Jordan · 20 June 2023

Agent replied · 19 June 2024

Dear Jordan, Thank you for taking the time to leave Thornley Groves a review. Hannah will really appreciate your kind words. Kind regards, Customer Care Team

1/5

Google

Don’t bother to try their services. They never, ever, reply to enquiries sent by email. Absolute time wasters. EDIT: Seeing Thornley Groves response, I need to add this. They’ve been telling the same excuse that they are “busy” for almost 2 YEARS now, at any time of the year. If you are so busy to take care of the demand, hire more people!!!

Andrea · 19 August 2024

Agent replied · 24 August 2024

Dear Andrea, Thank you for taking the time to share your feedback with us. We sincerely apologise for any inconvenience you experienced. We are committed to using your comments to improve our services. Please know that we are currently navigating through an exceptionally busy period, which, while a testament to the trust many place in us, unfortunately, may have affected your experience. Rest assured, we are working diligently to address these challenges and enhance the quality of service we provide. Your experience matters to us, and we hope to have the opportunity to serve you better in the future. Kind regards, Customer Care Team

1/5

Google

Terrible service and poor attitude, I had around 6 or 7 viewings of my property and they would not provide any feedback at all on what people thought of it so I could make changes etc. A complete waste of my time. Only when I decided to fire them did they come back to me all apologetic. You can see from the reply that Thornley Groves customer care team have fabricated a story about what happened, they stated that on the 8th I was contacted regarding feedback, well this was not true, they called me on the 9th with a series of questions regarding what work had been carried out on the house and if I had an EICR etc. Absolutely no feedback was given on this call, just some one was interested. And there were viewings booked on Saturday 10th, I have all the email confirmations and no one contacted me regarding any of the viewings with feedback. So they are lieing to cover up the abismal service. I also spoke with my tenants at this property and they said they had also received abismal service from Thornley Groves when trying to buy a property in 2020 and they were a little shocked I was using them. As a landlord of properties managed by Thornley Groves all I can say is never again. I would not even cross there door with an enquiry regardless of how much I wanted tio buy or sell a property. The sales team are abismal and the lettings team a re a disaster and that is confirmed by my tenants too who cannot stand them as a lettings agency, they are dishonest, greedy and misleading, non communicative and the turn over of staff indicates to me just how terrible a company they are internally as well.NegativeProfessionalism

Craig · 25 August 2023

Agent replied · 19 June 2024

Hi Craig We’re sorry to hear you feel that our service was only 1 star. After looking into the matter of not providing any feedback, it appears that we had viewings at your property on the 7th, for which we left messages for the viewers to get feedback. Then on the 8th you emailed to complain about not having received feedback yet, and we advised you that we had left messages with the viewers for feedback. There was another viewing on the 8th, that you were given the feedback for when it came through, but on the following Monday 12th, we received your email to say that that you no longer wanted to deal with us. We appreciate that our clients want feedback as soon as possible and, where possible, we always aim to deliver on this, but unfortunately we don't always get the feedback straight away and in some cases we can’t obtain any feedback at all. It’s unfortunate that on this occasion you feel our service was poor, but we’d be glad to welcome back your custom if you were open to reconsidering. If not, then we wish you the best of luck in marketing and selling your property with another agent. Kind regards Customer Care Team

1/5

Google

AVOID! They don't check neither the properties they're renting nor the landlords they're renting for, it's appalling! I was made to sign a 1 year contract for a basement that floods every time that rains, doesn't have smoke alarms, the electricity certificate has expired in 2018. any the Saniflow pump is not working properly leaving the flat smelling like urine permanently! Couldn't be more illegal than this! Now, the landlord doesn't answer his phone or emails and thornley groves don't take responsibility for anything and only say "is the landlord that manages the property". All my furniture is rotting, there's mold everywhere and I'm stuck paying for this joke for a full year! AVOID at All COSTS!

Ana · 24 August 2023

Agent replied · 19 June 2024

Dear Ana, We are disappointed to note your comments however would like to stress as an agent we extensively carry out due diligence in respect of compliance and tenants are not forced to sign contracts for any specific period other than what they desire. We are naturally sorry to hear you had a negative experience with your landlord who managed the property themselves and would suggest to avoid this in the future by renting a fully managed property whereby the agent could intervene. Kind regards, Customer Care Team

1/5

Google

best of luck if you end up with the abysmal imogen windsor in the altrincham branch, girly doesn’t answer the phone and is one of the rudest most unresponsive people i’ve ever known, made our tenancy so stressful!! re-signed the contract 3 …

Velvet · 16 May 2025

Agent replied · 16 April 2026

Dear Velvet Firstly, thank you for taking the time to post a review. We are very … More

5/5

Google

Vickie at Thornley Groves recently assisted us with the purchase of our first home. Vickie was thoroughly professional, proactive and prompt to respond to our queries throughout the process. I would recommend their services.

Richard · 20 June 2023

Agent replied · 19 June 2024

Dear Richard, Thank you so much for this 5-star review. We really appreciate you being a customer and helping to share the word about us! Vickie will be delighted that you took the time to acknowledge her kind and helpful service. Kind regards, Customer care Team

5/5

Google

Sold our apartment through Thornley Groves. Andrew and Amelia were both fabulous and went above and beyond. Thank you so much for a smooth sale!

Ceara · 22 December 2023

Agent replied · 19 June 2024

Dear Ceara, We are delighted to hear that Andy & Amelia went above and beyond in assisting you in the sale of your property. Thank you for leaving us a 5 star review. Kind regards, Customer Care Team

1/5

Google

Rented from this agency in M14, awful experience. They bought out our landlord halfway through tenancy and immediately revoked multiple statements from previous landlord (pets allowed etc). When we moved out, they complained of even specks of dust on the inventory (their photos attached), did not give us a quote about deposit deductions for 2 months and lied multiple times throughout. Absolutely avoid if looking to rent, if you are as unfortunate as us that they have taken over your lease... good luck

Gavin · 20 June 2023

Agent replied · 19 June 2024

Dear Gavin, We're sorry for not responding to your review earlier; we have a new Customer Care Team now who are managing all of our reviews and we just wanted to make sure we responded to your review. Your comments have been noted and normally we would investigate further any issues that have been mentioned. However, we understand you have now moved out of the property, so you may not want to take these matters any further. If that's not the case then please get in touch with us. Kind regards, Customer Care Team

5/5

Google

We have dealt with Thornley Groves in Sale over the past 2 years both on the letting and sales side. Our most recent experience was during the sale of our property. Vickie, Carolyne and all the team at Sale have been very professional and helpful throughout the whole process. As first time sellers we were unsure of where to start or what to expect, Vickie answered all our questions and concerns promptly and professionally both over the phone and in email and kept us informed every step of the way.

Leona · 20 June 2023

Agent replied · 19 June 2024

Dear Leona, Thank you for taking the time to leave Thornley Groves a review, especially noting the great service provided by Vickie and Carolyne. We really appreciate your kind words. Kind regards, Customer Care Team

5/5

Google

Perfect assistance for swift move in tailored to customer needs blended by right communication. Team is really flexible to the needs of customer. Highly recommended for new home seekers. Thank you for all the assistance.

Santosh · 11 July 2025

Agent replied · 16 April 2026

Dear Santosh, Thank you very much for taking the time to eave us a 5 star review. We're happy … More

5/5

Google

We have just started renting a property through Thornley Groves and I must thank Lucy for all of her help throughout. We received a great service from her and she was very helpful & responsive through-out. Thanks Lucy & Team.PositiveResponsiveness, Professionalism

Alanna · 20 June 2022

Agent replied · 19 June 2024

Hi Alanna Thanks for leaving us a great review, we really appreciate it! Kind regards Customer Care Team

5/5

Google

We had a very good experience with Thornley Grove / Sale. Carolyne has been amazing and very helpful. All staff are professional and responsible. Thank you

Wameedh · 23 September 2023

Agent replied · 19 June 2024

Dear Wameedh, Thank you for taking the time to rate our Sale Assistant Branch Manager Carolyne 5 stars. Reviews like yours help others when choosing their agent. Kind regards, Customer Care Team

5/5

Google

Can't recommend enough - Carolyne and Andrew have been dealing with us and they have been amazing. They swiflty replied to all emails and facilitated all the process for us to purchase our house. Genuinely lovely people that were always nice and professional to deal with. We could not be more grateful. Thank you for all the support. As first time buyers we could not been better looked after. Very good experience with Thornley Groves.

Catia · 24 August 2023

Agent replied · 19 June 2024

Dear Catia, Thank you for taking the time to leave such a wonderful review for Carolyne and Andy in our Sale branch. They will be delighted to read how happy you are with the service they provided to you throughout your purchase. Kind regards, Customer Care Team

4/5

Google

Very professional team. Caroline is always courteous and charming. As I told her, she always appears to be in a happy mood. Would definitely recommend

Michael · 23 September 2023

Agent replied · 19 June 2024

Dear Michael, Thank you for taking the time to rate our Sale Assistant Branch Manager Carolyne 5 stars. Reviews like yours help others when choosing their agent. Kind regards, Customer Care Team

5/5

Google

Amazing service agents, I would like to appreciate Melissa whom we met first for her time and all other help she did.

Sandhya · 25 October 2025

Agent replied · 24 December 2025

Dear Sandhya, Thank you for taking the time to leave a positive review, we're pleased to see that you've had a positive experience with us. If you need anything else from us, please don't hesitate to reach out. Kind regards, Customer Care Team.

5/5

Google

Had a great experience with these guys, Josh my estate agent I would recommend to anyone great guy and really attentive feels like proper customer service and better than many other estate agents I’ve had.

Olly · 11 June 2025

Agent replied · 9 September 2025

Thank you for taking the time to leave us a review. We truly appreciate your feedback! … More

5/5

Google

I have a purchase going through with them and Carolyne from the office has been amazing throughout.

Neeraj · 24 November 2025

Agent replied · 24 December 2025

Dear Neeraj, Thank you for your kind review and for highlighting Carolyne's great work, we really appreciate your feedback! Don't hesitate to get in touch if there is anything else you need from us. Kind regards, Customer Care Team

5/5

Google

Jodie was Extremely helpful and answered all queries we had about the property would 100% recommend

Jack · 20 February 2024

Agent replied · 19 June 2024

Dear Jack, We appreciate you taking the time to rate Jodie 5 stars and are pleased to hear you would recommend us to others. Kind regards, Customer Care Team

5/5

Google

Kirsty Challinor was fantastic throughout the process getting back in touch when a previous applicant didn’t secure the property. Meaning I moved into my dream place in perfect timing. Friendly and professional lady i would highly recommend! Thanks Kirsty! 🥰PositiveResponsiveness, Professionalism

Emma · 20 June 2021

Agent replied · 19 June 2024

Dear Emma, Thank you for your review of Kirsty our Lettings Manager based in Sale. Kirsty will be delighted that you took the time to acknowledge her kind and helpful service. We appreciate when our clients give complimentary reviews, as it helps others in choosing their agent. Kind regards, Customer Care Team

5/5

Google

Fantastic experience with Thornley Groves. From the outset we were treated with courtesy and respect and kept up-to-date with all aspects (as this was a difficult and elongated process) …

Warren · 16 June 2025

Agent replied · 16 April 2026

Thank you for taking the time to leave us a review. We truly appreciate your feedback! … More

5/5

Google

Always available, even if sometimes needed to ring back. Had a the information when I needed it. Very helpful. Thank you Vickie.

Avni · 20 June 2023

Agent replied · 19 June 2024

Dear Avni, Thank you for taking the time to leave Thornley Groves a review, especially noting the great service provided by Vickie. Vickie will be delighted that you took the time to acknowledge her kind and helpful service. We appreciate when our clients give complimentary reviews, as it helps others in choosing their agent. Kind regards, Customer Care Team

2/5

Google

Mixed feelings about this agency. They were very helpful at the time of negotiating the price with the vendor, but when wanted to do my own survey which took around 20 minutes ( they said I am allowed up to 30 minutes) The agent was very at unease and looked so anxious for us to leave as quickly as possible, but honestly she was answering all our questions. Before the supposed completion day, that we were only hoping for and didn't agree, I realised that my solicitor has made around 8000 pounds mistake on the amount I needed to transfer so I was trying to fix that before taking any further steps, The agent became very aggressive, shouty and unprofessional on the phone, calling me every 10 minutes for an hour. Knowingly, there were no major delays of any kind in the previous dealings other than searches taking too long which is something no one has control on. She has this policy of putting maximum pressure on others to get things done wether it is necessary, fair or not. I also kept asking her to view or at least locate the garage many times and she kept saying it is just a brick wall garage not different than any other garage and it will be there after completion. I felt she was totally on the side of the vendor. I am not going to lie she was very helpful overall and played a major part in speeding up the process but not in a civilised professional fair way.

Mohammed · 20 June 2022

Agent replied · 19 June 2024

Dear Mohammed, Firstly, thank you for taking the time to post a review. We are very disappointed to hear that you have not been satisfied with the service you have received, but we value your feedback. If you would like to discuss your experience further, please do email me, at complaints@thornleygroves.co.uk. Regards Customer Care Team

4/5

Google

Landlord chose another applicant for an apt, it fell through and Jodie from Sale branch remembered myself and emailed to see if I was still looking, thankfully she did as I was sofa surfing and now I’m in the apt I wanted. The team members also dealt with queries when she wasn’t in the office, so thanks to all.

Michelle · 20 February 2024

Agent replied · 19 June 2024

Dear Michelle, Thank you for leaving Jodie & the Sale team such a kind review, great to hear Jodie secured you the apartment you wanted! Kind regards, Customer Care Team

5/5

Google

Amazing as always, great service! Couldn’t recommend Ella enough. She made the process easy, enjoyable & stress free. Thanks Ella :)

Lucy · 20 June 2023

Agent replied · 19 June 2024

Dear Lucy, It is great to hear that Ella, Sales Consultant in our Sale branch made the process such a stress free process! We thank you for taking the time to leave a 5 star review. Kind regards, Customer Care Team .

Where the same review appears twice we show it once. We leave out reviews that name another agent or another of the brand's offices.

Read Thornley Groves's Google reviews

Questions about Thornley Groves Sale

How many reviews does Thornley Groves Sale have?

Thornley Groves's Sale office has 224 reviews across two platforms: 209 on Google, 15 on Yell.

What is Thornley Groves Sale's rating?

Thornley Groves Sale is rated 3.9 out of 5 across all 224 reviews, and 4.1 out of 5 on Google from 209 reviews.

Where is Thornley Groves's Sale office?

Thornley Groves Sale, 100 School Road, Sale, M33 7XB.

The Trusted Agent

Is this your office? Claim your page.