5/5
Belinda helped me throughout the…
Belinda helped me throughout the renting process, she was helpful,honest and answered every question even when I was texting outside of working hours.

Trusted Agent profile · London
★★★★★
1,960 reviews across 2 platforms
17 Clapham Common South Side, London, SW4 7AB
Part of haart, see every office.
haart's office in London, at 17 Clapham Common South Side, is rated 3.7 out of 5 across 1,960 reviews on two platforms, including 432 Google reviews rated 4.6. It won Gold in The Trusted Agent 2026 awards.
Tell us what you need and we'll put you in touch. haart hasn't joined The Trusted Agent yet, so we'll pass your enquiry to them or to up to three other top-rated agents near London.
The Trusted Agent 2026 results for haart, ranked against 18,569 UK estate agent offices. Each award is assessed separately from the review sites.
Every review we hold for the London office, from every platform, shown as written. First names only.
5/5
Belinda helped me throughout the…
Belinda helped me throughout the renting process, she was helpful,honest and answered every question even when I was texting outside of working hours.
1/5
These people ruined my life and put me…
These people ruined my life and put me in debt! Absolute CROOKS! I had a water leak for 6 months which i told haart about and nothing was done! Which resulted in a huge water bill of £1067 that haart have refused to pay!! They asked me for copies of bills which ive sent and they have fobbed me off everytime. I had videos of the leak and everything. Thames water also contacted me as they could recognise a high water usage and knew there was a leak. I would have just got them to repair it but i dont own the property so it is not my responsibility. This was going on for a whole year and haart said they would compensate me. They could of even called Thames Water directly and pay the bill and asked for the recordings of the leak- they didnt call them or anything!! Just didnt want to pay the money! Which has left me in so much money problems as the water is in my name. They have ruined my life and effected my mental health that i have to take anti depressants because of these people. Before this i had a washing machine that had broken which i informed haart on several occasions and they never sent noone to repair it or look at it which resulted me in going to the laundrette paying money to have clean clothes. I had to then contacted the landlord directly and eventually it was dealt with. Thanks for putting me in debt! I have finally submitted this to the small claims court so heres hoping that they will finally face responsibility and compensate me. How can you say in an email that you will compensate a bill but then you dont ring the company up to pay?! Absolutely disgraceful how you can do this to people.
Dear Charmaine,I am sorry to hear that you feel this way. Should you wish to escalate the matter further, please email PMMetro@haart.co.uk and we shall investigate what can be done for you. Many thanks, haart Property Management
5/5
We have been working with Elizabeth to help carry out maintenance work on a number of the properties that she manages in the Clapham area. Elizabeth is extremely professional and always available to speak when needed.
Dear Adam, Thank you for your feedback on Elizabeth's service. Regards Cintia, haart Property Management Manager
5/5
Property sale
Mandy was very helpful and professional. Always kept us up to date with what was happening with the sale of our property would highly recommend
Dear Victoria, It’s great to hear you enjoyed your experience with Haart Lincoln, thank you for your positive comments. We really appreciate you taking the time to share your experience with us, and we agree Mandy is an asset to us, and we’re lucky to have her on our team! If there’s anything we can do to help in the future, please don’t hesitate to contact us again. Regards the Lincoln sales team
5/5
Kea Asomuyide.
Kea Asomuyide was very professional and efficient in helping us to find a buyer for our home. She has a friendly bubbly personality and we would love to give her the five stars she deserves. But we would give her ten stars if we could
Hi,Thank you for taking the time to leave us a great review!
5/5
Excellent Customer Service
The whole Haart team was accommodating and amazing. The members were patient in dealing with our inquiries. Each went an extra mile to make everything really smooth for us. It was also highly commending how these stars can really be flexible in regards to our requests. Words cannot express how grateful we are to this amazing group of people.
Dear Kristal Joyce, Thank you for taking the time to leave us feedback. We are pleased to hear about your experience with us finding your new home. We hope you really enjoy your time there! Please let us know if we can help any further, we'd be more than happy!
1/5
No response to emails, calls - where is my refund??
Haart owe me £180 that was taken from me despite assurances that it wouldnt be, and I cannot get any answer to email or phonecalls from Charlotte O'Connor or Adam Clasby about when I will receive my refund. I reiterate again that Haart are bordering on being actual criminals. Either that, or everyone working there is so incompetent that nothing ever gets done properly. For your own sanity, if you are a landlord, please just avoid, and go with any other letting agent possible.
Good Morning Ms Kummer, I am sorry to learn of your experience. I am pleased to confirm that the agreed refund for the extension fee has been requested and will credit your account in 3-5 working days in line with your prior agreement with the Area Director. Thank you.
5/5
Israr has been excellent! Helpful and friendly, replying promptly to any queries
Thank you for your kind words Josh! I am happy that you have had such a positive experience with Israr Shah and the team at the Haart Clapham Common Branch.
5/5
Excellent work on Tenancy Completion
I would like to thank Carolyn for the swift and quick completion of the tenancy. Having responded to potential tenants in a timely manner having an offer received within 2-3 days of it being put on the market is not an easy task.You and rest of the team has been excellent in looking after the entire process.
Good Afternoon Nadir, We appreciate your positive review about your recent experience with us! We're really pleased that Carolyn and the team were able to work so quickly for you. Please let us know if there is anything else we can do for you; we are more than happy to help.Kind regards,Colchester haart Lettings
5/5
Frank is fantastic at keeping us…
Frank is fantastic at keeping us informed about any issues that arise and is always quick to respond to our inquiries. We appreciate the clear and open communication, which has helped us feel confident in our investment.
Hi Oliver - thank you for the feedback, it is appreciated!haart lettings, Guildford
5/5
very happy with the service
I have had Haart as a letting agent for several years now. They have found me reliable tenants and have been very diligent in getting work done to my property when necessary. Melissa Chamberlain has been very good at communicating with both myself and my tenant, pro-active and helpful. As letting agents, I would recommend them.
4/5
Thanks to Jennie from Haart who has made moving out of my home very smooth. As a renter, it has been a relief to find a person working at an agency who treats us with courtesy, is knowledgeable and gets things done without fuss, it has made moving a lot easier!PositiveResponsiveness, Quality
Thank you for your kind feedback; we're so glad Jennie has been able to advise. Haart lettings.
5/5
I found my current flat through Haart and Danilo was the agent who helped me throughout the process. He was flexible and always very responsive which made the process went smoothly from the initial viewing to agreeing the contract. He was able to attend to my queries very promptly.PositiveResponsiveness, Professionalism
Dear Harris, Thank you for your comments about Danilo it is important to us that we can help make moving a smooth process as much as possible, kind regards haart Clapham Common.
1/5
Deposit not returned in full!!!!
My son rented a property for three years. He kept the house clean and tidy. He was supported in leaving the house spotless inside and his dad on numerous occasions cleared an outdoor area that was used by the local residents as a dumping ground. Three weeks before the keys were returned, the gravel area was cleared apart from flowering wild plants. Numerous bags of disgusting rubbish was removed. This letting agency then had the audacity the charge £180 to clean the gravel without giving the tenant the opportunity to clear himself. This could have been completed by his father in an hour or two at most. A total rip off and taking advantage of a young single tenant. I shall be seeking legal advice before getting back in touch.
Hi, we are sorry you need to provide feedback this way on behalf of your son, he is welcome to contact us direct to discuss, the private garden area to the property was vastly overgrown as documented in the check out report, please ask your son to contact us once he has taken legal advice, alternatively he can contact the tenancy deposit scheme (TDS) direct for free advice. Regards Kevin Cooper Lettings Manager
5/5
I have just recently purchased a…
I have just recently purchased a property and I would like to thank all the team for the swift transaction. In particular Vishal Khakker who was exceptional and handled my transaction very professionally and advised me on each step. Thank you so much and I would definitely recommend you to all my family & friends.
4/5
The agent Millie Fisher was amazing in…
The agent Millie Fisher was amazing in dealing with my enquiries. She was swift in her response and guided us properly within a day. She is a great staff to deal with.
Thank you for your kind words and five star review! Glad we could help you and you were happy with the service. We wish you all the best.Millie FisherHaart Romford Property Management
5/5
Israr was very helpful and communicative throughout the rental process, many thanks!
Thank you for your kind words Amelia!! I am happy that you have had such a positive experience with Israr Shah and the team at the Haart Clapham Common Branch. Wishing you all the best with your new home
4/5
I had the best experience with…
I had the best experience with haart.Also I highly recommend Ellie, she helped a lot and made it so easier for us.
Thank you for your positive review!haart lettings, Croydon
1/5
Landlords please avoid them
As a landlord your might want to know that although they charge quite a lot of money for managing your property, when you asked for a builder’s quote, their quote will be almost 2.5 times more than usual quote. So most probably you will end up finding a builder yourself which defeats the point of fully managed property. One ridiculous quote they gave me was, re-grouting few tiles - £250.Just to respond to Haart: "vetted and approved" does not mean they can provide unreasonable quotes. The whole point of fully managed property is as a landlord I shouldn't have to worry about the maintenance and costs around it but overall it comes out to be very expensive to use your services.
We are sorry that you were not happy with the quote provided. All of our contractors that we use are vetted and approved prior to acceptance onto our panel. If you would like a comparable quote from another of our contractors, please let a member of the team know and they will be happy to arrange this for you. Thank you.
5/5
Nicole-Sinead Adair
Arranged to view a property and we were shown around by Nicole, who was very helpful and pleasant in answering our questions, not just about the property but also the area. Thank you Nicole.
Hi,Thank you for taking the time to leave us a great review about your experience with us!
1/5
Rude and ignorant service
I’ve contacted Haart on two separate occasions regarding viewing properties. I understand the current market is crazy but there’s no need for blatant ignorance and a complete lack of customer service. The first property I was told not a problem and we’d hear from them to book. I did not. I called to check in and told the same again. This continued and my partner also tried and again no luck. The house was then let and no one had the decency to let us know. The 2nd property was added to their site and I contacted immediately as it was uploaded. I was told that they’d be more than happy to arrange a viewing potentially in the next couple of days and just waiting for something to be fixed at the property. I again was promised a call back. I called again after I didn’t receive this and again promised they’d call with a further update and we’d definitely get a viewing. Again I heard nothing and I can now see the property is again let. It’s immensely disappointing that they’ve proven now on more than one occasion that they lack manners and can’t keep a simple promise . I certainly wouldn’t trust them with managing a property effectively or maintaining tenant relationships given this experience. Not impressed with their service at all.
Good Morning William, Firstly, I am sorry to hear how you feel you have been treated. In regards to your enquiries I can see that we had received them from my overflow Nexus team for the property in Corsham road. I cannot see the other property you stated you enquired on please can you confirm this? Within the timescale of the calls I have looked and unfortunately due to appointments we had limited cover on the phones and missed your calls. Regarding your conversations with the Nexus overflow they are purely there to take details and arrange a call back and should never promise a viewing as like you said the market is extremely busy and properties are going very quickly. At the point of you making the enquiry I can confirm that an applicant had been selected and a holding deposit was due to be paid. Where we will always try to ensure all enquiries made are notified if the property is let or still available due to the high volume we will miss some but we would never intend to ignore anyone looking to move with HAART. Please feel free to contact the team on 01793 376509 or you can Email SwindonLettingsHRT@spicerhaart.co.uk this will allow for a more direct enquiry as this is a regularly checked inbox if we cannot answer the phone at the given time. We would love to work with you in the future to help find your new home if you have found elsewhere by now then of course good luck with your new property and we wish you the best. Kind regards HAART Swindon
5/5
Dinesh was very helpful and…
Dinesh was very helpful and professional.He has showed the property very patiently. Really nice person . I totally recommend him and Haart agency .thank you so much. Dinesh has come across as being eager to help, enthusiastic and very responsive. I wish him the very best - he is definitely a great asset to Haart.
1/5
Well what can I say about this company…
Well what can I say about this company but tryed to sell me a 4 bed bungalow what turns out to be a 3 bedroom what was at lest £30,000 over priced even let me put an offer in pay for searches and surveys to be done now Iam nearly £850 out of pocket and if it wasn’t for me asking about planning permission for the 4 bedrooms they would of still sold me this and this company is taking there time giving me my money back even tho it’s down to them to get this valuation right and at lest make sure there advertising for the property was correct warning stay away from this company find others to help you buy
Hi,We're sorry to hear about your situation. This isn't the five star level of service we strive for. If you'd like to discuss this further, please email reviews@haart.co.uk with details and we will pass to the relevant team to investigate for you.Thank you
5/5
Excellent service
I was very happy with the service unlike other letting agents grace Griffiths was so helpful with my property search and helping with everything,i will recommend you guys thanks you so much for everything
Hi,Thank you for taking the time to leave us a great review about your experience with us!thank you, kind regards haart Lettings Romford.
Where the same review appears twice we show it once. We leave out reviews that name another agent or another of the brand's offices.
Yes. In The Trusted Agent 2026 awards: haart, London won Gold.
Tell us what you need and we'll put you in touch. haart hasn't joined The Trusted Agent yet, so we'll pass your enquiry to them or to up to three other top-rated agents near London.