Every review we hold for the London office, from every platform, shown as written. First names only.
★★★★★ 5/5
TrustpilotAbsolutely a stunning place
Absolutely a stunning place, full of equipments in kitchen that is very convenient to me with inviting my friends there for a dinner. Location is good and easy to go everywhere!
Billy · 15 February 2023
Agent replied · 16 June 2024
Hello Billy,We are blown away by your kind words!We are so happy and thrilled to hear you've loved your stay at Burnthwaite. Moreover, we are happy to know that the location has met and exceeded your expectations and you found the place stunning and well equipt. We would like to use this message as an opportunity to welcome you and your friends back again to this truly magnificent property.Whenever you decide to come back we will be waiting for you.Best Regards,The Team @ stayaltido.com
★★★★★ 5/5
TrustpilotExcellent experience!
Our overall experience on this Edinburgh property was excellent. The location was great, centric and quiet. The facilities in the apartment couldn't be better. It had everything one could possibly need from a small detail to a dishwasher and a washer/drier for the clothes. The property was spotlessly clean Overall world-view and the administration was attentive and very nice.
Alicia · 15 June 2024
Agent replied · 24 August 2024
Dear Alicia,Thank you for sharing your exceptional experience at our Edinburgh property! We are thrilled to hear that you found the location, both central and tranquil, providing an ideal setting for your stay.Your appreciation of the comprehensive facilities, from the smallest details to the dishwasher and washer/dryer, is truly gratifying. Our team takes great pride in maintaining the property to the highest standards of cleanliness, and it is wonderful to know our efforts did not go unnoticed.We are also delighted that you found our support team attentive and pleasant - ensuring our guests feel well cared for is of utmost importance to us!We look forward to welcoming you back on your next visit to Edinburgh!Warm regards,the team at ALTIDO by Joivy
★★★★★ 4/5
TrustpilotGreat Place to Stay
Everything was as advertised...had all the amenities needed.Only downside was the rubbish downstairs which was smelling for a few days before finally picked up...
Andy · 6 September 2023
Agent replied · 16 June 2024
Dear Andy,Thank you for taking the time to share your thoughts about your recent stay with us. We're delighted to hear that we met your expectations.We're sorry to hear about the issue with the rubbish, and we appreciate your patience as it was addressed. We'll take this feedback into account to ensure a more pleasant stay for our future guests.We look forward to welcoming you back for another great stay in the future!Best Regards,ALTIDO Team
★★★★★ 5/5
GoogleOur family stayed in one of the LRC 's properties. It was a right choice. Location is near the Victoria station and supermarkets are nearby. The whole place is clean and just as its description. The customer service is prompt and responsive!
Highly recommended! We love London!
Wisely · 22 June 2020
Agent replied · 21 June 2024
Dear Wisely, Thank you for leaving us a review. We are glad you had a great experience in London and could not be happier that our team was helpful and efficient. Looking forward to having you to stay again. Best, The LRC Team
★★★★★ 1/5
TrustpilotHorrible.
Horrible.Do not book a stay with these people if they only have a "key door button" instead of a real key.Ask them before hand.Because it just does not work.The door button they send you worked maybe once? The rest of time we had to stay in front of our booked apartment for hours at a time while waiting for a neighbor to exit the building so we could enter.We called ALTIDO many many times and they always told us to wait, or that they couldnt help us at night and we just had to wait outside, they were useless, no apologies either. We were told we would get a call back but not when and never from the same person so we'd have to explain the situation all over again. When we asked for the personel's name so we could refer them on our next call and streamline the process the lady on the phone hung up on us. All we wanted was a reliable way to enter our apartment.What a miserable experience.
Elha · 8 December 2022
Agent replied · 16 June 2024
Hello Elha,Thank you for your reviewing your recent stay with us on Trustpilot.We're sorry to hear you've experienced issues with this property's entrance throughout your stay.Moreover, we're sorry that our team's collective actions could not help rectify the issue at hand at the time of your stay.Once again, thank you for your review, and best wishes from all of us at ALTIDO.Best regards,The Team @ stayaltido.com
★★★★★ 3/5
Trustpilotexceptional location
The property is in an exceptional location.The mattresses are in bad conditionThe TV is old and does not allow for streaming or mirroring from your cell phoneThere was no warning that there were 3 flights of stairs to get to the apartment (which can be difficult when you have older people with you).
Manoel · 9 September 2024
Agent replied · 22 October 2024
Dear Manoel,Thank you for your feedback! We are delighted to hear that you found the property’s location exceptional.We regret to learn about your concerns regarding the mattress condition. Please note that we were not informed of any issues with the mattresses during your stay. However, we will certainly take your note into consideration for future improvements.Regarding the television, we would like to clarify that the property features a standard flat-screen TV, which is detailed in the listing, and not a smart one. We understand that streaming capabilities are important to many of our guests and we will consider improving this aspect of the stay, going forward. Additionally, the listing specifies that the apartment is situated on various levels and does not have an elevator. We apologize for any inconvenience this may have caused, especially for guests with mobility concerns.Your input is invaluable to us as we strive to enhance our guests' experiences. We look forward to the opportunity to welcome you back and exceed your expectations in the future!Warm regards,the team at ALTIDO by Joivy
★★★★★ 5/5
TrustpilotEverything great
Everything great! The apartment very clean, spacious, well equipped (could have a coffee maker), quiet, near from the Parliament, Holyrood Palace, Calton Hill and Old Center.Also easy to be reached by foot (about 15 min.) from Airlink 100 bus Airport - City center station (7,50 open return for adult). Very clear indication from Altido before checkin.Altido Edinburgh very close from the apartment (not needed, but good to know). Altido, a very pleasant experience, 100% to recommend (and this is not paid publicly!)
Mihut · 6 December 2022
Agent replied · 16 June 2024
Hello Mihut,Thank you for reviewing your recent hospitality experience with us on Trustpilot!Wow! It's exciting beyond recognition to hear you've had a fantastic stay at one of the properties we manage.We look forward to hosting you and your loved ones again in the near future.Best regards,The Team @ stayaltido.com
★★★★★ 5/5
TrustpilotWhat a fabulous stay we had
What a fabulous stay we had. The apartment is within great walking distance to local shops and restaurants. Also a 2 minute walk to Haymarket station where you can catch trains, trams and buses. The apartment is on the top floor, once you open the door to the apartment it just has the wow factor. So spacious, lovely decor throughout, comfortable in every room. The kitchen had everything you need. The bedrooms were so comfy and again spacious. The place was absolutely immaculate on arrival. We didn’t need to contact the owners as we didn’t need anything during our stay, however we got clear instructions prior to arriving which made everything run smoothly. The welcome box was a lovely touch, with tea, coffee milk and biscuits. I wouldn’t hesitate to use again.
Katie · 6 December 2022
Agent replied · 16 June 2024
Hello Katie,Thank you for reviewing your recent hospitality experience with us on Trustpilot!On behalf of all of us at stayaltido.com, we're grateful for all of your words of appreciation and acknowledgment.We've got great, motivated people that work tirelessly around the clock to try and ensure all of our guests are having experiences of a lifetime at any of our properties, and we're absolutely delighted to learn you've had yours!We look forward to hosting you and your loved ones in the near future.Best regards,The Team @ stayaltido.com
★★★★★ 5/5
TrustpilotGreat experience
Great property, very responsive and friendly staff. I would definitely recommend Altido and stay at other properties in the future.
Amira · 20 November 2023
Agent replied · 16 June 2024
Dear Amira,Thank you for sharing your kind words and your "Great experience" with ALTIDO! 🌟Your recommendation means the world to us, and we can't wait to welcome you back. We'll be here with open arms and top-notch accommodations to make your next stay just as fantastic.Until then, safe travels and warm regards!Best wishes,ALTIDO Team
★★★★★ 5/5
Trustpilotthe apprtment was great.
the apprtment was great.. my brother was unaware that we were allowed to smoke on the balcony. we complained about that over the phone and then we immediately stopped. there are also customers of music nuisance but I can't imagine that this was us because we have nothing to make music with except a telephone.. we now have a bad review on our account and that is really too much for me far
Enne-Jan · 10 July 2023
Agent replied · 16 June 2024
Hello Enne-Jan,We were delighted to have you and your brother as our guests. Your stay with us was truly enjoyable, and we greatly appreciate your positive presence. You both were exceptional guests, and it would be our pleasure to welcome you back again in the future.Thank you for choosing us, and we look forward to welcoming you again soon.Best Regards,The Team @ stayaltido.com
★★★★★ 5/5
GoogleThank you Altido for your super efficient service when arranging a London isolation apartment for us. Matched our needs perfectly - and in a great location. Altido took care of all the details with minimum fuss. Will definitely use your services again! Steve
Stephen · 16 April 2021
Agent replied · 21 June 2024
Dear Stephen, We are incredibly grateful that you took the time to leave us such a wonderful review. We always aim to provide the best in facilities and services and we are happy to read that you have had an excellent experience. We could not be happier that we have provided you with an excellent service. It is always very rewarding for our team to read such an extraordinary comment. We would like to thank you once again for your review and we hope to welcome you again. Sincerely, ALTIDO Team
★★★★★ 5/5
TrustpilotHighly recommend
Really great stay in an Altido apartment in Edinburgh. Location was amazing, price reasonable considering location and communication throughout was top notch. Will use them again ! Can’t recommend enough.
K · 30 January 2023
Agent replied · 16 June 2024
Hello K,Thank you for reviewing your hospitality experience with us on Trustpilot.We are delighted to hear that you had a fantastic stay at one of the properties we manage in Edinburgh, and it is exciting to hear of the prospect of having you and your loved ones back for another memorable holiday in the 'Empress of the North'.We are also thrilled to hear that you have had the opportunity to explore one of the oldest capital cities in Europe. Edinburgh is known as one of the most beautiful cities in the world, with its historic attractions, UNESCO World Heritage Sites, and rich history. Widely regarded as the best festival city in the world, it is a powerhouse for the literary arts, comedy, culture, higher education, and more.If you need our local knowledge for your next trip, please don't hesitate to contact us.Thank you for your review and nice words!Best regards,The Team @ stayaltido.com
★★★★★ 1/5
TrustpilotUseless: during your stay and after
I rented a property in Milan for 3 people, not far from the Navigli area. The lights in the bathroom - a closed bathroom with no windows, bunker style - were not working. I immediately flagged the issue, ALTIDO promised to call an electrician but nothing happened. We had to use the toilet and the shower with phone lights for the entire duration of our stay.I even tried to move a floor lamp from the other room into the bathroom, and - surprise - the floor lamp was broken as well.Of course the bathroom wasn't well cleaned, how could the cleaners see what they were doing without seeing anything?The flat also smelled of sewage, which was quite disgusting.All in all, a great experience. Clearly the best part of our trip.I wanted to thank ALTIDO for ignoring all my post-stay emails as well. A serious company would profoundly apologise and offer compensation. A serious one, not ALTIDO.Stay away.
Lollo · 19 November 2022
Agent replied · 16 June 2024
Hello Lollo,Thank you for your reviewing your recent stay with us on Trustpilot.We are really sorry to read that you are disappointed by your experience in the property managed by ALTIDO Italy.We always aim to provide the best in facilities and services and we do our best to not miss any marks but sometimes mistakes occur despite our efforts.We are aware that we still have many aspects of our services to improve, but we are striving in giving our best by working hard each day to implement new features to provide a better experience to our guests.Please know that all of your feedback is always relayed to the respective teams who are always keen on discovering new opportunities for continuous improvement.Nonetheless, we believe that reviews, good and bad, help us improve our services.Once again, thank you for your review, and best wishes from all of us at ALTIDO.Best regards,The Team @ stayaltido.com
★★★★★ 3/5
TrustpilotThe apartment is good but Dirty
The apartment is good, but the support is ZERO. The oven and the dishes were too dirty. I couldn't use the oven due to the dirty and oil inside.I contacted Altido on the first day after my check-in. Altido just gave me excuses and didn't sent the team to clean the apartment.
Eduardo · 18 September 2024
Agent replied · 22 October 2024
Dear Eduardo,We sincerely apologize for the lapse in cleanliness during your stay, particularly regarding the oven and dishes. This certainly does not reflect the standard of service we strive to provide.Our team was actively working to address the issue, but unfortunately, we were unable to secure immediate availability for the cleaning team, which we deeply regret. We did, however, offer compensation as a gesture of goodwill for the inconvenience caused.We truly hope you will give us another opportunity to welcome you back, so we can provide you with the seamless and exceptional experience that you deserve!Warm regards,the team at ALTIDO by Joivy
★★★★★ 5/5
TrustpilotFriendly helpful team!
Firstly, to be greeted by your friendly helpful staff, particularly as both my checkins were late!And throughout my stay, it was always possible to reach you, through mails. The house was lovely, comfortable, clean and quiet!Thankyou also for my late checkouts, it really is a great help with luggage etcThankyou again!
TALLA · 2 October 2024
Agent replied · 22 October 2024
Dear TALLA,Thank you for your wonderful feedback! We are delighted to hear that you had such a pleasant experience during your stay with us.We pride ourselves on our attentive service, and it's heartening to know that our friendly staff was able to assist you, especially with your late check-ins. We strive to ensure that our guests feel supported throughout their visit, and your appreciation for our communication means a great deal to us.We’re thrilled you found the property to be lovely, comfortable, and impeccably clean. Your acknowledgment of the peaceful ambiance truly captures the essence of what we aim to provide.Thank you once again for your kind words and we look forward to welcoming you back for another exceptional stay!Warm regards,the team at ALTIDO by Joivy
★★★★★ 3/5
TrustpilotI liked to have 3 bathrooms and…yellow door
I liked to have 3 bathrooms and spacious area, green scenery , cleanness; but dirty non opening windows were not nice. In addition the pans were very old, the staff answering the questions arent aware of the bed system of the house so they don't direct you correctly
Şuşu · 14 November 2024
Agent replied · 30 December 2024
Dear Şuşu,Thank you for sharing your experience with us! We’re pleased to know that you enjoyed the spaciousness of the accommodation, green surroundings, cleanliness, and convenience of having three bathrooms.We sincerely regret any inconvenience you encountered with the windows and the cookware. Your feedback on the pans is especially helpful, and we will prioritize updating these items to ensure they meet our high standards. Regarding the windows, we’ve noted the issue and will work with our maintenance team to address the cleanliness and functionality.Thank you again for your thoughtful comments and we look forward to welcoming you back where our aim will be to provide you with an even more seamless stay in the future!Warm regards,the team at ALTIDO by Joivy
★★★★★ 1/5
TrustpilotAltido used my debit card twice.
Altido used my debit card twice. I've booked stay with Altido. Fees in GBP on the website. Paid on the day of reservation and two days after amouts of payments has been change and shows more! Three days later another trasnaction has been taken for my bank account. They basically used my debit card without my autorisation. I needed to contact my bank and cancel my debit card in order to stop this.
Ela · 24 June 2023
Agent replied · 16 June 2024
Hello Elizabeth,We conducted a thorough audit of your reservation and payment records, and we would like to provide some clarification.Firstly, we want to clarify that our system requires the use of a One-Time Password for all debit card transactions. This ensures that any charge made to your card would have been authorized by you through the OTP verification process.Additionally, as you mentioned, you booked directly through our website, and during the reservation process, you were given the option to select the currency in which you wanted to make the payment: GBP or Euro. The amount you selected for the booking was in GBP, and any subsequent currency conversion would have been determined by your bank or payment provider. This might have resulted in minor fluctuations in the final charged amount due to currency exchange rates.We can confirm that our records show no indication of any unauthorized or fraudulent charges on your account. Our payment processing system adheres to the highest security standards, and we do not have access to your card details beyond the initial payment processing.If you have any questions or concerns, please do not hesitate to contact our customer support team, and we will be more than happy to assist you.Best Regards,The Team @stayaltido.com
★★★★★ 5/5
TrustpilotAltido was a wonderful company
Altido was a wonderful company. The team was very helpful and ensured our experience at their property was a great one.
Jessica · 5 October 2023
Agent replied · 16 June 2024
Dear Jessica,Your feedback truly brightened our day! We're over the moon that you had a wonderful stay.Thanks a million for choosing us, and we can't wait to welcome you back for more memorable experiences.Best Regards,ALTIDO Team
★★★★★ 3/5
TrustpilotSome issues during were addressed but…
Some issues during were addressed but were frustrating to deal with (locked gates for early leaving and late arriving) (NO key in the lockbox upon first arrival) (TV and or TV remotes not working)Also the location is central but a lot of evening loud and intrusive street noises made less than peaceful nights
AnneMarie · 24 August 2024
Agent replied · 22 October 2024
Dear AnneMarie,Thank you for taking the time to share your feedback! We’re pleased that we could address the issues you encountered during your stay, particularly with the key and the other concerns you mentioned. While we understand that these situations were frustrating, we're glad we were able to assist promptly.Regarding the noise, we acknowledge that the vibrant central location can sometimes come with a bit of evening activity. We appreciate your understanding of this, and we’ll look into possible ways to further mitigate any disturbances.We value your feedback as it helps us to improve our services, and we hope to welcome you back for a more seamless and restful experience in the future!Warm regards,the team at ALTIDO by Joivy
★★★★★ 1/5
TrustpilotHorrible customer service
Stayed at one of Altido’s Milan units via Airbnb for a three night stay with a friend. While the location of the unit is decent, I had an extremely unpleasant experience for several reasons:-Shower: The drain in the shower was disgusting and filthy, filled with hair. As a result, the water did not properly drain, making it impossible to take a shower for more than just a few minutes. After a few minutes, the water would fill up in the shower to my ankles and begin to overflow from the shower. I immediately notified Altido of the issue, yet they did absolutely nothing about it. They kept sending responses saying “we are getting in touch with the maintenance team and will get back to you” or “we are getting in touch with the cleaning agent and will get back to you” or “we are in touch with the team and will get back to you”. A bunch of empty promises with no action. Made for the most unpleasant shower experience I’ve ever had-Gym: a gym is advertised in the last few photos of the listing, yet a key card is required to access the gym. Altido did not provide any such key card to access the gym. Similar to their response of fixing the shower, they continued to say “we are in touch with the team and will get back to you.” Not surprisingly, no follow through! The main reason why I booked the airbnb was because it had a gym. False advertising. I hope that Altido removes these gym pictures from the listing to avoid deceiving future guests! -Bed frame: the bed frame is all scuffed up. The pictures in the listing have a pillow arrangement that conveniently covers up all the marks! All of these issues could have easily been resolved, yet Altido merely offered a slew of empty promises. Very disappointed with their service. Would not book book one of their properties again.Update: Altido's response is nothing short of pathetic. Zero accountability for their actions. No recognition of their faults. If you are truly "sorry" about the inconveniences I experienced during my stay and the horrible customer service experience, you'd offer a refund! Instead, just a very vague response. Isn't it ironic that the poor review I've left is related to your poor customer service, and you follow it up with more poor customer service?
Greg · 29 October 2022
Agent replied · 16 June 2024
Hello Greg,Thank you for your reviewing your recent stay with us on Trustpilot.It's disappointing to hear the conditions of the apartment of your choice haven't been up to scratch, moreover, we're sorry to hear this has caused distress throughout your stay.Nonetheless, we believe that reviews, good and bad, help us improve our services. As much as we strive for excellence in everything we do, now and then, things don't go as anticipated and we're sorry about that.Last but not least, please know that all of your feedback is always relayed to the respective teams who are always keen on discovering new opportunities for continuous improvement.Thank you for your time!Best regards,The Team @ stayaltido.com
★★★★★ 3/5
TrustpilotLovely flat, hire better cleaners
I stayed in a flat close to Grass Market in Edinburgh a couple of weeks ago. Lovely little flat, great location, easy to access, but with respect to clean, no - it needs a very thorough deep cleaning. The couch and rug were very stained. The couch was supposedly a pull out bed, but it didn't work. The armchair and ottoman also stained. I essentially sat in a dining room chair for the entire visit. The light fixture in the bedroom was deep in dust. Extra pillow were provided, but not the linens for them. One of the stove burners was broken (took me a half hour and three youtube videos to figure that out), as was a blind in the living room (if you pull it down you can't put it back up). The bathroom needs rack or rails as a place for wet towels. Only one kitchen towel was provided for a week's stay. At no point has Altido given me a way to provided this feedback directly to them (especially about the things that don't work), so here it is.
Sam · 26 October 2022
Agent replied · 16 June 2024
Greetings Sam,Thank you for reviewing your hospitality experience at one of the properties we manage.We're delighted to hear you've had a pleasant stay, moreover, we're grateful for your kind words.Last but not least, please know that all of your feedback is always relayed to the respective teams who are always keen on discovering new opportunities for continuous improvement.Once again, thank you for your review, and best wishes from all of us at ALTIDO.Best regards,The Team @stayaltido.com
★★★★★ 5/5
TrustpilotOverall professionalism
Overall professionalism, communication, responsiveness and support. Accommodation was excellent and as described. The flat was appointed to a very high standard, comfortable, exceptionally clean and very well located.
Mary · 15 March 2023
Agent replied · 16 June 2024
Hello Mary,Thank you for taking the time to share your positive experience with us. We are delighted to hear that you found our team to be professional, responsive, and supportive during your stay. We are also pleased to know that you enjoyed our apartment and found it to be of a high standard, comfortable, exceptionally clean, and well-located. Your feedback means a lot to us, and we hope to have the opportunity to welcome you back in the future.Best regards,The Team @ stayaltido.com
★★★★★ 4/5
GoogleWe had a very good accommodation experience in London for a large family of 9 people including 5 children. It wasn't easy to find suitable accommodation but we were lucky; the apartment was spacious enough, on 3 levels, the location was good: we could be in the center of the city in less than half an hour; by bus and metro.
The London Residents Club was very helpful in answering our questions and our needs, for example parking for our two cars. We exchanged numerous messages and our correspondence was as fruitful as it was friendly.
Our London vacation went well and left us with excellent memories.
Michele · 23 June 2019
★★★★★ 5/5
TrustpilotBeautiful apartment with wonderful hosts
ALTIDO Spledid Flat and the host are at the highest level and beyond! The flat, exactly as described on the website, is perfectly located within walking distance from all historical sites and beautiful traditional Milanese eateries. The flat has a stylish interior, extremely clean and it has everything you need and much more. Lovely and comfortable bed with clean bedding … Beautiful typical Italian terrace … Extremely easy, pleasant and efficient communication with host. We definitely recommend this beautiful apartment and for sure we’ll go back to ALTIDO Splendid Flat! Thank youuuuu xx
Cati · 19 October 2022
Agent replied · 16 June 2024
Hello Cati,Thank you very much for reviewing your recent stay with us on Trustpilot!The Team at stayaltido.com is delighted to hear you've had an experience of a lifetime in Milan, moreover, what looks and feels like time well-spent is making us twice as happy.We look forward to hosting you and your loved ones at any of the properties we manage in the near future.Best regards,The Team @ stayaltido.com
Where the same review appears twice we show it once. We leave out reviews that name another agent or another of the brand's offices.