Every review we hold for the Leamington Spa office, from every platform, shown as written. First names only.
★★★★★ 5/5
GoogleThanks to Tracey and the team Belvoir made the letting process as effortless as it should be. I would recommend them to friends and family and I will be returning at the end of my current tenancy. Thanks again
Ben · 10 February 2020
Agent replied · 8 February 2025
Dear Ben Thank you so, so much for leaving this super review, it means a great deal to us and our wonderful team! Hope to see you soon! Kindest Regards Sue, John & your Belvoir team!
★★★★★ 5/5
GoogleVery professional and they know what they are doing. The atmosphere in the office is relaxed and present.
The service that I got was first class.
The staff, THE STAFF, I have never ever come across a group of realters that are so friendly, smily and relaxed.
I highly recommend this company and I hope I will move again soon so I can do more business with them.
Thanks Jaeneeta for everything. You're a star
Tony · 10 February 2017
★★★★★ 5/5
GoogleConor and his sales team were so good at keeping us informed during the sales process, everything went smoothly.definitely a5 star service.
John · 18 June 2025
Agent replied · 10 October 2026
Dear John
Thank you so much for leaving such a super review for our team! … More
★★★★★ 5/5
GoogleTracey and the team were really helpful, guiding us through the process and securing our new home quickly and smoothly.
Hannah · 9 February 2023
Agent replied · 8 February 2025
Dear Hannah
Thank you so very much for taking the time on your weekend to leave us this kind review! Tracey and her team will also be delighted!
Kindest Regards
Sue, John & your Belvoir team!
★★★★★ 5/5
GoogleGreat experience with Belvoir, very friendly, Ashton & Conor provided information consistently & promptly via email & were very attentive & helpful when calling the office. The team also made several trips to the property & helped with our requests.
Very relaxed and smooth experience, thank you :)
Hannah · 4 June 2024
Agent replied · 31 December 2024
Dear Hannah
We are delighted to receive your great review, it means so much to us and the team!
Kindest Regards
Your Belvoir team!
★★★★★ 5/5
GoogleThe entire process of letting a house was extremely fast and smooth. All requested information was given quickly and efficiently. Strongly recommend Belvoir in Leamington Spa.PositiveResponsiveness, Quality, Professionalism
Giancarlo · 9 February 2022
Agent replied · 8 February 2025
Dear Giancarlo
We cant thank you enough for your superb review! We know our team work so very hard but to see it in print gives them the accolade they deserve, thank you :-)
Kindest Regards
Sue, John & your Belvoir team!
★★★★★ 5/5
GoogleTracey and her team were great from day 1. Extremely helpful and always there to answer questions when needed.
Wasim · 9 February 2023
Agent replied · 8 February 2025
Dear Wasim
Thank you so very much for your kind review, it really lifts the team when they are appreciated and we are so very proud of them all!
Best Wishes
Sue, John & your Belvoir Team!
★★★★★ 5/5
GoogleHave been working with these guys for a couple of years now. Conor and the team are fantastic, always keen to give advice and I'm always greeted with a smile and a positive attitude. Would recommend!
Lauren · 10 February 2020
Agent replied · 8 February 2025
Dear Lauren, thank you so very much for your kind review, it means such a great deal to our wonderful team! Best Wishes, Sue & John
★★★★★ 1/5
GoogleAs a tenant, I cannot say anything good about this agency. The internet was terrible, the elevator almost never worked, the complete mess in the common area, heating not working, and most important of all always scamming you out of your deposit and different fees. All in all, scammed out of 600 pounds just because they refused to pay my deposit back. I am considering legal charges.
Daniel · 1 January 2023
Agent replied · 31 December 2024
Dear Daniel
Thank you for taking the time to leave us your review and we fully understand your frustrations, regarding the 'internet'/elevator/heating/common area. We cannot apologise enough for these issues but as I am sure you understand, these are maintenance issues for your landlord to fix/resolve as soon as we have reported it to them, and I can assure you that we have evidence to prove we constantly addressed these problems. I also know that 'parts' for elevators etc have been hard to obtain let alone the huge delays in goods being received into the UK in order to fix issues, it is a problem many of our contractors are facing in this present climate.
I must reassure you also that when you mention 'scamming you out of your deposit and different fees', this is actually incorrect. Legally we are not permitted to charge any 'fees' whatsoever that don't fall under the remit of the 'Tenant fee Ban' 1/6/20, Government legislation, we here at Belvoir are fully-audited annually, not only on our finances but on our strict adherence to the letter of the law, of which there are over 140 in our industry! We are fully aware that students very sadly believe or think that agents 'scam' them or 'take their deposits' for their own gain, but I can wholeheartedly assure you that we here at our family-owned agency do not ask nor receive any commissions from our contractors, the invoices you pay are 'as is' and they are paid directly to the contractor/cleaner. Our absolute best, most efficient and easiest deposit return is to find the property clean and ready for the next students to inhabit, resulting in us just having to check the property and return your deposit. We would never 'scam' anyone, so please don't think that. We sincerely wish you all the best for your future and we are sad that you have felt this way about us.
Best Wishes
Sue, John & your Belvoir Student team
★★★★★ 4/5
GoogleBelvoir helped me sort out my first accommodation in Leamington following a relocation for work. Unlike others, they were keen to accomodate viewings and put me at ease. Some adversity struck when the landlords of the property I was first interested in decided to sell up, however they stepped it up with Zoom viewings and negotiated competitive letting terms on a second property and made sure I was moved in with plenty of time before starting my new role. Happy customer.PositiveResponsiveness
Sam · 11 January 2021
Agent replied · 10 January 2025
Dear Sam, thank you so much for your kind review, it really does mean a great deal to us all here at Belvoir!
We look forward to being of service to you!
Kindest Regards
Sue, John & your Belvoir team!
★★★★★ 5/5
GoogleEveryone working in the Belvoir Leamington office shows the utmost professionalism in dealing with all aspects of property rentals, they absolutely know every aspect of the market and they communicate really well , responding very quickly to any issues . However even more importantly they really do care about their both landlords and clients renting from them . They are a very nice group of people , who show both humanity and integrity in their dealings with everyone . I am very happy that they are my agents and I am always grateful for any advice they may offer because I know it is well judged and based on sound experience .PositiveResponsiveness, Quality, Professionalism, Value
Lesley · 1 January 2021
Agent replied · 31 December 2024
Dear Lesley
We cannot thank you enough for your wonderful words - we cannot express how much it means to all of us to be recognised so kindly by our landlords! Its truly a pleasure being your Agent!
Kindest Regards
Your Belvoir Team!
★★★★★ 5/5
GoogleAmazingly warm and helpful staff, nothing but praise for the team at Belvoir Leamington Spa! They go above and beyond to assist in any way possible and would strongly recommend them to all.
Leonardo · 10 February 2020
Agent replied · 8 February 2025
Dear Leonardo, Thank you so much for your wonderful review, it is more than appreciated when our teams efforts are recognised, they all deserve it and we are very proud of each and every one! It was nice to meet you and WELCOME TO LEAMINGTON SPA, drop by if you are passing! Kindest Regards, Sue, John & your Belvoir team!
★★★★★ 5/5
GoogleGreat professional service. Always there to help. I am highly recommending Belvoir in Leamington Spa to everyone who is looking for rental property. ⭐⭐⭐⭐⭐
Lukasz · 9 February 2022
Agent replied · 8 February 2025
Dear Lukasz
A huge THANK YOU for leaving your kind words, they are more than appreciated!
Kindest Regards
Sue, John & your Belvoir team!
★★★★★ 5/5
GoogleUsing Belvoir is a delight; they are professional, efficient, and their staff go out of their way to help you in any way they can. I have just let my second property through Belvoir and they found me a new tenant within two weeks, completely de-stressing the whole process for me.
John · 1 January 2024
Agent replied · 31 December 2024
Dear John
We are so delighted you chose us to be your Letting agent and to receive your kind review has 'made our day'!
Thank you once again!
Kindest Regards
Sue, John & your Belvoir teams!
★★★★★ 2/5
GoogleUsed this estate agent for 2 years and had no end of hassle and stress from them. They were incredibly unhelpful and we were very lucky to have a super landlord who told us to come to him directly rather than having to deal with Belvoir. Wouldn’t recommend, especially for students.
Ella · 1 January 2024
Agent replied · 31 December 2024
Dear Ella
Thank you for taking the time to express your disappointment. I have asked the teams what issues you had and they have commented as per below:
Student team:
She was a tenant for 2 tenancies, sept 2021 to july 2023.
Can’t have been that bad if she renewed?
Not sure what she isn’t happy about.
Think they may have had some trouble with contractors the landlord arranged, where they repointed the building which was quite messy/ went on for a while. But I’m not really sure what her issue is tbh.
The Property maintenance team:
This tenant also moved out in April 2023 and I can’t find any complaints or anything from her?
So, we are sorry Ella, we would require more information, please feel free to email me directly if you wish to, if not, we are so sorry you feel this way but we wish you all the very best in your future.
sue.warburton@belvoir.co.uk
Best Wishes
Your Belvoir Team.
★★★★★ 1/5
GoogleI really am surprised to see all these good reviews; they seem unreal! We have had quite the opposite experience with them! They have been doing the absolute minimum right from the beginning but charging the absolute maximum for services. When the boiler in the property broke down in the middle of winter, they were so slow to respond. The property was left with really cold water and a freezing cold house. We had to get our own heaters and go elsewhere for taking showers; this was during January exams; imagine the stress. It took 19 days to fix it; when it was eventually fixed, they would not respond to our requests of reducing the rent for the period there was no warm water or heating.
Edit:
It was never my intention to slander or defame Belvoir; I just wanted to convey my experience and impressions of dealing with Belvoir. If you are unclear about any of the detail above, please refer to the previously sent emails.
Edit 2:
The tenancy ended 7 weeks ago but the deposit (£4025) has still not been returned. Belvoir has been slow to chase up the landlord who has had to sort an issue with water bills that is holding up the return of the deposit. Dealing with Belvoir this past year has been, in general, frustrating.
Fahimeh · 2 January 2020
Agent replied · 31 December 2024
Dear Mr Nourbakhsh
Thank you for taking the time to add to your edits, however I do need to make some very salient points: I will list them as per below for ease of reading:
As you may or it seems are not aware, your son and his colleagues omitted to set up their Severn Trent water account - you may not also be aware but we absolutely cannot do this for them as it has to be the account holder for obvious GDPR reasons. All students are informed when collecting keys that they must set all utility accounts up themselves, sadly this wasnt done regarding water - we would have not known about this until the cessation of the tenancy, which sadly has held normal closure proceedings up. We could not return their deposit until this bill was set up then closed as I am sure you understand. This meant the students had to contact Severn Trent, set the account up, Severn Trent to calculate readings and then the account closed , I am unsure if you are aware but sadly these utility companies take a very long time to action such processes, I can assure you that our student team assisted all they could to 'move this along'. As a result of this taking so long to be implemented Sylvia contacted the landlord to see if there was a 'way around' this so they could have their deposit returned quickly, the students landlord most kindly said to' just' charge them £100.00 in order for them to have their deposit returned, this was most kind of their landlord as the bill would have been rather more than £100.00!
You state that we charge excessive fees & charges - I can assure you, our fees are not excessive and I suggest you carry out some local research as have we to view what other agents charge - I can also wholeheartedly assure you that we do not 'charge' anything whatsoever to our student nor private tenants - any cost incurred by contractors are the total bill charged - we do not add any commissions or take a 'cut' whatsoever - you will not know but there are many agents who add from 17%,12.5%, £20.00 to each contractors bill for their own financial gain - we have strict morals and do not inflict these extra costs onto our landlords nor tenants.
Once again, the landlord provided the heaters - 'not' the tenants as you repeat.
The students were not charged any cleaning costs, only charges to cover the cost for the hole made in the wall and for the damage to the decor whilst smoking with the window open during heavy rain lashing inside.
None of the tenants disputed this.
This boiler was an 'air source heat pump' boiler and had to have specialist engineer attendance which took far too long in our opinion - it was nobodys fault it stopped working, you will find this can happen in your own property.
The student team have been in constant communication with the lead tenant who has this week sent us an extremely nice thank you email for all of our assistance! I am sure they have been informing the group of proceedings - it seems you havent been informed.
The students have received their deposit back.
We find it most strange that we have not heard from you in these 7 weeks until you again choose to deride us on social media? It would have been more beneficial to us all if your son had contacted us directly at the office if he had these issues rather than you make these incorrect accusations through lack of you having false knowledge of the facts
Once again, please understand my asking you to not insult us by stating our reviews 'seem unreal' , we are a proud family owned business and as stated previously, every review is genuine, we do not 'subscribe' to asking friends & family to leave us reviews.
We wish your son all the best in his future, and we are sorry you felt the need to leave this review, it would have been nice if we could have met and then you would know what type of ethical, caring people we are here at Belvoir.
Despite this we understand you being protective over your son but your facts are sadly wrong.
Kindest Regards
The Belvoir Team.
★★★★★ 5/5
GoogleI am letting my property in Warwick with Belvoir, they found a tenant in less than 4 days! They did a video of the house, that was amazing! I can only recommend their service, they are very professional, precise and they have been helping us so much, this is our first rented property and we did not know much about how it works, they have been so patient with us explaining each step and answering all our questions.
The service provided is at very high standard!
Thank you so much to the all Belvoir team!
Martina · 2 January 2020
Agent replied · 31 December 2024
Dear Martina, thank you for taking the time to leave such a welcome review. We are so proud of the entire team and these reviews lay testament to their excellence! Best Wishes Sue & John
★★★★★ 5/5
GoogleI have just purchased a flat through Amy Cunningham at Belvoir. Amy was very helpful and responsive throughout the process. She was especially good at chasing the seller's solicitors and my solicitor also sung her praises. Amy has been a pleasure to work with - I would be happy for her to represent me next time I sell a property, and would recommend her without hesitation. Thank you!
Emma · 10 February 2017
★★★★★ 5/5
GoogleWe have used Belvoir Estate and Lettings Agency for several years now and have always been completely satisfied. It is a family owned company and it shows. Their dealings, with both Tenants and Landlords alike, is professional, helpful and efficient.
….a real asset to Leamington!
Linda · 5 April 2024
Agent replied · 31 December 2024
Dear Linda
We are delighted that you came to us and chose us as your Agent!
Thank you so much for your kid words!
Kindest Regards
Your Belvoir Team!
★★★★★ 5/5
GoogleSylvia & Mia were very responsive in replying to my emails, and the process of securing a house was very smooth and fast. Highly recommended for anyone looking for a house.
Rayner · 10 February 2020
Agent replied · 8 February 2025
Thank you so very much for your kind review, it means so much to our student team, we look forward to being of service to you! Kindest Regards Sue, John & your Belvoir team!
★★★★★ 5/5
GoogleOur renting experience with Belvoir can only be described as positive thus far. Tracey was professional, friendly and helpful when dealing with us and any queries we had. Thank you very much.
Rhianne · 10 February 2019
Agent replied · 8 February 2025
Dear Rhianne,thank you for taking the time to let us know how we did, its greatly appreciated! We hope you have a great day!
★★★★★ 1/5
GoogleVery bad!!! Take good care because they give wrong information, hide information and don’t help at all! We've been given the wrong information on the fees for our applications when we first saw the house.
We've been told the property is band C for council tax and in fact is band D!!!!!! It is true we didn't check...but I wonder why we paid them for, for the wrong information????
We told Conor to let the landlords know right away about the issues with the walls from the en suite in the house we were renting, it has never been transmitted...
They didn’t give us all the details on any of the things we asked in general, especially regarding the change of contract...from the agency to the landlord managing the property. - This caused a lot of issues for us later! When we called them to ask for help the answer was: we are not managing the property anymore!!!
I would never recommend this agency! Avoid them if you can!!!
Ana · 10 February 2019
Agent replied · 8 February 2025
Dear Ana
I am currently overseas but due to our absolute dedication and concern for our clients past and present, I have been forwarded your review. I must wholeheartedly reassure you that on no occasion were you given the 'wrong information
1. As per the email to you 10/9 it was explained that your landlord had changed his mind mid-way through your application stage to change your tenancy to a 'let-only' service and not 'managed to which you most kindly replied ' thank you, it's all clear now, have a good weekend!' This change meant your original document had to be shredded, a different contract compiled and your fees were reduced as we as the agent no longer had to provide an inventory. This was all explained to you but I can see now that this clearly caused you an element of distress to which given the kind, positive emails from you was not evident to us.
2. The provision of a council tax band is not mandatory however one of Conors pre-requisites prior to his viewings is this information, it was most certainly not intentional that our son would give you the incorrect banding.
3. I can assure you that once Conor returned to the office, he passed the maintenance issues you raised to our maintenance team who duly sent it to your landlord. As it became a 'let-only tenancy, we could no longer had any involvement with these points.
4. Sadly the term 'let-only' is not always fully understood by tenants, but when you were informed ' we don't manage your property and you have to speak directly to your landlord, this is not meant to be unhelpful but it is the correct legal stance, any agents involvement after finding a tenant, providing relevant documentation and passing across of first payments is where the relationship ceases between the agent and the landlord and tenant.
5. I have copious amounts of emails here if you wish to arrange to pop into our office to prove all the above points and that the claims you have made are not actually how you have recollected.
We are a ' family-owned, 'family-run business' which brings exemplary moral standing and exemplary legislative codes of conduct, so please be reassured that your recollection is not actually how It was, but we understand now that you must have felt some distress and I sincerely wish this was evident at the time as not one of us or our caring team would have let you feel this way.
Please do arrange to come by our office and meet with myself and I will happily show you the evidence to reassure you.
We do hope your tenancy with your landlord is proceeding well.
One positive note from your review is that it proves that all our reviews are genuine!
★★★★★ 1/5
GoogleBelvoir Leamington may be good for general sales and tenancies (as their other reviews seem to imply) but they provide poor service to student tenants. If you are a prospective student tenant, PLEASE take my advice and do not put yourself through the stress of letting with this agency.
They never followed up emails in a timely manner when attempting to report issues, and charged an excessive amount in 'cleaning fees' despite the property being returned to them in a spotless condition. Other students with other letting agencies retrieved their whole deposits back without cleaning their property as rigorously. This stung particularly considering the state they left the property upon moving in - excrement in the toilet etc. Further - they were unhelpful and rude in the manner they dealt with this, charging the group an amount for cleaning fees without providing a breakdown or specifying why. We got the impression that they just wanted to get as much money out of us as possible, despite knowing that they were dealing with students. Would you charge an excessive fee if a property had been returned to you in a better state to how you received it? You pride yourselves on being fantastic to student tenants Belvoir Leamington - why make this claim and not back it up with real evidence?
And before a member of the team tries to contact me to take this comment down, I won't, and please don't try. Doesn't it say a lot that they actually ask people to remove negative comments?
EDIT - RESPONSE TO REPLY: As I have no personal qualms with anyone at Belvoir and direct my comments to the agency as a whole, I'd appreciate it if you didn't post my personal details online. I am writing this review on behalf of a group of friends who rented with you this year who have had a very negative experience, so my comments therefore serve as a review of your conduct as opposed to a review of my experience. Essentially, the facts still stand regardless of who the property was rented by.
Secondly, I appreciate the sentiment, but your words do not mirror your actions. It is very well stating this online for others to see following a negative review, but I advise practicing this with your tenants in order to tackle the issue at base. I wish I could believe you regarding your comments with the cleaners, but unfortunately, and my own experience backs this up, I think it’s necessary to bring into question either the ‘reputable’ nature of your cleaners (how good they actually are at the literal cleaning), or whether you use cleaners at all in your student properties.
I will not be calling, as I’ll leave further discussion to the tenants of the property. I simply wanted to post a review, not conduct an exchange.
E · 9 January 2019
Agent replied · 7 January 2025
Hi Elenya,
Thank you for taking the time to write your review. I am disappointed to read some of the comments that you have made. I can assure you that the majority of our team were students at some stage prior to joining us here at Belvoir, including our son Conor (Nottingham Trent), so we know what processes and stresses you have to go through. However, I am perplexed to read that we have charged you for ‘excessive cleaning’. You were a tenant of ours in two separate properties from 2015 to 2017, both of which you received your full deposit back with no deductions for cleaning, as we agree that you left the property immaculate.
We are aware that sadly there are many agents out there who do try and ‘fleece’ students and also do not treat them in the manner in which they should be treated, i.e: with the utmost respect as every other tenant. We have been fortunate enough to have been providing rentals to students for over 19 years and we currently provide accommodation to over 500 students in our local area, so please be 100% assured that we do care for our students. We do not take commission from any of our contractors and the cleaners that we use are very competitive in price and reputable.
We would be happy to discuss this matter with you, should you wish to contact us directly. Our contact number is 01926 422251.
Regards,
John Warburton
Director & Owner
Dear Elyna
I have read your review on Google this morning and I/we are obviously confused as my husband and son ( ex-student only 4 years ago) has already said as to why you have decided to add this now after having left twelve months ago, and to say we deducted costs from you when we did not?
You began your tenancies with us in 2015 and on no occasion throughout these three years nor for one year after end of your tenancy have you ever contacted us at all regarding any complaint towards us or our Student team here at Belvoir, hence why we are perplexed.
You have now changed your first review to state you are now speaking on behalf of all other Belvoir students and not yourself? A stated to the latest one star left very quickly after yours, we do not have any complaints or disputes that we have been made aware of. As you are aware, we have a complaints procedure and none of you have ever contacted us in regard to any issues or complaint during your three years as a tenant of ours, had you done so, you could have followed our correct procedure resulting in a resolution being found.
I can assure you that we only ever ask people to remove reviews if they have added a review when they have never been a tenant of ours and we have never dealt with them. I am sure you can imagine how you would feel if someone went onto your Facebook and said cruel comments about you and you had never met them, didn’t know who they were nor had any dealings with them, but they had just decided to ‘make things up’ to make you look bad. You have been a tenant of ours so this is not what I am accusing you of doing.
Unfortunately there have been several local agents, not just us who have had students and private let tenants do such a thing on their google reviews.
As you have been a tenant of ours, we would never ask you to remove your review, so please don’t confuse this request with genuine reviews we have received.
I am saddened that you didn’t contact me directly so I could have looked into your issues with us and perhaps we could have rectified whatever it was you were upset about.
Elyna, you say you do not want to ‘exchange’ any discussion with us but we are a family-owned and family-run business, we are not a corporate owned or corporate-run agency, we own this privately, so we take every comment very personally, so this is not something we just ignore when we receive a negative review.
If it has made you feel better and get things ‘off your chest’ then that is a good thing and we wish you the best for your future.
Kind Regards
Sue Warburton & the Belvoir team
Owner
★★★★★ 5/5
GoogleI used Belvoir to rent a flat with some friends for my second year of university. I later needed someone to cover most my lease, and I worried that this would be a real problem and have me in tears of frustration. I was guided through it simply and quickly once I found an appropriate candidate, and Mia who looked after me was incredibly helpful, always friendly, and really prompt. It was a delight to work with her and she helped the lease to transition smoothly and without problem.
Antonia · 9 January 2019
Agent replied · 7 January 2025
Dear Antonia
Thank you so much for this fabulous review, it means a great deal to us all here at Belvoir, Leamington Spa!
Where the same review appears twice we show it once. We leave out reviews that name another agent or another of the brand's offices.