Trusted Agent profile

Connells Lettings reviews

4.4

β˜…β˜…β˜…β˜…β˜… Great

301 reviews across 1 platform

30, King Street, Maidstone ME14 1BS

Connells Lettings's Maidstone office at 30 is rated 4.4 out of 5 across 301 reviews on 1 platform, including 301 Google reviews rated 4.4. Checked 9 October 2026.

Google logo

4.4 / 5

301

Reviews on Google

This office

Reviews may appear on more than one platform.

Reviews

Every review we hold for the Maidstone office, from every platform, shown as written. First names only.

5/5

Google

The Connells team have been really helpful and positive towards the sale of my flat in Maidstone , had the pleasure of liaising with Eron and she always updated me on any interest/viewings and movement with the sale along with recommendations as to the best way forward after slow patches of interest. Highly recommended πŸ‘Œ

AARON Β· 23 September 2024

Agent replied Β· 23 October 2024

Thanks Aaron for your amazing recommendation and 5* review regarding your experience with our Connells Maidstone team. Best wishes, Lucy, Customer Relations.

5/5

Google

I have recently rented with Connells, and from start to finish they have been super helpful. Myself, and my family all tested positive for covid over the referencing period which meant it was really difficult to get ID to them etc with having to isolate and feeling unwell, but they couldn't have been more helpful and understanding. Especially Joe. Thank you so much connells for making what could have been a really stressful time a bit easier!

Gemma Β· 14 June 2021

5/5

Google

I got an apartment through Connells recently. Thank to Emily for her support throughout the process and to the entire team. You guys are awesome.

Abiola Β· 18 August 2023

Agent replied Β· 13 June 2024

Many thanks for your outstanding 5* review. Best wishes, Lucy, Customer Relations.

5/5

Google

My experience with the Conells Agency in Maidstone and in particular with Joe Chivertone was excellent. I met them after some nasty episodes with two other agencies whose employees dissatisfied me with unprofessionalism. With Conells and Joe I found what I wanted and I am pleased. Horatio

Horatiu Β· 14 June 2020

Agent replied Β· 13 June 2024

Thank you for taking the time to leave us a review. We are very pleased you received good service from our Maidstone lettings office and in particular Joe Chiverton.

5/5

Google

Very responsive and organised tram Our contact Emily was always available to provide answers. I enjoyed working with them and they made all process seamless

Matthew Β· 19 July 2023

Agent replied Β· 13 June 2024

Thank you for taking the time to leave us this amazing 5* review. Kind regards Lucy, Customer Relations.

5/5

Google

Was somewhat hesitant to use Connells Maidstone due to a previous bad experience, but was very impressed with the team this time - Mark, Martin & Emily. They were genuinely extremely professional, efficient, and proactive in turning round my flat to rent out in a very short time. Definitely recommend this team if you are looking to rent your flat in the area.

Blythe Β· 13 February 2024

Agent replied Β· 13 June 2024

Many thanks for your marvellous 5* review and recommendation. Best wishes, Lucy, Customer Relations.

5/5

Google

Have had a joy working with Eron Colvill - always attentive and eager to help

Ethan Β· 15 November 2025

Agent replied Β· 14 January 2026

Thank you so much for your kind words! We are thrilled to have Eron on our team and appreciate you recognising his dedication and helpfulness. We will make sure to pass along your feedback to him. Kind regards, Lucy, Customer Feedback and Support Team

1/5

Google

I am very unhappy with their services. The flat I got was dirty. I have hoovered cat and human hair for weeks from the carpet. The washing machine was full of mold, smelled. I could not even clean it, because the mold just built in the rubber part of the washing machine. When I asked them why I did not get a clean flat, they said that my case "has slipped through the net" and they said sorry. Before I moved out I was cleaning the flat for days. I have still received a warning that they need to charge me with hundreds of pounds. They have detailed minor issues like water marks in dishwasher, fingerprint on the silver metallic switch cover or minor dust on the electric appliance in the cupboard etc. When I did not agree with their decision and ask about the landlord details to discuss the issues they have refused to give it to me. I have asked the senior manager and branch manager but both of them refused it. I have rights to speak with landlord if I have been treated unfairly by letting agency. They want you to believe that as a tenant you do not have rights at all, only to pay the rent. It is only a warning for tenants to keep their eyes on these guys. You have rights in these contracts as much as the estate agents or landlord and do not let them step on you. It is so sad that we need to rely on these companies.NegativeQuality, Professionalism, Value

Nora Β· 14 June 2022

Agent replied Β· 13 June 2024

We are sorry to hear that you were unhappy with the service you received from us during your tenancy. We had a previous tenant who had moved out during the lockdown period in May 2020, whilst our office was closed, and we had not been able to assess the cleanliness of the property before your tenancy was due to commence. In normal circumstances the property would have been cleaned prior to you moving in. We did apologise for this at the time. An inventory was provided to you at the start of the tenancy and this was completed the day before you moved in. This accurately recorded the conditon of the property with photos and descriptions of each room. Upon your tenancy ending a check out report was completed the day after the keys had been returned and the the original inventory you moved in with was used as a basis for this. Both reports were completed by an independent inventory company and not by Connells. Unfortunately there were additional cleaning items that had been missed by you upon moving out of the property and these were over and above the cleaning required at the start of the tenancy. The landlord requested that these items were quoted for and we provided you with the costings for these. You did not agree with the costings we provided you and we did advise you at that time that you were able to raise a dispute with the tenancy deposit scheme the money was being held within for them to make an independent ruling on the matter. You declined to do this and subsequently confirmed in writing that the money could be deducted and paid over to the landlord so that the additional cleaning could be completed. You were not charged for any of the cleaning items that were there at the start of your tenancy and recorded on the original inventory.

5/5

Google

I have just moved out of a property that I have rented through Connells for the last 18 months. I was very pleased with the service provided throughout my stay. Just before Christmas the boiler broke down and my parents were coming down from Birmingham to spend the holidays with the grandchildren. Steve was very helpful and efficient in organising for a plumber to attend to the property and thankfully all was resolved before the big day.

Sharna Β· 15 June 2019

5/5

Google

Louise has been amazing and very thorough, a great estate agents, cannot recommend enough

Kayhan Β· 25 April 2025

5/5

Google

My experience with Connells in Maidstone was excellent, Mark.F was our main agent who was very helpful, quick responses and very efficient. He got the job done and definitely done it well. Thank you very much Mark for all your help and because of you we are now settled in our new home just as we planned :)PositiveResponsiveness, Quality, Professionalism

M Β· 27 August 2022

5/5

Google

Throughout our journey we had emily help find viewings in lots of places to help find us the right place and when the right property came up it was made easy and straight forward. Great service!

Jameslovesliverpool Β· 14 December 2024

Agent replied Β· 28 December 2024

Thank you for taking the time to share your experience and for your wonderful 5* review James! Kind regards, Lucy, Customer Relations.

1/5

Google

One hour before they were due to come and give a valuation at 3pm we received a phone call to say they will be making a telephone valuation and not a visit , which in my mind is impossible as I explained we have lived here for 38years so therefore the house has not been valued in that time, it was just a lazy way of saying we can not be bothered , as at present we have not started looking for another property owing to not knowing the value of the house ,

Christine Β· 14 June 2021

Agent replied Β· 13 June 2024

We are sorry to hear that you are not happy that the booked valuation scheduled for 3pm was cancelled. We called to clarify the basis of the valuation in order to ascertain if you were looking to market the property in the very near future, as due to current market forces, property values are changing on a regular basis due to high demand from prospective buyers. We are also very mindful of the current covid pandemic and are only attending valuations if a client is looking to market their property with immediate effect or within the next month or so. We were advised that you were not actually looking to move and were only looking for an updated value for the property. We therefore offered to provide you with a telephone valuation for this purpose, which would have provided you with the information you were looking for. You subsequently declined this offer.

5/5

Google

My experience with Connells in Maidstone was excellent, Mark.F was our main agent who was very helpful, quick responses and very efficient. He got the job done and definitely done it well. Thank you very much Mark for all your help and because of you we are now settled in our new home just as we planned :)PositiveResponsiveness, Quality, Professionalism

Muhsina Β· 29 December 2021

4/5

Google

I would like to Thank Nisha Virdi for her tireless service, Post letting in find the contractor to fix some existing issue. Nisha has very positive attitude and willing to assist the customers. I was impressed when I requested her to expand her search for a contractor from the existing list she had provided and she was willing to do it. Nisha is sincere and diligent in her process.

Agnelo Β· 15 June 2019

4/5

Google

Had a great experience using Connells Services to help us purchase a new property and sell our old property. The whole team were great but Eron in particular was amazing, always so helpful and kept us updated throughout the whole process. Would definitely recommend their services.

Maggie Β· 14 May 2024

Agent replied Β· 13 June 2024

It’s really lovely to read another review and recommendation Maggie Phillips. Many thanks, Lucy, Customer Relations.

5/5

Google

Me and my family have just moved into our new rented home, after only seeing the property 5 days before we moved in, there was a real urgency as we had to move out of our previous property as it had just been sold. Joe Chiverton our Lettings Negotiator in the Maidstone branch worked extremely hard to make sure everything went through in time, for which me and my family are truly grateful. Our experience could not of been better.

Mike Β· 14 June 2020

Agent replied Β· 13 June 2024

Thank you Michael for providing us with a five star review, we are pleased to hear that Joe has provided you with a great level of service.

1/5

Google

I would not recommend Connells to anyone as they were so unprofessional and literally just wanted the whole of our deposit once had left. Our experience included going without heating and hot water for a month and having no washing machine until we replaced it and finally got the money back. In the deposit we lost money on a blind that did not even get taken down even though they had taken the money. I am thankful to say we are with a very good lettings agent and feel so much safer knowing we are looked after by them.

Barry Β· 14 June 2020

Agent replied Β· 13 June 2024

Hello, thank you for taking the time to provide our team with feedback. We are concerned about this branch review and we would like to get further information so we can look into this. If you would like to get in touch with us on socialmedia@connells.co.uk then we will be more than happy to help you.

1/5

Google

I would not recommend Connells to. They are UNPROFESSIONAL and time waster. I have booked an appointment 1 month ago. I drove around 2hrs form my place to Maidstone Agency. Things started good with the mortgage advisor called Liam. After this appointment we were supposed to go and view flats. Lady called Leigh said we have to wait around 30 minutes then it should be fine. She advise to go and get a coffee and she will call us when it is time for the viewing, what we did. Around 36 minutes later she rang and said we need to reschedule the viewing. I was so disappointed as she was aware that we came from very far only for this appointment. How come you are not able to respect your commitment? I waste my time, money for nothing. So unprofessional... TO AVOID

UNIK-QUEEN Β· 14 June 2020

Agent replied Β· 13 June 2024

Hello, thank you for taking the time to provide our team with feedback. We are concerned about this branch review and we would like to get further information so we can look into this. If you would like to get in touch with us on socialmedia@connells.co.uk then we will be more than happy to help you.

5/5

Google

I would definitely recommend Connells. Very good and efficient agency with great communication. They literally answer to all my questions in no time :) I would like to thank Emily and Martin from Maidstone branch for finding us apartment in very short period.

Diana Β· 14 June 2023

5/5

Google

First time looking to rent and Emily was extremely approachable and helpful with all queries I had (as was the rest of the Maidstone team). The application moved very quickly and they even assisted in sorting out my utilities. Would definitely use again and would recommend them every time.PositiveQuality, Professionalism, Value

Samuel Β· 27 August 2022

5/5

Google

I have had a very good experience at Connells especially Jody Collins who in my opinion has handled my queries and problems very patiently and is very professional in her approach highly recommended.

Paul Β· 15 June 2019

Agent replied Β· 13 June 2024

Thank you so much for taking the time to leave us such a lovely review and recommendation. We're delighted to hear that Jody provided a 5-star service!

5/5

Google

Highly recommend Connells for anyone looking to rent in Maidstone. Our letting agent Nick Kadis was extremely helpful and professional, and always responded to any queries we had promptly. Even after our letting application was accepted, Nick allowed us to have multiple additional viewings to measure for furniture, etc. Would recommend to family and friends.PositiveResponsiveness, Quality, Professionalism

Damon Β· 27 August 2021

5/5

Google

I have had excellent service from Connells after finding my property. Joe Chiverton has been amazing with keeping me updated with everything and answering all my general question. It hasn't been easy with covid going on, and I appreciate everything he has done. I totally recommend Connells and in the near future will use them again too.PositiveProfessionalism

Sam Β· 14 June 2021

Where the same review appears twice we show it once. We leave out reviews that name another agent or another of the brand's offices.

Read Connells Lettings's Google reviews

Questions about Connells Lettings

How many reviews does Connells Lettings have?

Connells Lettings's Maidstone office has 301 reviews across 1 platform: 301 on Google. Reviews may appear on more than one platform. Checked 9 October 2026.

What is Connells Lettings's rating?

Connells Lettings is rated 4.4 out of 5 across all 301 reviews, and 4.4 out of 5 on Google from 301 reviews, checked 9 October 2026.

Where is Connells Lettings's Maidstone office?

Connells Lettings, 30, King Street, Maidstone ME14 1BS.

The Trusted Agent

Ratings and review counts checked 9 October 2026. Is this your office? Claim your page.