Every review we hold for the London office, from every platform, shown as written. First names only.
β
β
β
β
β
5/5
GoogleGeorge was my property manager for a flat I rented in Greenwich, he took over from Lianne who was not very helpful . George is very polite, considerate and above all worked hard to resolve issues quickly and with minimal disruption and stress. At my property I needed a new vacuum cleaner, within 24 hours George had obtained approval from the Landlord for me to buy a replacement, the cost of which I could deduct from the rent. I forgot to deduct the vacuum cost from the rent as I pay by direct debit every month and George without reminder refunded to me the amount I had paid for the vacuum. The plug in my sink also needing replacing the week I was getting married and George ensured this was completed very swiftly. Excellent service all round.
Rajal Β· 4 September 2019
β
β
β
β
β
1/5
GoogleI wrote this three years ago "Great service and friendly employee, especially Reni & Madi. I highly recommend them".
Unfortunately, now I have to change it! I have been their client for more than three years! I had two main problems with them! first, I don't have hot bath shower for almost two months, and their response is extremely disappointing! I contacted my manger several times "Joana Ferreira", I just had a visit from a nice engineer, he tried to fix it, but he said he will report the problem, and never came back! The second problem, I signed four contracts with them, in third one, it says 6 months, but it's actually seven months! I end up having an extra months in the whole period! I didn't pay double or anything! I just singed the contract without looking carefully at the dates! I tried to contact her to discuss the problem, I swear she almost yell at me!! I reached the point that the third contract is 7 months not 6!! (from 1/11/2017 until 31/5/2018), I tried to say it's 7 months not 6, I asked her to ask anyone next to here to see how many months, she gave me another person, and he was rude also, he said this exact words "you signed every contract! we cannot do anything and you will pay for this months!! where do you want to go by this!!!" I swear this is his exact words! I'm trying to see a solicitor soon, maybe I could skip paying for the extra month, because I don't want to live in a place without having a hot shower. Important notice: this case is individual, they could have better experiments with other clients, and also I didn't pay for extra month. Best
Ibrahim Β· 31 July 2019
β
β
β
β
β
5/5
GoogleWe have been renting a flat with Complete for a bit more than two years now.
They are excellent agents, but we would like to say a special thank you to Joana F. who has been our property manager for the past year.
Always approachable and responsive, she is a great professional and an asset for Complete and hence one of the reasons we will happily continue our tenancy with them.
My family canβt be more thankful to her great services and communication.
Dionysios Β· 31 July 2019
β
β
β
β
β
5/5
GoogleI definitely recommend Complete Prime Residential, who are very helpful and responsive. Although there were a few miscalculations in the lettings contract at the beginning, the team was very helpful and solved the issue quickly. I give Tobias Alexander 5 stars for showing us the flat and being very helpful up until the signature of the contract. Gary Isaac has been an excellent property manager so far and has sent over contractors who rapidly took action to perform any required repairs.
Alexandre Β· 28 July 2019
β
β
β
β
β
5/5
Google(1) I would like to thank Jody, who is a very capable and responsive property manager. Jody has resolved outstanding concerns that were left unactioned by her predecessors for 3 months within a couple of days of reaching out to her. Jody is demonstrates a high degree of professionalism and is very quick to offer solutions. Many thanks Jody!
We recently had an issue with hot water at the development. Jody Micallef, the property manager, as always, ensured a quick resolution despite having to chase the facilities management company. Jody is one of the most efficient and professional people I have met, and always goes out of her way to help with any issues. Thank you again Jody for saving the day!
(2)I have had a great experience with Complete. In particular I would like to appreciate and thank Renae who was the extremely helpful and was very generous with her time for all my many questions. She always has an answer and solution! Thanks to Renae, moving was a stress free experience!!
Juhee Β· 28 July 2019
β
β
β
β
β
5/5
GoogleMs. Ashleigh Pearson, our property manager at Complete Ltd has been an excellent help. She managed the property so well that we hardly ever needed to approach her. But whenever needed, she was prompt in resolving the issue and respond.
We wish her all the best.
Zafar Majeed & Maliha
Zafar Β· 1 December 2023
β
β
β
β
β
5/5
GoogleI started dealing with Zoe from Complete... And although I was late at every stage submitting whatever was needed.. Zoe was absolutely amazing at helping me to get everything sorted. She went over and beyond what was expected of her, and I have moved into an amazing apartment thanks to her.
I cannot recommend Zoe enough, and unfortunately 5 stars is not enough.. If I could, I would definitely give Zoe 10 stars!!
Thanks very much for everything
A Β· 25 February 2020
β
β
β
β
β
1/5
GoogleWe conducted a viewing with Jessica Avalos for a flat at Wandsworth, and we made higher offer than the advertised one. After the viewing, we declared the only technical issue - that my partner is self-employed, BUT on an annual retainer fee, and along with my salary, it can certainly pass the affordability criteria.
After that, she clearly neglected us, because of that technicality, to a point where she never responded again -- even to tell us that our offer got rejected. This was highly unprofessional, even if we did not met the affordability criteria.
After a few days, we made another offer to another property and we passed the professional referencing without any issue.
Bottom line: Please, be better.
Erotokritos Β· 3 October 2022
Agent replied Β· 30 July 2023
Hi Erotokritos, we are sorry to hear about your negative experience. Upon checking our records, it has been made apparent that you have ongoing communication with Jessica. Apologies for the recent delay on a verdict for your offer, but we can assure you that there is a typical waiting period for referencing criteria to be reviewed by the landlord. The property is still available and we will update you on the progress with your offer in due course. Please contact our sales consultants directly for assistance.
β
β
β
β
β
5/5
GoogleI started dealing with Zoe from Complete... And although I was late at every stage submitting whatever was needed.. Zoe was absolutely amazing at helping me to get everything sorted. She went over and beyond what was expected of her, and I have moved into an amazing apartment thanks to her.
I cannot recommend Zoe enough, and unfortunately 5 stars is not enough.. If I could, I would definitely give Zoe 10 stars!!
Thanks very much for everything
Shannon Β· 19 February 2020
β
β
β
β
β
5/5
GoogleJodie and the team at Complete are extremely knowledgeable with everything to do with property maintenance. Jodie is very helpful and attentive to all my queries and always goes the extra mile to resolve issues that arise. She is immensely professional when having to deal with my maintenance issues.
Nathan Β· 1 December 2023
β
β
β
β
β
5/5
GoogleIf you are fortunate enough to have Ashleigh Pearson as your PM, then you got it made! Ashleigh is a breath of fresh air and goes the extra mile proactively giving a heads up of any changes as well as getting back to you quickly! Thanks Ashleigh! π β¦
Pav Β· 1 December 2023
β
β
β
β
β
4/5
GoogleOur experience with Complete Prime Residential Limited has been a bit of a mixed bag. Our first handful of agents assigned to our building were inadequate due to their response time, issue resolution and providing us the contact details of the property management company. The building property was handed off from one agent to the next quite frequently and with little prior notice being given to residents. There was a period where we went through three agents in a short period of time. It was frustrating because we felt we didnβt even know the name of who our current point of contact at Complete was. From these experiences, we would rate our Complete with 1 star at best.
However, our current agent that is responsible for our property is Monique Smythers and she has been the best agent that we have had with Complete. The reasons are pretty straightforward - she has been quick to respond to our emails, works with the residents of the building to address issues as they arise, and gets the job done. We hope that she remains our agent for a long time. She alone deserves 5 stars and is the only reason that Complete is even getting 4 stars in this rating.
Jenny Β· 31 July 2018
β
β
β
β
β
1/5
GoogleIf youre a landlord go somewhere else. If youre a tenant, go somewhere else. They are super rude. Jessica picked up the phone to me and did my viewing. Shes so rude and she thinks shes above you. Shes clueless about her job and the way she asked if i was earning enough before even viewing the flat in such patronizing way is disgusting. Yes jessica i earn enough to rent in this house and im sure i earn a lot more than you so watch your tone Madame. She needs to get fired. The reason why im not going for this is because i do not want to sign a contract with such unprofessional agency. She had no clue about the property that she was showing me and helpless. Complete waste of time and just bad vibes in general. This company should hire someone better.
Holly Β· 30 July 2022
Agent replied Β· 30 July 2023
We are very sorry to hear that you have had this experience. At Complete, we pride ourselves on exceptional service standards and have a wealth of happy tenants and clients. Our lettings team must ask all prospective tenants a set of standard questions to ensure their suitability for the property they are enquiring about. This includes confirming that the prospective tenant meets the affordability requirements for that property before progressing the agreement any further. Unfortunately, we are unable to locate you on our system and therefore cannot investigate this review further. Therefore, please do call the office to discuss further as we are keen to resolve this.
β
β
β
β
β
1/5
GoogleTerrible experience - and on weekends especially, practically non-existent when I needed help. The worst is when my flat got flooded and they didn't help at all - had to live with wet carpets for a couple weeks. If you sign-up with this agent, I would recommend not to have issues on weekends. So if there's fire or floods, etc, do please have them on weekdays.
Lift in the building didn't work for two weeks and we lived near the top of the building. Basically the response is like, sorry it's out of control and nothing we can do about it. Well, at least it made do a lot of exercise on the stairs.
They want to take a massive and unreasonable chunk of my deposit. The flat is cheap though for its quality. I wouldn't suggest to deal with them unless you want to live for many years and be willing to lose the deposit.
Andrei Β· 30 July 2022
Agent replied Β· 30 July 2023
We are very sorry to hear that you have had this experience. However, the issue you have raised is beyond our control, as we are not open on weekends. In this instance tenants are expected to log their maintenance issues with our 24-hour online support platform during out of office hours.
With regards to your deposit, we cannot comment further as youβre not a registered tenant on our system and we have no records to prove as such. Additionally, the building problems you have listed as faulty are beyond our control, in this instance all we can do is apologise on behalf of the building management services of your development for your inconvenience. Complete only manages maintenance issues experienced inside your apartment and not the communal areas of the building. You will need to contact your building manager as we do not service nor do we control the repair of external facilities such as lifts.
If you are a tenant of ours, kindly contact our office with verification of your tenancy so that a member of staff can assist you further.
Kindest regards,
Complete
β
β
β
β
β
1/5
GoogleI enquired about a 3 bed property and asked whether 3 sharers would be able to move in. The lady I spoke to (front desk perhaps?) was one of the rudest people I have ever encountered. She let me know the property does not have the license for 3 sharers (which was perfectly fine). I asked whether the landlord would consider getting a license if we were to cover the cost through offering a higher rental price. She replied with "it's not gonna happen" in the most condescending tone. Would not recommend dealing with them, every other estate agency I've spoken to has tried to make things work by speaking to the landlord or were at the bare minimum friendly.
Sophia Β· 30 July 2022
Agent replied Β· 30 July 2023
We are sorry to hear that you have had this experience. At Complete, we pride ourselves on exceptional service standards and have a wealth of happy tenants and clients. We understand how stressful and frustrating the property search process can be, and we are sorry to hear that the property you were interested in did not have the required license to accommodate sharers. It is solely the landlordβs responsibility to apply and pay for a license which will accommodate sharers, and all of our landlords are aware of this option prior to listing their property for rent.
β
β
β
β
β
1/5
GoogleA big thank you to KAROLINA who is the first and only person in this company who is concerned about tenants. Understanding and really professional, she's treating tenants as a individual people. THANK YOU KAROLINA ! I highly recommand Karolina as your point of contact as other members of staff have not been so welcoming or accommodating.
So Karolina gets 10 stars but the company in general would recieve low ratings. β¨Lucky you have Karolina because, I would put 0 star only based on the services provided by the comagny.NegativeQuality, Professionalism
AurΓ©lie Β· 20 June 2022
Agent replied Β· 19 June 2024
Hello Aurelie, thank you for taking the time to leave a review and weβre happy to hear how well received your experience with Karolina has been thus far managing your flat. It is unfortunate to hear of the experience youβve mentioned in the past with prior employees, it appears that your previous experience falls short of the standards that we would expect to provide to our tenants. At Complete, we pride ourselves on exceptional service standards and have a wealth of happy tenants and clients, alike and we hope your dealings with us moving forward continue to reflect as such.
Kind Regards,
Complete
β
β
β
β
β
5/5
GoogleI would like to take this opportunity to thank Mai Webster, the property manager from Complete Prime. We did not have a pleasant experience with Complete Prime and it wasn't easy to out of the tenancy contract but we really appreciate Mai's cooperation and support to arrange the move-out.
We value her professionalism and empathy towards the client. I wish her all the best for future endeavour.
The above 5 start for Mai Webster.
Mizanur Β· 30 July 2020
β
β
β
β
β
5/5
GoogleComplete is not the bully, stressful kind of agency. They operate at a more personal level.
We went to see our new place on suggestion of Hisham and we loved it. It helped that we were not rushed and stayed at the place for over 1 hour in our first visit, and Hisham was very receptive to our questions.
Then, after putting the offer in Hisham always kept us up to date with questions related to our house and met us there so that we could take measures and ideas for furniture.
A note also for Nahida who was quick and efficient with the bureaucracy and ready to explain any doubts we had.
There was just one minor issue which is being taken care of.
We're really happy with our new happy and looking forward to a long time relation with Complete.
Thank you for your work
AntΓ³nio Β· 31 July 2016
β
β
β
β
β
5/5
GoogleI give property manager Adam Carter 5 stars for his outstanding customer service. Our initial experience with complete was off to a rocky start having dealt with the initial agent with not having the property ready however once we were past onto Adam we had a much better experience dealing with complete. Adam is always a pleasure to deal with and no task seems to out of his reach to handle. We are so pleased to have Adam as our property manager and we look forward to building a strong relationship with him.
Anne Β· 8 July 2016
β
β
β
β
β
5/5
GoogleI give property manager Adam Carter 5 stars for his outstanding customer service. Our initial experience with complete was off to a rocky start having dealt with the initial agent with not having the property ready however once we were past onto Adam we had a much better experience dealing with complete. Adam is always a pleasure to deal with and no task seems to out of his reach to handle. We are so pleased to have Adam as our property manager and we look forward to building a strong relationship with him.
Melissa Β· 1 July 2016
β
β
β
β
β
5/5
GoogleAngela and the team at Complete did a fantastic job looking after us since we moved in 9 months ago.
Replies were always prompt and any issue was rapidly addressed and resolved.
As a tenant, I'd be happy to have Complete as a managing agent in the future.
Luca Β· 1 November 2023
β
β
β
β
β
1/5
GoogleAbysmal service. Shocked by the conduct by the employees from the director to the lettings-agent. They are known to entrap you by misinforming you about details in the property when viewing and leave you without any choice when you sign. Lies, deceit and unresponsiveness when convenient. Be aware please!
Mariana Β· 22 August 2024
Agent replied Β· 19 June 2024
Good day Mariana,
We deeply regret to hear about your negative experience. Ensuring transparency and responsiveness are paramount to us. We have looked into your issue and understand that our team has maintained communication with you throughout your journey with us. We apologise for any inconvenience caused and are committed to addressing any outstanding issues and improving our services based on your feedback.
The Complete Team
β
β
β
β
β
5/5
GoogleBen Pearson was a great property manager during our ~18m tenancy. He attended to our requests as soon as possible and made sure any issues we had were fixed in a timely manner.
Nicolas Β· 22 August 2024
β
β
β
β
β
5/5
GoogleAshleigh, who was our property manager has been on hand to assist with our queries during our tenancy and has dealt with these promptly and effectively, always keeping us updated throughout. Our end of tenancy checkout was simple and the speedy return of our deposit was rounded off our experience with Complete nicely. Many thanks Ashleigh. Jack
Jack Β· 31 January 2023
Where the same review appears twice we show it once. We leave out reviews that name another agent or another of the brand's offices.