1/5
This company deserves 0 stars but unfortunately Google does not allow me to do this. …
Agent replied · 28 December 2025
Dear Denise, We’re sorry to hear that your experience did not meet your expectations. We … More
Trusted Agent profile · London
★★★★★
566 reviews across 3 platforms
First Floor, 40-42 Charterhouse Street, London, EC1M 6JN
Complete Prime Residential Ltd's office in London, at First Floor, is rated 4.2 out of 5 across 566 reviews on three platforms, including 419 Google reviews rated 4.1.
Every review we hold for the London office, from every platform, shown as written. First names only.
1/5
This company deserves 0 stars but unfortunately Google does not allow me to do this. …
Dear Denise, We’re sorry to hear that your experience did not meet your expectations. We … More
1/5
If youre a landlord go somewhere else. If youre a tenant, go somewhere else. They are super rude. Jessica picked up the phone to me and did my viewing. Shes so rude and she thinks shes above you. Shes clueless about her job and the way she asked if i was earning enough before even viewing the flat in such patronizing way is disgusting. Yes jessica i earn enough to rent in this house and im sure i earn a lot more than you so watch your tone Madame. She needs to get fired. The reason why im not going for this is because i do not want to sign a contract with such unprofessional agency. She had no clue about the property that she was showing me and helpless. Complete waste of time and just bad vibes in general. This company should hire someone better.
We are very sorry to hear that you have had this experience. At Complete, we pride ourselves on exceptional service standards and have a wealth of happy tenants and clients. Our lettings team must ask all prospective tenants a set of standard questions to ensure their suitability for the property they are enquiring about. This includes confirming that the prospective tenant meets the affordability requirements for that property before progressing the agreement any further. Unfortunately, we are unable to locate you on our system and therefore cannot investigate this review further. Therefore, please do call the office to discuss further as we are keen to resolve this.
1/5
Terrible experience - and on weekends especially, practically non-existent when I needed help. The worst is when my flat got flooded and they didn't help at all - had to live with wet carpets for a couple weeks. If you sign-up with this agent, I would recommend not to have issues on weekends. So if there's fire or floods, etc, do please have them on weekdays. Lift in the building didn't work for two weeks and we lived near the top of the building. Basically the response is like, sorry it's out of control and nothing we can do about it. Well, at least it made do a lot of exercise on the stairs. They want to take a massive and unreasonable chunk of my deposit. The flat is cheap though for its quality. I wouldn't suggest to deal with them unless you want to live for many years and be willing to lose the deposit.
We are very sorry to hear that you have had this experience. However, the issue you have raised is beyond our control, as we are not open on weekends. In this instance tenants are expected to log their maintenance issues with our 24-hour online support platform during out of office hours. With regards to your deposit, we cannot comment further as you’re not a registered tenant on our system and we have no records to prove as such. Additionally, the building problems you have listed as faulty are beyond our control, in this instance all we can do is apologise on behalf of the building management services of your development for your inconvenience. Complete only manages maintenance issues experienced inside your apartment and not the communal areas of the building. You will need to contact your building manager as we do not service nor do we control the repair of external facilities such as lifts. If you are a tenant of ours, kindly contact our office with verification of your tenancy so that a member of staff can assist you further. Kindest regards, Complete
5/5
I give property manager Adam Carter 5 stars for his outstanding customer service. Our initial experience with complete was off to a rocky start having dealt with the initial agent with not having the property ready however once we were past onto Adam we had a much better experience dealing with complete. Adam is always a pleasure to deal with and no task seems to out of his reach to handle. We are so pleased to have Adam as our property manager and we look forward to building a strong relationship with him.
5/5
I would like to take this opportunity to thank Mai Webster, the property manager from Complete Prime. We did not have a pleasant experience with Complete Prime and it wasn't easy to out of the tenancy contract but we really appreciate Mai's cooperation and support to arrange the move-out. We value her professionalism and empathy towards the client. I wish her all the best for future endeavour. The above 5 start for Mai Webster.
5/5
Shamira is always kind and helpful
Shamira is always kind and helpful, always approachable and keeps me updated with eveything in regards to where I live. It gives me peace of mind knowing she is there and so helpful and if I contact Shamira she always gets back to me very quickly.
5/5
Angela is incredibly organised and efficient in coordinating maintenance tasks. Clear communication and timely updates ensure that all issues are addressed promptly, contributing to the overall satisfaction of the residents. Their proactive approach to property management sets a high standard in the industry.
1/5
I was promised the property will be professionally cleaned prior to moving in. It was not done so. It’s been a week and the cleaner has still not yet been scheduled in. Kitchen cabinets are hanging loose and shower/sink not functional. No sense of urgency being actioned. The letting agents do not speak with respect. A lot of room for improvement. Very disappointing
Hello Zeta, Thank you for bringing your concerns to our attention and allowing us the opportunity to address them. Regarding the cleanliness of the unit before your move-in, it appears that the image you shared shows an area behind the kickboard in the kitchen. This part is designed to be attached to the kitchen cabinet's wall, and it is not a surface cleaned during our standard cleaning procedures. However, we do take your concern seriously and are committed to addressing it. Your demands have been reviewed and accepted by the landlord. We have scheduled the necessary work with a contractor to resolve these issues. We appreciate your patience and understanding as we work to clean and fix the issue. If you have any more questions or need further assistance, please do not hesitate to contact us. Your comfort and satisfaction as our tenant are important to us. Sincerely, The Complete Team
4/5
Thanks for your help and support
Have always had good support from the team at Complete, very professional and helpful - I do see the Company itself as more expensive that other providers however and they really need to review their charges. Big thanks to Shamira who is supportive and helpfulGary
5/5
I’ve had a really good experience with Ashleigh from Complete Prime Residential Limited. She’s always friendly, helpful, and easy to talk to. She always replies and tries her best to solve any problems. She’s made the whole renting process much easier for me and my family , I’m really grateful for her support and highly recommend working with her.
5/5
Liverpool renting shamira
We currently rent through complete, we communicate through Shamira and we have had nothing but good things to say! We have rented our property for 2 years now and any issues get sorted straight away! Thank you so much to Shamira for everything!
1/5
Avoid at all costs. They constantly came up with excuses to try and charge us more than we were supposed to pay. The property manager changed almost every week, and communication was a complete mess. Do yourself a favor and avoid! You're welcome
Dear Elena, Thank you for sharing your feedback. We're sorry to hear that your experience didn’t meet expectations. There was a brief delay in processing the deposit release while we awaited final confirmation from the landlord, but as soon as that was resolved, the deposit was returned within a month of your move-out. We also reviewed and adjusted any deductions based on the evidence provided. We appreciate your patience throughout and regret any inconvenience caused. Kind regards, The Complete Team
1/5
TERRIBLE! Firstly, they put us through the worst service, never provided a 100% furnished property even though we paid for it. Numerous problems out of which some were never fixed and some were half done only after repetative phone calls and mails. After all this, they're still holding on to the deposit since over a month of moving out even though we've come to an agreement that only the dining table needs a replacement. So many calls and mails left unattended about the same. First, they tried to deduct money of our deposit total, then the property manager was on annual leave, then they said she left, while the new one doesn't even respond to mails and gives excuses on calls, one of which is "the landlord is not replying to us". Now, having to take this up legally if they're still not going to get back, so annoying. Save yourself the trouble else you're going to spend your entire time just chasing them and being highly frustrated from not getting any response.NegativeResponsiveness, Quality, Professionalism, Value
Hi Nikita, We are very sorry to hear that you have had this experience. At Complete, we pride ourselves on exceptional service standards and have a wealth of happy tenants and clients, alike. Although we cannot comment on individual cases, it appears to be the case that your experience falls short of the standards that we would expect to provide to our tenants and in most instances, this is usually because matters are simply beyond our control. We are very keen to work with you to resolve this, please do contact our office to discuss this further. Kindest regards, Complete
5/5
Jordache was very helpful throughout the whole process.
5/5
Chrystalla Kaila is a star
Chrystalla Kaila is a star, she has been able to respond my request with speed and accuracy. She is very kind and patient with client, I highly recommond her service to other clients.
1/5
As other individuals have said, I would give 0 stars if possible. Complete is an incredibly unprofessional agency. Their response time is unacceptably long, you have to chase them numerous times to get a response, they are uncooperative, unwilling to help, and make promises they do not deliver against (e.g. one year down the line they have still not repaired things in the property that were broken when moving in). As we are now moving out, they have to no surprise detracted a significant amount from our deposit without responding with an outline as to why. I cannot encourage you enough to choose another agency to work with and rent through. It's been an incredibly disappointing experience and has made our stay all but pleasant and smooth.NegativeResponsiveness, Quality, Professionalism, Value
Hi Klara We are very sorry to hear that you have had this experience. At Complete, we pride ourselves on exceptional service standards and have a wealth of happy tenants and clients, alike. Although we cannot comment on individual cases, it appears to be the case that your experience falls short of the standards that we would expect to provide to our tenants and in most instances, this is usually because matters are simply beyond our control. We are very keen to work with you to resolve this, please do contact our office to discuss this further. Kindest regards, Complete
1/5
Disgusting customer service. I have just tried to book a viewing with a lady and she was obnoxious, unhelpful and very rude. I was explaining that we were unable to travel down at the time she wanted because we live over 3 hours away and we have to arrange with work. I asked if we could view in the next couple of days or a virtual viewing. Her response was arrogant and rude and she basically said no because we couldn't make her timings. She hung up. Safe to say we will not be putting our trust in this company. Terrible attitude from this lady who clearly should not be working with customers.NegativeResponsiveness, Quality, Professionalism, Value
Hello Lisa, Thank you for your feedback, all of our phone calls are recorded in order to review our employees to ensure the best customer service has been provided. Based on your feedback we have since reviewed the call and there is no evidence of what you have described above and we believe that our Letting’s Consultant attempted to provide you with various options to view the property as well as explained the process by which we work. Since then Complete has also ensured that the Letting’s Consultant has further contacted you to rectify the miscommunication and we believe we have now satisfied your complaint. Complete
1/5
Avoid at all costs
We had an extremely poor experience with Complete Prime Residential London from start to finish of our tenancy.
Dear Dave, We are sorry to read your review and that you feel your experience with us fell short of expectations. We would like to look into this in more detail, however, we have been unable to identify your tenancy from the information provided here. If you could contact us directly at reception@complete-ltd.com with your full name, property address, and tenancy dates, we can investigate further and address your concerns. We take all feedback seriously and are committed to resolving any matters where service has not met our standards. Kind regards, The Complete Management Team
5/5
Shamira Dar has been really helpful and…
Shamira Dar has been really helpful and approachable for us for moving in, moving out and then moving in between 2 Complete properties - she’s always on hand to answer any questions or help with any problems we run into!
1/5
Abysmal service. Shocked by the conduct by the employees from the director to the lettings-agent. They are known to entrap you by misinforming you about details in the property when viewing and leave you without any choice when you sign. Lies, deceit and unresponsiveness when convenient. Be aware please!
Good day Mariana, We deeply regret to hear about your negative experience. Ensuring transparency and responsiveness are paramount to us. We have looked into your issue and understand that our team has maintained communication with you throughout your journey with us. We apologise for any inconvenience caused and are committed to addressing any outstanding issues and improving our services based on your feedback. The Complete Team
1/5
Me and my wifes properties are with complete ... these guys are a COMPLETE waste of time, they know nothing about the property market they do not answer phones at all.. the head of property managment joana is incompitent to do her job i will be taking my properties elsewhere to be managed properly! They make a mess then do not take responsibility ... real scam artists also other landlords please read your contracts they seem to think its ok to take a commision of maintenance! None of the property managers have any expierience ... think wise pay the same and just go to foxtons or savills! I cannot wait to move all of my properties to foxtons!NegativeResponsiveness, Quality, Professionalism, Value
Dear GARM Szn, Upon further investigation into your complaint, we have been unable to locate your details and associated details on our systems. We are very keen to resolve this issue with you please contact our office on +44 (0)20 3551 9900, to discuss your complaint further. At Complete, we pride ourselves on exceptional service standards and have a wealth of happy tenants and clients, alike. Kindest regards, Complete
1/5
Absolutely Appalling. No one was there to let me in on the very first day. The lady said she had other business to attend so I had to collect a key from someone else. Later on I discover that she hasnt even left me the full key set and had to buy my another fob card independently from the concierge of the building. Moreover, the flat I moved in is full of faults from AC, Oven, heater, cooler, electricity.. everything is more less in a fault condition and have been following up with my point of contact at the agency for 1 month!!!! And STILL haven't been bestowed with a proper reply. Shameless, and completely disgusting support. I think my next call to action now is to go directly to the landlord or raise a claim against these guys as they have been utterly unprofessional.NegativeResponsiveness, Quality, Professionalism, Value
Dear Abdullah, We are very sorry to hear that you have had this experience. At Complete, we pride ourselves on exceptional service standards and have a wealth of happy tenants and clients. It appears to be the case that your experience falls short of the standards that we would expect to provide to our tenants. Although we are unable to go into detail regarding the issues highlighted above, please be assured that your property manager is liaising with your landlord to resolve these issues as soon as possible. A member of our Property Management Team will contact you shortly to discuss your complaint. Kindest regards, Complete
5/5
A professional real estate company. I have been dealing with Complete Limited for more than three years , so far happy for the level of service I received. Zayna Mirza is the agent who is looking after my unit , she is a professional, cooperative and responsive to all of my questions and inquiries! Complete Limited is the right choice to manage your assets!PositiveProfessionalism
5/5
Efficient and simply helpful all the…
Efficient and simply helpful all the way from A-Z ! A special mention to Chrystalla who's follow up is what one expects when your going through a leasing process! The complete package!
Where the same review appears twice we show it once. We leave out reviews that name another agent or another of the brand's offices.
Complete Prime Residential Ltd's London office has 566 reviews across three platforms: 419 on Google, 1 on Facebook, 146 on Trustpilot.
Complete Prime Residential Ltd London is rated 4.2 out of 5 across all 566 reviews, and 4.1 out of 5 on Google from 419 reviews.
Complete Prime Residential Ltd London, First Floor, 40-42 Charterhouse Street, London, EC1M 6JN.