1/5
To flee!!! I would have warned too! Everything is good to tax you!
Trusted Agent profile · London
★★★★★
1,166 reviews across 2 platforms
3-5 Globe Road, London, E1 4DT
City Rooms's office in London, at 3-5 Globe Road, is rated 3.2 out of 5 across 1,166 reviews on two platforms, including 546 Google reviews rated 3.3.
Tell us what you need and we'll put you in touch. City Rooms hasn't joined The Trusted Agent yet, so we'll pass your enquiry to them or to up to three other top-rated agents near London.
Every review we hold for the London office, from every platform, shown as written. First names only.
1/5
To flee!!! I would have warned too! Everything is good to tax you!
5/5
Very kind staff
Professional services! I was in contact with a very kind colleague (Gabor Nemet as I remember) giving me a really customized offering. Thanks!
Thank you for the five star review, we're pleased to hear you've had a good experience with us so far. Have a lovely day, City Rooms.
2/5
after a lot of problems at the beginning with bedbugs in the accommodation, they were able to be reactive despite a lot of misunderstanding, they lent accommodation for one night while waiting to disinfect the apartment. More later, I reserve myself review my judgment with a more positive or negative note depending on the evolution of the situation
5/5
Pablo has helped my brother a lot to…
Pablo has helped my brother a lot to find the perfect room, and has also given us full support with all the paperwork. Really happy with his service :)
1/5
Avoid - scammed my deposit. Poorly managed properties. One day for sure councils will do a thorough investigation of this company and the people running it.
5/5
I had a very good time, my colleague and I came for a weekend and I must say that it was a pleasant experience, thanks also to the availability of Claudia who was able to welcome us as if we were at home.
5/5
Excellent service from both Alessandro…
Excellent service from both Alessandro and Jessica. I really enjoyed the Online service to report issues in the property is fast a reliable.10/10 would use again.
Hi Tim, We take immense pride in our customer service and our online maintenance issue platform. We are pleased you found it helpful. Thank you
1/5
IF I COULD PUT 0 STARTS I WOULD.
IF I COULD PUT 0 STARTS I WOULD.GROSS IT' S THE WORD TO DESCRIBE THEM AND THE HOUSE THAT THEY LET.
Hi Laura (your roommate is Melissa),Apologies for the delay in reply, as we do not have your full name we have deduced that you recently moved out of an apartment in the E3 2QB postcode.You mention that "House full of humidity and they don’t care. Not suitable for human beings. And when we told them wa want to leave they mentioned to sue us if we don’t finish the contract". As you know, we asked you to vacate the property as you had moved a cat with you without the Landlord's consent. This represented a serious breach in your tenancy agreement. As your contract states, clause 3.4.9 "Not to keep on the Property any animal, bird or domestic pet without first obtaining the Landlord’s written consent".Subsequently after your flatmates made a complaint with regret we had to serve you notice and end your tenancy agreement as you did not want to rehouse your cat. We understand you did not like this but regrettably we had other resort.Kind Regards,
1/5
Worst humans ever
Their damp ridden flats will take years off your life expectancy and their unexplained fees and unresponsive attitude to repairs will make your blood boil.
Hello, it is unfortunate to hear you were not happy with our service. We take great pride in our customer service and our maintenance team, work 24 hours in cases of emergencies. Please email us at cs@cityrooms.com so we can resolve your issues. Thanks
1/5
A terrible agency that does not keep to…
A terrible agency that does not keep to their promises and doesn't look after their tenants. have many examples to share if you are interested.
Hello 'Anonymous' We couldn't find you on our system, Please could you email us at cs@cityrooms.com so that we can assist you in fixing any issues you may have.
5/5
Thank you
I didn’t rent a room through this agency, however, Pablo did a good job. In 20 minutes he found a suitable option for me and explained the current market situation. I totally will ask him again for help in the future.
5/5
Great service in cityrooms
Great service in cityrooms. You go in , talk to an agent, choose a room, check out the place, pay straight away and sign the contract and Keys are handed to you. It can not get batter than this, shout out to my agent Jafar for the Amazing service and for the lunch after the viewing. Thanks buddy
5/5
These guys deserve a big 5 stars from…
These guys deserve a big 5 stars from me. I walked and walked London for days. Viewing after viewing and nothing. Finally I was recommend by a new friend to simply walk into their office and ask for a room.Spoke to an agent Gio, very nice chap, all went fast and good.Great for people in a big rush.
5/5
Excellent service with continuous…
Excellent service with continuous contact and updates throughout the procedure. Interactive website which is very user friendly. Great service from Alfonso and the admin team
Thanks for leaving a review Moury.
5/5
George and Florica from Maintenance…
George and Florica from Maintenance have always been extremely helpful and kind, they resolved all our issues around the house in no time! definitely recommended!
Hello Alessia, thank you for leaving us a review:) I'll make sure the maintenance team hear these kind words.
5/5
DEFINITELY RECOMMEND THIS COMPANY!
DEFINITELY RECOMMEND THIS COMPANY!! I have had the best experience with City Rooms. I was helped my a gentleman called Zimmy and he was very polite and professional. He definitely earned my full trust as he sorted the problem we had with our internet so quickly! To be honest the room prices are pretty decent! other companies take notes!
1/5
SCAM. THEY ARE NOT TRUSTWORTHY. They tell you everything very well in words and then they raise the price of what was originally said. BEFORE doing anything, ASK FOR IT IN WRITING. They are smoke peddlers. I will not be the first or the last to be scammed, the comments speak for themselves!!
1/5
Serif S
Worst experience ever. They can say everything until you rent and sign a contract after then everything can be changed or can be not expected. They ignore you when you report a problem. They do not try to solve problems, not helpful.
5/5
Very friendly staff and always willing to help. They speak many languages and communication is very easy. One of the few trustworthy agencies
Hello Lu, thank you for the review. We're glad that you found the communication simple and smooth with our team. City Rooms.
5/5
All the tenants!
We’ve been having this lady for more than one year, very nice, very professional, and she does her job properly. I highly recommend it!
Hi Alfonso, thanks for taking the time to write a review
5/5
A wonderful and elegant furniture store with employees with a high level of ethics and good dealing. Al-Mutlaq and Ashley Company are second to none in taste.
1/5
Not good at all
No consideration for special circumstances at all. Too much hustle is not worth it impossible to get out of a contract with these people.
Dear Sofia, A contract is an agreement between City Rooms and the tenant wherein both parties agree to the terms and the duration of the tenancy. This is why under most circumstances you cannot 'get out of a contract' with us.Please email us at cs@cityrooms.com if you wish to discuss these issues further.
5/5
Ayoub was very kind and helped me find a room.
5/5
Very professional and specialized guys in the sector
Hello Isabel, thank you for your five star review! City Rooms.
Where the same review appears twice we show it once. We leave out reviews that name another agent or another of the brand's offices.
Tell us what you need and we'll put you in touch. City Rooms hasn't joined The Trusted Agent yet, so we'll pass your enquiry to them or to up to three other top-rated agents near London.