Every review we hold for the London office, from every platform, shown as written. First names only.
★★★★★ 1/5
TrustpilotNot a Serious Buyer
I received a call from Homefinders to inquire about a piece of land that I own. The representative said that they were looking to buy in my area. After answering a bunch of questions to vet me as a "serious seller" (including asking me what I would do with the money after purchase), they told me that they would go as high as 30% less than what I paid for the property! After asking several times if I was hearing them correctly, they confirmed that I was. They even told me what I paid for the property, so there was no miscommunication.
The irony wasn't lost on me, as they we're asking me if I'm a serious seller, when they're not a serious buyer. Don't waste your time with them if they inquire about purchasing your property. It seems as though they're just trying to come in at their price (regardless to whether or not you take a loss in the deal) and hope that the owner is desperate enough to take their cash.
Not a serious buyer!
Ed · 20 May 2024
★★★★★ 5/5
GoogleYasemin is a pleasure to deal with, very polite and professional at all times.
Sheila · 12 June 2023
Agent replied · 11 June 2024
Thank you
★★★★★ 5/5
GoogleAsdaq was really great, very professional and kept me informed throughout the whole process
Ngoneh · 12 June 2023
Agent replied · 11 June 2024
Thank you for the kind words
★★★★★ 1/5
GoogleWe had a rat in our house and Homefinders refused to do anything about it because they couldn't get in touch with the landlord. Disgusting service!
Edit: The issue was first reported on 21st September. As per the estate agents admission below, they only contacted the landlord a week later when I called up a second time. It's now been two weeks and still no sign of pest control. What a joke!
Adam · 12 June 2022
Agent replied · 11 June 2024
I am not sure where you get the idea that we are refusing to get in touch with the landlord. Your property Manager emailed the landlord on 28th September (on the day you reported the issue) and called but no answer then on 1st of October emailed again to get authorisation to send our pest control guy. "Dear Abigail, The tenants have reported sightings of rats in the kitchen. Pest control have quoted £85 for attend to lay poison or £110 to lay poison and carry out proofing where possible. Please confirm your instruction. Should you wish to appoint your own pest control company to attend then please let us know as soon as possible. Thank you." I will email you the screenshot on our maintenance software to prove this is the case. You cannot blame us for something we would not never do, but you can maybe blame us that the property manager should have kept you informed that we are waiting for landlords instructions. Our maintenance process is to keep the tenants in the loop, while we wait for instruction, we failed on this not on anything else.
★★★★★ 4/5
GoogleThese agents are great and very accommodating. Jennifer and Maely have been especially great to deal with and have been really efficient. Considering the amount of repairs we’ve had to get done since moving in they have a great network of contractors to get the work done in a timely manner. Would recommend.
Ebony · 11 January 2024
Agent replied · 9 June 2024
We thank you for the review, all our contractors are in-house contractors making any repairs to properties easier and quicker to resolve which we find benefit both tenants and landlords alike.
Thank you
★★★★★ 5/5
GoogleI had some flood damage from a property managed by Homefinders - Yasemin Shehri was the assistant property manger who dealt with it and she was amazing. She was responsive, professional, polite and the whole matter was resolved so quickly. I was extremely impressed with her and can recommend Homefinders Kingsland Road based on my experience with her.. Thank you Yasemin!PositiveResponsiveness, Professionalism
Sarah · 12 June 2021
★★★★★ 5/5
GoogleI rented a property for the first time from here. The process is super easy and took less time. From the management team Abu and Mahnoor helped us a lot, they are so helpful and their behaviour is outstanding.
Nusrat · 25 September 2024
Agent replied · 10 November 2024
Thank you. Its always great when the team works well together and that comes through in our clients feedback
★★★★★ 5/5
GoogleMy experience with Homefinders has been excellent. I came into the Dalston branch to ask for some help with a valuation for my flat. I was immediately welcomed into the store. Asdaq is knowledgeable, professional and helpful. Thank you for all your help!
Azra · 16 August 2023
★★★★★ 1/5
GoogleUnprofessional staff. They have a tendency to ignore people. I do not recommend!
Zai · 17 August 2025
Agent replied · 14 January 2026
We sincerely apologize for your experience, Zai. This is not the level of service we strive to provide. Your feedback is invaluable, and we will address your concerns with our team to ensure this doesn't happen again. Thank you for bringing this to our attention.
★★★★★ 1/5
GoogleDo not use this agency. They are not professional and it’s not worth the headache. I had the phone hung up on me several times by the agent. They wouldn’t do their jobs, I have numerous emails trying to get things done and they were unresponsive. I had to physically go into the agency several times to demand my deposit back which took months and I didn’t get the entire amount back in the end. They would tell me I would have it in a day or so and I never received it.
I started showing up to the agency and I had to go several times.
They lied to me consistently about numerous things.
They wasted so much of my time and energy.
I wasn’t even meant to move.
They’re unresponsive and unprofessional.
I had to go to Shelter to get things sorted because they kept lying to me and I had to have a third party talk to them. They were told by Shelter that they were doing things incorrectly and illegally but after didn’t change. They’re allowing my ex flatmate to rent the rooms to whoever he likes for whatever price he likes as if it were his own property. They don’t have the people on the contract. They don’t care who’s in the flat so landlords beware.
They word for word said to me on the phone they don’t care about what is going on in the flat It’s not their problem as long as they get their rent money.NegativeResponsiveness, Quality, Professionalism
D · 25 August 2020
Agent replied · 11 June 2024
We are sorry to hear that you are unhappy with the process of your deposit return, especially as you were a valued tenant of ours for over two years.
There was a delay with your deposit being refunded to you and we apologies for this. However, please understand that there was a valid reason for the delay.
You were on a joint tenancy and served notice to vacate (only you would be vacating and we would not be given vacant possession) The notice was accepted as at the time the rent account was up to date. However, upon you vacating the property rent arrears had started to build up. Although we appreciate that your portion of the rent may have been paid in full, all tenants are joint & severally liable for the rent. We therefore could not return the deposit to you until the issues with rent had been resolved.
We were informed by the remaining tenants that payment would be made to clear the balance, however it took quite some time for payments to be received.
Ultimately, we did refund your deposit even though there were still some arrears remaining on the account.
Again, we apologise that you felt the need to give Homefinders a bad review and we wish you all the best for the future.
★★★★★ 5/5
GoogleI have had many letting agents in the past but non like the excellent service I received by Homefinders.
I started using their service over 3 years ago. They are super friendly, professional, efficient and communicative. They’ve never failed to notify me on issues on my apartment and works were carried out to my satisfaction. I appreciate the work relationship they established with the landlords. Their dedication to their clients is commendable. So, thank you - Haydar, Zahid, Gassan, Jasmine and all others in the office for your exceptional work.
Lisa · 12 June 2020
Agent replied · 11 June 2024
Thank you very much Lisa, I am delighted that you are happy with our services.
★★★★★ 5/5
GoogleThe whole process with Homefinders are so smoth and so helpful specially Mahnoor. I got every single information and the needed thing in the property with the help of mahnoor. As on the process i did some delay to fill up some information but she handle everything so politely. Thanks homefinders team and mahnoor for your hard work.
Syed · 17 July 2023
Agent replied · 11 June 2024
Thank you for the kind words information and communications are key. We are glad Mahnoor met your expectations on both these points. We thank you for using Homefinders Estate Agents
★★★★★ 1/5
TrustpilotSpam artists here
Spam artists here. I get regular unsolicited marketing letters from them. I thought regulations did not allow direct marketing. I have not dealt with them before and I have not consented to them obtaining my information from the Land Registry for the purpose of marketing their letting's services. I have emailed them many times over the years, advising them to not contact me. Of course, this did not work because they probably mass-mailed each block at a time, using Land Registry records. I would get the same letter for several different flats within the same block/area, over a period of 2 weeks at a time.
Steve · 24 February 2024
★★★★★ 5/5
GoogleVery impressed with the service I received at homefinders when Yasemin took over the property, despite the complications she was always available and willing to help. She sorted everything with a smile on her face and was very efficient in fixing any problems that arose. Congratulations and good luck to Yasemin in her promotion at homefinders, well deserved!
Natasha · 12 June 2023
Agent replied · 11 June 2024
Thank you for the kind words, Yes Yasemin has been promoted and as we can see from your review the reasons why. We always try our best to reward good strong performers and Yasemin is certainly one of them. Thank you for the kind words
★★★★★ 5/5
GoogleI want to commend this young man for the way he conducts and presents himself at viewings.
I viewed a property at Lea Bridge road yesterday and he was so well spoken and answered everyone’s questions think his name is Adu
Emily · 25 June 2024
Agent replied · 10 November 2024
Abu, is a new member of staff and we are glad the training we have put in place is shinning through Abu on his viewings
★★★★★ 5/5
GoogleI had the pleasure to work with Maely Arvigne at Homefinders Dalston while looking for a new place in London. Maely was professional and helpful, so I would strongly recommend working with her.
Mattia · 13 January 2024
★★★★★ 1/5
TrustpilotNot worth spending the time engaging with them.
They only found terrible flats for us and ever since have not stopped sending me spam emails regularly - despite multiple requests to take me off their list.
Not worth spending the time engaging with them.
Maxim · 20 September 2025
★★★★★ 5/5
GoogleMatthew was very helpful and professional.
Diksha · 12 June 2023
Agent replied · 11 June 2024
Thank you
★★★★★ 5/5
GoogleYasmin was so helpful and communicative!
Laura · 12 June 2023
Agent replied · 11 June 2024
Thank you
★★★★★ 5/5
GoogleThe after contract service I received from Gassan was great. Immediately after receiving the keys I was looked after and he made sure everything I needed was arranged promptly.
Daniel · 13 June 2019
Agent replied · 11 June 2024
Hi Daniel, thank you for your review. Good to hear you are happy with the service we provide.
★★★★★ 5/5
GoogleI deal with this company for many years and found them reliable and helpful. Especially Jennifer who recently joined them.She is always attentive and professional.
D · 13 March 2024
★★★★★ 5/5
GoogleMurat has been exceptionally helpful, friendly and easy to get on with. despite difficulty with referencing, he remained patient and reasonable. Would definitely recommend homefinders
Tina · 12 June 2020
Agent replied · 11 June 2024
We appreciate the kind words! I’m thrilled to hear that everything worked out for you. It’s always humbling to hear how we’re able to make our customers’ lives easier.
Have a great day, and thanks for the review!
Haydar Sehri, Managing Director
★★★★★ 5/5
GoogleI have quite a few bad experiences with the property agents in London. Either they disappear in the middle of the purchase or take so long time to reply my email. The working attitude of the agent in Homefinders, Asdaq , has amazed me. His helpful and efficient response has made the purchase become so smooth. I feel so lucky this time
Karen · 12 June 2022
Agent replied · 11 June 2024
Thanks for leaving our business a 5-star rating, Karen, it's truly appreciated! Our aim is always to give a more personalised customer service, hopefully we achieved that.
★★★★★ 1/5
TrustpilotMultiple contracts & no explanation
Asked to sign multiple contracts (4) & no explanation (until I asked) as to what amendments there were that would mean new contracts were needed.
Also logged a Fixflo issue with details, one week later asked for details having already sent them, so still waiting for issue to be sorted.
Tracy · 3 March 2025
Where the same review appears twice we show it once. We leave out reviews that name another agent or another of the brand's offices.