Trusted Agent profile · Rochford

HAMBRO INTERNATIONAL Rochford reviews

1.6

★★★★★

1,804 reviews across 2 platforms

53A HULLBRIDGE RD, RAYLEIGH, SS6 9NL, Rochford, SS6 9NL

HAMBRO INTERNATIONAL's office in Rochford, at 53A HULLBRIDGE RD, is rated 1.6 out of 5 across 1,804 reviews on two platforms, including 21 Google reviews rated 4.1.

Google logo

4.1 / 5

21

Reviews on Google

This office

Trustpilot logo

1,783

Reviews on Trustpilot

This office

Want a trusted local agent to help?

Tell us what you need and we'll put you in touch. HAMBRO INTERNATIONAL hasn't joined The Trusted Agent yet, so we'll pass your enquiry to them or to up to three other top-rated agents near Rochford.

What do you need help with?

Reviews

Every review we hold for the Rochford office, from every platform, shown as written. First names only.

1/5

Trustpilot

How is it you can get a quicker…

How is it you can get a quicker delivery from temu / china.

Xxxx · 10 October 2025

1/5

Trustpilot

If you have got a spare hour or more too waste trying using Winchester Post Office Counter Services

If you have got a spare hour or more too waste try posting a small parcel at Winchester Post Office, which is situated in a small room at the back of the W H Smiths store. On Thursday 27/07/23 at 11.15 a.m. the queue snaked all around the room & went outside the room. The three counter desk openings were closed & the two self service machines were occupied with people doing multiple items, & being assisted by a sole member of staff, incidently these machines only take cards, which is not ideal for me. The only occupied window was at the Foreign Exchange where I eventually got served. Dispite constantly rising prices the service received continues continues to be abysmal also privatising the Post Offfice & transfering offices to W H Smith shops defys logic. This is reflection on this once great country & is a national disgrace

Arnie · 28 July 2023

Agent replied · 27 October 2024

Sorry to hear about your experience Michael, thank you for raising this and we will log and share this internally. -Ben

1/5

Trustpilot

Bulwell- Try to sell insurance when already covered

Asked for "Tracked 24 with signature" at Bulwell Post Office yesterday for a large letter. Cost should be £5.75. Tried to "add insurance" to over £9. This service already is covered for loss up to £75. She repeated several times that I would get nothing if the package was lost.

A · 20 January 2026

1/5

Trustpilot

I got paid from Amazon flex 3 month’s

I got paid from Amazon flex 3 months ago total amount £162.50 to my post office bank account all of a sudden post office bank they don’t accept third-party payment they have to send the money back and I never get my money back anytime I call Post Office bank customer service they can’t give me details where’s this money at 3 months now I do open this account for my money to be protected, and it’s not please this bank is not protected, and if you lose your money, there’s no way that they will help you out. That’s what I’m going through now they don’t care about your money and most come here until I got my money back

Mr · 26 July 2023

Agent replied · 27 October 2024

Would you please be able to send the type of account, account number, contact info, and account address to social@postoffice.co.uk and we will escalate this for you. -Ben

1/5

Trustpilot

Avoid this post office like the plague

I absolutely detest this post office in princes Risborough but again I had no choice but to go.

Laura · 14 September 2026

1/5

Trustpilot

Minus 1

Minus 1 . Customer service was terrible, tewkesbury road post office in Cheltenham. The lady spoke to me like I was a piece of crap in front of a huge queue shouting at me after she asked me to fill in a form , then told me to hurry and pay as she had a lot of customers but she asked me to step aside and fill in a form she didn't ask me for payment , she rushed me that much I'm now very worried my package form isn't filled out properly. Absolutely vile and I do not understand because I was not rude at all . I never am

Sar · 20 July 2023

Agent replied · 27 October 2024

Thank you for sharing your review. We're sorry to hear your visit to the branch was not a more positive experience, please can you email us at social@postoffice.co.uk and quote the reference number 29953954 in order for us to look into this further. -Jess

1/5

Trustpilot

Don't use your local post office for currency…

What a shower of crooks. Having looked at the exchange rates for euros on the post office website (which offers a service whereby you collect the currency at your local post office)I went along directly to my local post office and bought euros. On returning home I realised that £500 at the Post Office had only got me 540 euros as opposed to the 570 euros figure advertised on the post office website. When I queried this with the post office "customer care" team I was advised that post offices can apply whatever exchange rates they wish. Had I ordered £500 worh of euros online for collection at the same post office I would have received 570 euros when I collected it at the post office but because I went into the post office and ordered it, they were at liberty to apply whatever exchange rate they wished. There is this no link between the exchange rates published on the post office website and the exchange rates applied within post office. Get the logic there? the logic is to screw you, Low life. Boycott them

Joe · 17 September 2021

1/5

Trustpilot

Delivery to wrong address08

Tracked delivery was made today but photographic proof was not my address !I have been searching GPO Website for a way to contact a human but after 1 hour or more, I find that it is not possible ! I can only hope that the actual recipient is honest and gets it to me somehow because trying to get help from GPO is useless !9/7/23 : I walked down the road today and found that the parcel was at No: 82, I live at 92 , nice lady gave me the package !

Pierre · 10 July 2023

Agent replied · 27 October 2024

Hi Pierre, you'll need to get in touch with Royal Mail about this as they handle the deliveries and are a separate company to us. Their number is 03457 740 740 if you want to give them a call, or you can also use their contact form here > https://personal.help.royalmail.com/app/webforms/contact/c/310 - Stephen

1/5

Trustpilot

Review is for spring garden branch(Manchester)

08/07/23,(this review is for Postoffice Spring garden branch in Manchester piccadily)such a poor patheic service.my advice is to not use them for ur passport check and send service.totaly ripp off .they charge £16 for that and end of the day they didnot checked properly and u have to send ur documents again with extra cost,due to there clerk fault.and most important is there lady manager .O my days,so rude lady she is.truly she have no sence how to deal with customers.and they claim (abusive behaviour will not tolerate)then who the hell she is to b aggressive ,rude towards customers.>who gave her right to do that?caz for me give respect and take respect.she should b out from that post office as she is a shame for that job.. a big fat NO from me..

L.Naz · 8 July 2023

Agent replied · 27 October 2024

I'm very sorry to hear of the service you received, it's not what is expected. I'll ensure this gets fed back. - Stephen

1/5

Trustpilot

Post office on old road ,Ashton in…

Post office on old road ,Ashton in Makerfield,Wigan,lancs Went in today to pay a utility bill and was charged £100. Extra on top of the bill, when I queried this the cashier had no idea how to cancel the payment, The cashier must read the amount and enter that amount in the box supplied,this the cashier did not doI was under the impression people who work behind the counter are trained!! , apparently not as he had to contact the main post office for advice. When the main post office asked for the branch number where the cashier was phoning from ,the cashier had no idea if that or the address where he was working ,I kid you not , you couldn’t make this up. LolSo when carrying out any business in this post office, my advice CHECK EVERYTHING

Stuart · 4 July 2023

Agent replied · 27 October 2024

Sorry to hear of your experience Stuart, it's not what we expect, I'll ensure this is fed back. - Stephen

5/5

Trustpilot

Gordon and Craig- amazing staff

I just want to say how helpful your colleagues gordon and craig are at the sandy park branch in bristol. They are always incredibly helpful, and today made me aware of and explained to me how the travel money debit card worked- it was better for my needs then what I came in for, which was foriegn cash. I work in customer service, and they are the level that I aspire to in my job. Any opportunity to reward colleagues for good service should go to these two. Finally, I think it is great you have a branch that I can go into- many of the things I need to do with regards to yourselves a best done face to face, such as today.

Nathan · 4 July 2023

Agent replied · 27 October 2024

Thank you for the amazing feedback Nathan, I'll make sure this is fed back to the branch and their Area Manager! - Stephen

1/5

Trustpilot

I went to renew my passport

I went to renew my passport, i can't do selfies and although not working I need passport as id to get a job, so treated myself to pist office service so I get a decent photo, it's the only time my employers see me so its important. Went through process, didn't even know she took my picture, she gave me tablet to review and I was totally shocked at the picture, i said all is ok but i dont accept the picture, she told me tough no choice i must pay, unfortunately I did then went straight swimming as planned, I was so angry i got dressed mid session and returned to follow complaint, I rang help line , no answer, i called passport office who said they can upload a new image, the postoffice refused, my picture makes me look like a suicidal drug taker, everyone who has seen it as laughed out loud thinking its a joke, im unlikely to get a job on the back of it so they refuse to help me do im currently trying to scrape together enough money to buy a new passport. I currently have a 10 year reminder of how poor the postoffice is, on top of which they didn't deliver it even though no restrictions on delivery, so had to wait in the following day all day to be told it wasn't necessary it's a postable mail!!!! Pay rise, I vote pay cut, i will never use the postoffice again and will tell everyone I meet the service they give, fortunately they refunded there £16 charge so need to pay out another £82 for a new passport purely for id purposes. My point is to make sure they lose more than the £82 they could have paid to correct theyre poor customer service. Ps I'm no oil painting, i dont expect miracles but this is the worst picture i could ever have imagined, ie like id been sleeping rough. Thanks for your reply Ben, unfortunately the passport office said pist office could but I can't send a new picture, I've made numerous calls about this only to get different information each time, ive now received (obviously) my passport and I just want to burn it, it makes me so angry, not just because of the picture but the disgusting disrespectful service all round. Passport office latest info is I'd have to buy a full price passport, which I will as soon as I get the money, as yor the post office I'll make it my business to inform anyone and everyone about my experience, the man at the tram stop, the guy in the que at the coffee shop etc it's made me that angry I'm disgusted.

Paul · 3 July 2023

Agent replied · 27 October 2024

Good Morning, Paul, and thank you for taking the time to provide us with this feedback. We are sorry to hear that your recent visit was not the best experience. I will pass this feedback along internally through the proper channels so that we can be sure the highest standard of service is being provided. However, just to let you know you do not need to purchase a new passport if you have already paid the passport fee. Instead you can send a new picture over to HMPO so they can add this to your application. I hope this helps. Apologies again for any inconvenience caused. -Ben

1/5

Trustpilot

I sent a form regarding my pension with…

I sent a form regarding my pension with this company, I have been diagnosed with terminal cancer and given only a few months left so am claiming serious ill health Pension. So the form was extremely important and I sent it first class recorded delivery. I sent it to Angel Square, Manchester City Centre from Prestwich post office, a distance of approximately 4 miles. I sent it midday on June 9th. It arrived June 23rd. 2 weeks. I'd have been better off walking there and delivering it myself.

Philip · 1 July 2023

Agent replied · 27 October 2024

Hi Philip, just to make you aware, we're a separate company to Royal Mail who handles the transit and delivery of the mail. Their number is 03457 740 740 if you want to give them a call about this, or you can also use their contact form here > https://personal.help.royalmail.com/app/webforms/contact/c/310 - Stephen

5/5

Trustpilot

helpful staff and better exchange rates for travel money

Used the Post Office travel money services today to sell my foreign currency notes. I had excellent experience thanks to the friendly staff at Truro branch. Before the Post Office, I tried Asda Travel, HSBC and Halifax, none of them would buy back: Asda Travel's IT system was down, HSBC's staff was away for lunch break, Halifax only buys back foreign notes that was sold by them. The post office has not only helpful staff but also better exchange rates than Asda travel. Highly recommended if you need travel money or want to sell unused travel money.

Elfear · 30 June 2023

Agent replied · 27 October 2024

Thank you so much for your feedback. It's lovely to hear that you had such a positive experience when attending our Truro branch. I'll be sure to get your feedback over to the team at Truro so they can get the recognition they deserve. Thanks again - Courtney

1/5

Trustpilot

I have never in my whole life met a…

I have never in my whole life met a member of staff as incompetent as the member of staff I met today at the post office at woodall spa, I went to collect my DPD parcel today with my SMS and email and photograph of the parcel in the post office, she said the photograph was not of her post office and she did not have the parcel she was totally adamant however I stayed where I was and asked her to go and double check in the back and sure enough she came back through with my parcel, on the parcel was my full name and the collection number on the parcel the collection number was the same number as was on my SMS and email, she had the parcel in her hand and said it hadn't been delivered, she said the number on the parcel didn't match so I said to her just look above and you will see a number that matches my email and I showed her two credit card IDS with my name on it which matched the parcel, 10 minutes later she still said the number didn't match by which time there was a coup behind me and people were saying how incompetent she was I could hear them, are set to her is there a name on the parcel and what is it she said my name so I said so you can see that it's my parcel and corresponds to my credit cards but still was not enough, she was still not happy with the long number which corresponded with my email and the parcel why I do not know, another 10 minutes later we're still having a dispute she then asked me for a passport or driving licence probably hoping that I didn't have one but I did and I showed her my driving license my photograph and two credit cards, she said if it's so much trouble why didn't you have it delivered at home, she said I was rude but I can tell you I've never met an employee of a post office as ignorant and rude and incompetent as that woman, eventually I got my parcel but I can tell you I will never go into that post office again, at one point the whole thing was so stupid I thought I was in a little Britain sketch,

Robert · 29 June 2023

Agent replied · 27 October 2024

Sorry to hear of your experience Robert, if you can email your name and contact details to social@postoffice.co.uk quoting 29724433 in the subject I will get this logged with our complaints team, they will then investigate it and reach out to you directly within 15 working days. - Stephen

5/5

Trustpilot

Honesty still exists in the world of today

After work went to buy a bottle of water in Mile End post office ( unit 2 , Bleadon House. 13 , Burdett Road) while paying left my wallet on the counter which had my driving license , my credit cards and a little cash . Remembered only after reaching home. I wasn’t sure of where I had left my wallet though . Next morning went to the post office to find out if I had left it there , the staff behind the counter asked me a few questions for identification , when he was satisfied opened his drawer and pulled out my wallet and haded it over to me , very much intact not a single thing missing. What a relief !!!!!!. I really don’t know how to express my gratitude to all the honest staff over there . Thanks a lot once again. 🙏🙏

R · 29 June 2023

Agent replied · 27 October 2024

Thank you so much for your feedback, we really appreciate it. It's great to hear that our branch representative was able to securely store your wallet for you, until you returned the following day. Thanks again for sharing this with us, we'll get your feedback over to their Area Manager so they can get the recognition they deserve - Courtney

1/5

Trustpilot

The main post office on John Street…

The main post office is on John Street Merthyr Tydfil Town Centre. How is it that this post office wanted £39 from me to post a parcel on Friday for Saturday delivery!! Telling me it was the cheapest and only option to send it. The staff at this branch always add insurance cover and offer the most expensive postage even if you tell them you don't want extra insurance. They make out that it's mandatory when it's not." It's like a real hard sell. Anyway not being happy with the cost I took the said item to a smaller post office and was able to get the same service for £15 cheaper! And guaranteed for next day Saturday delivery. Iv noticed this main post office is more expensive than other post offices. Most people that use the post office will stick to the same one and may never be aware that they are paying more than they need to! So this particular one-star review relates to the main post office in Merthyr and not necessarily others in the town offering an honest price and not the most expensive way!

Rich · 20 August 2021

1/5

Trustpilot

My perceiving of this Post Office is…

My perceiving of this Post Office is that this Post Office is a fraud.

Leopold · 20 September 2025

5/5

Trustpilot

Yeadon post office was so helpfully &…

Yeadon post office was so helpfully & accommodating Meravish was great & professional & sorted out my new 10 year passport would highly recommend using there services at Yeadon post office

Steven · 24 July 2023

Agent replied · 27 October 2024

Hi Steven, thank you for taking the time to leave this review, we really do value your feedback. It is lovely to hear that you had such a good experience renewing your Passport in our Yeadon branch, and we will be sure to share this internally to make sure the branch team get the recognition they deserve!Best,Jess -Jess

1/5

Trustpilot

Six months ago I got Post Office car…

Six months ago I got Post Office car insurance, seemed like a good deal. Well a month ago I moved into a new build in a little Somerset village, I call up to report my address change to the Post Office and since my new build doesn't show up on their system yet, even though I get mail and deliveries and pay council tax here, they cancel me on the spot. No waiting until it shows up on the system, just cancel. Effectively making it illegal for me to drive with no claims, no notice and apparently no regard for me, their former customer. It's no wonder the Post office is working its way out of business. Absolutely ridiculous.

Tristan · 21 June 2023

Agent replied · 27 October 2024

Thanks for taking the time to leave a review Tristan, and I'm sorry to hear of the service received, I'll ensure this is fed back internally to our Car Insurance Team. - Stephen

1/5

Trustpilot

phoned post office home insurance today…

phoned post office home insurance today as with the heavy storms in wales where i live we got two leaks in our roof, was told i was unable to claim as it would have needed a minimum of 20 cms of water an hour on our roof and we only had 9.8 an hour, this was of course total bull and just used to avoid settling our claim, this was only the second time in 34 years that i have claimed on home insurance, i of course immeadiatly cancelled my policy and will never use post office insurance again, very dissapointed.

Patrick · 19 June 2023

Agent replied · 27 October 2024

Hi Patrick, thank you for your feedback. We're very sorry to hear about the issues you experienced when raising your concerns with us. Could you please pop an email over to social@postoffice.co.uk with the reference #29623737, your address and your policy number so I can get this escalated for you? - Courtney

1/5

Trustpilot

Thugs rude staff

Today I went to post my passport to home office sign and tracking but the lady on the counter told me we don’t have envelopes you have to buy from front shop I was shocked I have to pay £1.99 for enveloped then she asked me for specially delivery, why I have to pay envelope separately when I am taking specially delivery it’s scam pathetic service it’s new way to make people fool, well I took only sign not special service as I already spent £1.99 still she charged me £3.10 seriously these guys are thugs looting people in different way. Indian lady served me with zero customer service.Barking post office unit 40, Vicarage field shopping centre, ripple road IG11 8DH

Sahil · 18 June 2023

Agent replied · 27 October 2024

Hi Sahil, Thank you for taking the time to leave a review, and I'm sorry to hear your recent experience wasn't up to the standard you expected. We will make sure this information is shared internally with the appropriate teams. Thanks again for bringing it to our attention. - Tom

1/5

Trustpilot

I visited the post office at Jansel…

I visited the post office at Jansel Square Bedgrove Aylesbury HP21 7ET to register my vehicle as historic status. The person behind the counter said she couldn’t do it as the car was already taxed. When I said “that’s rubbish” (meaning the system was rubbish) she started shouting at me and asked me to leave.The DVLA said she was wrong in what she had told me and I was therefore able to register my vehicle at another post office.I would not recommend this post office to anyone. The woman behind the counter doesn’t know what she is doing, is quite quite rude and would benefit from some customer service/anger management training.It would appear that I was wrong anway, it wasn’t the system that was rubbish - it was what the woman behind the counter had said, that was rubbish!

David · 16 June 2023

Agent replied · 27 October 2024

Hi David, Thank you for taking the time to leave us a review. I'm sorry to hear about your experience and we will ensure the details are shared internally. Thanks again for bringing this to our attention. - Tom

1/5

Trustpilot

I went to the post office below to send…

I went to the post office below to send a book to Italy by tracked mail. The post office on Morningside Road wanted to charge me over £13 for this. I already knew before I went into the post office that it was cheaper than that. I refused to pay had to go to the Tollcross Post office to get charged the correct price - which was £8.75. They also told me that the two first class stamps that I had already affixed to the envelope would not be recognised in Italy because they didn't have a monetary value - but said 'First Class'. The post office in Tollcross didn't say that to me and I had no problems at all. Really not happy with the service at Morningside28-30 Morningside Road, EdinburghEH10 4DA

Gordon · 16 June 2023

Agent replied · 27 October 2024

Hi Gordon, thank you for bringing this to our attention. We're very sorry to hear that our team have missed the mark. I will pass this feedback along internally through the correct channels to ensure the highest standard of service is being provided. Apologies again for any inconvenience and frustration caused - Courtney

Where the same review appears twice we show it once. We leave out reviews that name another agent or another of the brand's offices.

Read HAMBRO INTERNATIONAL's Google reviewsLeave HAMBRO INTERNATIONAL a review

Reviews may appear on more than one platform.

The Trusted Agent

Is this your office? Claim your page.

Get help from an agent