Trusted Agent profile · London

Life Residential London reviews

★★★★★ Excellent

1,860 reviews across 2 platforms

36 Millharbour, Isle of Dogs, London, E14 9JS

Life Residential's office in London, at 36 Millharbour, is rated 4.5 out of 5 across 1,860 reviews on two platforms, including 723 Google reviews rated 4.5. It won Gold in The Trusted Agent 2026 awards.

Google logo

4.5 / 5

723

Reviews on Google

This office

Trustpilot logo

1,137

Reviews on Trustpilot

Business-wide

Reviews

Every review we hold for the London office, from every platform, shown as written. First names only.

5/5

Google

Jonathan’s help has been incredible with finding a place to rent! I highly recommend his exceptional service.

Sia · 25 September 2024

Agent replied · 25 October 2024

Dear Sia, Thank you for your lovely words and for leaving a 5* review. We are delighted that your experience with us couldn’t have been any better and the team in our Canary Wharf office will be so pleased to read this. Please do not hesitate to contact us if we can be of further assistance. Kind regards, Katie, Customer Relations Team

5/5

Trustpilot

Kareena was quick on helping to resolve…

Kareena was quick on helping to resolve the issue with wrong billing dates. Thanks!

Nursultan · 24 January 2024

4/5

Trustpilot

Great stay

Darcey was my property manager and she was very nice and helpful. The property was lovely.

Chloe · 9 December 2023

5/5

Trustpilot

For the services from Jack Piggott

Jack had always been ready to help us during our stay in the past 6 months. He is friendly and highly responsive, and also an efficient connector between the landlord and renter. You can always count on him when you need help.

Johnny · 10 March 2023

Agent replied · 11 June 2024

Hi, many thanks for leaving us feedback. We’re pleased to hear you’re happy with the service provided by the LiFE team.

5/5

Google

My agent Fern was Nice, informative, understood my needs and limits .she worked hard to meet my timeline to settle down before school even though it was the holidays . A true professional.

Sulaiman · 12 June 2022

5/5

Trustpilot

Happy with the professional service

We are very pleased with Amrita's prompt professional service in assisting in the rental renewal process and bringing matters to a quick conclusion. Thank you!

Voon · 2 May 2024

Agent replied · 11 June 2024

Dear Voon Kar Yong, Thank you for your lovely words and for leaving a 5* review. Kind regards, Katie, Customer Relations Team

1/5

Trustpilot

irresponsible managers who ignored all calls and emails

Refused to produce the check out report a month after the checkout date. Been ignoring my emails so I called my property manager today in the morning she said she was going to email me yesterday and promised to email me today. Heard nothing so called her again in the afternoon for a confirmation email during the call to leave an evidence on what she said. She made an excused that she is in the middle of something and will send me a confirmation email in 10 or 20 mins after this call. Two hours later now they have gone home and I received nothing still.

Annie · 15 July 2022

5/5

Trustpilot

Abby Gooptu made the renewing the…

Abby Gooptu made the renewing the contract with our tenants very smooth and easy, great communication!

RH · 29 November 2023

5/5

Trustpilot

A very efficient tenancy renewal with…

A very efficient tenancy renewal with help of Pooja. Thank you for all the smooth work done.

YC · 14 September 2024

Agent replied · 23 October 2024

Dear YC Cheng, Thank you for taking the time to leave a lovely review regarding Pooja. Kind regards, Katie

5/5

Trustpilot

Thanks Katie

Katie has always been always and quick to respond to our queries and any issues we faced in the property.

Olakunle · 26 July 2024

Agent replied · 24 August 2024

Dear Okakunle, Thank you for leaving a wonderful 5* review. Kind regards, Katie, Customer Relations Team

5/5

Trustpilot

Exceptional Service

Chanelle Pierre provided exceptional service! Thanks to her, I smoothly renewed my leasing contract for 24 months. Highly recommend her for her professionalism and efficiency!

Sakhey · 25 April 2024

Agent replied · 11 June 2024

Dear Sakhey, Thank you for leaving a wonderful 5* review. Kind regards, Katie, Customer Relations Team

1/5

Trustpilot

They refused to refund back my holding…

They refused to refund back my holding deposit. No agreement explain if we fail to secure the property we will not get our money back.

Fyza · 24 April 2024

Agent replied · 11 June 2024

Dear Fyza, I am sorry to read your 1* review. I am unable to locate you on our database. If you could provide us with more information at customerrelations@liferesidential.co.uk. I can look into this further for you. Kind regards, Katie, Customer Relations Team

5/5

Trustpilot

Game Changer

We just got Claudio as or new property manager and after literally 30 days w/o a proper solution to specific issues he managed to change the game in 5 days. i remember I was in Spain when he first called me to discuss about the washing machine and he said he would be coordinating everything via email. This was Wed. after e-3 emails.. boom! On moday we got a new state of art washing machine. We wish we had Claudio working on our property since day one. Exception job! we have spoken to 6 people already before he takes ownership of our property.

Caio · 29 June 2022

5/5

Trustpilot

Amirita was very efficient…

Amrita was very efficient in sorting out the rental contract.

Naing · 2 April 2024

5/5

Trustpilot

Tenancy Renewal

Ms Chanelle Pierre handled the renewal of our tenancy efficiently and expeditiously. The process was very smooth and she was very clear and responsive.

Karen · 11 May 2024

Agent replied · 11 June 2024

Dear Karen, Thank you for taking the time to leave a wonderful 5* review. Chanelle will be thrilled to read your kind comments. Kind regards, Katie, Customer Relations Team

5/5

Trustpilot

Everyone is so responsive and helpful.

Everyone is so responsive and helpful.We’ve had Katie as our property manager, who always attended to our queries in a timely manner.

Yani · 13 June 2024

Agent replied · 24 August 2024

Dear Yani, Thank you for leaving a wonderful 5 star review. Kind regards, Asma, Customer Relations Team

1/5

Google

I stayed in the Streamlight Tower. Pretty shocking experience given the reviews and awards this agency holds. For months we were ghosted. Appliances not working during the entire tenancy, our ensuite shower wasn't fixed until after 3/4 months, poor customer service, incredibly slow response, we were also told that the furniture that was dirty during the viewing was going to be cleaned but no sir. More importantly, their excuse for not getting back to us was that they "forgot". Amazing. Honestly, they're worse than CitiQuays and they're horrific.

John · 14 June 2022

5/5

Trustpilot

Instant and helpful reply from staff

𝐌𝐢𝐬𝐬 𝐁𝐫𝐨𝐨𝐤𝐞 𝐍𝐢𝐜𝐤𝐥𝐞𝐬𝐬 can reply my enquiry instantly and get me all useful information that I wanted.

N · 6 September 2024

Agent replied · 23 October 2024

Thank you for your review. Our teams work really hard to make sure they offer a 5* customer service and we are delighted that you have taken the trouble to confirm this is the case. Kind regards, Katie

1/5

Google

I gave them a 5-star review. Until recently, I found that they do not deserve it. The agent did not mention the heating and hot water bills even we asked what utility bills we would need to pay before we rent the place. Today I suddenly got the bills. They said, you have to pay it. The building where I have been living for 4 months is going to be wrapped up by a white sheet for construction work. Obviously, they would not let you know before you rent the place.NegativeProfessionalism

Emily · 12 June 2022

1/5

Google

This agency don't even worth a single star rating. I will rate them in negative. I have worst then worst experience with this agency. Money minded agency. Very slow in response. They will take ages to fix your problem. At end of tenancy, forgot about getting your deposit back easily.In my cases they kept on changing the deduction list based on my justification.Finally I raised dispute and got my deposit back. Whoever wants to deal with them pls be careful.NegativeResponsiveness, Quality, Professionalism, Value

Rohit · 12 June 2022

1/5

Google

Absolute disgrace. Once you rent a flat, they completely lost interest in you. Anytime you need some issue to be fixed in the apartment, all your emails are just ignored, and you need to waste your time calling them and waiting their long response time. The checkout is also a joke, they try to charge an insane amount of money for any small thing they find in the apartment. Stay as far as possible from them! Prefer small agencies where they at least pretend to care also for the tenant, not those money making huge agencies that they only care to make money and make the landlord happy.

Sergio · 12 June 2022

1/5

Google

To anyone reading, dont review property agencies before you check out. Quick to take money, takes ages to go over deposit return. This time it was a classic case and more. It took approximately 6 months to negotiate money to be returned after we raised a legitimate dispute after our check out. We had to raise a formal complaint and escalate + suggest ombudsman escalation to even speak with someone to get deposit return conversation STARTED because nobody were engaging with us which caused us to miss our option to apply to a 3rd party resolution free window, meaning the only other option was court and paying fees. To this day they did not provide proof of largest suggested charge (£420) despite having asked for it countless times.

Kasparas · 12 June 2022

1/5

Google

Avoid Life Residential if you like your sanity! Our property manager Claudia Nicholls took over 2 weeks to respond to any email (with multiple follow-ups) and would duck our calls. It took them nearly 4 months to fix potentially dangerous issues that were present when we moved in. At the end, they refused to return our full deposit, naming made-up charges with no evidence. Had to lodge a dispute with My Deposits who took less than a few hours to decide in our favour and return our deposit in full once all evidence was submitted. Looking at their other Google reviews there is clearly a pattern of abuse emerging

Simon · 12 June 2022

5/5

Google

We had a great experience with Life residential when we recently purchased a flat in London. Starting from viewing to the completion of purchase, Life Residential has been quite helpful and guiding. Particularly I want to thank Mr Gogoro and Robert for taking care of everything and promptly responding to all our calls / queries and patiently rectifying all minor problems. I do appreciate the entire team of LR and would like to contact them for any future ventures. Best wishesPositiveResponsiveness

Mallik · 12 June 2022

Where the same review appears twice we show it once. We leave out reviews that name another agent or another of the brand's offices.

Read Life Residential's Google reviewsLeave Life Residential a review

Awards

The Trusted Agent 2026 results for Life Residential, ranked against 18,569 UK estate agent offices. Each award is assessed separately from the review sites.

Want a trusted local agent to help?

Tell us what you need and we'll put you in touch. Life Residential hasn't joined The Trusted Agent yet, so we'll pass your enquiry to them or to up to three other top-rated agents near London.

What do you need help with?

Questions about Life Residential London

Has Life Residential won any awards?

Yes. Life Residential won Gold in The Trusted Agent 2026 awards.

Reviews may appear on more than one platform.

The Trusted Agent

Is this your office? Claim your page.

Get help from an agent