Trusted Agent profile · London

Rentmyhomecouk London reviews

4.5

★★★★★ Excellent

597 reviews across 2 platforms

8, St. Thomas Street, London, SE1 9RR

Rentmyhomecouk's office in London, at 8, is rated 4.5 out of 5 across 597 reviews on two platforms, including 89 Google reviews rated 4.6.

Google logo

4.6 / 5

89

Reviews on Google

This office

Trustpilot logo

508

Reviews on Trustpilot

This office

Reviews may appear on more than one platform.

Reviews

Every review we hold for the London office, from every platform, shown as written. First names only.

5/5

Trustpilot

Efficient, Helpful, Fast

TBH, I was a bit sceptical about using Rent My Home services, however, I was pleasantly proven wrong. Debbie Diavatis was an absolute star right from start. chasing the matter like her own, listening patiently to your concerns and giving advice on the best course of action. what more would you ask for? I cannot recommend her highly enough.

AMIR · 27 August 2021

Agent replied · 16 June 2024

Hi AmirThank you for your kind words. Debbie really appreciates feedback. Because she cares and always wants to give a great service.

1/5

Google

Phone lines never seem to work. I leave a voicemail with my name, phone number, and get emails back denying they have received any phone calls. Been available to speak for at least 2 full afternoons, but never get a call back. Only emails. No names attached to emails either. Have been asking for receipts of expenses for weeks, they still haven’t sent these through.

Catherine · 17 November 2025

1/5

Trustpilot

Worst agency ever.99% of their…

Worst agency ever.99% of their properties are nothing like the pictures ,they're old,smelly and full of maintenance problems.They will increase your rent every year,that's why nobody is renewing tenancies with them and have so many properties on the market.Whenever you call them they will lie to you and say the problems will get fixed and then it takes weeks for them to fix something. I've had the ceiling falling in the house and house full of mold ,plumbing issues,that's how old the properties are.Do not thrust their staff or the landlords they represent. Most horrible humans ever that will say and do anything to convince you to rent their so called houses and flats.

Kiki · 7 June 2025

5/5

Google

I have used RMH for many years now and the service has always been impeccable, exceptional and consistent throughout. Raj Suain in particular shines, and his knowledge and experience of his area of work is second to none, as is his client care. Responsive and reactive, making the whole experience so much more smoother and tolerable at a time which is often stressful. A great business model and approach and competitive rates leading to considerable savings. I will never use a traditional estate agent again, and believe me they have tried. Well done team and thank you!

S · 21 January 2024

Agent replied · 19 June 2024

We deeply value your long-term partnership with RMH. Your experience has consistently been impeccable and exceptional, a testament to our commitment to being a top-rated and professional letting agency. Alex Tartov stands out with unmatched knowledge and client care, offering a truly reputable and reliable service. Our team's responsiveness and reactivity aim to make the experience smoother, even during potentially stressful times. Our business model, competitive rates, and client-focused approach are designed to deliver considerable savings. We're delighted that you won't return to traditional letting agents and appreciate your trust in our innovative and proven services. Thank you for your kind words, and we're here to continue exceeding your expectations!

5/5

Trustpilot

Debbie did an amazing job helping my…

Debbie did an amazing job helping my partner and I to secure our flat. She made the process extremely quick and easy. She was organised and was there to answer any questions we had. We are now so happy and settled into our new home. Debbie is fantastic. Would highly recommend.

Nat · 18 May 2022

Agent replied · 16 June 2024

Thank you for the review. Debbie always does a great job for both her Landlords and Tenants . Very professional

5/5

Trustpilot

Kishan was great to work with, friendly

Kishan was great to work with, friendly, efficient, and very helpful. Really happy with the service!

BLURRED · 18 November 2025

4/5

Trustpilot

Mr Shah is exceptional

Mr Shah is exceptional, as kept me updated throughout the entire process of what I needed before moving in. He made sure I settled in well, though I had an issue with the flat at first, he helped resolving the problem. He understand what the tenants are experiencing, and he is able to meet their needs effectively. Very professional manner, easy to approach and works well with tenants.

STT · 30 September 2023

5/5

Trustpilot

5 stars for sure

5 stars for sure! My apartment in Greenwich was rented out in no time due to the brilliant service from RentMyHome. Sarah Bailey was my main contact person at RentMyHome and was there for me each step of the process! She was always available, willing to answer all my questions, in short: she offered the best customer service possible! Thanks again!

Michiel · 8 January 2020

Agent replied · 16 June 2024

Hi Michiel,Thank you for your amazing review!It has been an absolute pleasure helping you find Tenants and getting everything ready for the move in. Very much looking forward to working with you this year.Kind regards,Sarah@RentMyHome

5/5

Trustpilot

Good service

Mr.Niraj Shah was with us today for the inspection. Had a great experience with sharing our good and some small difficulties here .

Sreedevi · 10 June 2024

Agent replied · 24 August 2024

Hi Thank you for your five star review . Glad we were able to iron out the difficulties for you. We dont always get it right but when we do fall short we try to correct whatever it is as quickly and as smoothly as possible

1/5

Trustpilot

Very poor communication from this…

Very poor communication from this estate agent. Would not recommend at all. If you are not a landlord, they do not prioritise you. The service is sub-par and needs major improvements.

Anon · 21 July 2026

5/5

Trustpilot

Maintenence issues

Mr.Niraj Shah has been very helpful in sorting out the issues related to maintenance from the beginning of the tenancy period till now.He quickly responds to our emails and makes sure that the work is done in time.He is polite and professional.

Lincy · 21 February 2023

Agent replied · 16 June 2024

Thank you for your positive review. Niraj is a very experienced property manager and goes out of his way to resolve any problems quickly.

5/5

Google

Alex and Debbie from Rent My Home were absolutely remarkable. From start to finish their service was smooth, efficient and the communication was fantastic. They helped me to rent my home and found a tenant very quickly. They handled all aspects with very little input from myself. Being very busy myself this is exactly what I needed. I will definitely be using them again. If you are on the fence, I would 100% recommend these guys, you will not be disappointed. Thank you to the whole team.

Mariam · 20 June 2022

5/5

Google

We have used rent my home for almost a year now first with one flat and now again with our second. They are very different to agencies we have used before. This mainly comes down to the excellent customer service provided from a dedicated consultant which means everything is smooth and proactive. Debbie is our consultant and is brilliant - always available over the phone or via e mail, deals with all requests from the tenant or landlord efficiently and effectively. I can’t imagine using another company now and would totally recommend.

Jenny · 20 June 2022

5/5

Google

I've been in the UK since 2016 and have moved many times due to my job, but have never felt a closer connection to an estate agency as I do with the "rentmyhome" team. Everyone I spoke to was kind, have listened to my needs and treated me fairly and respectfully. Lastly, I'll point out that this review is mainly the result of the services received from Alex Tartov, who's proven to be a 5 star estate agent and made me feel appreciated. Thanks Alex, you're the best!!

Paul · 20 June 2022

1/5

Trustpilot

Dangerous rental conditions - no real maintenance in three years.

Rented with them for 3 years and had near every issue under the sun with no attempt to resolve most of the problems.They're always friendly to talk to, but absolutely useless at their jobs. They had actually forgotten to note that I'd agreed to vacate the property and issued me a section 13 to increase monthly rent. Had to flag the same maintenance issues multiple times with them seemingly not recalling the issues each time. They were also keen to charge every current tenant for removals when a previous tenant had left furniture in the hallway.The contractors they use are dangerous and unprofessional. They attended my property and did work in the property without notice when I was out. They used power tools inside of the flat without warning or protection. They did dodgy workarounds to fixes rather than actually resolving a problem.To give the list of the highlights:- Water poured for a short time like a high powered tap out of my kitchen extractor fan. The contractor called to ask about a leak and when I told him it wasn't currently leaking, said they would ignore it.- The only maintenance they achieved successfully was replacing a cupboard door. This involved the contractor pulling out a circular saw and cutting screws in half in my kitchen. No protection on himself, no warning for me - sparks flew.- The building had rats for 2 years. They destroyed carpets and chewed several of my possessions. Despite them calling out pest control quickly, they refused to follow the pest controller's recommendations for drain surveys and just kinda left it. The rats moved in and out of the building every few months as they pleased from then on.- In the first few months of my tenancy, they did insulation work inside of the property, leaving me with about 50% bare plaster walls. These walls were never painted despite assurances several times that they would be.- 3/4 of the windows were sealed shut with silicon sealant. Somewhat certain that's not fire safe.- One contractor stuffed the washing machine's outflow pipe with a plastic bag because it was overflowing. To my disbelief it held up, but I don't want to know where that water started going instead (presumably into the washing machine).- The very same contractor super glued over cracks in the windows to seal themOn the plus side, no damp or mould.

Ryan · 23 October 2023

Agent replied · 16 June 2024

Hi RyanI have looked into the situation and I have to say we have dropped the provebial ball. When the insulation improvements were carried out these were as a result of a government grant and as such internal decoraration was not covered. This should of been done at the lanlords expense., very sorry.

5/5

Google

I continue to have a great experience with RentMyHome, more than 2 years in. We have had a change of tenants in two of our properties in the last few months and RMH have done an excellent job finding new tenants and managing the change over. One of these was quite a challenging situation but Alex and his team took the stress out of the process. Highly recommend to others looking for an agent to manage their properties.PositiveProfessionalism

Andrew · 20 June 2022

5/5

Trustpilot

A great agency

A great agency to use very reliable and quick with responses. As it being my first time renting it’s been a good experience due to the support and guidance given, Niraj Shah has been great throughout the process with sorting out issues and keeping in contact and whenever I have had concerns he has been quick to respond and had the issues resolved in the nick of time. He is extremely polite and very good at his job, driven within a professional standard.

Remiya · 20 January 2022

5/5

Trustpilot

Helpful, good value for money & great customer service. Very happy!

Honestly a fantastic and simple rental company to use. Debbie Diavatis has been incredibly helpful throughout the entire process, she's responsive and insightful with emails and has been an excellent guide when renting for the first time. Overall excellent value for money and fantastic customer service - would highly recommend.

Ellis · 22 September 2021

Agent replied · 16 June 2024

Hi EllisThank you for your 5 Star review. Debbie will be pleased. Its nice when customers show appreciation for excellent service

5/5

Trustpilot

Big thanks to Niraj who helped us to…

Big thanks to Niraj who helped us to move to a really nice house very quick and also been responding quickly to every message we send and always helps us. I would recommend this agency to everyone who is looking to rent a house.

Vasil · 7 June 2022

Agent replied · 16 June 2024

Thank you for the review. Niraj is one of our more experienced property managers. He always delivers to both his Landlords and Tenants

5/5

Trustpilot

**Outstanding**

We recently let our flat through RentMyHome and the service has far outweighed expectations. Agents were professional and knowledgable and nothing was too much trouble. We were offered support along every step of the way from valuation through to vetting tenants, negotiations, contracts and check in. I can't recommend RentMyHome enough and will definitely use them again in future.

Lauren · 23 March 2017

Agent replied · 24 August 2024

Hey Lauren,Thank you for your review!Best Wishes,Raj @ RentMyHome.co.uk

5/5

Trustpilot

Mr Shah

Mr Niraj Shah was very welcoming and polite. Showed me round and answered all my questions

Lynnete · 19 June 2024

Agent replied · 24 August 2024

Hi Lynette Thank you for your positive review. We don't take them for granted.

1/5

Google

Do not use this agency if you are new to this country. They will first of all not mention anything about break clause in the agreement and then when you will like to break the term they will charge you a lot of money on comparison other agencies charge 50GBP per person when you break the clause. We were bombarded back to back with charges which are mentioned on their website and it is liable to be paid by the landlord they will ask you to pay all the amount. For us we paid nearly 700GBP for 1 bedroom apartment to vacate a property in 6months. Also they do not provide any solution to your issues you raise after moving into the property.

Vipin · 20 June 2023

Agent replied · 19 June 2024

Hello Vipin, We are sorry to hear you have been unhappy with our services. Having looked into the matter in order to be able to address your complaint directly. We can see that you requested an early termination, whist in the fixed term period of your tenancy, due to personal circumstances. Break Clauses are something present and part of our application form initially, when you put through your offer on the property. We can see that your offer was accepted on a fixed 12 months term and you had not requested a Break Clause. In this scenario you are liable to see through your fixed term agreement, however the landlord may grant or refuse an early release, however where granted this is normally subject to you covering their costs in finding a replacement. This is also clearly explained in the contract, where extraordinary circumstances arise and you need to vacate early. You were also advised that given you did not have long left on your Tenancy, it may be worth seeing trough your remaining term. The team further provided additional support and have responded to any and all queries received so you are fully aware of the details in advance. We can see that you have been left unsatisfied with how your Tenancy concluded and should you wish to discuss the matter further, please do contact our offices who will be happy to provide further clarity on the matter. Rent My Home

5/5

Trustpilot

Yaz Raidan was very helpful!

Yaz Raidan was very helpful in solving any issues I had regarding the flat that a friend and I were going to stay at. When being informed that she could no longer pay her half of the deposit, he immediately contacted me and told me of the situation; helping me by telling/ showing me the other properties they had. In the end I chose to find somewhere else, but I really appreciate how attentive and patient he was throughout my circumstances. 12/10 Would recommend to anyone!

Alexandra · 9 August 2021

5/5

Google

We have had quite a few years using the high street letting agents to let our property and were continually let down. We have had a great experience with Rent My Home and Alex, in particular, has been a credit to the business. He has made the whole process much smoother and I would happily recommend them to any landlord. As a whole the team members I have dealt with have been professional and efficient.

Bee · 23 October 2023

Agent replied · 22 October 2024

We deeply appreciate your feedback regarding your experience with high street letting agents and the positive change you've encountered with Rent My Home. Alex, in particular, has been a credit to our team, exemplifying professionalism and expertise in the field. We understand the importance of making the process smoother for landlords, and your endorsement means a lot. Our entire team is committed to providing a highly-rated and efficient service that landlords can rely on. Thank you for recognizing our dedication to professionalism and efficiency, and we look forward to continuing to serve you and other landlords with our trusted and reliable services.

Where the same review appears twice we show it once. We leave out reviews that name another agent or another of the brand's offices.

Read Rentmyhomecouk's Google reviews
The Trusted Agent

Is this your office? Claim your page.