Every review we hold for the London office, from every platform, shown as written. First names only.
★★★★★ 1/5
GoogleAbsolutely terrible service, 3 week gaps between emails. Have mould and damp in a new build for two years with two young children, drainage issues, no car chargers, communication is non existent. Main door to the building doesn’t work but obviously safety ain’t that important.
Genuinely the worst company I have ever dealt with.
To be fair they did email me 4 times in a day once but that was for their 3k service charge, paid it not heard back since.
Boldasbrass · 26 May 2024
Agent replied · 24 August 2024
Dear Reviewer
We would appreciate the opportunity to look into the concerns that you have raised in your review. We, however, have not been able to identify you on our client database and we requested you to send an email with further details on 6/05/2024 and to this date (4/06/2024), we have not received anything. If you would like us to look into your concerns, please send an email to onlinerviews@urang.co.uk with further details, we would gladly do so.
Kind regards
Jess
Urang Customer Satisfaction Coordinator
★★★★★ 1/5
GoogleAvoid. Charged extortionate amounts for service charge on services that were not taking place. Never replying to emails, no transparency in regards to what I was actually paying for.
Isabel · 26 September 2026
★★★★★ 5/5
TrustpilotChris Lombard is the contact for our…
Chris Lombard is the contact for our contract with Urang. Our contract has been active for the last 10 years.When Chris joined and took over our contract we noticed a great improvement.He is always available, efficient, polite and controls the costs and works with due diligence.
Mr · 4 July 2023
Agent replied · 19 June 2024
Dear Mr Coote. Thank you for taking the time to share your feedback about your experience. We will pass your kind words to your dedicated Property Manager. Thank you. Urang Group
★★★★★ 1/5
GoogleIn one full calendar year I have paid them thousands of pounds and asked them to do one thing - to address a pretty bad leak on my outside wall. They made zero progress on this issue, didn't answer the phone, didn't answer emails, and the longest email I had from them was 11.5 months in when their credit controller sprang into action to query why I had withheld my final month's service charge and threaten to pass me to a debt collection agency. Amazingly, that person answered the phone first time. They promised to get me an update on the leak. I paid the service charge. I never received the update. Zero stars if I could.
Alex · 27 April 2024
Agent replied · 23 November 2024
Dear Reviewer
I can understand your frustration with this situation. We have made every attempt to identify you on our database, but have been unsuccessful. Further information is necessary in order for us to be able to look into the concerns that you have raised.
Please email us at onlinereviews@urang.co.uk with your block name so that we can do this as soon as possible.
Kind regards
Jess
Urang Customer Satisfaction Coordinator
★★★★★ 1/5
GoogleAbsolutely dreadful - I'd give zero stars if I could. My freeholder terminated our contract with Urang 10 weeks ago, but despite repeated chasing by him and by the three leaseholders (I'm one), they're still hanging on to £4,500 or so of our building's sinking fund, which they owe us back. Emails are not responded to and calls go unanswered - we're now becoming very concerned that they will never return our money. Please don't trust them with a penny!
Emma · 26 April 2024
Agent replied · 24 August 2024
Dear Ms Dixon
We would like to apologise for the delay in sending over the financial handover information. Please note that handover can normally take up to three months, or more, from the ending of the management contract because of the magnitude of process that needs to be followed to do so correctly.
As I understand, the block has now been officially handed over and you have been sent all the relevant documents and explanations thereof.
Our Finance Team has been working through a backlog of accounts, so we apologise for the delay and any inconvenience caused by not sending the handover accounts sooner.
Kind regards
Jess
Urang Customer Satisfaction Coordinator
★★★★★ 1/5
GoogleIn one full calendar year I have paid them thousands of pounds and asked them to do one thing - to address a pretty bad leak on my outside wall. They made zero progress on this issue, didn't answer the phone, didn't answer emails, and the longest email I had from them was 11.5 months in when their credit controller sprang into action to query why I had withheld my final month's service charge and threaten to pass me to a debt collection agency. Amazingly, that person answered the phone first time. They promised to get me an update on the leak. I paid the service charge. I never received the update. Zero stars if I could.
Al · 26 April 2024
Agent replied · 24 August 2024
Dear Reviewer
I can understand your frustration with this situation. We have made every attempt to identify you on our database, but have been unsuccessful. Further information is necessary in order for us to be able to look into the concerns that you have raised.
Please email us at onlinereviews@urang.co.uk with your block name so that we can do this as soon as possible.
Kind regards
Jess
Urang Customer Satisfaction Coordinator
★★★★★ 1/5
TrustpilotIf I could give 0 stars then I would
If I could give 0 stars then I would. Property is very poorly managed, from broken lifts and locks on the main door, to rat and fly infestations from the overflowing bin area. Constant theft occurs and requests for CCTV have not been answered. After tenants began leaving bad reviews the property manager has now responded to some issues with a plan, so hopefully the actions within this plan are actually carried out.
KL · 16 August 2024
Agent replied · 24 August 2024
Dear Reviewer Thank you for taking the time to provide your feedback. We apologise for the issues you’ve been facing, and we can assure you that we are taking the necessary steps to rectifying these issues and improving our communication. Your property manager has put together a plan to tackle the various issues, which was communicated to your block last week by your property manager. This includes repairs to the entrance door and lift, scheduling a deep clean, and improving the CCTV coverage within the building. We’re also addressing the pest problem with ongoing treatments and increased monitoring of the bin area to prevent infestations. The lift was successfully repaired by our contractor last Friday, 16 August 2024. We understand that these issues have been ongoing and are committed to seeing these improvements through. We appreciate your patience and hope to show you a significant improvement soon. Kind regardsJess Urang Customer Satisfaction Coordinator
★★★★★ 1/5
GoogleWould leave zero stars if I could. Absolutely appalling service. Ignores emails and calls, gaslights, delays, obfuscates, lies, and then charges you for the pleasure of it. Avoid this company.
Edit: Hilariously the response below from Urang is the fastest I've received to date (albeit copy-pasted and meaningless). I haven't heard from them in weeks and today they didn't show up to an agreed meeting. Laughable.
Stanley · 16 November 2024
Agent replied · 23 November 2024
Dear Stanley
Thank you for your review. We are truly sorry to hear about your dissatisfaction and understand how frustrating it must feel. Your experience does not reflect the standard of service we aim to provide, and we take your feedback very seriously.
Our property manager has prioritised addressing the issues at your block and will be reaching out to you directly today (19/11/2024) to try resolve matters. We apologise for any missed communications or delays and are committed to ensuring clear and timely updates moving forward.
We appreciate your patience and the opportunity to improve your experience with us.
Kind regards
Jess
Urang Customer Satisfaction Coordinator
★★★★★ 1/5
TrustpilotTerrible accounting skills and poor response rate
Due to poor response rate, I have to write here to get some kind of adequate reply. Urang customer feedback/complaints team - please respond to me. I have sent many emails to our building's agent, AG, regarding the annual budget of the service charge, yet she has not sent back the finalised budget that we freeholders amended and is overcharging us. She keeps sending back the same invoice, then not just for 1 quarter but 2 quarters when this is too early. We then received a credit control email from your debt collection team. I wrote back to them 9 days ago asking to put in a formal complaint yet I have received no response. I emailed urang customer feedback 3 days ago, but no response. Given the urgency of the situation I expected an immediate response. You will find my emails from JF.
JF · 16 March 2024
Agent replied · 19 June 2024
Dear Ms Foote, Please accept our apologies for the incorrect billing of the service charges for the 2024 budget period. Our Finance Team has confirmed that the billing is now correct and has kindly provided an example, which has been sent to you via email, of how the service charge and reserve fund has been split. If you have any further concerns, please contact me at onlinereviews@urang.co.uk. Kind regards Jess Urang Customer Satisfaction Coordinator
★★★★★ 1/5
TrustpilotAVOID at any cost, utterly useless and fraudulent!
Absolute fraudsters and company to avoid. Charge us service charge but provide not even minimum level of service. Those positive reviews clearly look fake. We decided to change property management company to get a better level of service in what was a relatively well maintained development. What a mistake to have unfortunately come across Paul Cleaver who is utterly useless. We have not heard from him since he manipulated us into singing the contract. He does not respond to any emails and leaves his handful of incompetent staff to do daily damage and disservice to the development. As all things usually come from the top in any company (and I can not call Urang a company) staff is generally trained to be rude and manipulative.They simply do not care, do not look or even undertake basic maintenance that the development needs.Staff turnover at concierge level is extremely frequent as they are faulted for everything that goes wrong by the PART TIME (4 hours a week max at the development) development mangers that seem to last a bit longer but change every few months in the best case.We have had more staff turnover with Urang in the past year and a half than in the past 18 years with previous company easily.Avoid Paul Cleaver and Urang at any cost as they seem to be well trained on cashing in and destroying whatever is functional in the shortest possible period of time. This scale does not go negative unfortunately, so I have to give it 1
Boris · 10 March 2024
Agent replied · 19 June 2024
Dear Mr Tadic, Thank you for taking the time to share your feedback. We sincerely apologise for your experience. Please know that your feedback has been taken seriously, and we have been actively working to rectify the issues you've highlighted. Regarding your concerns about concierge behaviour, we took action to address this matter internally. Training and guidance are being provided to ensure that our Team members uphold the highest standards of professionalism and service. We are committed to making the necessary improvements. Additionally, we acknowledge staff turnover and its impact on your experience. Please note that steps have been taken to enhance our practices and procedures, focusing on promoting stability and progression for our Team members. Since the arrival of our new Estate Development Manager, we've seen a significant increase in stability on site. Should you have further concerns or suggestions, please don't hesitate to contact me directly at onlinereviews@urang.co.uk. Kind regards Jess Urang Customer Satisfaction Coordinator
★★★★★ 3/5
TrustpilotMixed Review With An Improving Ending
Urang took over management of the block in 2023 and our experience was not very good from the outset. We have had about 5 different account managers already along with a range of issues and have had to raise formal complaints.
JCunniffe · 8 September 2025
Agent replied · 23 September 2025
Dear JCunniffe,
Thank you for taking the time to share your feedback. We are sorry to hear that your initial experience with us fell short, but at the same time, we are pleased to know that recent progress has been made and that you feel communication and responsiveness have improved.
We are especially glad to hear your recognition of your Interim Accounts Manager's efforts in assisting with your sale and helping to resolve matters effectively. We will be sure to pass on your thanks to him.
Your comments are very valuable to us as we continue working to improve the consistency of our service.
Kind regards,
Jess
Urang Customer Satisfaction Coordinator
★★★★★ 1/5
GoogleIt's hard to believe that this company is allowed to operate.
We have had this bunch sharks foisted upon us by our freeholder and they have caused untold stress and have had to put in countless hours fighting their financial demands.
They essentially concoct work that doesn't need to be done and use their own overpriced contractors to undertake the work, then aggressively pursue their unjust fees. They are a really bad stain on the industry.
Avoid at all costs.
Jtr · 26 February 2024
Agent replied · 24 August 2024
Dear Reviewer
We sent you emails on 29/02/2024 and 13/03/2024, to which we have received no response, to establish the specific details of your concerns, as these are unclear from your review.
Without further information and insight, we cannot proceed. We would really like to look into your concerns and would be willing to do so at any point. If you'd like to discuss this, please email the details to onlinereviews@gmail.com, and we will be happy to assist you.
Kind regards
Jess
Customer Satisfaction Coordinator
★★★★★ 1/5
TrustpilotThis company is the most unresponsive and unhelpful company !
This company is the most unresponsive and unhelpful company ever. The lift in our building has been broken for four months. All the flats in our building have been trying to get Urang (who manages our building) to do something about this, but we have had no luck. Some of our neighbours call daily even. Appalling. Nothing is going to get resolved, our calls are being ignored, or we get told to 'call back next week' every time. Don't hire Urang for your property management. So unhelpful.
A · 2 February 2024
Agent replied · 19 June 2024
Dear Mr SeralyI am posting the same response for all the reviews we have received from all the neighbours at your block. We have been very distressed by this situation with the lift over the past months. There is a comprehensive and expensive contract with Otis, who has attended several times and failed to repair it promptly. We suggested that leaseholders chase them also, as it was hoped that this would aid us in getting them to take action. We sent out an alternative lift company to evaluate, and they told us Otis had propriety technology on site. We have since found a third party who can solve the problem, and they confirmed that the repair has been booked for Tuesday, the 27th of February 2024. We hope this concludes the ongoing issues. We can completely understand the frustration of leaseholders and tenants leading to poor reviews of this situation. We have spent many hours trying to get information from Otis and escalated to the highest of ranks. This lift contract is up for review, and we have decided, based on recent experience with Otis, to give the maintenance contract for this block to an alternative company for the upcoming year.If there is anything further, please do contact me at onlinereviews@urang.co.uk. Kind regards Jess Customer Satisfaction Coordinator
★★★★★ 1/5
TrustpilotTerrible experience with the management…
Terrible experience with the management of my block. Most leaseholders sharing the same feedback. Completely unresponsive, lack of updates regarding important issues like cladding remediation, service charges, significant delays or lack of supplying documentation as part of sale process etc
Christoforos · 3 September 2025
Agent replied · 23 September 2025
Dear Christoforos,
Thank you for taking the time to share your feedback. We are sorry to hear about your experience and the concerns raised regarding communication, documentation, and updates.
We would like to look into the specific concerns you have mentioned in more detail. Thank you for providing a reference. I will be in touch with your property manager.
In the meantime, if there is anything you would like to add, please send an email to onlinereviews@urang.co.uk.
Kind regards,
Jess
Urang Customer Satisfaction Coordinator
★★★★★ 1/5
TrustpilotContinue stress.
This company continues to put my partner through stress.
YK · 27 May 2026
Agent replied · 22 September 2026
Dear YK,
Thank you for your feedback. We are sorry to hear about your experience and take your concerns seriously.
We would like the opportunity to look into this matter further.
Please could you email us at onlinereviews@urang.co.uk with more details?
Kind regards
Thobeka
Urang Customer Resolution Associate
★★★★★ 1/5
TrustpilotUrang Property Management is dangerously negligent
Urang Property Management's incompetence in addressing critical issues, such as a malfunctioning building lift, is nothing short of appalling. Despite the evident dangers to a pregnant woman and a disabled individual, the company has displayed a shocking lack of responsiveness and empathy. Their consistent failure to organize repairs over a three-month period, coupled with a refusal to take responsibility or show any initiative, highlights a disturbing pattern of negligence.The apathy towards the well-being of residents forced to navigate stairs in such circumstances is unacceptable. Instead of proactively addressing the situation, Urang Property Management seems more inclined to shift blame onto other service providers, further emphasizing their lack of accountability.The company's apparent disregard for urgency and care is not only disappointing but also potentially dangerous. Such a blatant disregard for residents' safety and well-being raises serious concerns about their ability to effectively manage any property. With a track record like this, it's foreseeable that Urang Property Management may face significant consequences, potentially leading to their collapse.In light of these issues, property owners should think twice before entrusting their properties to a company that has demonstrated a complete failure in fulfilling its responsibilities. The lack of fulfillment in their services suggests that engaging with Urang Property Management could result in more problems than solutions. This company falls far short of the standards one would expect in property management, and I strongly advise against any association with them.
Matthew · 22 January 2024
Agent replied · 19 June 2024
Dear Mr JamesI am posting the same response for all the reviews we have received from all the neighbours at your block. We have been very distressed by this situation with the lift over the past months. There is a comprehensive and expensive contract with Otis, who has attended several times and failed to repair it promptly. We suggested that leaseholders chase them also, as it was hoped that this would aid us in getting them to take action. We sent out an alternative lift company to evaluate, and they told us Otis had propriety technology on site. We have since found a third party who can solve the problem, and they confirmed that the repair has been booked for Tuesday, the 27th of February 2024. We hope this concludes the ongoing issues. We can completely understand the frustration of leaseholders and tenants leading to poor reviews of this situation. We have spent many hours trying to get information from Otis and escalated to the highest of ranks. This lift contract is up for review, and we have decided, based on recent experience with Otis, to give the maintenance contract for this block to an alternative company for the upcoming year.If there is anything further, please do contact me at customerfeedback@urang.co.uk. Kind regards Jess Customer Satisfaction Coordinator
★★★★★ 5/5
TrustpilotProperty Maintenance
I have used Urang frequently over the last 9 months for the property of an elderly gentleman. The work has varied from electrical checks, window repair, garden waste removal, drainage repair, carpentry etc. Every specialist they send has been excellent - punctual, thorough, respectful, trustworthy and effective. My dedicated Urang manager is also excellent, I always feel we are safe in her hands. I can not recommend Urang highly enough.
Sophie · 29 July 2024
Agent replied · 24 August 2024
Hi SophieThank you very much for taking the time to leave us your positive feedback. We do appreciate it, it is satisfying to know that the hard work of our employees is seen.I will make sure to pass this on to the team.Kind regardsJessUrang Customer Satisfaction Coordinator
★★★★★ 5/5
TrustpilotGreat Service
We have been working with Urang for quite a few years now, and I can say that their service has improved over time. Cailyn Paulse provides prompt and excellent service, and we truly appreciate her support and dedication.
RS · 16 September 2025
Agent replied · 26 December 2024
Dear RS,
Thank you very much for your kind feedback. It is great to hear that you have seen improvements over time and that our service has been of real support. Your recognition means a lot to us.
Kind regards,
Jess
Urang Customer Satisfaction Coordinator
★★★★★ 1/5
TrustpilotAvoid using this managment company
The company hardly ever respond and the services surge YoY, and they take age to take action to solve the issue that cost us leaseholder lot of expense. And the contractors they have been employed are very expensive
Joey · 13 September 2025
Agent replied · 23 September 2025
Dear Joey,
Thank you for sharing your feedback. I am sorry to hear about your experience and the concerns you have raised. As your review does not include details that would allow us to identify the property or issue, we are unable to look further into this.
If you would be willing to send further details to onlinereviews@urang.co.uk, we would welcome the opportunity to look into the concerns you have mentioned and respond more fully.
Kind regards,
Jess
Urang Customer Satisfaction Coordinator
★★★★★ 1/5
TrustpilotTerrible management, horrible staff and unbelievably poor quality of work
As some other reviews have also stated - I would also give Urang Property Management Zero Stars if I could. They are charlatans.There customer service is terrible, the staff and managers are rude and they do not reply to email or phone calls. They are rude and patronising.Since taking over the property management of our block they have nearly doubled our service charge and have not provided suitable evidence of the charges despite multiple requests to do so. From speaking with contractors on site they appear to be inflating the cost of work and keeping the additional amounts for their profits in addition to their annual fee which should cover the administration of managing the contractors.I would recommend everyone who is serviced by this company pay close attention to the work, its quality and the accounting carried out by this firm.Our block is seriously taking this company to tribunal.
GeoGirl · 31 December 2023
Agent replied · 19 June 2024
Hi there, Thank you for taking the time to share your experience, I appreciate your feedback. Your insights are crucial to enhancing our services. We want to assure you that we take your concerns seriously, and I am already investigating the matter. Please would you send me an email at customerfeedback@urang.co.uk with more specific details so that we can address your concerns more in detail?Best regards, Customer Satisfaction Coordinator
★★★★★ 1/5
GoogleHonestly one of the worst,
They never replied to any emails from either me or the agency.
There was a massive leak with black mold into one of our bathroom when we have moved in, they promised us that it will be solved before we move in, well, 6 months in of living in there and they still haven't managed to do anything about it. Agency keeps on trying to push them, but they never actually respond.
Completely ignored my partner about another inquiry for months, we are still waiting for an answer.
Adéla · 25 August 2022
★★★★★ 1/5
TrustpilotWould not recommend
Not a great experience with them - very slow to get back to you when you need them but the first to chase if anything is due. Lack of transparency in costs and overall dissatisfied. Would not recommend.
Leaseholder · 4 September 2025
Agent replied · 23 September 2025
Dear Leaseholder,
Thank you for sharing your feedback. We are sorry to hear that your experience has not been positive. We would like to look into this further to better understand the situation and address your concerns. If you could please send us an email at onlinereviews@urang.co.uk with your property details, we can make sure that this is reviewed by the appropriate team.
Kind regards,
Jess
Urang Customer Satisfaction Coordinator
★★★★★ 5/5
TrustpilotExcellent service
Always super happy with the Urang service. Professional workers who solve issues in double quick time to a high standard. Tomas, the handyman recently fitted a door and key code in order for us to securely undertake our operations in a warm environment. He did the job with min fuss and to a really high spec. Thanks Tomas
Matt · 24 November 2020
Agent replied · 19 June 2024
Hey MattGreat to hear of your positive experience with the Urang Property Maintenance team.Tomas is a real gem isn't he!Hope to work with you guys again over at the distillery and help you with all the work and renovations you are doing.Ken, Urang Property Maintenance team.
★★★★★ 1/5
TrustpilotTHE WORST
It’s hard to imagine a company performing worse than this. I’m surprised they’re still operating.
Newday · 21 March 2026
Agent replied · 26 May 2026
Dear Newday 1,
I’m really sorry to hear about your experience it’s not the level of service we want for our customers. We’d appreciate the chance to look into this and make things right.
If you’re able to, please email us at onlinereviews@urang.co.uk with your block name and contact details so we can investigate this as a priority.
Thank you again for bringing this to our attention. We genuinely want to improve your experience, and I’m here to help in any way I can.
Kind regards,
Thobeka
Urang Customer Resolution Associate
Where the same review appears twice we show it once. We leave out reviews that name another agent or another of the brand's offices.