Trusted Agent profile Β· Kirklees

Martin Thornton Estate Agents Kirklees reviews

4.7

β˜…β˜…β˜…β˜…β˜… Excellent

1,479 reviews across 2 platforms

Unit 5 The Mall, Huddersfield, HD3 3XA, Kirklees, HD3 3XA

Martin Thornton Estate Agents's office in Kirklees, at Unit 5 The Mall, is rated 4.7 out of 5 across 1,479 reviews on two platforms, including 251 Google reviews rated 4.7.

Google logo

4.7 / 5

251

Reviews on Google

This office

Trustpilot logo

1,228

Reviews on Trustpilot

Business-wide

Want a trusted local agent to help?

Tell us what you need and we'll put you in touch. Martin Thornton Estate Agents hasn't joined The Trusted Agent yet, so we'll pass your enquiry to them or to up to three other top-rated agents near Kirklees.

What do you need help with?

Reviews

Every review we hold for the Kirklees office, from every platform, shown as written. First names only.

5/5

Trustpilot

Brilliant customer service

Sold my house last week and Megan was brilliant, kept me up to date regularly and answered any queries promptly. Couldn’t have asked for a better customer service!

Syma Β· 9 July 2024

Agent replied Β· 22 October 2024

Thanks Syma, please don't hesitate to contact us if you need anything in the future! - Megan

1/5

Trustpilot

Not a great experience

Not a great experience. Falsified feedback from a viewing that did not happen: I was asked to show viewer around as R&D not available. However, viewer did not show up. R&D provided me with feedback for a visit which clearly did not take place.At another viewing, R&D arranged accompanied viewing. The agent had not been to my property before, was not familiar with the property and went to the wrong property at the appointment time. Luckily, I was still in the local area and was able to return to the house to show the viewers around. After several frantic phone calls, R&D eventually showed up just as the viewers were leaving.These viewers went on to purchase the property. Had I not been nearby to show them around, I could have potentially lost the sale.On the whole, a very stressful process.

MsM Β· 22 April 2024

Agent replied Β· 22 October 2024

Dear Michelle,Thank you for your time when we spoke earlier today.As explained when we spoke, we would never falsify a viewing appointment and I hope I have clarified what appears to have happened with the viewer in this situation. However, I do accept that other aspects of the service you received from us should have been better and we apologise that the service you received was not always of the high standard we aim for.Kind regards,Jake RowsonSales DirectorRyder & Dutton

5/5

Trustpilot

Carmel is the best!

Carmel was amazing! So helpful and onit with her job. Would highly reccomend Carmel to anyone wanting to move house. Thankyou for making our expirience less stressfull!

SC Β· 20 July 2024

Agent replied Β· 22 October 2024

Really appreciate the kind words, thank you!- Carmel & the Chadderton team

5/5

Trustpilot

Thanks to Lizzie and Mustafa

Thanks to Lizzie and Mustafa. great service kept well informed with every step of the way. nothing was too much for them. Would recommend ryder and dutton in the future. excellent

Mr Β· 30 April 2024

Agent replied Β· 22 October 2024

Thank you for the great review , we are glad you have a good experience with Ryder and Dutton from all the lettings team.

5/5

Trustpilot

I like to say a really big thank you to…

I like to say a really big thank you to

Malcolm Β· 18 June 2026

Agent replied Β· 23 June 2026

Hi Malcolm, thanks for taking the time to leave this review. We will miss you as a Landlord now that you have decided to sell. Hope all goes well with the sales process. Gareth

5/5

Trustpilot

Michaela was the lead and did a great…

Michaela was the lead and did a great job but interactions with Jade or Ollie were great aswell, very helpful and professional so highly recommend

Dave Β· 13 August 2024

Agent replied Β· 22 October 2024

Took sometime but got there in the end. All the best.

5/5

Trustpilot

Very Professional

Ada Grundy has been excellent in her communication and professionalism in dealing with our property purchase.

Mohammed Β· 21 December 2025

5/5

Trustpilot

Excellent service

Matt was always available to answer any questions we had. he went above & beyond, chasing the solicitors on both sides, reassuring us, when we felt like we was hitting a brick wall. Great service.

Carol Β· 2 February 2024

Agent replied Β· 22 October 2024

Thank you Carol for your 5* Review! It's amazing to hear Matt went above and beyond for you and kept you up to date. All the best from Team Rawtenstall.

5/5

Trustpilot

Absolutely AMAZING

Absolutely AMAZING! Nothing was too much. Kept us informed every step of the way. Briony was a God send! THANK YOU πŸ‘ XX

Joanne Β· 10 September 2024

Agent replied Β· 22 October 2024

We are so thrilled to hear you had such a wonderful experience! It's fantastic to know that you felt well taken care of and that Briony went above and beyond to ensure your satisfaction. We appreciate your kind words and will share your feedback with the team.

5/5

Google

A very professional company that was on hand throughout the entire process. Communication was excellent from start to finish, and I was kept informed every step of the way.

Colin Β· 11 September 2026

1/5

Trustpilot

Shocking service

Shocking service. Only got updates after I chased them. Elki from when she started to sell my house until she passed it over to Lindsey was an absolute waste of time, Lindsey not much better. There mortgage advisor nearly lost me my sale as he put my buyer with a very bad mortgage company who also have a shocking reputation. Service from Chaderton branch is not worth what they ate asking. Thought the manager Lewis didn't have the experience to manage his team. Would never use them again. On a good note Janet from Bacup branch was fantastic pity she left.

Colin Β· 15 February 2023

5/5

Trustpilot

Rawtenstall branch

Rawtenstall branch. Thank you to Sarah Rachel &Joanne you have done an amazing job with the rental of 1Beaufort Rd. Thanks

Angela Β· 10 October 2024

Agent replied Β· 22 October 2024

We're so glad to hear that you had a positive experience with our team. We appreciate your kind words about Sarah, Rachel, and Joanne, we'll be sure to pass your feedback along to them.Gareth HuntHead Of Lettings

1/5

Trustpilot

Don't waste your time with this company!

Don't waste your time with this company, especially the Oldham office. I made an offer on a property in the Oldham area, they asked for my documents, bank statements, and mortgage information. Then, with the offer already accepted by the property owner, the person assisting me called Laura, said the day after that the owner accepted a higher offer. The worst part of it all was when I called and was attended to by someone named Jess, this woman was absolutely rude, she simply spoke very loudly to me, a client, as if I were a relative of hers. In the end, when Laura told me that the seller accepted another higher offer, she even said, 'Is that alright?' Well, obviously not. This company is not professional! Those of us who buy properties to renovate and rent always insist on the price, but like me, I have about 30 friends who buy properties every year, and at the next group barbecue and in our WhatsApp group chat, I'll let them know what kind of company this is! I will never buy or attempt to buy anything from you again!

Felipe Β· 28 March 2024

Agent replied Β· 22 October 2024

Dear Felipe,I am very sorry to read your review, and I understand your frustration. The amount you offered on the property was acceptable to the vendor. However, we could not formally agree the sale to you until you had provided full proof of funds and ID. During this time another offer was made, which the vendor favoured over yours. We are sorry you did not get the outcome you hoped for and wish you all the best with your property search.Kind regards,Tony BoardmanBranch Manager - Ryder & Dutton, Oldham.

5/5

Trustpilot

I would like to thank Geraldine Marsden for everything.

I would like to thank Geraldine Marsden for making everything run smoothly, and anybody else who has been involved in the process.

Kevin Β· 22 October 2025

5/5

Trustpilot

Excellent friendly service from the team at Linthwaite…

Nichola and the team at Linthwaite branch were very attentive, and kept me up to date during a very frustrating period. The sale eventually went through seamlessly and I would recommend this team to anyone. I felt involved at all times, excellent

Ron Β· 6 August 2023

Agent replied Β· 22 October 2024

Thank you Ron for your review!

5/5

Trustpilot

Can’t fault them

From the start I had really good communication from Conor who knew exactly where the process was up to and did a lot of leg work to keep it moving forward. If at any point Conor wasn’t available or on leave Michaela was always on hand to assist and again knew exactly what was happening. I’m a first time buyer and they both massively eased the anxiety and stress of buying my first home!

Aoife Β· 27 July 2023

5/5

Trustpilot

The whole process was seamless

The whole process was seamless, the whole team worked incredibly well. I'd like to send a special thanks to Jenny, she went above and beyond thankfully, with the entire process. Thanks againCraig & Johnny Boult

JOHNNY Β· 13 January 2024

Agent replied Β· 22 October 2024

Hi Craig & Johnny, thank you for your review and kind words. It was a pleasure to assist you with your sale and should you need anything in the future, please do not hesitate to get in touch. Best regards, Jenny & the team at Saddleworth

5/5

Trustpilot

Great customer service from the…

Great customer service from the beginning..everything straight forward..Freya was a great help with an on line issue .Lovely young lady .

Trudy Β· 29 September 2024

Agent replied Β· 22 October 2024

We're so happy to hear that you had a positive experience with our customer service. We appreciate your kind words about Freya and her helpfulness. We strive to provide excellent service to all our customers, and we're glad that you found our process straightforward.Gareth HuntHead Of Lettings

5/5

Google

As anybody can imagine, buying a property is stressful, however Kyra made everything super easy for us whilst purchasing our new home from Martin Thornton. She always acted professionally but also with personal care, she couldn’t have made it easier to discuss any queries or issues we may have had whilst going through the process. We also love our new home! Thank you Kyra (& Ava whilst Kyra was off)!

Megan Β· 24 October 2023

5/5

Trustpilot

Massive thank you to all the team that…

Massive thank you to all the team that worked on getting us into our rented property. Friendly, helpful and caring staff with a special thank you to Stacey and Rachel who controlled the move perfectly throughout :)

Mr Β· 15 November 2023

Agent replied Β· 22 October 2024

Thank you for your review Nigel. I'm sure Stacey and Rachel will appreciate your kind words and we wish you the best of luck in your new home, Many Thanks Lettings Team

5/5

Trustpilot

We used the Golcar branch

We used the Golcar branch, Michelle Symonds in the office was always very helpful and made the process easier for us. Thank you very much.

Lorna Β· 28 September 2026

5/5

Trustpilot

Catherine was excellent in keeping us…

Catherine was excellent in keeping us updated, chasing for things when needed and giving advice. As first time buyers the whole process was a little daunting but with help and guidance we managed to make the process to the end, relatively smoothly.

Mr Β· 6 July 2023

Agent replied Β· 22 October 2024

Thanks you so much for the review and gift! So appreciated, we wish you all the very best in your new home! Catherine and the team at Ryder and Dutton

5/5

Trustpilot

First class service from Start to finish t to…

First class service from Start to finish,nothing too much trouble for them, special thanks to Nicola and Martha for all your help 😊

Xdlewis_ Β· 15 August 2024

Agent replied Β· 22 October 2024

Thank you for your lovely review! It was a pleasure working with you. The Slaithwaite Team

5/5

Trustpilot

Exceptional Customer Service

Amy Heaton's outstanding performance during the sale process of my house significantly contributed to its success. Her commitment to maintaining constant communication among all involved parties ensured a smooth and efficient transaction. Additionally, Amy's proactive approach to addressing any issues that arose was invaluable. Her quick response and ability to offer effective solutions not only mitigated potential challenges but also instilled confidence throughout the entire process. Amy's professionalism and dedication truly made the experience of selling my house a positive one

Ade Β· 27 February 2024

Agent replied Β· 22 October 2024

What a great review! Thank you for leaving your feedback and I am am delighted to hear how happy you were with the service you received 😁

Where the same review appears twice we show it once. We leave out reviews that name another agent or another of the brand's offices.

Read Martin Thornton Estate Agents's Google reviewsLeave Martin Thornton Estate Agents a review

Want a trusted local agent to help?

Tell us what you need and we'll put you in touch. Martin Thornton Estate Agents hasn't joined The Trusted Agent yet, so we'll pass your enquiry to them or to up to three other top-rated agents near Kirklees.

What do you need help with?

Reviews may appear on more than one platform.

The Trusted Agent

Is this your office? Claim your page.

Get help from an agent