5/5
Mint was really helpful in solving our repairing issues. Really like her professionalism and sincerity towards acknowledging our issues.
Trusted Agent profile · London
★★★★★
362 reviews across 2 platforms
Broadwall House, 21 Broadwall, London, SE1 9PL
Regent Letting and Property Management's office in London, at Broadwall House, is rated 3.8 out of 5 across 362 reviews on two platforms, including 285 Google reviews rated 4.1.
Every review we hold for the London office, from every platform, shown as written. First names only.
5/5
Mint was really helpful in solving our repairing issues. Really like her professionalism and sincerity towards acknowledging our issues.
1/5
A trap. You will regret for signing contract with them. Their block manager is not honest. & I don't know how they do it, they could keep the deposit in a "Legal" way, that's really werid.
Hello, if you would like to email us with more detail at info@regent-property.com, we will be happy to assist you further.
5/5
Jade was really professional and helped me getting the best fit for me based on my requirements. Highly recommended
1/5
Terrible and unacceptable customer service! Our agent who shown us some properties -called Kashif- ignored me for days after I put an offer on one of the flats he shown us. After a number of my calls and texts he still ignored me and haven't heard back anything for days. I have called their office 2 days in a row to squeeze out some information about my application. When his colleague reminded him that it would be nice to contact me then he gave me a call saying that despite the landlady loves our profile but she doesn't have a licence to rent out a 2 bedroom flat to 3 professionals (1 couple and sister of my partner) which he was not aware of. Whatever he was saying during the viewings went against what he was doing and how he was treating us. I have never went across this kind of unprofessional customer service and would expect more from a high standard agency. I can't even imagine how much attention they pay you when you are their tenant if they gave a s**t about us when we didnt even pay them yet. I would definitely not recommend regent property for anyone who wants to rent because they won't make it any easier.
Thank you for the review and we apologise for the customer service experienced; in this case we understand the agent involved did not fully understand the licence requirements for the property you viewed, and his response times were poor, however he has now undertaken additional training. We apologise for the unacceptable customer service.
5/5
Have been dealing w Regent for a while, overall experience has been good thanks to Tatiana that always gives a high quality service
5/5
Adam Fisher was a huge help navigating through the London market - made the whole process so easy! Definitely recommend Adam and Regent in general !
5/5
Jack has been a brilliant agent and helped us to finalize our lease in an efficient matter. A great property manager Tatiana always helps to arrange maintenance visits when required
1/5
Extremely poor experience as a tenant…
Extremely poor experience as a tenant with this property agent. Several leaks in the property that we are renting were repeated months ago and have not been fixed, Leading to damage of our furniture. When it rains outside, it basically rains inside. Regent has been frustratingly slow to address this. They say « we sent an engineer » and don’t focus on actually fixing the issue. Meanwhile the landlords property is getting damaged and repairs will end up costing him more than if this were addressed promptly. Would not recommend this agent to either tenants or landlords.
5/5
Lauren from Reagent property is amazing. We have had a few stressful moments moving into our new flat and she's really helped smooth everything over and been super kind and receptive. Couldn't ask for a nicer or more professional agent!
1/5
Booked a viewing, didn’t turn up and then was ghosted afterwards. Wouldn’t recommend
5/5
Maddie has been great in helping us find a place. Very quick responses, kept us up to date throughout, and very helpful instructions and information at each stage.
5/5
Jack is one of the best agents I’ve ever met. He was really helpful and always followed up with us quickly and efficiently. I strongly recommend him. Thank you so much
1/5
Absolutely awful experience with this lettings agency. Would not recommend to Landlords or Tenants. They never answer emails or their phones, turnover of staff is exceptionally high so even when you do get through you never know who to contact. Out of hours contact number doesn't work (this was not ideal when our apartment electricity supply short circuited at 8pm on a Sunday in the middle of Winter and the place ran purely on electricity so no hot water, heating or lighting was available to us). They were severely unhelpful during the move out process and misquoted us a variety of exceptionally high fees which we weren't actually needing to pay. After all this it then took over a month to have our very large deposit returned to us following again the lack of contact and poor attitude from the staff. I would recommend avoiding this property agency at all costs.
Dear Natalie, thank you for your comments. First and foremost, we would like to sincerely apologise for your experience and any inconvenience it may have caused, this level customer service is clearly not acceptable and is an issue we are addressing within our team. We are working hard to improve our internal systems and procedures, along with ongoing training for staff and I am pleased to advise that we are seeing a marked improvement. After investigating your case, I can confirm that your deposit has been returned now that your landlord has authorised us to do so. If you have any further comments or we can be of any further assistance please do not hesitate to contact us.
5/5
Excellent support by Lorisa from Regent
Lorisa from Regent was very diligent with engaging with the tenant and getting to the bottom of the issue, which help me appreciate the situation and agree to a resolution. I thank her for her service and tenacity in her follow up on behalf of her clients
5/5
Bailey was fantastic, helped with all our queries and went above and beyond to help us secure our place. Couldn’t be more thankful to him!
1/5
Somebody should report them to the police. They are borderline illegal Ready to sign a tenancy contract: Me: can you confirm that there are no works or issues on the building that might start after I move? For example changes in the cladding ? (I swear to god I asked specifically about the cladding as I had an issue in previous flat) Jack A.: (not sure if this guy is still working there or is in jail or something ): Yea I checked all of this work was completed 2y ago I sign the contract and 3 weeks later I move there. Guess what?! A 7 floor scaffolding is covering the building, works to replace the cladding take a full 6 months blocking my access to the balconies , access to natural light , fresh air (couldn’t open the windows due to dust ), reduced privacy and security . The guy knew that the works will start , he just wanted the quick commission . Don’t trust them , they will soon cease to exist as for sure somebody will have the time and will to report them
1/5
The worst letting experience I have ever had. Slow response to property issues (I.E. reported heating issue in Sep and got response in May the next year!!!). Now that I have moved out 9 month I have received £0 of my deposit despite I contacted them million times. I contacted MyDeposit and they said the agency is holding the money. Such a pain that I have to go through all the legal advice thing in order to get back my deposit.
Hello Shana, thank you for taking the time to review Regent. We are constantly trying to improve our service so feedback from tenants is always appreciated. We would like to apologise for any problems you may have experienced during your tenancy and can confirm that your deposit has now been returned. Please do not hesitate to contact us if you have any further questions.
5/5
Lina Svegzdaite
Lina Svegzdaite was quick, efficient and very timely, our check out process was handled very well and surprisingly quickly, the online aspect very easy. Regent have been a very fair rental agency for my 3 and half year period and I’ve never experienced any problems.
5/5
Really helpful agents. Tatiana was quick to respond and gave clear, detailed responses throughout my move in process. Would recommend!
5/5
Bailey was fantastic at helping me find a property. He was friendly, efficient and very patient with me in answering all my questions!
5/5
Easy offer, accept & move in process - a few hiccups when the inventory team didn't turn up with the keys on the move in day but it was all resolved. All the issues we had with the flat at move in (broken table & damaged curtains) were very promptly sorted by Tatiana and I have been really impressed with her quick communication and help :)
1/5
Do think twice before asking them to be your property manager. Once you become their client, it becomes very difficult to contact them. They don't respond to emails and enquiries.
Hi HT, we're sorry to hear that you feel disappointed in the service you have received. If you could please provide us with your contact details, or email us at info@regent-property.com then we will be happy to assist.
5/5
Scott was really helpful throughout the process of looking up for apartments and giving us good options. :)
1/5
Comfortably the worst property management/estate agent I have ever used. Throughout the tenancy they provided terrible service, failing to reply to emails and phonecalls which meant any issues with the flat were very slow to be resolved (one of our toilets was broken for six weeks) and on occasion required us to speak directly to the landlord. After the tenancy, it took them over six weeks to pay the deposit back, as they failed to speak to a utility provider to get a final bill, despite saying that they would do once our tenancy had ended. They took excessive amounts of money out of our deposit too, which seems a common theme (sort the google reviews by 'lowest') I would avoid using this company if you are a tenant or a landlord.
Where the same review appears twice we show it once. We leave out reviews that name another agent or another of the brand's offices.