Every review we hold for the Leeds office, from every platform, shown as written. First names only.
★★★★★ 5/5
TrustpilotExcellent agents -very professional
Excellent agents -very professional, informative, responsive to any queries. no pressure-selling just facts, facts and facts all put within the context of the market in the area I purchased. I would highly recommend them. Jim Beattie, Sales Consultant, walked me through the whole off -plan purchase process, and gave lots of useful information sufficient to make the right decisions. He and his colleagues Georgina Barrett and Anisha Patel, both in Sales Progression, definitely went the extra mile, Georgina made regular calls to ensure I was on track or needed any additional information. They are a great team and highly recommended.
Denise · 24 May 2022
Agent replied · 12 June 2024
Dear Denise,Thank you for the review and leaving such positive comments on your experience with Aspen Woolf, we will pass your kind feedback to Jim, Anisha and Georgins who had been working hard and will be delighted to receive such positive feedback from you.We put customer experience and satisfaction as our priority, and your review reaffirms the hard work we put in every day. So thank you for your kind words and we look forward to our continued relationship ahead. Please contact us if you need any more information in the future, we are always here to help.Many thanks,Aspen Woolf
★★★★★ 5/5
TrustpilotHighly recommended!
After several months searching for a good investment opportunity in the UK, Ruzel from Aspen Woolf contacted me. He immediately understood exactly what I was looking for. In less than 24 hours, I made the decision to invest in the centre of Bolton.
Marta · 9 April 2026
Agent replied · 5 June 2026
Dear Marta,
Thank you so much for your fantastic review and for taking the time to share your experience!
Providing clear guidance, responsive communication, and carefully matched property opportunities is exactly what we aim for, so it’s wonderful to know this made a difference to your journey.
It’s especially rewarding to hear how confident you feel about both the location and its future prospects, that’s always our goal when supporting clients with investment decisions in the UK market.
We’ll be sure to pass along your kind words to Ruzel, who will be thrilled to hear your feedback. Thank you again for your trust and recommendation, we look forward to supporting you with future investments whenever you’re ready!
Kind regards,
Aspen Woolf
★★★★★ 5/5
TrustpilotJust completed my first purchase of an…
Just completed my first purchase of an off plan property in the UK, i have some properties in Israel but that’s the first one abroad, I must say I had some doubts and second thoughts, but I trusted the experienced team of Aspen Woolf and it pays off. Special thanks to Ruzel Uddin! Many people have recommended me on him, We had daily contact throughout the process which ensured my confidence. I will definitely buy from them again.
Elad · 29 June 2022
Agent replied · 12 June 2024
Dear Elad,Thank you for leaving us such a wonderful review!We are thrilled that you loved your experience; Ruzel will definitely be happy to read what you wrote. We put customer experience and satisfaction as our priority, and your review reaffirms the hard work we put in every day. So thank you for your kind words and we look forward to our continued relationship ahead!Many thanks,Aspen Woolf
★★★★★ 5/5
TrustpilotAmazing experience working with Amar
Amar Syed helped me with a flat enquiry in Manchester. Working with him was a great experience. He communicated well and answered questions promptly. It was easy to trust him and he followed through on his word every time. Even though things got complicated with the sale, he stayed patient and was super helpful every step of the way. I really appreciated how supportive and easy to work with he was. I would highly recommend him to anyone.
Aneesa · 29 April 2025
Agent replied · 5 June 2026
Dear Aneesa,
Thank you for taking the time to share your experience. We’re delighted to hear that you had such a positive interaction during your flat enquiry in Manchester. Providing clear communication, reliability, and dedicated support throughout the process is something we take great pride in, and it's wonderful to know that these values were reflected in your experience. Navigating complexities in a sale can be challenging, and we're pleased that our team was able to assist you with patience and professionalism.
Your recommendation is greatly appreciated, and we look forward to the opportunity to assist you or others again in the future.
Very best,
Aspen Woolf
★★★★★ 5/5
TrustpilotOn looking for a better investment than…
On looking for a better investment than money sat in bank, I come across Aspen Woolf’s opportunity in Leeds. So glad I did. Ruzel has been an absolute pleasure to work with, patient with my first timer questions, thorough and kept me in the loop at all stages.Thanks also to Anisha and Georgina, who provided regular check ins to make sure I understood the documentation and what the next steps would be. Pretty much a stress free process, even the recommended solicitors were no nonsense and managed completion within 4 weeks.Looking forward to the development and handover, and a visit and drink on the top floor!
L · 18 February 2022
Agent replied · 12 June 2024
Dear L Dickson, Thank you for the review and leaving such positive comments on your experience with Aspen Woolf, we will pass your kind feedback to Ruzel, Anisha and Georgina who had been working hard and will be delighted to receive such positive feedback from you.We look forward to our continued relationship ahead and of course the visit to the top floor! Please contact us if you need any more information in the future, we are always here to help.Many thanks,Aspen Woolf
★★★★★ 5/5
TrustpilotAt first I was a little unsure with…
At first I was a little unsure with purchasing off plan. After all it seems like you are buying a promise!! We exchanged last week on 2 apartments in Leeds and are very pleased. It’s only with the help and support from Aspen Wolfe that made this happen, especially Ruzel who has been solid, honest and very understanding (as well as patient with me!). His colleague Anisha helped cover all aspects of the admin process dealing with our solicitors (who they recommended). Have to say thank you for making it a less stressful experience and one I would do again. Looking forward to seeing Sky Gardens going up! Garden party on the 30th floor.
Laz · 7 February 2022
Agent replied · 12 June 2024
Dear Laz,Thank you for leaving us such a wonderful review!We are thrilled that you loved your experience; Ruzel and Anisha will definitely be over the moon to read what you wrote. We put customer experience and satisfaction as our priority, and your review reaffirms the hard work we put in every day. So thank you for your kind words and we look forward to our continued relationship ahead.Best wishesAspen Woolf
★★★★★ 5/5
TrustpilotGreat advice & help
Razwana was excellent, extremely helpful from start to finish with a friendly approach and provided me with an excellent service. The team at Aspen wolf are very professional, competent and gave me a valuable advice on the property which I had purchased. They've been very patient with all my questions concerning the purchase and have helped me each step of the way. The support from the team is massive especially Anisha Patel who helped me on my exchange deadline. Would recommend this company to any investor.
Karthik · 1 February 2022
Agent replied · 12 June 2024
Dear Karthik,Thank you for the review and leaving such positive comments on your experience with Aspen Woolf, we are all delighted to receive such positive feedback from you.We constantly strive to provide the best customer experience throughout the buying process and beyond, and it's always nice and encouraging to hear that we are doing it well.We look forward to our continued relationship ahead. Please contact us if you need any more information in the future, we are always here to help.Many thanks,Aspen Wool
★★★★★ 5/5
TrustpilotReally happy with the service provided…
Really happy with the service provided by Jenson and Anisha who was very Polite and Professional. Initially Jenson has walked me through the options and advised the best on investment and later Anisha was introduced where she was liaised with solicitors and made sure all the documentation was signed and completed correctly. Both Jenson and Anisha stayed in contact with me throughout the process, it was a pleasure to have them both assist me through the buying process and finally onto exchange.Thank you guys for all your hard work!
Venkat · 18 January 2022
Agent replied · 12 June 2024
Dear Venkat,Thank you for the review and leaving such positive comments on your experience with Aspen Woolf, we will pass your kind feedback to Jenson and Anisha who had been working hard and will be delighted to receive such positive feedback from you.We constantly strive to provide the best customer experience throughout the buying process and beyond, and it's always nice and encouraging to hear that we are doing it well.We look forward to our continued relationship ahead. Please contact us if you need any more information in the future, we are always here to help.Many thanks,Aspen Woolf
★★★★★ 5/5
TrustpilotPenthouse unit, Sky Gardens
We recently exchanged on a penthouse unit in Sky Gardens in Leeds. Ruzel Uddin was our first contact and explained the opportunity for us with great clarity and insight identifying both risks and rewards. His input gave us the confidence to proceed and we look forward to this development starting on site in the near future. As soon as we committed Anisha took over as our contact and liason with the developer and was easily able to facilitate answers to all of our questions and concerns.Overall they both provided an exceptional service and stayed involved from start to finish of the process. Their input was key to us progressing and because of that, we very much look forward to discussing the next project with them. Through their joint input, I would have no hesitation in recommending Aspen Woolf to other people as an extremely organised, professional and ambitious team.
Dave · 13 December 2021
Agent replied · 12 June 2024
Dear Dave,Thank you for the review and leaving such positive comments on your experience with Aspen Woolf, we will pass your kind feedback to Ruzel and Anisha who had been working hard and will be delighted to receive such positive feedback from you.We put customer experience and satisfaction as our priority, and your review reaffirms the hard work we put in every day. So thank you for your kind words and we look forward to our continued relationship ahead. Please contact us if you need any more information in the future, we are always here to help!Many thanks,Aspen Woolf
★★★★★ 5/5
TrustpilotInvestment in Leeds Flat through Ruzel and Anisha
Ruzel Uddin is a fantastic guy. He has been very supportive throughout our journey to buy a flat with honest advice, always there to answer to our queries and questions even at late night and accomodating for time zone differences when we had to do conversations from overseas as well. Clearly he knows his job, loves it and is keen and serious on getting things moving. He has explained things really well and was quick to address concerns or issues that prompt up during the purchase process. With the Whats App group Ruzel along with Anisha Patel followed us throughout the journey, with Anisha taking over after reservation till exchange by following up with us and the solicitors and making sure things are progressing in the right direction. Overall, Ruzel and Anisha are a very proactive and honest team and I would highly recommend them.
Shariq · 7 December 2021
Agent replied · 12 June 2024
Dear Shariq,Thank you for the review and leaving such positive comments on your experience with Aspen Woolf, we will pass your kind feedback Ruzel and Anisha who had been working hard and will be delighted to receive such positive feedback from you.We constantly strive to provide the best customer experience throughout the buying process and beyond, and it's always nice and encouraging to hear that we are doing it well.We look forward to our continued relationship ahead. Please contact us if you need any more information in the future, we are always here to help.Many thanks,Aspen Woolf
★★★★★ 5/5
TrustpilotGlad to have worked with Aspen Woolf
I am glad that I chose Aspen Woolf for my investment. It all went perfectly well from beginning to end and I am delighted by the level of service I was offered.I would like to especially thank Ruzel Udin and Anisha Patel who have been very professional and helpful throughout the process. They just made my experience with Aspen Woolf a very pleasant one and I would definitely reach out to them for any future investment projects.Big thank to you Ruzel and Anisha🙏
Vinesh · 19 May 2021
Agent replied · 12 June 2024
Dear Vinesh,Thank you for the review and leaving such positive comments on your experience with Aspen Woolf, we will pass your kind feedback to Anisha and Ruzel who had been working hard and will be delighted to receive such positive feedback from you.We put customer experience and satisfaction as our priority, and your review reaffirms the hard work we put in every day. So thank you for your kind words and we look forward to our continued relationship ahead. Please contact us if you need any more information in the future, we are always here to help.Kind regards,Aspen Woolf
★★★★★ 3/5
TrustpilotGood overall
As a first time investment this was quite daunting for us, initially we spoke with Stuart Clark who was very responsive to all of our many queries - which was great. When we had made a reservation with Stuart we were then passed over to Anisha who has handled us since then and has also been quick to respond and always checking up on progress and how us/our solicitors are getting on. However, I will say that quotes given by Stuart Clark in the initial talking and decision making stage actually turned out to be inaccurate. Luckily our solicitor spotted them and consulted with their solicitors to negotiate a middle ground for various contract clauses. This was not ideal as we had reserved a flat based on false information. Personally, I would recommend going with your own independent solicitors rather than ones recommended by Aspen Woolf purely because you know your interests as a client are clearly their main concern, not the time scale or getting contracts exchanged and money in.Secondly, I understand that Anisha is a salesperson and she has done an excellent job at consulting between both solicitors and us. However, at certain points during the time between reservation and exchange of contracts Anisha was very persistent in getting everything sorted ASAP and in as fast a time-scale as possible. My solicitor obviously has other clients and bigger cases sometimes and Anisha maybe wasn't aware of this and was enquiring very frequently about when we could move onto the next stage. Overall though she has been a great advisor and always is polite, efficient and available when needed.
S · 16 May 2021
Agent replied · 12 June 2024
Dear S Watson, Thank you for the review and leaving both positive and constructive comments on your experience with Aspen Woolf. We will pass your feedback to Stuart and Anisha who are committed to improving the overall experience our clients receive. We look forward to our continued relationship ahead. Please contact us if you need any more information in the future, we are always here to help.Many thanks,Aspen Woolf
★★★★★ 5/5
TrustpilotPurchase of Property
I had a great experience buying my first property through Aspen Woolf. I initially contacted Henal who showed me a few options. Relative to other agents, I did not find him pushy at all. I felt that he was very professional and made sure I was comfortable, since this was my first time. Henal was quick with his responses, and answered all my queries. Once I had paid the reservation fee towards the property, I was transferred to Anisha who was responsible for closing the transaction. She was extremely efficient and professional in liaising with the seller, their solicitor and my solicitor. She made sure my legal advisor received all relevant documentation, and ensured that he was satisfied with everything. She is an extremely helpful individual, ensuring that I could go back with queries even after the sale. I would highly recommend this company, especially working with Henal and Anisha.Thanks!
Sharik · 14 May 2021
Agent replied · 12 June 2024
Dear Sharik,Thank you for the review and leaving such positive comments on your experience with Aspen Woolf.We put customer experience and satisfaction as our priority, and your review reaffirms the hard work we put in every day. So thank you for your kind words and we look forward to our continued relationship ahead. Please contact us if you need any more information in the future, we are always here to help.Kind regards,Aspen Woolf
★★★★★ 5/5
TrustpilotAnisha & Ruzel reviews
Anisha - Since the very beginning of this process, Anisha has been nothing short of fantastic. Anisha was always checking in to make sure that I was okay and to make sure that I understood everything that was going on, and with me being a first time buyer that was incredibly important to me. She always followed up with great advice and a simple tasks for me to get done so that this process ran smoothly and always made me feel comfortable with the decisions I made and also the timescale I took to do things (as work 9-5 every week can mean it’s hard to get things done. I personally couldn’t have asked for a better person to guide me through this process than Anisha and simply could not recommend her high enough to anyway looking to buy property. She was an absolute star for start to finish. Thank you Anisha! Ruzel -From our phone call, Ruzel was polite, honest, genuine and extremely knowledgable and gave me the best part of his time whenever I needed it (Even out of hours). From the get go, Ruzel made it very easy for me start this process by giving me all the info in great time and allowing me to learn whilst going through this process. I wasn’t once thinking than Ruzel was trying to ‘sell me a dream’ but more thought of him simply trying to help someone, and that goes a long way with me as he definetly helped me from start to end. I feel lucky extremely lucky to have spoken to Ruzel as a first time buyer as I could not recommend him high enough to anyone due to his curtious personality and amazing knowledge regarding the industry and business. I hope others like me have the chance to work with Ruzel when buying for the first time. Thank you mate.
Lew · 7 May 2021
Agent replied · 12 June 2024
Dear Lew,We cannot thank you enough for leaving us such a wonderful review. We are glad that you loved our service! Anisha and Ruzel are over the moon having had read your comments regarding their service, they are both very grateful to receive such high praise.Thank you once again on behalf of the Aspen Woolf Team. We genuinely look forward to our continued relationship ahead. Please contact us if you need any more information in the future, we are always here to help.Best wishesAspen Woolf
★★★★★ 5/5
TrustpilotJust completed on my first BTL at the…
Just completed on my first BTL at the Mount Leeds. Amazing finishing. My apartment has a great view of the Church. Thanks to Aspen Woolf team. 100% recommend!
Dave · 11 June 2026
Agent replied · 23 September 2026
Dear Dave,
Thank you for your wonderful review and congratulations on completing your first Buy-to-Let at The Mount Leeds!
We're delighted to hear that you're pleased with the finish of your apartment and that you're enjoying the beautiful view of the church. It was a pleasure assisting you throughout your investment journey.
On behalf of the entire Aspen Woolf team, thank you for your trust and recommendation. We wish you every success with your new investment and look forward to supporting you again in the future.
Best wishes,
The Aspen Woolf Team
★★★★★ 1/5
TrustpilotNot a good experience!
Here are some facts around my experience with Aspen Woolf in the UK:I bought a flat in Ropewalks, Liverpool through Aspen Woolf in 2016, and part of the deal was assured rent for 3 years. Completion was due Q4 2017 but only completed in November 2019, 2 years late. We received NONE of the assured rent and took control of managing the property ourselves, after struggling to gain access, in the summer of 2020.So by the middle of 2020 we had missed out on assured rental income, plus had various legal and locksmith expenses.Not a good experience!
Adrian · 2 March 2021
Agent replied · 12 June 2024
Dear Adrian, We completely understand your frustrations, we also feel very disappointed with the issues you have faced relating to payments and the poor communication by the developers. Unfortunately, sometimes off plan properties do experience some delays, however, we are pleased that the building is now finished and of a high standard.The assured rentals are the vendors responsibility, not the selling agent and we are surprised with their late payments as all rents were paid on time in their previous developments and they were 100% occupied. We will also pass on your comments to the developer and please feel free to get in touch by emailing clientcare@aspenwoolf.co.uk should you need further assistance on this matter. Kind Regards, Client Care Team
★★★★★ 4/5
TrustpilotExcellent communication and preparation
By chance I came across Aspen Woolf and even more by chance they had an option that was of interest. Henal was friendly and professional, giving me time to digest information and ask questions about the off plan flat purchase in Nottingham in which I was interested. In fact the detail of the information that he and then later Katerina has provided has been one of the outstanding features of this 'relationship'. They both proved to be really thoroughly prepared in all aspects of the purchase. On two occasions I did feel rather chased; while this is not something that I personally found necessary, I nevertheless appreciate that getting agreements over the line and getting firm commitments can be testing. Communication has always been prompt - there has never been a need to ask or email a second time. This is a well-prepared, well-motivated and repsonsive team that are undoubtedly always working hard to do a good job, look after everyone's interests and it seems provide 'win win' situations. I am excited to see how the project develops with continued communication in the way of updates from the team. I am certainly hoping that 12 months from now everything will have progressed to schedule and that I'll feel keen to look at other options with Aspen Woolf and this particular team!
Lisa · 28 February 2021
Agent replied · 12 June 2024
Dear LisaThank you for leaving us such a wonderful review!We are thrilled that you loved your experience; Henal and Katerina will definitely be happy to read what you wrote. We put customer experience and satisfaction as our priority, and your review reaffirms the hard work we put in every day. So thank you for your kind words and we look forward to our continued relationship ahead.Many thanks,Aspen Woolf
★★★★★ 1/5
TrustpilotThey always seem great at first till you find out what you've gotten into and that's if its not already too late
We were convinced & sweet talked into investing in an off plan apartment in Nottingham sometime in November 2020.At the start, they were very reassuring and explained that, if for any reason we weren't happy with anything, there'd be no issue giving us a full refund. That made us proceed and send across the deposit. We then got the contract from the lawyers and that was were we started getting worried. There were lots of red flag on the contract. The first been the lease term starting from January 2020 for a property that is being sold off plan Nov. 2020 with building work to commence Jan 2021. 2nd is the fact that they have put other payment as cannot be determined now which means by the time it has been determined, it will be too late to back out yet the contract would have been signed. On the contract, the lease is for 250years and we are expected to return the house in a better condition than we met it after 250 years. The contract refers to the owner of the land (who we were told is the developer) as the landlord and states we cannot sublet the apartment without getting permission from the landlord that's just to mention a few. After raising this concerns, we asked to pull out and we were told one of the directors would like to speak with us to clear the air. We spoke to Stuart and he told us the contract we were sent was wrong and we shouldn't have gotten it in the first place. It took them over 7 days to get back to us and what was more shocking was the fact that it was the lawyer they recommended to us that sent the contract which only goes to show they don't have the buyers interest at heart neither was the contract checked at all. After getting back to us, they put in comments about speaking with the developers and agreeing to some of what we raised but never changed the wordings in the contract. Stuart had told us he didn't want us to leave with a wrong idea of the company and if we still wanted to leave after he came back that it was fine and that was not going to be a problem. Alas! it was indeed a problem because several calls came through cajoling us not to pull out and we were once again passed to another Director. I shouldn't forget to mention that one of the said Directors raised concerns about the person that introduced us pulling out once we pull out - another red flag. When it became clear we were not bulging they decided to play the non refundable card and that the payment had been sent to the developers.Suffice to say we found out the said property is still on the market, they refused to give us the name of the developer, We visited the location and no building work as started or looks to be starting anytime soon and in their latest response to us they have shifted the goal post for completion to early 2022 again. We have now decided to go via the ombudsman and legal means to get our money back.The other thing you should be weary about is the fact that they will tell you they are investigating your complaints but will only quote back recorded telephone calls that favour them and not a mention of any of the other calls made.We also researched the rent claims and property within that area (both old and relatively new) and all came up short of the value we were given. There is no way you will make ROI in 2 years. It's all part of the advertising gimmick.You're better off investing elsewhere. If I can have them pay off legal fees after this is over, I definitely will seek that option as well. Stay away, not worth the stress at all.Update: No we didn't just change our mind for changing sake. You don't pay £6k to secure a property and change your mind if what you're getting into is really a good investment.
Bukky · 22 February 2021
Agent replied · 12 June 2024
Dear Mr and Mrs Ogunnaike We thank you for your review which we find defamatory. Your false accusations are certainly not the way we operate our business. In the opening line in your review you state that you were convinced and sweet talked into entering this investment. Mr Ogunnaike you approached Aspen Woolf after your friends made a reservation within the same project. The sales consultant that was in communication with you answered all of your questions in a polite manner. From the beginning our team has been nothing but transparent, informative and helpful and our recorded calls confirm this. During your calls with the sales consultant on a number of occasions he confirms and reconfirms the sales process, never pressuring you or Mrs Ogunnaike into moving forward. In your review you also say that you were told that if for any reason you were unhappy with anything you would get your reservation deposit back. Again, this is another incorrect statement confirmed by our recorded calls. Before taking the reservation deposit from yourself, Aspen Woolf stated clearly in writing the circumstances under which the reservation fee was to be held, refunded, forfeited or used towards the purchase. We note Clause 2 highlighted within the Reservation Form that you as the client accept that Aspen Woolf is not the vendor and acts solely as an intermediary between the vendor and the buyer. Furthermore, Clause 8 within the Reservation Form highlighted that the reservation deposit was non-refundable and non-transferable and would be passed to the Developer. Mr Ogunnaike when you signed the Agreement, you confirmed that you were aware of the nature of the deposit. You are committing to purchase a property by signing a Reservation Form, together with the developer we then remove the property from general sale so nobody else can buy it. If you then decide to withdraw from the purchase as you did, we then have to remarket the property and this costs us and the developer. The sales consultant in number of occasions asked you to make a firm decision before making a reservation as if you simply changed your mind, which you did two months after you made a reservation, the reservation deposit will be forfeited. It is understandable for clients to raise enquiries during the reporting process and to query clauses within the contracts. Stuart Clark was right to state that your concerns will be addressed as the solicitors (buyers), including the sellers solicitors in all purchases welcome any questions and objections relating to the contract however in your case, you simply decided not to proceed stating the contract is flawed without giving anyone a chance to act, answer or elaborate on the same. Aspen Woolf act as the selling agents, we do not receive the legal paperwork we simply oversee the transaction and help to influence turnaround times for enquiries or mediate if needed any changes. It is your conveyancers (solicitors) role to raise, answer or challenge any parts of the purchasing contract should you wish to do so. We are sorry that you feel displeased and dis-satisfied with your purchase, we would like to re-iterate that Aspen Woolf have not mis-led, mis-informed, mis-sold or otherwise, you have simply retracted from the transaction, for your own reasons and it’s not possible for the developer to just refund you because you have simply changed your mind. Kind regards Aspen Woolf
★★★★★ 5/5
TrustpilotFirst time off plan purchase
This was my first time buying a property off plan and it feels like a brave decision! Jake was very thorough and informative without being pushy. He spent as much time as was needed answering questions. He remined in regular contact throughout the process, to exchange developing a good working relationship. I have no doubt that will continue over the next 2 years to completion. An excellent service and here's to building work starting!
Karen · 19 January 2022
Agent replied · 12 June 2024
Dear Karen,Thank you for the review and leaving such positive comments on your experience with Aspen Woolf, we will pass your kind feedback to Jake who had been working hard and will be delighted to receive such positive feedback from you.We constantly strive to provide the best customer experience throughout the buying process and beyond, and it's always nice and encouraging to hear that we are doing it well.We look forward to our continued relationship ahead. Please contact us if you need any more information in the future, we are always here to help.Many thanks,Aspen Woolf
★★★★★ 5/5
TrustpilotProperty investment as an art
I bought an apartment in Bradford from Aspen Woolf. My contacts Henal Popat and his colleague Anisha Patel were truly excellent. Every step of the process was accompanied by well-prepared documentation and it was all done in the most efficient manner possible. This was especially important since I am a first-time buyer in the UK, residing overseas and unable to travel owing to the pandemic. I can't comment on the apartment itself as it was an 'on-plan' purchase. Will definitely recommend Aspen Woolf to others.
Jan-Wouter · 18 November 2020
Agent replied · 12 June 2024
Dear Jan-Wouter,Thank youever so much for taking the time to leaving us such a wonderful review!The whole team at Aspen Woolf we are very happy that you loved your experience in particular with Henal and Anisha. They will both definitely be thrilled to read what you wrote. As you know we put customer experience and satisfaction as our priority, and your review reaffirms the hard work we all put in every day. Thank you for your kind words once again and we look forward to our continued relationship ahead, congratulations on your purchase once again.Kind regards,Aspen Woolf
★★★★★ 4/5
TrustpilotWonderful experience dealing with Henal & Anisha
What I heard is that people in UK are inactive and low response to deal with, but not Henal. Sufficient information was provided with clear explanation. Henal is a very professional and a reasonable guy to work with. Though completion of the new build flat in Leeds will be made two years later, I have confidence that it will not be a incomplete or delayed project. Upon confirmation of the deal, Anisha gave a big hand to remind me everything on the proceedings. Anyway, many thanks for the great effort contributed by both Henal and Anisha.
Kevin · 6 November 2020
Agent replied · 12 June 2024
Dear KevinThank you for leaving us such a wonderful review!We are thrilled that you loved your experience; Henal and Anisha will definitely be over the moon to read what you wrote. We put customer experience and satisfaction as our priority, and your review reaffirms the hard work we put in every day. So thank you for your kind words and we look forward to our continued relationship ahead.Best wishesAspen Woolf
★★★★★ 5/5
TrustpilotAlec was alway at the end of the phone…
Alec was alway at the end of the phone to answer any queries, if he didn’t have the information to hand he’d get back to us straight away once he had the answers. Both Alec and Samantha have both been very personable and patient with our purchase.
Terry · 25 April 2024
Agent replied · 12 June 2024
Dear Terry,Thank you for taking the time to leave us a review. We really appreciate your positive comments on your experience with Aspen Woolf, we will pass your kind feedback Alec and Samantha.We look forward to our continued working relationship ahead. Please contact us if you need any more information in the future, we are always here to help.Many thanks,Aspen Woolf
★★★★★ 5/5
TrustpilotGreat help from Henal, Anisha & Charlotte
We originally put a deposit down on 619 Springwell Gardens in March and were very pleased with the way Charlotte and then Anisha dealt with our purchase, but due to COVID we reluctantly decided not to go ahead, Henal then got in touch with me and we had quite a few conversations and emails, and he got us to think again and eventually he gave us confidence in the development, and we decided to purchase 509, we are very excited about our purchase and I do honestly believe that if it was not for Henal we would not have proceeded with the purchase, I must also mention that Anisha has been a great assistance since she took over from Henal
Tony · 23 October 2020
Agent replied · 12 June 2024
Dear TonyThank you for leaving us such a wonderful review!We are thrilled that you loved your experience; Henal, Charlotte and Anisha will definitely be happy to read what you wrote. We put customer experience and satisfaction as our priority, and your review reaffirms the hard work we put in every day. So thank you for your kind words and we look forward to our continued relationship ahead.Many thanks,Aspen Woolf
★★★★★ 5/5
TrustpilotThanks to Sol Khan
Thanks to Sol Khan, I was provided with detailed information and recommendations on the area, building, best options to source. Every question was meticulously answered and really re-assured me that I have made a great investment! Ask me in 10 years time if this was the case, but based on the professionalism of the AW team I am convinced it is!
Mark · 1 June 2023
Agent replied · 12 June 2024
Dear Mark,Thank you ever so much for taking the time to leaving us such a wonderful review!The whole team at Aspen Woolf are very happy that you loved your experience in particular with Sol, he will definitely be thrilled to read what you wrote. As you know we put customer experience and satisfaction as our priority, and your review reaffirms the hard work we all put in every day.Thank you for your kind words once again and we look forward to our continued relationship ahead!Kind regards,Aspen Woolf
Where the same review appears twice we show it once. We leave out reviews that name another agent or another of the brand's offices.