Every review we hold for the London office, from every platform, shown as written. First names only.
★★★★★ 1/5
GoogleInaccurate, dishonest property descriptions! I asked several questions before paying in full for my reservation. They responded quickly. What I did not realize is that the messages are replied to by a general message center outside of the country. These reps have the same info as the consumer, they just read the listing and tell us what we want to hear. When we arrived to the apartment, there was not any air conditioning (as listed and confirmed via e-mail) and the bed types were smaller than advertised. The price for the rental was VERY high due to location and high summer demand. We were fine with the price if it were as advertised. However, I spent 4 nights on a couch instead of the listed king size bed and had to spend hours messaging several different people as they kept "explaining" to me that it would be very rare to have AC and larger beds in London. While I agree with that statement, this is the whole reason we booked this specific unit after confirming this "rare find" at a very high price. The apartment was gorgeous, just not as advertised for my family.
Jennifer · 16 April 2023
Agent replied · 21 June 2024
Dear Jennifer,
We would like to share our appreciation to you for taking the time to leave feedback of your recent stay with us.
We are really sorry to read that your experience was less than perfect and the issues that you faced destroyed your stay.
We always aim to provide the best in facilities and services and we do our best to do not miss any marks but sometime the mistakes occurs despite our efforts. We admit that we did a mistake and sent you incorrect confirmation regarding the availability of king size bed but we can assure you that this was a confusion caused by the discrepancy of US and UK standards.
Thanks to your feedback, we can now confirm that we have updated the listing by specifying the sizes of the mattresses and removed the air conditioner from the amenity list.
We are aware that we still have many aspects of our services to improve, but we are striving in giving our best by working hard each day to implement new features to provide better experience to our guests.
We can't fix the past but you have our personal commitment to improving the way our staff serves every customer.
Until then, please accept our sincere apologies on behalf of everyone on the team.
Kind Regards,
ALTIDO Team
★★★★★ 5/5
TrustpilotWe had a wonderful stay in the Mews…
We had a wonderful stay in the Mews house in Edinburgh. We were located on a quaint, quiet street that was close to all that we wanted to see and do. The US Consulate and other Consulates are around the corner, so if you ever needed any help, they are close by. The flat was plenty of room, a large master and 2 other nice bedrooms. The 4 of us had plenty of room to work and relax. The bath was very spacious, with a soaking tub and separate shower. Derek and Altido was very responsive any and all questions we had prior to arriving and when we were in Edinburgh. I wholeheartedly recommend the Mews House and Altido. We will stay here on our next visit to Edinburgh. Paul Newman (Chicago, IL)
Paul · 25 January 2021
★★★★★ 5/5
TrustpilotGreat Stay & Very Responsive Staff
I recently booked a place in Knightsbridge with my best friend through Altido, and I have to say, I was really impressed with the whole experience! From the moment we submitted our booking request, we received speedy and helpful responses from the Altido team, which made the entire process very smooth and stress-free.When we arrived at the flat, we were immediately struck by how clean and well-maintained everything was. The house itself was just as described in the listing, and we had everything we needed for a comfortable and enjoyable stay. Overall, we were very satisfied with our experience with Altido and would definitely recommend them to anyone looking for a reliable and trustworthy accommodation provider.
Furkan · 3 April 2023
Agent replied · 16 June 2024
Greetings Furkan,Thank you for sharing your positive experience with ALTIDO.We are delighted to hear that you had a stress-free booking experience and enjoyed your stay in the Knightsbridge flat.Our team always strives to provide helpful and efficient customer service to ensure that our guests have a comfortable and enjoyable stay.We are pleased to hear that you found the flat to be clean and well-maintained, and that it met your expectations based on the listing. We appreciate your recommendation and look forward to hosting you again in the future.Thank you for choosing ALTIDO for your accommodation needs.Best Regards,The Team @ stayaltido.com
★★★★★ 5/5
TrustpilotThe best location!!
Our Airbnb was wonderful, spacious, clean and in a great location. We were close to all the best attractions and resturants. We had prompt responses from our host when we needed information.
Moira · 31 March 2023
Agent replied · 16 June 2024
Greetings Moira,Thank you for taking the time to share your positive experience with us on Trustpilot. We are delighted to hear that you had a wonderful stay in our Airbnb in St. Giles, Scotland.It's great to know that you found our accommodation spacious, clean, and in a great location, close to all the best attractions and restaurants. We are also pleased to hear that our staff provided prompt responses to your inquiries and was helpful during your stay.We appreciate your kind words and hope that you will consider staying with us again in the future. Thank you for choosing ALTIDO and for leaving such a positive review!Best Regards,The Team@styaltido.com
★★★★★ 5/5
TrustpilotAuthentic and modern
Authentic and modern atmosphere, everything we ever needed was there. Angel is nearby, all the tourist attractions are reached quickly by bus or tube.
Lars · 5 November 2023
Agent replied · 16 June 2024
Dear Lars,We're thrilled to hear that you had a good time with us. Providing our guests with a genuine local experience and making them feel at home away from home is always our goal.It's great to know that our property's convenient location allowed you to easily explore the city and its attractions. Should your future travels bring you back to this area, we'd be delighted to host you again.Warm regards,ALTIDO Team
★★★★★ 5/5
TrustpilotA Trip in Edinburgh
We have such wonderful experience in Edinburgh. The place is amazing, cozy, comfy and clean with reasonable price. Just like what it is shown in the picture. They are everything that you need which including washing machine, tumble dryer and coffee machine. People who is not used to coldness may find it's a bit too cold esp in winter time cause the temperature is controlled around 18-21c at night. However, there is one portable radiator that can be used.The place is managed by Altido Scotland team and the team is very responsive and supportive to all queries that we have. Thank you for the stay :) You are one part that makes our trip goes beyond our expectations. Would definitely come back and recommend to anyone who would like to visit Edinburgh!
PA · 29 March 2023
Agent replied · 16 June 2024
Greetings PA,Thank you for taking the time to share your positive experience with us on Trustpilot. We are thrilled to hear that you had a wonderful stay in Edinburgh and that our accommodation met your expectations.We are glad to know that our property was cozy, comfy, and clean with all the necessary amenities, as shown in the pictures. We appreciate your feedback regarding the temperature and are happy to hear that the portable radiator provided was useful.It's great to know that our team at Altido Scotland was responsive and supportive to all your queries. We are dedicated to providing excellent customer service and ensuring that our guests have a comfortable stay.Thank you for choosing our property for your trip to Edinburgh, and we are honored to have contributed to your positive experience. We appreciate your recommendation and hope to welcome you back in the future!Best Regards,The Team@stayaltido.com
★★★★★ 1/5
TrustpilotDO NOT CHOOSE THIS COMPANY.
1- Arrived in the early afternoon we noticed that the pillowcases were missing, we called to address the issue several times, four to be precise, but despite the constant requests the pillowcases did not arrive, forcing us to sleep one night without pillows. 2 - The dishwasher was full of dirty cutlery and dishes 3 - The shower kept getting clogged bringing all the dirt to the surface, it is clear that the drains have not been cleaned for a long time. Once back I sent a complaint email, they answer assuring me that the manger would have been in touch with me in the next few days: well after a month I'm still waiting for that call.
Erika · 28 March 2023
Agent replied · 16 June 2024
Greetings Erika,Thank you for taking the time to provide us with your feedback regarding your recent stay with our company. We are sorry to hear that your experience did not meet your expectations, and we apologize for any inconvenience this may have caused.We take all guest feedback seriously, and we appreciate you bringing these issues to our attention. We have investigated the issues you mentioned and would like to provide you with an explanation of our findings.Regarding the issue with the missing pillowcases, we understand how frustrating this can be and we apologize for any inconvenience this may have caused. We have spoken with our housekeeping team and we can confirm that the pillowcases were not provided due to a miscommunication error. We have taken steps to ensure that our housekeeping staff double-checks all rooms to prevent this from happening in the future.We have also addressed the issue with the dishwasher and clogged shower drain. We apologize for any inconvenience this may have caused during your stay, and we have implemented additional checks and cleaning procedures to ensure that our guests do not experience similar issues in the future.In regards to your complaint email, we apologize for the delay in getting back to you. Our team has been experiencing an unusually high volume of inquiries and requests, and we have been doing our best to respond to all emails as quickly as possible. We understand that this has caused frustration on your part, and we apologize for the inconvenience.We take all guest feedback seriously, and we are committed to providing our guests with the best possible experience. We would like to make it up to you by offering you a discount on your next stay with us. Please reach out to us directly to take advantage of this offer.Thank you again for bringing these issues to our attention. We value your feedback and hope to have the opportunity to provide you with a better hospitality experience in the future.Best regards,The Team @ stayaltido.com
★★★★★ 5/5
TrustpilotBest Location and Value
We arrived early, and they were so accommodating to let us drop our bags off. The location is perfection! On High Street and across from the Cathedral. Everything works as expected. Comfortable beds and clean rooms. Definitely would stay here again. Only two small issues, the floor is squeaky (very-but it is an extremely old historic building, so...) and the clothes washer is fine, but you need to dry using the towel racks or radiators. I’d highly recommend this apartment.
Eric · 28 March 2023
Agent replied · 16 June 2024
Greetings Eric,Thank you for sharing your experience with us!We are delighted to receive such positive feedback regarding your stay at our property. It brings us immense pleasure to know that our team's warm and welcoming demeanor has left a lasting impression on you.We are glad to hear that you found the historic part of our city to be enjoyable. We hope that your experiences in this area have been truly memorable, and that they will remain with you for years to come.We apologize for the inconvenience caused by the squeaky floors, but we can assure you that all necessary measures will be taken to fix it. Nonetheless, we appreciate your feedback and will take this into consideration for future improvements. Thank you for recommending our apartment, and we look forward to welcoming you back in the future.Best Regards,The Team @ stayaltido.com
★★★★★ 1/5
TrustpilotA catastrophe
A catastrophe! We booked a flat off the Royal Mile (Canongate) in Edinburg and when we signaled the issue with central heating not functioning (Scotland being pretty cold at this time of the year…) they said they would fix it but lights went off in all bedrooms and the heating only seemed to work in the living room. So that we spend the entire trip in the pitch dark, using our phone torches in the bathroom and bedrooms in the evening and we had no heating. They said they would send someone over after I tried calling many times to let them know no one had come, and no one ever showed. Only on the last day, a few hours before our departure, did they magically fix it and never apologized to us. We had paid 1000£ for 3 days, we were five people. Besides it was not very cleaned, the bed covers had some stains and it was a bit shabby, and we had tiny sinks in all bathrooms it was unpractical to remove make up or brush your teeth. We booked through booking.com, so far no apologies on their side and they keep dragging us along saying they can’t see the evidence when I’ve sent videos and photos.
Noah · 26 March 2023
Agent replied · 16 June 2024
Hello Noah,Thank you for taking the time to share feedback of your recent stay with ALTIDO.We are truly sorry for the issues you experienced with your reservation, and for any discomfort and inconvenience, this may have caused. We acknowledge that it is unacceptable to not provide a prompt resolution to these issues, and we apologize for letting you down.We would like to investigate this further and take appropriate measures to prevent similar issues from occurring in the future. We appreciate that you have sent us videos and photos, and we would like to assure you that we will look into this matter thoroughly. We apologize for any miscommunication from our side and assure you that we will work towards finding a solution that satisfies both parties.We appreciate your feedback, and we are taking steps to improve our services to ensure that our guests have a more comfortable and enjoyable experience. We hope to have the opportunity to host you again in the future and to provide you with the high level of service that you rightfully expect from us.Best Regards,The Team@stayaltido.com
★★★★★ 5/5
TrustpilotSuper awesome apartment in the Baixa
Super awesome apartment in the middle of the Baixa district. It is minutes from multiple metro stops and surrounded by many restaurants, cafes, and shopping. The apartment was very clean and well kept. Altido was very good at responding to any of my questions in a very timely manner. I have nothing but good things to say about our stay and will definitely be staying there again when I go back to Lisbon.
John · 15 March 2022
★★★★★ 5/5
TrustpilotElysa is great!
Elysa always helps me immensely and fast!
Marina · 13 March 2026
Agent replied · 21 March 2026
Hello Marina,
thank you very much for your feedback.
See you soon!
Joivy Team
★★★★★ 3/5
TrustpilotShort stay
Our stay in general was pretty good, it had just everything you need for a short city stay. A/C, private bathroom and a bed, only issue was with the drainage of the shower which tended to overflow if you were in the shower for longer than 5 minutes, and we had some ants in the room too.
Rocco · 17 August 2024
Agent replied · 24 August 2024
Dear Rocco,Thank you for sharing your feedback! We’re pleased to hear that, overall, your stay was enjoyable and that the amenities provided met your needs for a short city break.We regret the inconvenience you experienced with the shower drainage and the presence of ants in the room. The drainage issue has since been addressed to ensure that future guests do not encounter the same problem. We also take the issue with the ants seriously and will be conducting a thorough inspection, although no similar reports had been made previously.Your comfort is our priority, and we appreciate your bringing these matters to our attention so we can continue to improve our services.Thank you again for staying with us, and we hope to welcome you back on your next visit!Kind regards,the team at ALTIDO by Joivy
★★★★★ 5/5
TrustpilotWonderful apartment, location, value and support team
The team were very responsive with any issues we had, both before and during our stay. The apartment was easy to find and only required a quick call to get in. The apartment itself was very spacious, stylish and clean - my friends and I loved staying there over the weekend at the end of fashion week! The location was great, with it being very walkable to get to major attractions. The apartment felt very safe. I would recommend this place for anyone travelling with friends or family. It's great, and very good value for money given the location, how nice it is and the responsive team.
Phoebe · 2 March 2023
Agent replied · 16 June 2024
Greetings Phoebe,Thank you for the high rating and for taking the time to review your recent stay with ALTIDO!We are very glad to read that you enjoyed a great time on our property!The location is really precious considering the accessible attractions and we can only imagine how convenient it was during Fashion Week.We're glad you appreciate the work of our team too!If your plans bring you back to our area again, we will be very happy to host you.Looking forward to seeing you soon.Best regards,The Team @ stayaltido.com
★★★★★ 4/5
TrustpilotA week to Edimbourg
Hello,The flat we rented was well located, clean and comfortable (well designed, good bedding...) but not very well maintained. The shower leaked, the windows were very dirty and above all there was a lack of crockery (plates, glasses and cutlery) and not a single hanger to hang clothes on. It's a shame. All the best.
Françoise · 15 September 2024
Agent replied · 22 October 2024
Dear Françoise,Thank you for taking the time to share your experience! We’re glad to hear that you appreciated the location, cleanliness, and comfort of the flat. However, we sincerely regret that certain aspects of the maintenance and amenities did not meet your expectations.It’s unfortunate that we weren’t made aware of the issues during your stay, as we would have welcomed the opportunity to address them immediately to ensure your comfort. Your feedback is invaluable, and we will ensure that the maintenance concerns, as well as the lack of crockery and hangers, are swiftly rectified.We truly hope to have the chance to welcome you back in the future, where we can provide the seamless experience we strive for!Warm regards,the team at ALTIDO by Joivy
★★★★★ 2/5
TrustpilotExpected to sleep in same sheets for a whole month
I booked 2 apartments for visiting colleagues, one for just over a month and one for just under a month. I had to hassle a lot to have clean sheets and towels during the stay - at one point they said they would charge us! One apartment has not had any clean sheets or towels the other only one change and only then after many phone calls and promises. Are the company expecting us to sleep in the same sheets for a month?
CW · 23 February 2023
Agent replied · 16 June 2024
Hello CW,Thank you for reviewing your hospitality experience with us on Trustpilot.We would like to thank you for taking the time to advise of your recent stay.Through feedback such as yours, we are able to maintain and when necessary improve the services we provide to our valued guests. Your review was tough to read but it helps us get better. Nevertheless, we would like to apologize for any inconvenience caused and we hope to see you again in the future.Best regards,The Team @ stayaltido.com
★★★★★ 5/5
TrustpilotGreat apartment, superb support
I stayed in a wonderful apartment, and Altido made the whole process very pleasant. Regular, polite, friendly communication, lots of clear, relevant and helpful information.
T · 14 September 2023
Agent replied · 16 June 2024
Dear T.Reitano,Your words warm our hearts! We're absolutely delighted to hear that you had a wonderful stay on our property and that you found our support superb. Your kind praise for our hospitality means the world to us.We are truly grateful for your positive feedback, and we're already looking forward to your next visit. It will be our pleasure to continue providing you with exceptional experiences.Best Regards,The Team@stayaltido.com
★★★★★ 3/5
TrustpilotGood potential …
I was not impressed with the cleanliness of the apartment. There were stains on the sofas, armchair, rug, hairs in the bathroom and on the rug.
Emanuela · 18 August 2023
Agent replied · 16 June 2024
Hello Emanuela,We sincerely apologize for the cleanliness issue you encountered and we regret not meeting your expectations in this aspect.In terms of amenities, please know that we have a comprehensive protocol in place to ensure a consistent supply of essentials. Your feedback is invaluable in helping us identify areas for improvement, and we're committed to rectifying these issues to enhance the overall guest experience.We appreciate your understanding and hope to have the opportunity to make it up to you on a future visit.Best Regards,The Team @ stayaltido.com
★★★★★ 5/5
TrustpilotProbably the best company you'll deal with...
I've had experiences with agents from as a renter and landlord.I have to say Altido has been the most attentive, most efficient agent I've dealt with. I've stayed with them in multiple locations and the service and responses from the team are always considerate but quick. I want to give a special shout out to Cynthia, Pedro Filipe and Matteo because they went out of their way many times. Can't recommend enough.
Tahi · 1 April 2022
★★★★★ 1/5
TrustpilotNoisy beyond noisy
If you plan on trying to sleep while staying at this location, do not plan on it. The very constant and disturbing loudness from outside this flat does not make relaxing possible. Also, it does not include laundry for drying clothes, only washing. Too cold for clothes to dry, so don't count on this.
Grant · 24 September 2024
Agent replied · 22 October 2024
Dear Grant,Thank you for taking the time to provide such valuable feedback regarding your recent stay with us! We truly appreciate your insight and are glad you recognized the positive aspects of the property.We understand that the lively atmosphere surrounding our centrally located apartment may have impacted your experience. The vibrant energy of the area is indeed part of the charm for many of our guests, but we recognize that it may not suit everyone’s preference. Rest assured, we strive to offer a variety of properties across different settings to cater to all preferences, and we would be happy to assist you in finding a quieter option for any future visits.In regard to the laundry facilities, we sincerely apologize if the absence of a dryer caused any inconvenience. As mentioned in our listing, the apartment is equipped with washing facilities but does not include a dryer. We always aim to provide transparent and detailed information so that our guests can plan accordingly. However, we will take this feedback into consideration and explore further ways to enhance the comfort of extended stays in cooler weather.We are continuously seeking ways to improve, and your insights are invaluable in helping us elevate our offerings. Should you choose to return, it would be our pleasure to curate a stay that better aligns with your expectations!Warmest regards,the team at ALTIDO by Joivy
★★★★★ 4/5
TrustpilotGreat location
We loved the location of this flat! The rooms were spacious. However the on suite bathroom smelled horrible of sewage the entire time of our stay. It was unbearable and stunk up the whole house. We were unable to open windows in kitchen and living area so it became very stuffy. Would recommend having more fans for the No air conditioning.
Jacqueline · 24 May 2024
Agent replied · 16 June 2024
Dear Jacqueline,Thank you for sharing your detailed feedback with us!We are pleased to hear that you loved the location of the flat and found the rooms to be spacious.However, we are deeply concerned to learn about the unpleasant odor in the en suite bathroom and the resulting discomfort during your stay. Ensuring our guests' comfort is of the utmost importance to us, and we regret that this issue impacted your experience. Please rest assured that we have already addressed this matter with our maintenance team to prevent future occurrences.We also note your comments regarding the ventilation and lack of air conditioning. Your suggestion to provide more fans is appreciated, and we will take this into consideration to enhance the comfort of our guests, especially during warmer periods.Your candid feedback is invaluable as it helps us to continually improve our services and facilities. We hope to have the opportunity to welcome you back in the future and provide a more pleasant stay!Warm regards,the team at ALTIDO by Joivy
★★★★★ 5/5
TrustpilotThe room is clean and very nice
The room is clean and very nice. The AC worked really well and helped us a lot during our stay since it was very hot outside. We are so happy to stay at altido's place! It is near doumo and train stations. We get to see duomo in our windows. We highly recommend this place ❤️
France · 16 August 2024
Agent replied · 24 August 2024
Dear France,Thank you for your exquisite review!We are truly delighted that you enjoyed your stay and found the room to be impeccably clean and well-appointed. It’s wonderful to hear that the air conditioning provided you with much-needed comfort during the warm weather, your comfort is our utmost priority.We are particularly pleased that the location near the Duomo and train stations added to the enjoyment of your visit. The fact that you were able to take in views of the Duomo from your window is indeed a unique and memorable aspect of your stay, and we are glad it contributed to your overall experience.Your heartfelt recommendation is greatly appreciated, and it was our pleasure to have you as our guest. We look forward to the privilege of welcoming you back soon!Warmest regards,the team at ALTIDO by Joivy
★★★★★ 5/5
TrustpilotIf you need an apartment for those special nights.
Porto was for my girl and me an awesome experience! The apartment was clean and luxury. If somebody needs a awesome apartment spot and some coziness u have to book this !
Asad · 19 January 2023
Agent replied · 16 June 2024
Hello Asad,Thank you for reviewing your hospitality experience with us on Trustpilot.We're delighted to hear you've had a magnificent stay in Porto. It's great to hear that you and your girl loved everything about your stay and we hope you made many lasting memories there that you will always remember and cherish.Hospitality is our passion and your positive feedback truly made our day. Thank you for sharing your experience and giving heads-up to our future guests.We are looking forward to the opportunity to welcome you back for another joyful stay.Best Regards,The Team @stayaltido,com
★★★★★ 1/5
TrustpilotTerrible experience
Terrible experience. DO NOT STAY AT AN ALTIDO PROPERTY. We stayed in one which is a health hazard, full of mould and broken glass and Altido have refused to acknowledge our experience. My daughter and I are now ill due to our stay. They take 65 euros for a cleaning fee but have not given details of the cleaning company which makes me think this is fraud. We are not dropping this issue until we are reimbursedEdit - 13/1/23 - Our case was indeed handled professionally by the online team, most of the phone workers and Booking.com to an extent, however I have to correct you and say our phone conversation with the manager of the property (Lucca) was incredibly rude on the phone and put the phone down on us several times. We had complained about him but it if you’re now saying communication was excellent it appears that message wasn’t delivered. You also have still not confirmed that a professional cleaning company was used which means no one should be paying the cleaning fee. The property is STILL available to rent through booking.com and this is awful, there are further awful reviews. Please please please remove this listing while the issues are resolved!
Rebekka · 13 January 2023
Agent replied · 16 June 2024
Hello Rebekka,Thank you for reviewing your experience with us on Trustpilot.We're grateful that you've taken the time to let us know the details of your reservation with us.We've analyzed your communication with our customer service team and would like to let you know that your case was handled with unyielding professionalism and in line with the strict reservation policies in place.Nonetheless, we believe that reviews, good and bad, help us improve our services. As much as we strive for excellence in everything we do, now and then, things don't go as anticipated and we're sorry about that.Best regards,The Team @ stayaltido.com
★★★★★ 5/5
TrustpilotAbsolutely a stunning place
Absolutely a stunning place, full of equipments in kitchen that is very convenient to me with inviting my friends there for a dinner. Location is good and easy to go everywhere!
Billy · 15 February 2023
Agent replied · 16 June 2024
Hello Billy,We are blown away by your kind words!We are so happy and thrilled to hear you've loved your stay at Burnthwaite. Moreover, we are happy to know that the location has met and exceeded your expectations and you found the place stunning and well equipt. We would like to use this message as an opportunity to welcome you and your friends back again to this truly magnificent property.Whenever you decide to come back we will be waiting for you.Best Regards,The Team @ stayaltido.com
Where the same review appears twice we show it once. We leave out reviews that name another agent or another of the brand's offices.