Every review we hold for the London office, from every platform, shown as written. First names only.
★★★★★ 1/5
GoogleI drove all the way from London and they were very unprofessional, rude and didn’t seem to want to help me at all. I don’t usually write reviews for places, however, this was the exception as I felt their professionalism and service was …
Fahim · 4 October 2021
Agent replied
Dear Fahim, unfortunately we do not recognise your name and we do not have a record of doing business with you. We take any complaint very seriously so, if you were a customer of ours and your review/complaint is genuine, we would very much … More
★★★★★ 1/5
GoogleIt really takes a lot for me to write a bad review, but OZ managed it.
Level of customer service that maybe a non-mainstream chicken / burger shop could get away with, but not Estate Agents. Steer clear.
Marcin · 10 May 2022
Agent replied
Dear Marcin, unfortunately we do not recognise your name and we do not have a record of doing business with you. We take any complaint very seriously so, if you were a customer of ours and your review/complaint is genuine, we would very … More
★★★★★ 1/5
GoogleHad several issues dealing with them called to tey to rectify, was promises a call back. Nothing! Went in branch asking to speak to a manager ... no manager available was promised one would get in touch. Still nothing. Dont seem to take data protection very seriously!
Carrin · 17 May 2020
Agent replied · 29 July 2023
Hello, we are very sorry to hear that you believe the service of our Connells team was not up to our normal high standard. If you would like to provide any further details on this, please get in touch with us on socialmedia@connells.co.uk and we can look into this further for you.
★★★★★ 1/5
GoogleShame that you cant actually give 0 stars. I was a prospective Tenant of this Estate Agents. Very quick to take your deposit but no intention to give it back. Watch out people, do not rush to pay them any Deposits. You will not get it back …
Krzysztof · 4 October 2019
Agent replied · 29 July 2023
Hello, we are very sorry to hear that you believe the service of our Connells team was not up to our normal high standard. If you would like to provide any further details on this, please get in touch with us on socialmedia@connells.co.uk and we can look into this further for you.
★★★★★ 1/5
GoogleAvoid them. Probably the worst agent in Stevenage. Untrustworthy, unprofessional and sneaky. Some employee try to lie, hide information, and act on their interests solely. Overall, the quality of service is substantially lower than any other agents.
Maria · 14 March 2022
Agent replied
Dear Maria, unfortunately we do not recognise your name and we do not have a record of doing business with you. We take any complaint very seriously so, if you were a customer of ours and your review/complaint is genuine, we would very much like to investigate your issues further and ask that you please contact us at socialmedia@connells.co.uk in order to resolve this.
★★★★★ 1/5
GoogleHad one viewing, the agent was quite unprofessional. Apparently they just handled the viewing and had no actual info on the flat and what the landlord was looking for. Tried to book more viewings but each time I called they would say they'd …
Theodore · 4 October 2020
Agent replied · 29 July 2023
Hello, thank you for taking the time to provide our team with feedback.
We are a little concerned about this and we would like to get further information to see if we can resolve any issues if you would like to get in touch with us on socialmedia@connells.co.uk
★★★★★ 1/5
GoogleDont recommend them at all, dont waste your time with these lot! Local barbers got better ethics than these people, specially OZ! Bunch of unprofessional people. Buying property is hectic enough, but when agents like OZ gets involved, …
Arif · 4 October 2021
Agent replied
Dear Arif, unfortunately we do not recognise your name and we do not have a record of doing business with you. We take any complaint very seriously so, if you were a customer of ours and your review/complaint is genuine, we would very much … More
★★★★★ 5/5
GoogleExcellent work by Kaci. It was a pleasure working with you.
PATIENCE · 24 March 2024
Agent replied · 30 December 2023
Thank you for taking the time to leave us this great 5* review. Kind regards, Lucy, Customer Relations.
★★★★★ 5/5
GoogleKaci-Leigh Moulton we appreciate your works keep it up
Takudzwa · 24 March 2024
Agent replied · 30 December 2023
Thank you for your superb 5* review. Best wishes, Lucy, Customer Relations.
★★★★★ 5/5
GoogleBoth Tricia and Oliwia from the lettings team were very helpful in securing our tenancy. We were needing a place to rent asap - they were both so mindful of this. They were always available to get in contact with and completed all the tenancy paperwork in a couple days. Would recommend to anyone :)
Heather · 24 March 2023
★★★★★ 5/5
GoogleBoth Tricia and Oliwia from the lettings team were very helpful in securing our tenancy. We were needing a place to rent asap - they were both so mindful of this. They were always available to get in contact with and completed all the tenancy paperwork in a couple days. Would recommend to anyone :)
Heather · 13 January 2023
★★★★★ 5/5
GoogleGot the job done!! We Sold within 2 days of viewings had many lined up . Got exactly what we needed to make the move into the new property.
We used open law there connected solicitors who did a great job sorting sale and purchase .
Simon · 30 September 2023
★★★★★ 1/5
GoogleShocked at the level of unprofessionalism and lack of integrity. Needless to say I took my business elsewhere and would never recommend these people to anyone!NegativeQuality, Professionalism
Sanna · 27 July 2022
Agent replied
Dear Sanna, unfortunately we do not recognise your name and we do not have a record of doing business with you. We take any complaint very seriously so, if you were a customer of ours and your review/complaint is genuine, we would very much like to investigate your issues further and ask that you please contact us at socialmedia@connells.co.uk in order to resolve this.
★★★★★ 1/5
GoogleAll I can say is the silence has been deafening. It would appear we have both forgotten they are selling my house...or supposed to be. Nothing for weeks.
Dianne · 10 May 2022
Agent replied
Hello, we are very sorry to hear that you believe the service of our Connells team was not up to our normal high standard. If you would like to provide any further details on this, please get in touch with us on socialmedia@connells.co.uk and we can look into this further for you.
★★★★★ 1/5
GoogleUnprofessional, rude and a waste of time. Have received much better service and help from other estate agents. Save your time and look elsewhere straight away
David · 10 May 2022
Agent replied
Dear Amaddio, unfortunately we do not recognise your name and we do not have a record of doing business with you. We take any complaint very seriously so, if you were a customer of ours and your review/complaint is genuine, we would very … More
★★★★★ 1/5
GoogleI have been chasing them for two weeks. They are very slow and don't bother to acknowledge emails. I have to keep calling them to pursue them or get an update. Very annoying and inconvenience.
Robyn · 6 June 2020
Agent replied · 29 July 2023
Hello, thank you for taking the time to provide our team with feedback.
We are concerned about this branch review and we would like to get further information so we can look into this. If you would like to get in touch with us on socialmedia@connells.co.uk then we will be more than happy to help you.
★★★★★ 1/5
GoogleOne of the worst estate agents to deal with! They are crooks and want backhand money. A word of warning STAY AWAY or get conned!
Richard · 10 May 2022
Agent replied
Dear Richard, unfortunately we do not recognise your name and we do not have a record of doing business with you. We take any complaint very seriously so, if you were a customer of ours and your review/complaint is genuine, we would very … More
★★★★★ 5/5
GoogleI would like to commend ms Patricia for making it possible for me to move in to the new flat in just 3 days. She's amzing and can make things happen. She is very respinsive and approachable and trustworthy. Im very pleased with the service she has provided and made my move so quick and hassle free.
Maria · 10 May 2022
★★★★★ 1/5
GoogleShocked at the level of unprofessionalism and lack of integrity. Needless to say I took my business elsewhere and would never recommend these people to anyone!NegativeQuality, Professionalism
A · 10 December 2021
Agent replied · 9 December 2024
Dear Sanna, unfortunately we do not recognise your name and we do not have a record of doing business with you. We take any complaint very seriously so, if you were a customer of ours and your review/complaint is genuine, we would very much like to investigate your issues further and ask that you please contact us at socialmedia@connells.co.uk in order to resolve this.
★★★★★ 4/5
GoogleSuccessful sale achieved with Connel's Stevenage - they got us £20,000 more than a leading competitor estate agent valued the house at. Overall, very pleased with the result. They were always in touch when it counted and were on hand with advice and support throughout the sale. Thank you Oz, Andy and Ellen!
Emily · 10 May 2022
★★★★★ 1/5
GoogleThey are very unprofessional company and on the side trying to make deals for their benefit.Never had such a bad experience.
Tonny · 14 March 2022
Agent replied
Dear Tonny, unfortunately we do not recognise your name and we do not have a record of doing business with you. We take any complaint very seriously so, if you were a customer of ours and your review/complaint is genuine, we would very much like to investigate your issues further and ask that you please contact us at socialmedia@connells.co.uk in order to resolve this.
★★★★★ 1/5
Googlewould never recommend anyone doing business with this company very unprofessional greedy for money
Mac · 10 May 2022
Agent replied
Dear Mac, unfortunately we do not recognise your name and we do not have a record of doing business with you. We take any complaint very seriously so, if you were a customer of ours and your review/complaint is genuine, we would very much … More
★★★★★ 1/5
Googledisghusting behaviour by oz not professional at all would never recommend to anyone
Kat · 10 May 2022
Agent replied
Dear Kat, unfortunately we do not recognise your name and we do not have a record of doing business with you. We take any complaint very seriously so, if you were a customer of ours and your review/complaint is genuine, we would very much … More
★★★★★ 5/5
GoogleI found Gary and his colleagues very easy to work with and extremely professional. From knowledge of the market to helping ensure the transaction moved smoothly; they were very good. I will definitely pick up the phone to Gary next time I want to buy or sell a property or just want market insight. Would highly recommend.
Phil · 6 June 2019
Where the same review appears twice we show it once. We leave out reviews that name another agent or another of the brand's offices.