Every review we hold for the London office, from every platform, shown as written. First names only.
★★★★★ 5/5
TrustpilotGreat service from Rian and Simon of the London East Ham Branch
Sold my house with Haart, Simon and Rian were very professional and helpful. Kept me updated throughout the process. I'm grateful for the services I received from Haart and would highly recommend them.
Jakir · 9 September 2022
Agent replied · 19 June 2024
Hi,Thank you for taking the time to leave us a great review about your experience with us!
★★★★★ 1/5
TrustpilotCompleted an online valuation to gain…
Completed an online valuation to gain an estimated valuation for personal interest reasons only.I'm called multiple times per day to arrange a formal valuation. The first two calls received I explained I do not want a formal valuation. I have now received over 41 calls since 15th August,repeatedly requesting a time and date for a formal valuation. I've blocked the number and now receive multiple voicemails again asking for me to get in touch....I wish I'd never used their online valuation tool, as they won't stop calling
Ste · 13 October 2022
Agent replied · 19 June 2024
Hi, we are sorry to hear this, please feel free to let us know your phone number by sending an email to reviews@haart.co.uk and we will ensure you are not contacted again.
★★★★★ 5/5
TrustpilotProperty management was extremely…
Property management was extremely helpful, especially Kate, quick and efficient! Would recommend
Amy · 11 April 2024
Agent replied · 28 August 2024
Thank you so much for your 5star review, from the haart sales team.
★★★★★ 5/5
TrustpilotRohan came to value our property and…
Rohan came to value our property and gave us a honest valuation and advice. He was very professional, polite, attentive and above all there was no pressure to put the property on the market. I highly recommend him at Haart Estate Agents and will go to them when we are ready. Mrs DB
Dilly · 14 August 2024
Agent replied · 28 August 2024
Thank you so much for your kind words! We're thrilled to hear you had a great experience and look forward to assisting you in the future.
★★★★★ 5/5
TrustpilotI would like to thank Harjinder Dhanoa…
I would like to thank Harjinder Dhanoa for his great efforts in helping me to sort out all of the repairs needed doing for the house.. he is the only person in the last year who has made an effort and made me feel valued and respected as a customer.. I cannot say the same for the rest of Haart that will have to be a separate review..! thank you again Harjinder for your continued efforts!
Sudha · 22 September 2020
★★★★★ 1/5
TrustpilotLazy bunch of Amateurs
I have never ever experienced a biggest load of amateur, lazy people like this lot at Haart.They have literally wasted 7 weeks of my life.They do all the singing and dancing to get your house on the market with all false promises that they will be pro-active in getting your house sold, yet that is not the case at all.Once signed on the dotted line an the for sale board went up i rarely heard anything in fact i must of heard from them twice in the space of 7 weeks - is that acceptable?, no it is not bearing in mind the amount of money they expect to get off of me had they sold my property.I thought from day one that they over valued the property. 7 weeks and not one single viewing, despite reducing the price during that time. An when i rang them about this all i get is prmises that they cannot keep.The people here do not know how to communicate, because they simply do not do that.From this experience, they just want to sit back, do nothing and take your money at the end of it.They claim also that they have people waiting that have shown an interest in property in the area in which i am selling my property yet when i question them about this prospective buyers, they somehow no longer exist - so yet more lies.I contacted the CEO as i was getting nowhere with the branch, so i got a response by the CEO's underling, i outlined the situation, yet after the second email, even he decided to go silent.It seems that this company have a policy of sheer laziness and lack of communication. When you challenge them about the poor service you are receiving, they go silent - this seems to run from the very top through the core right to the bottom.Avoid these lot at all costs as they have no interest in getting your property sold, an they definitely do not have any interest in you as a vendor.They are the worst estate agents in which i have ever had the displeasure to endure.
Si · 19 September 2022
Agent replied · 19 June 2024
Hi,We're sorry to hear about your situation. This isn't the five star level of service we strive for. If you'd like to discuss this further, please email reviews@haart.co.uk with details and we will pass to the relevant team to investigate for you.Thank you
★★★★★ 5/5
GoogleWorking with Mai was an absolute delight and a breath of fresh air from the last 3 months of flat hunting. Cannot recommend enough!
Jack · 16 June 2023
Agent replied · 15 June 2024
Dear Jack,
Thank you for your lovely review. We are very happy that you were satisfied with the service provided by Mai.
Regards, haart Clapham Common
★★★★★ 1/5
TrustpilotWill never use them again in my life!
As a tenant, I had an extremely negative experience with this agency.Having to relocate from another country, I contacted them about a flat they were advertising as FULLY furnished. I accepted a video viewing, which for them consisted of a video shot by the previous tenant, without providing me with an inventory list or anything else similar. The flat was furnished with the stuff of that tenant and when I moved in....surprise!! I discovered that there was nether a table nor chairs at all! Also, when I went to collect the keys, they said an inspection of the flat had been made and everything was fine (they did not specify what they inspected for). Well, the flat was absolutely filthy so I do wonder what they actually inspected!Thankfully my tenancy did not last long (only 3 months) so when I left that place, I raised a complaint right away about a few things (especially the inventory list not provided and the falsely advertised flat as furnished). The complaint procedure was fast enough in my opinion but extremely biased. They said they could not uphold any point of my complaint for some reasons but failed to provide evidence of this.Well, I passed it to The Property Ombudsman and guess what?!?!?! They ruled in MY favour, upholding every point of my complaint! Strange, isn't it?I leave out the lack of communication during the application process and unanswered emails, whilst they are extremely prompt in communicating with you when they want their fees paid! I did feel absolutely tricked!Personally, I will NEVER EVER use them again in my life!
Andy · 15 September 2022
Agent replied · 19 June 2024
Hi,We're sorry to hear about your situation. This isn't the five star level of service we strive for. Unfortunatley we cannot locate your details in our system with the absence of a branch or property identification. If you'd like to discuss this further, please email reviews@haart.co.uk with details and we will pass to the relevant team to investigate for you.Thank you
★★★★★ 1/5
TrustpilotLet me and my family in danger. Can be proven
Who ever is dealing with my case is really Careless. Had this issue regarding the decker leading to my backdoor for more than 6 months puttingmy familyin danger. No one could even bother coming to have a look at least.i had to take action my self and removed the rotten bit. After renoving the rotten bit. We found out that why thge decker was rotten. Because the drainage was block all this time. Causing all this issues we were having, I have escalated this issue dozens of time. Even when they send me a text saying they will be somebody coming to have a look they don't show..I been stranded for more that 6 months in this property.
Mohamed · 13 September 2022
Agent replied · 19 June 2024
Hi,We're sorry to hear about your situation. This isn't the five star level of service we strive for. If you'd like to discuss this further, please email reviews@haart.co.uk with details and we will pass to the relevant team to investigate for you.Thank you
★★★★★ 5/5
TrustpilotGreat service.
Pasquale is the type of employee that is an asset for all stakeholders of a business. He is professional, helpful and goes beyond the call of duty to ensure customer delight.
AC · 11 October 2022
Agent replied · 19 June 2024
Hi,Thank you for taking the time to leave us a great review about your experience with us!
★★★★★ 1/5
TrustpilotFrustrating and utterly useless
Echoing similar comments from other unlucky tenants who felt like they were shouting into the void. For almost 2 years, we would have to kick and scream to get any response to emails or phone calls that went unanswered. Our primary contact, Chloe Bird, was beyond useless and appeared to be allergic to any form of effective communication. Our entire experience was incredibly frustrating and was the driving reason for moving. Towards the end of the tenancy we started contacting the landlord directly for any matters and sidestepped Haart where possible - completely eroding the need for Haart's woeful services. They don't bring any value to the tenants or the landlord. For our subsequent rental we deliberately avoided any Haart listed properties and would recommend other potential tenants and clients to do the same.
TB · 31 August 2022
Agent replied · 19 June 2024
Hi,We're sorry to hear about your situation. This isn't the five star level of service we strive for. If you'd like to discuss this further, please email reviews@haart.co.uk with details and we will pass to the relevant team to investigate for you.Thank you
★★★★★ 5/5
TrustpilotHerah is an absolute delight
Herah is an absolute delight. Very impressed by her professionalism when I called in to office to make an enquiry. Great person to speak with. Absolutely recommend
Mazz · 3 March 2023
Agent replied · 19 June 2024
Dear Mazz,Thank you for leaving Herah a five star review, it's much appreciated.We all wish you the best for the future.Regards,Sanjiv Chauhan - Branch Manager
★★★★★ 5/5
GoogleRizwan, from property management services, provided outstanding support in resolving our outstanding invoice issue. His professionalism and responsibility truly stood out. He was extremely helpful throughout the process, ensuring everything was handled smoothly and efficiently.
Repairs · 16 April 2025
Agent replied · 16 April 2026
Thank you for your kind words Repairs Done Ltd, I am happy that you have had such a positive experience with Rizwan Yanful and the team at the FJL and Haart Clapham Common Lettings Branch. Wishing you all the best!
★★★★★ 1/5
TrustpilotPoor service
As a long standing client once you decide to sell the property you have been letting through them, they don’t care anymore and at check out they leave the property unlocked, not carry out a full check of property including checking all furniture or the decor etc is present correct and not damaged and take pictures of damages and not put on check out report. Not take electricity reading as part of check out report then when raised staff lie and call you the client a liar and even when shown that the client did not lie they continue to call client liar. Haart only care when you are paying them the money to manage the property (which they don’t do particularly well anyway) and once you decide to sell up they don’t care and are slapdash, incompetent and try to palm off complaints. . Do not use Haart to let buy or sell your property as you will regret it
Marianne · 24 August 2022
Agent replied · 19 June 2024
Sorry you have felt the need to leave this Review, particularly since we are investigating this matter for you. If you would care to give us a call, we can discuss this matter further with you to aide in rectifying the situation. Regards haart, Fleet
★★★★★ 1/5
TrustpilotLettings - appauling sadly (can’t comment on sales)…
Lettings (can’t comment on sales) consistently appalling - I have multiple properties with the agent … multiple unforgivable incidents - forgetting that dates required on check out pictures where deposit deductions required (£750 out of pocket) failing to serve notice after 5 weeks after email request AND confirmation it was done/being done; inventories ‘lost’; consistent missed ‘allocation’ of rent resulting in up to 4 arrears letters at a time & non payment of rent over to me (this is 2 years + tenant, enough time to get it right) dumping old appliances outside beautiful apartment front doors for days after ‘replace and removal’ paid for .. resulting in, whilst on holiday, paying £100 on a weekend to arrange removal MYSELF to (eventually) being removed on a weekend, after my being very unhappy, without telling me so my own guys still went (another £100 out of pocket) forgetting to take up a new instruction of mine, having spoken to the lady 5+ times; questioned when tenant told me why they hadn’t heard from Haarts months later, to be told lady (manager) had left, aparently no hand over of previous responsibilities (well at least not my new instruction) and no access to her old emails with all info on; I placed that instruction elsewhere; even as landlord, you can’t get anyone to answer phone .. emails or messages… waited 10 days one time for urgent message after calling, emailing, messages on messaging service, employees not knowing what is included and what isn’t on their own full management service resulting in a terrible mess over one move out; taking 4/6 days to tell me a tenant had moved out (unclear when keys turned up/handed in) …let alone having not started to book in an move out/inventory check etc.. so only leaving 9 days left out of 14days to follow up on deposit reductions and no check out had even been booked in; list goes on with smaller incidents over 3 years very sadly, personally I’m in the process once tenants move out placing them with a different agent (Full management service)
Dawn · 17 August 2022
Agent replied · 19 June 2024
Dear Dawn,I am terribly saddened to read your review and the experience you have received from our Harborne branch. I would very much like to speak with you to gain a better knowledge on what has occurred so that I can look into resolving everything for you. If you could please contact me directly at melanie.murchie@haart.co.uk and let me know a convenient time to call you I would appreciate your time in doing so. Look forward to hearing from you.
★★★★★ 1/5
TrustpilotTOTALLY INEPT
I originally signed an agreement with Butters John Bee, which was taken over by Haart & Co. Over a seven year period, they have conducted only TWO property inspections, despite the contract stipulating ANNUAL inspections.I have always taken direct action to physically manage the property i.e. gas safety certificate, electrical safety certificate, gas boiler servicing, property repairs required by the tenant etc. They have ALWAYS tried to impose their services at more than TWICE the price on the market.As management agents, I would have expected market rent advice. At NO TIME has Haarty & Co given any advice on rent increase.Overall, they have taken thousands in fees fro me but have delivered ZERO benefit to me.I recently served notice on them terminating the management agreement. Despite reminders, after more than six weeks, I have had no acknowledgement from them.I suggest that when considering a property management agents that you DO NOT consider Haart & Co.
David · 16 August 2022
Agent replied · 19 June 2024
I am terribly saddened to read your review and the experience you have received from our Harborne branch. I would very much like to speak with you to gain a better knowledge on what has occurred so that I can look into resolving everything for you. If you could please contact me directly at melanie.murchie@haart.co.uk and let me know a convenient time to call you I would appreciate your time in doing so. Look forward to hearing from you.
★★★★★ 1/5
TrustpilotHaart East Dulwich - A haart-less gazump machine
We tried to buy a house and had an offer agreed for the glorious amount of 24 hours.As soon as our offer was agreed, Haart real estate agents called up ALL parties that had viewed the property over the past month, letting them know that the property was now under offer (under asking price).Surprise surprise, we were gazumped within 24 hours. The prices in the area are already ridiculous and Haart is doing their best to drive them even higher. The best part: in the end, the 'other bidding party' stepped down again and the property ends up sitting on the market.Thanks Haart for being an absolute disaster of a real estate agency. We will NEVER be in contact again.
Robert · 15 August 2022
Agent replied · 19 June 2024
Hi,We're sorry to hear about your situation. This isn't the five star level of service we strive for. If you'd like to discuss this further, please email reviews@haart.co.uk with details and we will pass to the relevant team to investigate for you.Thank you
★★★★★ 1/5
TrustpilotUnfuriating Agency
Unfuriating Agency 1. Very rarely got through to letting agents. Had to go into the office for a little information. 2. Concierge repeated the same "someone will be in contact with you shortly" over and over but not once recieved a call back.3. My partner and I phoned numerous times to ask about a property, from the day it was added onto the site. We were told they haven't recieved the keys so can't book any viewings yet. I had to go into the office to find this information out. They took my details and assured me they'll be in touch as soon as they have more information. The property ended up being let by without so much as an email to let me know they had viewing times.4. Constant communication issues with Haart since my partner and I have been searching for a rental these past couple of months. All estate agents seem to be busy at the moment but none were so unfuriating as Haart Coventry.
Matthew · 15 August 2022
Agent replied · 19 June 2024
Thank you for your review and we are sorry to read the content. When any property is available to let we always try to arrange viewings as quickly as possible. I am sorry if you didn’t experience the right level of customer service.
★★★★★ 1/5
TrustpilotIf I could give them 0 stars I would
If I could give them 0 stars I would. They are impossible to get a hold of over the phone, even during business hours you just get redirected to their Overflow team, who tell you they'll take a message and get someone to call you back (spoiler alert: nobody ever calls you back). Any issues you bring up with the property NEVER get resolved, only so they can take it out of your deposit at the end of your tenancy.The agents never showed up to any of the viewings we'd prepared for towards the end of our tenancy, and even had the audacity to ask my partner to do the viewing for them (seriously, what kind of joke is that?).We're in the middle of a financial crisis and they're currently trying to take all of our deposit from us for something that isn't even our fault. Screw Haart. If you're reading this review and still decide to rent a property from them, I will personally astral project next to your bed at night and slap you for your stupidity.
Ash · 12 August 2022
Agent replied · 19 June 2024
Thank you for taking the time to leave your feedback for the service received by haart lettings Leicester.As the lettings manager of the team I am most concerned to hear of your situation and would be keen to speak with you directly. It is never our intention to be unresponsive and can only apologise if you have experienced difficulties. Our property management team has a separate dedicated line and team so it is hoped that you had this information to speak with them during the tenancy. In terms of viewings we always like to be present so that the process isn’t a burden on our current tenants and if you have been asked to provide access then I apologise but would need to have more information as to the circumstances.I remain committed to learning more and to try and assist so please feel free to contact me directly. Thank you once again for the feedback. Andrew Evans lettings manager
★★★★★ 5/5
GoogleThank you Mai - a great viewing and appreciated your enthusiasm and knowledge of the local area when showing us around the flat!
Anna · 16 June 2023
Agent replied · 15 June 2024
Dear Anna,
Thank you for your kind words about Mai and the process you experienced with her.
Kind regards, haart Clapham Common
★★★★★ 1/5
TrustpilotWorse than useless!
Worse than useless!Very disappointed. Was told that my property would sell within a matter of a few weeks. It didn't - and it's now 11 weeks. Was told we'd have a video done. We didn't, well we did, but it never got posted online. Was told we'd have loads of viewings. We haven't. In fact we've had 2 viewings (over 9 weeks) and both were not in a position to proceed - as we were promised they would have to be before being allowed to view. We have dealt with 5 people at Haart. At least 2 have left Haart at very short notice. Someone else took over and then went on holiday. Now our complaints are being dealt with by someone new we've never spoken to before. We asked to be released from our binding 20 week contract with them because of all the reasons above and the useless job they've done - because we wanted to work with a more professional estate agent. They wouldn't let us. I then asked for the house to be taken off sale 2 weeks ago. It's still being advertised online.Like I said - Useless!
Keith · 2 August 2022
Agent replied · 19 June 2024
Hi,We're sorry to hear about your situation. This isn't the five star level of service we strive for. If you'd like to discuss this further, please email reviews@haart.co.uk with details and we will pass to the relevant team to investigate for you.Thank you
★★★★★ 1/5
TrustpilotIncredibly disappointed with the…
Incredibly disappointed with the service I received. I called the agency to request a viewing for a house I saw advertised online. I was told that there is a minimum income requirement for the house, which I did not meet so I wanted to discuss guarantor options as I did have a guarantor that was happy to sign the contract with me. I was told I'd receive a call back to discuss this further but I never did. Classist much?
Mariya · 2 August 2022
Agent replied · 19 June 2024
Hi Mariya, disappointed to hear the above. Can you please email lettings manager Craig on craig.giles@haart.co.uk direct with further information so we can look into this for you. Many thanks.
★★★★★ 4/5
GoogleReally good experience generally, Aaron was especially helpful and accommodating and very easy to ask questions. Yvette was also very efficient and was able to clarify when things weren’t clear. They helped us find a perfect little home in Battersea and for that we’re super grateful!
Sophie · 17 June 2019
Agent replied · 15 June 2024
Dear Sophie Gallagher, Thank you for taking the time to leave us feedback. We are pleased to hear about your experience with us. Thanks again for taking the time to leave us this information about your recent visit. Take care!
★★★★★ 1/5
TrustpilotDon’t use Haart
Don’t use Haart, save your money and go somewhere else!! Payed for them to manage my rental flat… totally useless. They don’t respond to any email / phone calls. I’ve sent numerous and played let’s wait 2/3 weeks for a response or I’ll pass the buck to someone else where it all starts again. They knew they failed me as released me from my contract after 10months!! Says it all. So so annoyed 😑
Di · 10 March 2023
Agent replied · 19 June 2024
Dear Di, We're sorry you felt the need to leave a bad review as we felt we resolved your issues with you, however we do wish you all the best with your future tenancies. Haart Brixton
Where the same review appears twice we show it once. We leave out reviews that name another agent or another of the brand's offices.