Every review we hold for the Horsham office, from every platform, shown as written. First names only.
★★★★★ 1/5
GoogleEverything you've ever heard or feared about estate agents these guys managed to live up to. Tied me into a four month sole agent contract, didn't return phone calls or emails, failed to change the price after a reduction for nearly 2 weeks, arranged and confirmed viewings without confirming with me first, failed to give feedback on viewings despite numerous attempts to contact them.
Save yourself a lot of hassle and sell with someone else.
Sandra · 20 June 2020
Agent replied · 19 June 2024
Hi Sandra, we’re disappointed to learn of the issues you’ve had with us and our team at Horsham when trying to sell your property. We strive to deliver an excellent experience to our customers and it’s disappointing to hear that you feel you haven’t received this from us. It can be noted that while the contract you agreed with us was sole agency, based the concerns you had we did offer to change this to Multi Agency which would have resulted in a slight fee increase but only payable to the agency who achieved the sale; we offered to waive our 2 week period for this change once new contract had been signed but understand this was declined. We regret that you feel we hadn’t been able to offer the service expected of Leaders during your dealings with us, we’d like to offer our apologies for any dissatisfaction caused throughout your experience. Kind Regards, Leaders
★★★★★ 5/5
GoogleAmy Ellis of Leaders was extremely helpful in progressing my tenancy towards completion and I received a lovely box of goodies wishing me good luck with the move - a nice touch, thank you!
Andy · 23 August 2024
Agent replied · 26 August 2024
Good morning Andy,
Thank you for Amy's review. All the best with your move.
Kind regards
Chloe Copestake - Branch Manager
★★★★★ 5/5
Googlejust wanted to say matt was amazing and super helpful, always at the end of the phone when needed and helped us through our first property together, 10/10
Keri · 24 November 2024
Agent replied · 8 December 2024
Dear Keri
Customer care is important to us so we really appreciate you taking the time to leave a review and for giving us a 5 star rating!
Many thanks,
Customer Care Team
★★★★★ 5/5
GoogleI would recommend Leaders Letting to anyone intrested in selling or letting properly, i was helped by a very professional pleasant, helpful, and efficient lady named Jasmine Barnes. Thank you Jasmine for effortlessly assisting me with all my queries. You are Amazing and an assert to the company.
LINDA · 20 June 2022
★★★★★ 5/5
GoogleAmy E. been fantastic, very helpful, available at anytime me and my partner needed her,gave us good advice, very prompt in answering anything we've been wanting to know ( phone or email)
Per total we had a good experience
Mihaela · 20 May 2024
Agent replied · 19 June 2024
Dear Mihaela,
Thank you reviewing your recent experience. Your feedback is really very much appreciated. Wishing you all the best with your move.
Josh Weller - Senior Branch Manager
★★★★★ 5/5
GoogleI've had a great experience with Leaders so far: they've been quick to help address any issues that have arisen - even during COVID - and my lettings manager Leon Parker has maintained constant contact to make sure that things have been running smoothly (even once when he was technically out of office) and has been proactive in helping to find solutions when the situation demanded it. Great stuff!PositiveResponsiveness, Quality
Dominique · 20 June 2021
Agent replied · 19 June 2024
Hello Dominique Starr
Thank you for your review! We love to receive positive reviews after customers have had great experiences with us.
Many thanks
Customer Relations Team
★★★★★ 5/5
GoogleThings were quick and neat. We have had a great support from our local Horsham agency, with available people to help us at any time. We would trust Leaders again !
Léon · 21 June 2017
Agent replied · 19 June 2024
Hi Léon, thank you for your kind words. We will be sure to pass your comments onto the team.
★★★★★ 1/5
GoogleRepeatedly ignoring my calls and emails regarding a rented properties they manage. There's a tree on that property that's overgrown onto mine. And, the fence is broken. I first reported the problems in October 2023. I'm still waiting for Leaders to address them.
Ess · 20 February 2024
Agent replied · 19 June 2024
Dear Ess Gee,
We appreciate your feedback and thank you for taking the time to let us know about your experience. We strive for nothing less than excellent service, and we always take it very seriously when we hear of any dissatisfaction from our customers. We are sorry we did not meet your expectation in this instance. If you would like to contact us at customercare@lrg.co.uk we will be happy to look into this for you.
Many thanks, Customer Care Team
★★★★★ 5/5
GoogleI have recently rented in Horsham through Horsham, and moving from overseas back to the U.K. this was a huge task. Jasmine Barnes helped make the process as painless as possible. She was always extremely positive and cheerful, and her proactive approach to following up on details helped ensure everything was handled promptly.
Daryl · 20 June 2023
Agent replied · 19 June 2024
Good afternoon Daryl,
Thank you so much for taking the time review Jasmine and the service received with reference to your move. I hope the move went well and wish you all the very best in your new home.
Kind regards
Josh Weller - Senior Branch Manager
★★★★★ 5/5
GoogleFrom identifying a property that interested me to actually signing the rental contract took just over a week, a really quick turnaround. The service I received from Amy, my main point of contact, was super efficient and friendly.
Chris · 20 May 2024
Agent replied · 19 June 2024
Good morning Chris,
Thank you for Amy's review, it's lovely to hear such fantastic feedback.
Kind regards
Chloe Copestake - Branch Manager
★★★★★ 5/5
GoogleGreat service overall from Leaders. In partucular, Sam Foster was very helpful and informative.
Christopher · 20 June 2022
Agent replied · 19 June 2024
Dear Christopher Stuart,
Thank you for taking the time to review your recent experience you have had with our team at Leaders Estate Agents Horsham. We're so happy you had a positive experience with us.
Don't hesitate to be in touch if you require anything further.
Kind regards
Customer Care Team
★★★★★ 5/5
GoogleJust moved recently through Georgia hanny and she was very helpfull throughout the process, very happy with her services , she was always very on swift reply all quieries and sorting issues,
Thanks
Qasim · 27 July 2024
Agent replied · 26 August 2024
Dear Qasim,
Thank you for leaving Georgia such a fantastic review. We hope you are settling into your new home.
Kind regards
Chloe Copestake - Branch Manager
★★★★★ 5/5
GoogleI have rented through Leaders in Horsham for several years and have always found them very professional and easy to deal with, particular Jake in the Property Management team.
He deals with issues as they come up very quickly and efficiently, keeping me up to date as they progress along the way.
I'd not hesitate to recommend Leaders and the Horsham team if you're looking to rent in the area.PositiveQuality
Pete · 11 January 2021
Agent replied · 19 June 2024
Hello Pete C
Thank you for your review! We love to receive positive reviews after customers have had great experiences with us.
Many thanks
Customer Relations Team
★★★★★ 5/5
GoogleMoving abroad had many challenges and stresses, but for us letting out out properly wasn’t one of them, thanks to Leaders and their efficient, flexible and going-the-extra service. Sam and Annabelle ensured that we secured quality tenants, and helped us to prepare for a smooth move-in experience for the tenant. Superstars!
Rishi · 20 June 2023
Agent replied · 19 June 2024
Dear Rishi,
Thank you so much for taking the time to review both Annabelle and Sam. Your feedback is really appreciated.
Kind regards
Josh Weller - Senior Branch Manager
★★★★★ 5/5
GoogleI had a great experience working with Ella! She was quick to respond and very attentive. Her communication was clear and timely, highly recommend :)
Jale · 24 November 2024
Agent replied · 8 December 2024
Dear Jale Aliyeva
Customer care is important to us so we really appreciate you taking the time to leave a review and for giving us a 5 star rating!
Many thanks,
Customer Care Team
★★★★★ 5/5
GoogleVery efficient and helpful service from all the staff especially Chloe and Annabelle.PositiveProfessionalism
Sarah · 20 June 2022
Agent replied · 19 June 2024
Good morning Sarah,
Thank you for your lovely review. We hope you are settling in at your new property.
Many thanks, Chloe Copestake - Lettings Manager.
★★★★★ 5/5
GoogleThanks Sam for her effort and assistance to find suitable property for us.
Yoki · 20 June 2022
Agent replied · 19 June 2024
Good morning Yoki,
Thank you for leaving Samantha a 5 star review!
Kindest regards,
Chloe Copestake
Branch Manager
★★★★★ 5/5
GoogleAnnabelle was fantastic, great service throughout and very professional. I can’t fault her work ethic or her customer servicePositiveProfessionalism
Henry · 20 June 2021
Agent replied · 19 June 2024
Hello Henry Beacher
Thank you for your review! We love to receive positive reviews after customers have had great experiences with us.
Many thanks
Customer Relations Team
★★★★★ 5/5
GoogleHi have been dealing with Annabelle at Leaders and have to say being a homeowner for the last 7 years and then deciding to sell and rent that I was not looking forward to the renting process. Annabelle from start to finish has been fantastic dealing with any questions, requests and queries very promptly. I would be recommending leaders and Annabelle to anyone that asks about renting.PositiveProfessionalism
Greig · 20 June 2021
Agent replied · 19 June 2024
Hi Greig O'Keeffe,
Thank you for the great review of our Leaders Estate Agents Horsham team. It’s fantastic to hear that we could provide you with a great service that you were happy with.
We hope we can be of service again in future.
Kind regards
Customer Relations Team
★★★★★ 5/5
GoogleGreat estate to work with, had our property listed with two others and didn’t receive any viewings. As soon as we were with Leaders we had viewings and an offer shortly after. Communication was great throughout the whole process and lovely team. Thanks
Charlotte · 22 December 2023
Agent replied · 19 June 2024
Dear Charlotte,
Thank you for taking the time to review our sales team. I'm delighted we could assist with the sale of your home. We wish you the very best for the future.
Kind regards
Josh Weller - Senior Branch Manager
★★★★★ 5/5
GoogleMet Sam Foster at the property, I will be renting through Leaders, and she showed me around the flat and answered any questions I had. I wanted to go back later in the day, after deciding to rent the property, and was again met by Sam, who was polite and helpful on both occasions.
A pleasure to deal with Sam
Farron · 20 June 2022
Agent replied · 19 June 2024
Good morning Farron,
Thank you so much for Sams review.
Kindest regards,
Chloe Copestake
Branch Manager
★★★★★ 5/5
GoogleA very smooth process throughout my moving in journey. Becky was polite, professional and informative throughout. Thank you!
Steven · 20 June 2021
Agent replied · 19 June 2024
Hi Steven Perry,
Thank you for the great review of our Leaders Estate Agents Horsham team. It’s fantastic to hear that we could provide you with a great service that you were happy with.
We hope we can be of service again in future.
Kind regards
Customer Relations Team
★★★★★ 4/5
GoogleMost of my dealings have been with Amy, she is always quick to respond to emails, helping to accommodate requests etc. She's been helpful, friendly and supportive throughout the process of moving! Great representative of Leaders!
Josh · 20 April 2024
Agent replied · 19 June 2024
Good afternoon Josh,
Thank you for leaving Amy a wonderful review, good luck with your move.
kindest regards
Chloe Copestake - Branch Manager
★★★★★ 5/5
GoogleI have had the most amazing service from Samantha, she has been so helpful, and kept me updated in every step toward my new home. They say that finding a house and go through all the process is stressful, Samantha has made mine enjoyable and stress free. Thank you
Iris · 20 June 2023
Agent replied · 19 June 2024
Dear Iris,
Thank you so much for reviewing our Sam. She's a real star and I'm delighted she's made the process so easy for you.
Kind regards
Josh Weller - Senior Branch Manager
Where the same review appears twice we show it once. We leave out reviews that name another agent or another of the brand's offices.