Every review we hold for the Manchester office, from every platform, shown as written. First names only.
★★★★★ 1/5
GooglePlease avoid ever putting your property online with this company. For renters it's a real shame but you might have no option but to use these scammers.
Emile · 5 January 2020
Agent replied
Dear Emile,
We are sorry that you were unhappy with the service we have provided you.
You have not specifically gone into detail about what happened for you to come to the conclusions you have, and therefore I am unsure how to assure you that we are honest and transparent in regards to our fees and services.
If you wish to give us further feedback or allow us the opportunity to resolve the problems you have been facing then feel free to email, complaints@thornleygroves.co.uk
Thank you for leaving us a review.
Kind Regards,
Customer Care Team
★★★★★ 3/5
GoogleImpossible to contact by phone but in person very helpful and personable.
Jenny · 29 October 2022
Agent replied · 29 October 2023
Dear Jenny,
We're sorry for not responding to your review earlier; we have a new Customer Care Team now who are managing all of our reviews and we just wanted to make sure we responded to your review. Your comments have been noted and we're sorry that this was your experience. We take on all feedback so that we can improve our services going forward.
Kind regards,
Customer Care Team
★★★★★ 1/5
GoogleZero response to numerous emails and zero return calls after 3 voicemails!
Sean · 29 October 2022
Agent replied · 29 October 2023
Dear Sean,
Firstly, thank you for taking the time to post a review. We are very disappointed to hear that you have not been satisfied with the service you have received, but we value your feedback.
To investigate, we will require further information regarding your experience with Thornley Groves and the issues you've experienced. To proceed, send an email to us at complaints@thornleygroves.co.uk.
Kind Regards,
Customer Care Team
★★★★★ 1/5
GoogleTrash agent, please do not expect they will protect tenants’ rights.
Wong · 3 December 2022
Agent replied · 29 October 2023
Dear Wong,
Firstly, thank you for taking the time to post a review. We are very disappointed to hear that you have not been satisfied with the service you have received, but we value your feedback.
If you would like to discuss your experience further, please do get in touch with us.
Kind Regards,
Customer Care Team
★★★★★ 1/5
GoogleWould put 0 stars if I could!!
They don't pick up the phone at all and they send arsey emails. We moved into an apartment with no sofa, no hot water, a dripping tap an over-frozen freezer and an awful mattress! It's been almost a month and these still haven't been solved.
Absolute joke of a letting agency!!!!!
DO NOT USE
Akshay · 2 October 2018
★★★★★ 5/5
GoogleVery good service! Enthusiasm, professionalism, meticulousness and patience. Thanks for the service and help provided by Mr. CHAN! !
Jaime · 29 October 2021
Agent replied · 29 October 2023
Hi Dorado
Thanks for leaving us a great review, we really appreciate it!
Kind regards
Customer Care Team
★★★★★ 5/5
GoogleSpeedy and informative transactions specifically with Sophie Stevenson - highly recommend!
Jamie · 29 October 2022
Agent replied · 29 October 2023
Dear Jamie,
Thank you for taking the time to leave Thornley Groves a review, especially noting the great service provided by Sophie.
We really appreciate your kind words.
Kind regards,
Customer Care Team
★★★★★ 1/5
GoogleNever ever deal with them
No management or costumer service.
Tommy · 29 October 2022
Agent replied · 29 October 2023
Dear Tommy,
We're sorry for not responding to your review earlier; we have a new Customer Care Team now who are managing all of our reviews and we just wanted to make sure we responded to your review. We're sorry that you feel your experience was only worth 1 star. We take on all feedback so that we can improve our services going forward so please get in touch if you would like to leave further feedback.
However, we understand that because you left this review some time ago, you may not want to take this any further. If that's not the case then please get in touch with us.
Kind regards,
Customer Care Team
★★★★★ 1/5
GoogleLeft me to deal with a moth infestation apartment with broken heaters and smoke alarm but still expect me to pay the full rent
Hamza · 4 May 2020
Agent replied
Hi Hamza
We're sorry for not responding to your review earlier; we have a new Customer Care Team now who are managing all of our reviews and we just wanted to make sure we responded to your review. Your comments have been noted and normally we would investigate further any issues that have been mentioned. However, we understand you have now moved out of the property, so you may not want to take these matters any further. If that's not the case then please get in touch with us.
Kind regards
Customer Care Team
★★★★★ 1/5
GoogleUnprofessional, unresponsive and unreliable. Take months to get anything done. I would never deal with them again. Avoid if possible
Max · 1 May 2021
Agent replied
Hi Max
We're sorry you feel the service you have experienced is only worth 1 star. We always appreciate feedback which gives us the opportunity to improve our services.
To investigate we would require further information regarding your tenancy/property. Please contact your Property Manager to discuss or alternatively you can email complaints@thornleygroves.co.uk.
Kind regards
Customer Care Team
★★★★★ 5/5
GoogleJustin took us around a variety of options given our budget and was very professional, personable and helpful throughout.
George · 27 June 2021
Agent replied
Hi George
Thanks for leaving us a great review, we really appreciate it! We're glad to hear that you're having a great experience with Justin!
Kind regards
Customer Care Team
★★★★★ 5/5
GoogleVery efficient, reliable and trustworthy!
Goran · 2 April 2023
Agent replied · 29 October 2023
Dear Goran,
We thank you for your kind 5 star review for our team at Southern Gateway.
Reviews like yours help others when choosing their agent.
Kind regards,
Customer Care Team
★★★★★ 5/5
GoogleVery good service! Enthusiasm, professionalism, meticulousness and patience. Thanks for the service and help provided by Mr. CHAN! !
Dorado · 12 June 2021
Agent replied
Hi Dorado
Thanks for leaving us a great review, we really appreciate it!
Kind regards
Customer Care Team
★★★★★ 5/5
GoogleVery professional through the whole process of my purchase.
Szymon · 29 October 2022
Agent replied · 29 October 2023
Dear Szymon,
I’m very pleased to see that you have clearly been impressed by the overall service you have received from Thornley Groves.
We appreciate your kind words.
Kind Regards,
Customer Care Team
★★★★★ 5/5
GoogleIt's simply the best estate agents in the country!
S · 29 October 2022
Agent replied · 29 October 2023
Dear S D
I wanted to say thank you for this review. Reviews such as yours will help others in choosing their agent, so it really is appreciated.
Kind regards,
Customer Care Team
★★★★★ 1/5
GoogleVery unprofessional, not bothered about managing propertieseffectively,professionally, or efficiently. Take management fee and do very very little in return.
David · 1 May 2021
Agent replied
Hi David
We're sorry you feel the service you have experienced is only worth 1 star. We always appreciate feedback which gives us the opportunity to improve our services.
To investigate we would require further information regarding your tenancy/property. Please contact your Property Manager to discuss or alternatively you can email complaints@thornleygroves.co.uk.
Kind regards
Customer Care Team
★★★★★ 5/5
GoogleThe service is great and my assigned manager Justin explains the property very well and friendly:) Highly recommend
Sumin · 4 July 2021
Agent replied
Hi Sumin
Thanks for leaving us a great 5 star rating, we really appreciate it!
Kind regards
Customer Care Team
★★★★★ 1/5
GoogleDeserves shutting down
Jake · 2 May 2023
Agent replied · 29 October 2023
Dear Jake,
We are disappointed to read your comment and would like to the opportunity investigate this further.
Please e mail complaints@thornleygroves.co.uk .
Kind regards,
Customer Care Team
★★★★★ 1/5
GoogleIt’s the worst place if you want to rent a place, staffs are not responsible, communication is too bad. You can not call them as it goes in voicemail and they never return back to you. Keep changing and canceling viewing appointment without any notice.
Just waste of time and money. Not even deserve one star.
Hajar · 2 October 2019
★★★★★ 1/5
Googleno one answers the phone or replies emails
M · 29 October 2022
Agent replied · 29 October 2023
Dear Mathias,
We're sorry for not responding to your review earlier; we have a new Customer Care Team now who are managing all of our reviews and we just wanted to make sure we responded to your review. Your comments have been noted and we're sorry that this was your experience. We take on all feedback so that we can improve our services going forward.
Normally we would investigate any issues that have been mentioned however, we understand that because you left this review some time ago, you may not want to take these matters any further. If that's not the case then please get in touch with us.
Kind regards,
Customer Care Team
★★★★★ 5/5
GoogleI enquired on a property and felt the service was good, the lady I spoke to was pleasant and helpful.
S · 29 October 2020
Agent replied · 29 October 2023
Dear Sebastian,
Thank you for taking the time to leave us such a great review. We really appreciate it.
We hope this will help other people make the right decisions in regards to what Agent they wish to instruct to help them with their property.
Kind regards,
Customer Care Team
★★★★★ 1/5
GoogleZero response to numerous emails and zero return calls after 3 voicemails!
Sean · 16 April 2022
Agent replied · 15 April 2024
Dear Sean,
Firstly, thank you for taking the time to post a review. We are very disappointed to hear that you have not been satisfied with the service you have received, but we value your feedback.
To investigate, we will require further information regarding your experience with Thornley Groves and the issues you've experienced. To proceed, send an email to us at complaints@thornleygroves.co.uk.
Kind Regards,
Customer Care Team
★★★★★ 1/5
GoogleNon existent feedback. Stressful and disappointing experience.
Kofi · 29 October 2022
Agent replied · 29 October 2023
Dear Kofi,
Firstly, thank you for taking the time to post a review. We are very disappointed to hear that you have not been satisfied with the service you have received, but we value your feedback.
Your comments have been noted and normally we would investigate further any issues that have been mentioned. However, we understand that because you left this review some time ago, you may not want to take these matters any further. If that's not the case then please get in touch with us.
Kind regards,
Customer Care Team
★★★★★ 1/5
GoogleNobody ever picks up the phone, ridiculous
Sunshine · 29 October 2022
Agent replied · 29 October 2023
Firstly, thank you for taking the time to post a review.
We are very disappointed to hear that you have not been satisfied with the service you have received, but we value your feedback. We are currently experiencing an extremely high volume of calls and emails due to the unprecedented level of activity & demand across lettings. We endeavour to reply to all enquiries at this particularly challenging time.
If you would like to discuss your experience further, please do email us with more information about your property, at complaints@thornleygroves.co.uk.
Where the same review appears twice we show it once. We leave out reviews that name another agent or another of the brand's offices.