Trusted Agent profile · London

haart London reviews

★★★★★ Good

1,960 reviews across 2 platforms

17 Clapham Common South Side, London, SW4 7AB

Part of haart, see every office.

haart's office in London, at 17 Clapham Common South Side, is rated 3.7 out of 5 across 1,960 reviews on two platforms, including 432 Google reviews rated 4.6. It won Gold in The Trusted Agent 2026 awards.

Google logo

4.6 / 5

432

Reviews on Google

This office

Trustpilot logo

1,528

Reviews on Trustpilot

This office

Reviews may appear on more than one platform.

Want a trusted local agent to help?

Tell us what you need and we'll put you in touch. haart hasn't joined The Trusted Agent yet, so we'll pass your enquiry to them or to up to three other top-rated agents near London.

What do you need help with?

Awards

The Trusted Agent 2026 results for haart, ranked against 18,569 UK estate agent offices. Each award is assessed separately from the review sites.

Reviews

Every review we hold for the London office, from every platform, shown as written. First names only.

4/5

Trustpilot

A great team to work with

Very happy with the work done by Carly, Holly and Ellie. They were instrumental for finding our first home in UK. Excellent service by the team. Can't believe that we have completed one year and need to move now. It looks like yesterday when we struggled to find a house and Ellie showed us the property, help from Carly for the first payment and of course all the follow ups from Holly. Thank you very much team, keep up the good work.

Philipose · 21 June 2023

Agent replied · 19 June 2024

Hi Philipose, its been our pleasure knowing you this past year, thank you for your lovely review for us- we wish you the best in your new home!Kind regards,Ellie-Marie BirdLettings Negotiatorhaart Lettings Colchester

5/5

Google

Sylvena was lovely and very knowledgeable on the property, thank you :)

Lydia · 24 August 2024

Agent replied · 23 October 2024

Thank you for your kind words Lydia! I am happy that you have had such a positive experience with Sylvena and the team at the Haart Clapham Common Branch

5/5

Google

By far, one of the best experiences I've had while looking for a flat and deciding on one to rent. This all added to the fact that my agent Maitane, liaised swiftly between the Landlord, Landlady, current tenant and me, being fully transparent throughout the process and being accommodating in a way that I'm yet to see with other letting agencies/agents. I really hope the tenancy is as good and swift as the initial process has been, looking forward to it :)

Javier · 16 June 2023

Agent replied · 15 June 2024

Hi Javier, Thank you for your kind words, we're happy that Mai provided a great service to you. We cannot thank you enough for choosing haart and we will be here every time that you need us. Enjoy your new home. Regards, haart Clapham

5/5

Google

From initiation to closing, Natalie has been a brilliant help in an otherwise stressful property search. Would strongly recommend

Ben · 16 April 2024

Agent replied · 15 June 2024

Good Afternoon Ben, Thank you for your lovely review for Natalie in our Lettings Team. We hope you continue to use us again. Haart Clapham Common, Lettings Team

5/5

Trustpilot

Lynna Proctor from the Haart Property Management is a great assistant.

Theur staff are so helpful and professional especially Lynna Proctor from the Haart Property Management. Anytime there's an issue with the property we rented from them, she makes sure it's settled as soon as possible. Very reliable. I'm glad I chose them.

Buka · 16 June 2022

Agent replied · 19 June 2024

Hi,Thank you for taking the time to leave us a great review about your experience with us!

5/5

Trustpilot

Rental management service

I would like to thank Lotty Coombe personally for the excellent work expediting a quick and successful tenency extension on my property recently.I have been with Haart for a number of years and have always found that they provide an excellent management service. Would recommend the team to any would be landlords.

Margaret · 25 March 2024

5/5

Trustpilot

I must just say after my tenancy…

I must just say after my tenancy expired, I was in communications with a great member of staff by the name of Millie Fisher!!!She helped me in such a real professional manner I just had to let others know , I was very unsure how things worked etc on retrieving my deposit back after termination of tenancy , she guided me through it in such a comprehensible manner it felt like I was back at school with my favourite teacher!! Final Conclusion : spice haart has touched my heart ❤️ I highly recommend second to none if all members of staff are like her, i thank all for reading to the end and hope this will help u make your mind up on your journey.

Son · 8 June 2023

Agent replied · 19 June 2024

Hi , Thank you for leaving a review and I am glad you are happy with the service Millie has provided you with. Haart Property Management

5/5

Trustpilot

Great supportive team

I have had great support from Lauren and her team. As a landlord all my questions are answered promptly and in a professional manner. Any issues I have had with the property have always been dealt with swiftly. The whole team have always been very supportive.

Margaret · 11 November 2021

Agent replied · 19 June 2024

Hi,Thank you for taking the time to leave us a great review about your experience with us!

1/5

Trustpilot

Answer your phones, return your messages

Trying to move out of a haart property and have called and left numerous mesages for them to send an reference to my new letting agent but calls never answered or messages replied to. Finally got hold of a person to be called a liar as they"have an overflow team" to deal with phone calls. When i said this wasn't the case the man became very rude and snarky so i called him a rude name ) Terrible letting agent with out of date gas certificates and rude unhelful staff who don't answer phones. AVOID!!!!!!!

Kirsty · 5 June 2023

Agent replied · 19 June 2024

Good afternoon Kirsty, We are sorry to hear about your recent experience, please can you email us on PMNorwich@haart.co.uk with further details so we can look into this for you. Thank you Haart Letting

5/5

Trustpilot

We had a viewing booked with Ansel

We had a viewing booked with Ansel, he is very polite and informative.

Amin · 1 October 2026

5/5

Google

Loraine is very professional, she took the time to understand my needs and what criteria I was looking for in my property search. Her communication skills are amazing including the follow ups. This was an excellent service, she went above and beyond. I was happy. Thank you Haart estate agents for Loraine.

Liberty · 16 June 2020

Agent replied · 15 June 2024

Hi Liberty, Thank you for your kind words. It was great meeting yourself and showing you around a few properties, I hope you settle in well in your new home. Loraine

5/5

Trustpilot

I really enjoyed working with these…

I really enjoyed working with these guys. Especially Scott was extremely friendly and quickly solved all the questions and requests we had!Thank you

Roman · 8 January 2024

Agent replied · 19 June 2024

Good morning Roman, thank you so much for your kind review on Scott. Regards haart Property Management Team Romford

1/5

Trustpilot

We usually receive our rent payments on…

We usually receive our rent payments on 20th / 21st of every month. Yesterday 22nd May 2023 I checked my account no payment was made at all which was disgraceful. After calling to find out what has happened 30 minutes to an hour later a partial payment was made.Our agreed rent is around £1900 and (Haart) only paid around £1,780 (which they are short of £120).No one is getting back to me with this mistake on haart's side. Property management are not picking up the phone but just letting it go to voice message.AVOID AT ALL COSTS TERRIBLE COMPLAINT PROCEDURE

Turk · 23 May 2023

Agent replied · 19 June 2024

Thank you for your feedback and we are sorry to learn of your recent experience. Please reach out to the Property Management Area Director via email charlotte.o’connor@haart.co.uk and confirm which property your concern relates so and she will be able to look into this for you.

5/5

Google

Thanks to Alex Offomata for all the help and having an easy process to get my new flat in Clapham! Everything from the communication and going above and beyond. Much appreciated!

Alex · 16 June 2023

Agent replied · 15 June 2024

Hi Alex, Thank you for your wonderful feed back regarding our services, happy to hear that Alex went above and beyond for you. Kind regards, Clapham Branch

2/5

Trustpilot

Bought a house and Haart was the agent…

Bought a house and Haart was the agent used by the seller and during the offer process and while having a conversation with one of the agents , I was reassured that other house on the same street have been sold by a figure that was higher then the reality and I find that very misleading and not very professional and trying just to raise prices based on not very realistic facts.

Rui · 10 December 2023

Agent replied · 19 June 2024

Good evening Rui, I am sorry to hear that you feel you didnt have the best service from us at haart. Please give us a call to discuss on 01634 719955. Thank you. Medway Haart sales team

1/5

Trustpilot

Dishonest company

This company is operating dishonestly constantly being robbed as my funds have been taken on more than one occasion without my consent.Not getting responses to when I will get my money back or the amount being refunded. Staff making excuses for their contractors making threats to me and being racist I have been waiting months to get this resolved No one answers the phone or calls back and there is hardly any response to emails The stress and anxiety they put landlords through is shocking

Ameera · 10 May 2023

Agent replied · 19 June 2024

As per our response to your previous reviews, we are very disappointed that you were not happy with the service you received recently. We are taking your concerns seriously and the matter is being investigated as part of our complaints procedure.

5/5

Trustpilot

Haart Walthamstow were so helpful when…

Haart Walthamstow were so helpful when my sister and I were looking for a place. Ali was so kind and understanding, and got us the best possible chance of getting the flat! Thank you so much!

Jade · 27 December 2022

Agent replied · 19 June 2024

Hi,Thank you for taking the time to leave us a great review about your experience with us!

5/5

Trustpilot

I have had some viewings with Haart

I have had some viewings with Haart. Sherhys Griffiths has been very professional and informative during the viewings and helpful

Pam · 29 February 2024

Agent replied · 19 June 2024

Many thanks for your kind review of Sherhys, your comments are greatly appreciated. Haart Newport

5/5

Trustpilot

Saqid was exceptional and prompt in…

Saqid was exceptional and prompt in responding to my queries with regards to my tenacy renewal for my property. Thanks again, and keep up the good work

Yomi · 20 September 2023

Agent replied · 19 June 2024

Dear Yomi, Thank you very much for your kind review, we are happy to hear you are pleased with Saqib's service in Property Management. Kind Regards, Malwina Kedzia Property Management Manager

1/5

Trustpilot

Awful company complete let down

Awful company , my daughter liked a house they said she was first in line for it after she explained she had a section 21 from her landlord as be wants to sell his house ..Then she got a phonecall sayi ng they couldnt get the keys 5 days later they said landlord had changed his mind and not letting the house out .then i saw it being still ad ertised and was told yes it was still to let my daughter rang them emailed them then was told so.eone was in it till 1st of may then today she gets a phonecall to say its under offdr ! So where was the phonecall to go look at it? I think co..uniation skills are terrible you promisex my daughter she was first in line she is suppose go be out ber current property 10th may with no house now THANKS FOR NOTHING !

Customer · 4 May 2023

Agent replied · 19 June 2024

Sorry to hear the service you have received and that you were not happy with the communication. Can you please send over your daughters name and contact number to craig.giles@haart.co.uk so this can be looked into further. Many thanks

1/5

Trustpilot

I would not let with this agent again.

I would not let with this agent again.They are impossible to get hold of, never answer the phone or emails (unless they have way or making money from you in that case they will contact you!) They don’t communicate ‘hidden’ fees and costs very clearly or upfront - at the time required and just take them from your monthly rental payment and say they are in the small print / policy .All in all I found them pretty useless property managers. I’m not even sure if they have conducted the inspection on my property like was originally promised (although I expect that’s extra costs also!) Be aware you won’t be able to get hold of them when you want or need something but they will be quick to contact you the other way around.

Leanne · 4 May 2023

Agent replied · 19 June 2024

Hi Leanne, I am sorry that you have experienced difficulties getting through to the team. Please reach us on pmnewport@haart.couk should you have any outstanding queries and we would be happy to help. Thanks, Newport Property Management

1/5

Trustpilot

Total waste of time

Total waste of time, we were advised by Ellie to reduce the price of our home to help us secure a property Haart we’re selling which we did. We were also on with another agent so had to reduce with them too. Then due to our own due diligence found out the property we wanted to secure had been sold. Ellie confirmed she would keep us posted if anything changed with this property and didn’t. The list could go in … this service is definitely NOT worth the £12000 fee!!! From our experience we would strongly you advise you to think twice about using this agent.Following on from your reply…. Our house was in with another agent for £700 - £725 the price has now been amended to £700 in my book that’s a price reduction? Also on Friday you advised my husband and I that there was an improved offer above ours and they were in a stronger position than us therefore the vendor will proceed with them.

GO · 3 May 2023

Agent replied · 19 June 2024

Good morning,I have reviewed your post and I am disappointed to read this, as I feel it is one sided. The property was not reduced, we went on for the same price as the other agents. The property in question is still available. It was made clear to you by myself and my manager that the owner would not consider an increased offer from you until you had an offer on your property. I apologise for the way I have made you feel. I wish you all the best in selling your property and finding your next home.Regards Ellie, haart South Woodford

1/5

Trustpilot

Would give 0 stars if I could!

Would give 0 stars if I could!! Had a carbon monoxide leak - levels being exposed to us that can cause DEATH AND COMA - CO alarm not working (apparently our fault even though test button works we are meant to be psychic and know it’s not picking up CO readings) reported issues with boiler countless times. don’t feel safe in the property at all. smelt gas - national gas board came out said another suspected CO leak (even though allegedly been repaired!) and capped our gas off again with immediate risk as the reason! Property lettings never answer the phone so can never get to speak to the landlord to get engineers out to fix issues. Moved in with issues that were promised to be fixed (mostly superficial repairs) that haven’t been done since living here. absolute shambles and to top it off they couldn’t care less that we feel unsafe in our property! I work in housing and i know that this is disgusting service but we are never taken seriously by them as we are first time renters.

J · 2 May 2023

Agent replied · 19 June 2024

Hi,We're sorry to hear about your situation. This isn't the five star level of service we strive for. If you'd like to discuss this further, please email reviews@haart.co.uk with details and we will pass to the relevant team to investigate for you.Thank you

5/5

Trustpilot

I really recommend Stacey Cordaroy

I really recommend Stacey Cordaroy , she is an excellent person, every time when I need help with the property she does an amazing work

Elena · 4 November 2023

Agent replied · 19 June 2024

Thank you very much for your kind words Elena.Kind regards Stacy Cordaroy Property Management

Where the same review appears twice we show it once. We leave out reviews that name another agent or another of the brand's offices.

Read haart's Google reviewsLeave haart a review

Questions about haart London

Has haart won any awards?

Yes. In The Trusted Agent 2026 awards: haart, London won Gold.

Want a trusted local agent to help?

Tell us what you need and we'll put you in touch. haart hasn't joined The Trusted Agent yet, so we'll pass your enquiry to them or to up to three other top-rated agents near London.

What do you need help with?
The Trusted Agent

Is this your office? Claim your page.

Get help from an agent