Every review we hold for the Middlesbrough office, from every platform, shown as written. First names only.
★★★★★ 5/5
TrustpilotJust completed Microsoft Access and Excel Expert Courses
Just achieved a Distinction in the Microsoft Access and Excel Expert Courses. Being able to combine studying at home using their distance learning, which was synchronised perfectly with the systems on site was a real bonus for me. I gained a really strong knowledge in each of my courses which will help within my career as a Finance Administrator.
Michael · 29 June 2024
Agent replied · 28 October 2024
Dear Michael,
Thank you for leaving us this very positive review. We have certainly enjoyed you studying with us.
We are delighted that you have enjoyed your experience with Pitman Training and even more delighted that you landed your new job!!
We always strive to support our students to the fullest. Thank you for your feedback and the recommendation.
We wish you the best of luck with your future career endeavours. We are always here for your support.
Kind Regards,
Pitman Training
★★★★★ 5/5
TrustpilotHad an easy and very friendly time here…
Had an easy and very friendly time here with centre in Liverpool and with the help of Deniz.
K · 18 November 2025
Agent replied · 22 February 2026
Thank you for taking the time to share your experience. We’re delighted you found the team in Liverpool welcoming and supportive, and Deniz will be thrilled to hear your feedback. We’re proud to create a smooth and encouraging learning journey for every student.
★★★★★ 5/5
TrustpilotPitman Training (Edinburgh)
Thank you to Pitman Training (Edinburgh) for making me feel so welcome and relaxed at my AAT exam today. Excellent customer service.
Lorraine · 25 September 2023
Agent replied · 28 October 2024
Hi Lorraine, Thank you for your lovely review of Pitman Training Edinburgh. We will certainly pass your kind comments onto the team. Fingers crossed for your AAT exam results, and the best of luck with your future career endeavours.We are always here to help. Kind Regards, Pitman Training
★★★★★ 5/5
TrustpilotDefinitely recommend Pitman
I attended the Pitman training centre in Liverpool last week. It was my first exam in over 20 years & the staff couldn’t have been more accommodating. Making sure I was looked after & comfortable as well as imposing strict exam regulations. Definitely use Pitman for further training.
JOANNE · 17 November 2024
Agent replied · 23 May 2026
Dear Joanne,
Thank you for your positive review. We are pleased to hear that you had a positive experience sitting your exam with Pitman Training Liverpool.
We wish you the best of luck with your future career endeavours. We are always here to support you in any way that we can.
Kind Regards,
Pitman Training
★★★★★ 1/5
TrustpilotMisleading advertising about tutors.
They advertise that you have your own tutor (Diarmuid), but he doesn't know anything about the course you are taking. He send the question to the 'customer service', and you get the response when you get it. I got the Payroll course and I haven't finished it cause they stop answering. I emailed my tutor and he never bother to answer back. Also, the book had many mistakes. I do not recommend it.
Ester · 30 June 2023
Agent replied · 28 October 2024
Dear Ester, We are sorry to read your negative review. Our perspective on this is rather different; The workbook does not contain any errors - we even had this double-checked by our Curriculum Development team. As you say, you were studying on our Payroll Course, which we would consider reasonably 'technical' in nature. Therefore, many of our staff, including Diarmuid, may not be confident to answer technical questions. So, in your case, we did attempt to arrange additional support from one of our Payroll Tutors (Dearan Boyle). We offered the support either, by telephone or, face-to-face, in our Pitman Training Centre in Galway. Despite our efforts, you chose not to take up this offer of additional support. We can see from our records that the technical questions that you did pose during the period that you were studying were all answered by either Diarmuid or by our Customer Support team in a timely manner. From our records, we know that you were struggling to study the course within the allotted timeframe. You mentioned that your work commitments were hindering your ability to study. So, as a gesture of goodwill, we extended your course duration (free of charge) by a further 3 months. However, at this stage, back in April 2022, you appeared to stop studying and no longer logged into the course and did not visit the Training Centre again. This was disappointing to us, as we always encourage our students to persist and to complete their course, but we do understand that sometimes life gets in the way and other things may take priority. We would welcome you to visit us at Pitman Training Galway so that we can discuss the options for you recommence studying the payroll course. Kind Regards,Pitman Training
★★★★★ 1/5
TrustpilotAbsolutely appalling experience
Absolutely appalling experience. I booked my examination with this exam provider paying the highest rate in local area and expecting nothing more than to sit on the examination with a peace of mind. The employee on site was unprofessional and unable to resolve an issue. Throughout the exam the phone was constantly ringing for 16min (trust me, I clocked it) whilst the employee was taking business related video calls. When myself and another student came up to complain that we expect peace and quiet to concentrate, he explained I am on a meeting and I’m as quiet as I can be. He didn’t action the phone and continued having calls in a very small area around all the students. I literally had to stand up and pick the phone up because it wouldn’t stop calling. The examinations take place two days a week and I would expect that the 1,5h you spend on the exam should be stress free and assisting the students as they will be a returning business either through examinations or training. As if students aren’t stressed on exam day this just added more stress and I am sure would effect anyones results. DO NOT USE THIS PROVIDER (I was in the Reading site), as they will not respect your business or understand how to assist the students needs. Unprofessional and disgusting experience.
Aleksandra · 26 April 2022
Agent replied · 28 October 2024
Dear Aleksandra,We are sorry to hear about your experience as an external exam candidate. We understand that it was a particularly day that you visited the Centre, with lots of activity; phone calls and visitors taking place. We always try our best to minimise any noise and distractions for our students and exam candidates, such as yourself. However, we know this is not perfect. Following Easter, we were very busy with exam bookings and you were located in the main training room, whereas exams are normally restricted to the dedicated examination room at the back of the Centre. Based upon your feedback, we will ensure that exams take place only in the dedicated exam room in the future. By way of compensation to you, if you would like to take a future external exam in the Centre, you would be able to do so at no charge to you and we would ensure that you are located in the dedicated exam room. Apologies once more. Thank you also. Kind Regards, Pitman Training
★★★★★ 1/5
TrustpilotWaste of money
Boring videos, no one support you with anything. No one will help you rewrite your CV, they will offer discount for a company where you will have to pay another £100 to update your CV. No one is helping you to find a job offers, no one prepare you for an interview after the course. I had an issue with project and "experienced" teachers didn't know how to resolve it. Very disappointed, waste of money and waste of time.
Edyta · 29 April 2022
Agent replied · 28 October 2024
Dear Edyta, We are sorry that your experience with Pitman Training was not to your satisfaction. Each year we welcome hundreds of students and help them to succeed in their chosen career path. If a student such as yourself has a bad experience, then we make it our priority to find out why this has happened and ensure it does not happen again. Our colleagues have been in touch as we would like to support you in the best way possible. Our goal is to give you the skills in your chosen program of study, which will then allow you to pursue your chosen career path. You received an introduction to the "CV Store" with a special 20% discount as you are a Pitman student. Apologies once more for your disappointing experience with Pitman Training and we wish you the best in your chosen career path. Kind Regards,Pitman Training
★★★★★ 5/5
TrustpilotMaster self learning, you'll fly !
I did the Medical Secretary Diploma course. The managers and supervisors were excellent and very helpful even during the lockdown. My supervisor rang me how's my progress time to time which supported me mentally. They expected you to learn by yourself. Though they also help when needed. They encourage youto master self learning ASAP. At the end you'll enjoy the exams! I've got my job I wanted. This self learning process would help you for completing your new job position,too.
KT · 20 February 2022
Agent replied · 28 October 2024
Hi KT,Thank you for your feedback comments. We are so pleased that you enjoyed our self-paced, self-study model. We are delighted that you secured your desired job too! That's amazing news and we are happy that we were able to help you on your journey. Good luck in all your future career endeavours. All the best, Pitman Training
★★★★★ 1/5
TrustpilotI made an enquiry via the website on…te
I made an enquiry via the website on Sunday regarding a bookkeeping course. I did not receive reply and so called them yesterday on the generic phone number to be told that someone would call me back .... which they didn’t do.I then tried to call both the Birmingham and Leicester office this morning but no one answered. I then got through to the Newcastle office who to be fair to them tried to be helpful. However, the price I was quoted for an online course was extortionate. Instead I enrolled with ICS who based on this experience,are much more easier to contact, helpful and reasonably priced.
Plus · 1 February 2022
Agent replied · 28 October 2024
Hi Steve,We are sorry that this has happened. In fact, based on your review, we have now investigated and found out that we had a genuine issue with our telephone system in Birmingham and Leicester. This has now been fixed! So, we are sorry for your negative experience and we would love the chance to make it up to you (now that we have fixed our telephone system).Please give us a call - 01937 865818Otherwise, good luck with everythingKind Regards,Pitman Training
★★★★★ 2/5
TrustpilotBe Aware!!…
Please be aware when booking any course with Pitman training when they say they have "tutors" or "course coaches" none of these people are actually qualified teachers, they are admin people only working there. I did the book keeping course with them and was shocked to find out that when I rang looking for some help with the course and some advice etc, I was informed they had no one who could help me!! the course cost the bones of €3,000 and you get zero professional help. They also let you take in all your books, notes and phone into any test which of course makes it easier to pass!!
Evelyn · 20 January 2022
Agent replied · 28 October 2024
Hello Evelyn,It is a shame that you feel this way. From our records, we can see that you enrolled on our popular Bookkeeping Diploma back in 2019. We usually estimate that this diploma will take around 12 months to complete. You are right, we do not purport to have qualified "teachers" or "tutors" here at Pitman Training. Because our training courses are so intuitive and designed to be self-directed and self-paced, we find that our students can navigate most of the content for themselves. We do have "Learning Coaches" on hand at every Centre to provide support and guidance. If they do not know the specific answer to a question, they will always be able to turn to our "customer support" team who can answer any questions surrounding our vast range of courses and diplomas. If you would like to complete your diploma with us, please do get in touch. We can certainly make the necessary arrangements and provide our Learning Coach support to help you to finish your studies. Good luck with your career endeavours. Kind Regards,Pitman Training
★★★★★ 1/5
TrustpilotI would avoid pitman if possible
I would avoid pitman if possible. I enquired about a legal secretarial course and had a fast response however when asking for a full prospectus of the course I was told they didn't have one. This should be a minimum requirement when promoting courses as it has details of what the course is, how its carried out etc. All the applying and speaking is done via email and is done very unprofessionally. This company is looking for money and were going to charge me so much more then needed.
Skye · 5 January 2022
Agent replied · 28 October 2024
Hello, We are sorry you feel this way. We pride ourselves on high levels of customer service, so we can only apologise that you are feeling unsatisfied. We do have a full Prospectus covering all of our 250+ available courses. This can always be emailed to our prospective students. However, we do not publish any prices as most of what we do is bespoke. We tailor training programmes to suit each person and therefore, the price can vary every time. We offer payment plans to all of our students to help with spreading the cost. It sounds strange that all of your communication was done via email, as our preference is to talk on the phone, talk over a zoom call, or hold a face-to-face consultation in one of our Centres. We did have a limited staffing over the Christmas/Holiday period, which might explain the email contact. We would like to try again to put things right for you. Please get in touch with us. The best number is 01937 865705 or, you can drop an email to our Customer Support Team at customer.support@pitman-training.com and we will do our best to support you. Kind Regards,Pitman Training
★★★★★ 5/5
TrustpilotExcellent range of office skills…
Excellent range of office skills courses. Very friendly and helpful staff. Would highly recommend.
H · 17 September 2025
Agent replied · 22 October 2025
Thank you for your kind words. We’re glad to hear you found the range of office skills courses useful and that our team was able to support you. We really appreciate your recommendation.
Kind regards
Pitman Training Team
★★★★★ 1/5
TrustpilotBEWARE they discriminate against certain people
Attended the Pitman centre in Edinburgh today to do the English exam for citizenship. I was turned away because I am unable to wear a mask for serious reasons.I have an exemption layard but the woman in charge, Moira, absolutely refused to budge and turned me away. I tried reasoning and offering to wait or do it at a later time or come to some kind of solution but she was not interested at all in trying to help in ANY way at all as if not being able to wear a mask were a choice. I called the police and I now have a case number and I will be taking this further. Since when has the UK be ome a country that discriminates against people who have serious problems ? This has caused me great inconvenience and expense as I have come from England for my exams as well as humiliation and anger. The other exam venue in Edinburgh had no suc h problem and respected my basic human rights. So if you are disabled in any way do not sign up with Pitman because you would find more sympathy in a prison I believe.
Harrington · 6 July 2021
Agent replied · 28 October 2024
Dear Harrington,We are sorry to hear about your negative experience. On this occasion it was completely out of our control and we apologise for that. As you may now know, the exam you are taking is controlled by ProMetric. We host exams on their behalf. They have a very strict policy regarding COVID safety measures and the mandating of face masks. Our staff had no choice but to follow the rules/Policy stipulated by ProMetric. If we had of known of your exemption for wearing a mask in advance, we would have certainly arranged for you to sit your exam in an isolated/private room. Because we were not made aware in advance, and we had many other students in the Centre, we were unable to allow you to sit your exam on the day. Once again, we are sorry for your inconvenience. So many of us, as people and as businesses, have had to navigate through these COVID measures to the best of our ability, trying to observe different sets of rules and protocols. Please get back in touch with us and we would be more than happy to re-book your exam in one of our Centres but in a private room this time, taking your exemption to wearing a mask into account. We never discriminate against any person under any circumstance. Good luck with all of your future career endeavours.Kind Regards,Pitman Training
★★★★★ 5/5
TrustpilotAwesome course
Nice staff, very supportive and helpful :] helped with my CV and cover letter 🦫 been on the course for 6 weeks and it has been terrific :D
Olivia · 17 February 2026
★★★★★ 1/5
TrustpilotPitman training cork not responding to…
Pitman training cork not responding to emails or phone calls. Was contacted through whatsapp (really proffesional) and after responding there was no reply from the whatsapp number.4400euro for IT technician course and they can not pick the phone
Natalija · 13 November 2024
Agent replied · 22 February 2026
Dear Natalija,
Thank you for leaving us a review. We’re sorry to hear about your experience and would like to address your concerns while providing some clarity.
We’ve checked with the Cork centre, and there is no record of any missed calls or voicemails going unanswered. The team places a strong emphasis on being diligent with all communication, ensuring calls are answered promptly or voicemails are returned as soon as possible.
In addition to phone calls, the Cork team offers a wide range of support options to make it as easy as possible for their students to get in touch, including:
• Live chat via the Pitman Training website.
• One-click live video support available at all times during opening hours.
• WhatsApp for video, text, or voice messages.
• SMS Text Messaging.
• Dedicated student support email address.
• Social Media messaging.
• In-Centre: students are always welcome to call into the training centre, which is open daily, including three evenings a week and Saturdays
When we shared your review with the team, they confirmed that they have no record of you as a current or former student of Pitman Training Cork? If your comments are related to another student, strict GDPR guidelines prevent us from discussing any details without their express permission.
The team mentioned that a student, who may be the individual in question, enrolled over a year ago but had not engaged with their training despite weekly check-ins and encouragement from the Cork team.
However, the student recently reached out about re-commencing their training, and the team have responded to confirm they are more than happy to help them resume. They have been unable to get in contact with this student, but if this student wishes to nominate you to speak on their behalf, the team would be glad to work with you to address any concerns.
We take great pride in the exceptional support provided by the Cork centre, reflected in numerous five-star reviews and outstanding graduate success rates. We do feel this one-star review may not fully reflect the team’s dedication and efforts, and we kindly ask you to encourage the student to contact the team in Cork directly so they can help in any way possible.
Kind Regards,
Pitman Training
★★★★★ 5/5
TrustpilotCompleted meeting and minute training…
Completed meeting and minute training with Marion through my work. Training was excellent, engaging and have learned some very useful skills to take forward within my work. Thanks for your help Marion!
Lesley · 24 June 2021
Agent replied · 28 October 2024
Hi Lesley,Thank you for your kind comments and for leaving us a review.We are so pleased that you enjoyed your experience of learning with Pitman Training. We certainly enjoyed having you as a student and it was our pleasure to support you on your exciting career journey.Good luck with all of your future endeavours.We are always here if you need us.Kind Regards,Pitman TrainingPS - we will be sure to pass your comments onto Marion :)
★★★★★ 1/5
TrustpilotVery poor service
I tried to contact your branch in swords but so far no response .I asked for refund money. Due to enforced closures due to COVID the students were left to their own devices ,cannot give you any specialised help or advise if you need something explained.Due to the pandemic ,I got stuck with three children at home and I also continued the work to the full time. Health problems were later complications. Throughout this period there has been no great response from your Pitman's Swords branch also when I asked for at least a partial refund for a course which I did not complete , no one contacted me . Very poor service and no interest in student .€3.500 which I spent on the Legal Secretary courses is not value of money.
Monika · 4 June 2021
Agent replied · 28 October 2024
Dear Monika,We are sorry to hear about your negative experience. The past year has been very challenging. The strict lockdowns enforced by Government meant that we sadly had to close our Training Centres repeatedly. But we did still endeavour to support all of our students remotely through these lockdown periods, thanks to our online learning platform and our staff; learning coaches being on-hand to offer support and assistance. It sounds like you have had some additional challenges to contend with and we hope that you are doing much better now.Our students are always our number 1 priority. We want to support every student to complete their studies with us in the best way possible. We will arrange for our Pitman Training Centre in Swords to get in touch with you to see what else we can do to help you through your Legal Secretary Diploma. We are sure that completing the Diploma and securing your dream job is still the main priority... Let's make that happen, together. Kind RegardsPitman Training
★★★★★ 1/5
TrustpilotI done my SELT B1 TEST and it says on…
I done my SELT B1 TEST and it says on the email that I'll get my test result after one day and it also stated that its a same day result but I didn't mind about that so I was waiting for ages to get my result and I got nothing I tried to phone them and the guy I was speaking too was very rude and all the email I sent I didn't get any reply not recommend taking a B1 SELT HERE such a waste of time
Jack · 19 May 2021
Agent replied · 28 October 2024
Dear Jack,We are sorry to hear that you had a poor experience with your SELT exam and obtaining the results. Here at Pitman Training we act as an exam venue for some of the these exams but your exam provider would issue the results. Your results don't actually come through to Pitman Training as they come directly to you from your SELT exam provider. Nevertheless, we do appreciate your feedback and it will certainly help us to improve our communication ongoing. Good luck with all of your future endeavours. Do let us know if Pitman Training can assist you with any of your career training needs. Kind Regards,Pitman Training
★★★★★ 1/5
TrustpilotDefinitely wouldn’t use Pitman training Guildford again.
Definitely wouldn’t use Pitman training Guildford again. I booked my AAT exam which was cancelled due to lockdown. I contacted them to rearrange and I was give a date. I then turned up on the rearranged date to find the center was closed. I rang the number on the website to get through to a very rude person telling me I was wrong even though I had an email to prove it. She then said she would ring me back. 30minutes of waiting outside of the centre later, I received a phone call from another lady telling me they had contacted me by email to cancel which I have no record of? I asked for my money back and gave her my bank details for a refund which I did not get. I complained to pitman training and they forwarded my email to the franchise owner in guildford. I received my money back but no apology. Customer service could definitely be improved.
Ashleigh · 23 April 2021
Agent replied · 28 October 2024
Dear Ashleigh, We are sorry to hear that you had a negative experience back in January. We do understand that you visited the Guildford Centre on a day that they were forced to close due to lockdown. We endeavoured to send emails to everybody who had booked exams with us notifying everybody about the exam cancellations due to enforced closures due to COVID. In these emails we offered everybody a rescheduled exam or a full refund. It seems that you did not receive this email. As soon as you replied to us with your bank details, we processed a full refund. We do understand that it would've been upsetting to make an unnecessary journey during the lockdown period. Again, we are sorry about the confusion and your inconvenience. We would welcome you back in the future if we can support you in any way, whether with an exam booking or whether studying/upskilling for a new career. Good luck with everything. Kind Regards,Pitman Training
★★★★★ 1/5
TrustpilotI’m back again and I have an enquiry…
I’m back again and I have an enquiry for Pitman head office. Seeing that I’m in a legal dispute with your trader HCPS Training Ltd in Watford and I’ve wrote to you twice , trying to contact by email Paul Lewis asking to provide me with documentation testifying that AAT advanced diploma was paid entirely at the date of my enrolment 01/10/2019 like you’ve told me that should be and that’s why I can’t have the refund, can you please tell me why you didn’t answer? For the precision AAT was bought in my name with my money. HCPS couldn’t provide documents of what was paid pretending that a large upfront was paid to Pitman. Can you please give me an answer an explanation of all this?
Cristina · 7 April 2021
Agent replied · 28 October 2024
Dear Cristina,It is a shame that you have left another damning review. As per the offers from Pitman Training Watford, we are very happy for you to continue your studies with us through to completion. Despite the lapse in time, we will certainly provide all of the material and the support to allow you to finish your studies and attain your Diploma certification. However, as previously stated, we are not in a position to offer you a refund for a number of reasons. You enrolled on the Diploma back in October 2019, 18 months ago. Our terms and conditions clearly stated that a refund could not be given after enrolment and commencement of study. We sincerely hope that you will choose to re-commence your AAT Diploma studies with us. Nothing would make us happier than supporting you to attain your certification. Kind Regards, Pitman Training
★★★★★ 1/5
TrustpilotWould not recommend
Microsoft Office skills was sold to me that I would manage online and take 90 hours to complete. If I needed help, support was a phone call away or I could visit the centre in Epsom, which was closest to me.
Janie · 10 September 2024
Agent replied · 23 May 2026
Thank you for taking the time to share your feedback. We’re very sorry to hear about your experience and that it hasn’t met your expectations. We take concerns like these seriously and would like the opportunity to look into this further for you. Please get in touch with us directly at customer.support@pitman-training.com so we can review your situation in detail and work towards a resolution.
Kind regards
Pitman Training Team
★★★★★ 5/5
TrustpilotI recommend pitman training
I recommend pitman training. I've completed a medical secretary diploma which enabled me to gain employment in my local hospital. I am now continuing my training with an accounts diploma as I would like to be able to apply for financial positions as they arise in the hospital. I find the fact that you learn at your own pace and set your own timetable hugely advantageous, I had small children when I first started my course and would not have been able to study full-time. And now I'm working full time but can study when it suits me. It fitted in around my life, which I found extremely beneficial.
Fiona · 26 February 2021
Agent replied · 28 October 2024
Hi Fiona,Thank you for leaving us a 5-star review! We are delighted to hear that you had such as positive experience. To hear that by completing your studies on our Medical Secretary Diploma helped you to secure new employment in your local hospital is amazing. What a great idea to now tackle the Accounting Diploma to open up even more job opportunities. We absolutely commend your proactive approach to learning and self-development. Good luck with everything, Fiona.Kind Regards,Pitman Training
★★★★★ 1/5
TrustpilotStay away from Pitman Watford
Your answer is what I was expected to be like but the problem is that your trader HCPS training Ltd took the money and didn’t pay Pitman. Be aware I’m not the only one facing this problem. And don’t answer with your usual bla bla bla instead of questioning yourself where the money that you’re traders are taking are? No worries hopefully the court it’s gone look into it seriously and finally track the money and give a little check to Pitman and traders too.
Cristina · 17 February 2021
Agent replied · 28 October 2024
Dear Cristina,We are sorry that you feel this way, and we are sorry for your personal circumstances. We wish your husband all the best. We always aim to support all of our students to complete their studies with us and we always try to be as reasonable as we can. A refund request more than a year after purchase/enrolment is not something that we can do. As we partner with AAT for that particular Diploma, we have to buy in all of the AAT course material at the beginning. We know that the past year has been a very challenging time for everybody, especially due to COVID. You mentioned the Training Centre being closed for a few months. Sadly, the Government forced all education businesses to close during that period. However, we were still able to support all of our students with our fantastic online technology platforms. We would welcome you back at any time in the future if you wanted to re-start your studies. Good luck in the future. Kindest Regards,Pitman Training
★★★★★ 2/5
TrustpilotNo value for money!
The on-line time management course costs £150. The course looks like it was created in 1990 and never updated.Despite of what the sales person will tell you, the content is hardly interactive. Also, the entire experience after completing the course makes you feel coned and financially ripped off.In other words there is no value for money, whatsoever!If I was to advice anyone..., paying for LinkedIn Learning will be hundred times wiser decision than choosing the Time Management Course from the Pitman Training.
Through · 14 February 2021
Agent replied · 28 October 2024
Hi, thank you for the review, and we always like to receive constructive feedback so that we can make improvements to our materials and the overall customer experience. We are sorry to hear that you felt a lack of value for money. Ironically, the Time-Management course is being updated this month with lots of improvements to make it more enjoyable and interactive. We have over 300 courses here at Pitman Training, so please do return to us if there are any other areas that you would like to study. The vast majority of our training courses are new and exciting and very interactive. Good luck in your future career endeavours!Kind Regards,Pitman Training
Where the same review appears twice we show it once. We leave out reviews that name another agent or another of the brand's offices.