Trusted Agent profile · Oxford · Oxfordshire

Verified

Chancellors Oxford reviews

4.1

★★★★★ Great

957 reviews across 2 platforms

255 Banbury Road, Oxford, Oxfordshire, OX2 7HN

Part of Chancellors, see every office.

Chancellors's office in Oxford, Oxfordshire, at 255 Banbury Road, is rated 4.1 out of 5 across 957 reviews on two platforms, including 604 Google reviews rated 4.3.

Google logo

4.3 / 5

604

Reviews on Google

This office

Facebook logo

3.9 / 5

353

Reviews on Facebook

Business-wide

Reviews may appear on more than one platform.

Reviews

Every review we hold for the Oxford office, from every platform, shown as written. First names only.

5/5

Google

Me and my girlfriend found Chancellors to be so helpful and friendly, they really broke the stereotype of Letting Agencies. Richard Chaudry and Julian Dando were very professional and keen to assist us in our search for a rental property. Wouldn't hesitate to recommend them to anyone looking to rent in Oxford. We were on a low budget and they tried really hard to find us something suitable and within our budget. Thank you very much!

Freddie · 1 January 2015

5/5

Google

Me and my girlfriend found Chancellors to be so helpful and friendly, they really broke the stereotype of Letting Agencies. Richard Chaudry and Julian Dando were very professional and keen to assist us in our search for a rental property. Wouldn't hesitate to recommend them to anyone looking to rent in Oxford. We were on a low budget and they tried really hard to find us something suitable and within our budget. Thank you very much!

Freddie · 12 December 2014

5/5

Google

Chancellors were helpful and efficient in arranging viewings and handling our offer. Caitlin, who showed us round, was informed, clear and gave us confidence to make an offer which has been accepted and we are looking forward to moving to Oxford.

Bing · 18 October 2024

Agent replied · 25 October 2024

Thank you Bing for this wonderful review. We are pleased that you had such a positive experience with us, and we will share this feedback with the relevant teams.

4/5

Google

Tilly provided us with a great view around the property and informed us of other similar ones in the area. Tilly was also prompt in helping us filling out the forms and completing the process

Joshua · 28 April 2024

5/5

Facebook

Have been in work contact with Chancellors for the past few months and I have a great experience, never had any problem, Nicola Ferguson is amazing and make communication very efficient and smooth. It's a pleasure to work with them! Highly recommended.

Virág · 10 November 2017

Agent replied

Thank you Virag it is good to work with you. Always there when we need your help.

5/5

Google

I have to say the whole team at Chancellors but especially Ellanor Jones has been fantastic. Every detail of selling my house was thoroughly explained and treated in a professional manor. Ellanor was always on hand to help with any questions and conducted any viewing expertly insuring any buyers were made fully aware of all the details of my property.PositiveResponsiveness, Quality, Professionalism, Value

Simon · 26 October 2021

5/5

Facebook

I had Miss Lily Sines dealing with my case. she responded quickly and solved the issue in the best way.. She is very is friendly, supportive, efficient and experienced thanks to Chancellor for including Miss Sines in their team

Tara · 25 September 2019

Agent replied

Thanks for your feedback??

1/5

Google

WORST ESTATE AGENT EVER!!! COMPLETELY & UTTER UNPROFESSIONAL SALES TEAM, EXTREMELY RUDE & ABRUPT STAFF. VENDORS - IF YOU THINK WHY YOUR PROPERTY IS NOT SELLING OR HAVING TO MAKE FURTHER REDUCTIONS TO SELL YOUR PROPERTY...CHANGE ESTATE AGENT TO A PROFESSIONAL ONE & YOU COULD SELL YOUR PROPERTY TO LOADS OF FIRST TIME BUYERS LIKE MYSELF. PLS READ THE LAST 3 RECENT FEEDBACKS LEFT BY THEIR OWN CUSTOMERS,THE REST IS SELF EXPLANATORY!!! I'M EVEN FORCED TO GIVE 1 STAR TO LEAVE THIS FEEDBACK... DON'T EVEN THINK THEY'RE WORTH EVEN THAT!

Jano · 29 July 2021

Agent replied

Hi Jano, thank you for taking the time to get in touch, we are very disappointed to read of your concerns. So that we can investigate this, please could you contact us via directors@chancellors.co.uk with the details? Many thanks.

1/5

Google

When our shower stopped working was told by an agent « just take a bath, as long as you have a means to wash it’s not our responsibility to fix it. » We ended up showering in our local gym as a result. They will hound you with incessant calls and bombard you with emails for anything they need, but if you as a tentant require assistance, don’t expect a quick response, if any at all. Really horrendous service and experience as a client, would avoid at all costs.

Jay · 29 July 2021

Agent replied

Thank you for bringing this to our attention (name), we really appreciate it and are sorry that you have found it necessary to do so. So that we can look into resolving this for you, please can you send an email to jennifer.dowden@chancellors.co.uk? Thank you.

1/5

Google

I have a client that bought a property through this Branch of Chancellors and it was a horrible experience. The client was a first time buyer and they were put under immense pressure by the agents to complete ASAP especially when there was a lot of faffing in the beginning of the purchase. The agents constantly threatened that my client would lose out on the property if they did not keep chasing the solicitor, putting my client under extreme stress.

Adam · 15 July 2021

Agent replied

Hi Adam, thank you for taking the time to get in touch, we are disappointed to read of your concerns. So that we can investigate this, please could you ask your clients to contact us via louise.hughes@chancellors.co.uk Many thanks.

5/5

Google

The renting process went smoothly thanks to Jordan being very responsive and helpful - thanks!

Lia · 29 June 2023

Agent replied · 29 July 2023

Thank you for this wonderful review Lia. We are pleased that you had such a positive experience with us, and we will share this feedback with the relevant teams

5/5

Google

Had Tilly lovely and very helpful

Niamh · 22 November 2025

Agent replied · 22 April 2026

Thank you, Niamh! We're thrilled to hear that Tilly provided you with lovely and helpful service. Your satisfaction is our priority, and we appreciate your kind words!

5/5

Google

Sherko did a great job

Adelaide · 8 August 2026

1/5

Facebook

I moved into a flat recently and chancellors lied to me about a number of things, my flat is £750 a month plus bills. They said there was heating and gas connected and they lied, multiple times in writing, they also forgot to write in tenancy that they gave my neighbours upstairs a key to my property to access my flat whilst I'm out, they lied about this over and over again until the neighbours actually locked me in my own flat because they 'arent comfortable with my background and me being on benefits' (one of the male students was caught peering through my window as I changed and weirdly chancellors have tricked me and caused me to be completely suicidal due to what they have done to me, I got this place in seek of refuge and chancellors EXPLOITED me.

Graham · 4 May 2021

Agent replied

Hi, thank you for taking the time to get in touch, we are very disappointed to read of your concerns. So that we can investigate this, please could you contact us via directors@chancellors.co.uk with the details? Many thanks.

1/5

Facebook

We had a viewing booked on a property in chalgrove 2 weeks ago - we had arranged childcare and were on our way to the viewing to then receive a phone call from the branch saying the viewing was cancelled as the property was already under offer and had been for over 2 weeks - when I asked why they accepted our viewing request they couldn’t give me an answer. Over the next couple of days I phoned up multiple times about visiting other properties they were listing, and was always told “I’ll get someone to call you back”. Never heard anything. Would absolutely avoid this estate agency. Totally unreliable and unprofessional and wasted lots of our time. Luckily we’ve found a gorgeous new home with another agency

Abbie · 4 May 2021

Agent replied

Hi Abbie, thank you for taking the time to get in touch, we are very disappointed to read of your concerns. So that we can investigate this, please could you contact us via louise.hughes@chancellors.co.uk with the details? Many thanks.

1/5

Facebook

Didn’t have the best experience with these agents was interested in a property that has been withdrawn! But was interested before the property was withdrawn but i called them countless of times to arrange a viewing with no luck ??

Joshua · 16 January 2018

Agent replied

Hi Joshua, I am very sorry to read of your concerns. Please could you contact us at seniorsupport@chancellors.co.uk with further details so that we can investigate this matter for you? Many thanks.

5/5

Google

Chancellors have provided me with an excellent service in selling my house, going well over and above. In particular, Emrah has sorted out many details in my absence such as reading the meters and arranging fo rthe return of a router. Jay kept everything updated on RightMove and Nicole Puckett kept me up to date with everything that was going on when I was waiting to exchange. a great service- highly recommended.

Vivien · 11 December 2017

5/5

Facebook

Jayne Morris - Jayne first dealt with the letting of my house when she worked in Kington Office but then she moved to Chancellors head office but I am very pleased she is still looking after my property as I am more than happy with how professional and courteous Jayne is. Any matter arising with regards to my property is always dealt with immediately and I know I can rely on Jayne.

June · 19 October 2017

5/5

Google

Chancellors are professional, efficient and mostly what I liked is their team work. I dealt with 3 staff from chancellors, each with his/her own expertise. Working together, they provided 1st class services. I also appreciated that I was informed and updated regularly on their progress. Result: the sale of my house just happened so smoothly within targeted time scale. Well done Chancellors, special thanks to Paul and Hassan. keep it up! G. SAFARI

Chantal · 31 July 2015

5/5

Google

It was a great experience with chancellors in finding the right property. Helen Wood was supportive throughout the process.

Salman · 13 January 2023

Agent replied

Hi Salman, we are so pleased that you enjoyed your experience with us and left this great review. We are sure that the team will enjoy this positive feedback so we will make sure to pass it onto them.

4/5

Google

Julian Dando was a joy to work with. My husband and I needed a flat for immediate occupancy, and Julian was quite mindful of our desire to move quickly. He was very fast to respond to my initial inquiry about a property, scheduled a viewing the same day, and we had an application submitted a day later. He also was accessible for questions throughout the application process, and was very patient with us.

Laura · 12 December 2014

1/5

Facebook

My review is specific to the lightwater branch. Bad mannered, unprofessional and incompetent are the words I would use to describe the staff. They found me buyers back in June who have still not signed their contracts along with the buyer at the bottom of the chain. There are 4 others in the chain above and we have all signed and are ready to exchange contracts. The managers have not replied to the last 2 emails I sent asking them to get this resolved. The whole process since signing up with them has been far from satisfactory. Wrong price on the house, wrong details and a complete disregard for me as a customer. The manager, in particular, seems to think it is beneath her to deal with customers once they have signed up. I have never dealt with a company before who refuse to answer emails from their customers. My job involved dealing with estate agents and in 15 years I never came across behaviour like this. I wish I never signed up with them.

Mary · 22 February 2021

Agent replied

Thank you for bringing this to our attention Mary, we really appreciate it and are sorry that you have found it necessary to do so. So that we can look into resolving this for you, please can you send an email to louise.hughes@chancellors.co.uk? Thank you.

1/5

Google

I was put on hold for property viewing than after ooh sorry its gone I've enquired about more than 10-15 properties, went to agency office, provided requirements, than phone calls at the end its been over a year of chasing nothing they don't care all they care is we doing our shifts finish go home, only east Oxford Chancellor agency are not responsive & poor service guys do not waste your time they don't care all they care about is their salary. Would not even rate 1 star

MR · 19 January 2021

Agent replied

Hi MR, thank you for taking the time to get in touch, we are very disappointed to read of your concerns. So that we can investigate this, please could you contact us via directors@chancellors.co.uk with the details? Many thanks.

5/5

Google

Amazing communication between tenants! I sincerely appreciate all the help from the team, Id like to send a special thanks for Tilly Saxton and Steven Sarbatta due to their incredible customer service and enthusiasm!! thanks Chancellors team!

Gui_my_g · 28 October 2024

Agent replied · 11 November 2024

Thank you gui_my_g for this wonderful review. We are pleased that you had such a positive experience with us, and we will share this feedback with the relevant teams.

Where the same review appears twice we show it once. We leave out reviews that name another agent or another of the brand's offices.

Read Chancellors's Google reviewsLeave Chancellors a review
The Trusted Agent

Is this your office? Claim your page.