Trusted Agent profile

Raine and Co reviews

4.3

★★★★★ Great

177 reviews across 2 platforms

11 Market Place, Hatfield AL10 0LJ

Raine and Co's Hatfield office at 11 Market Place is rated 4.3 out of 5 across 177 reviews on two platforms, including 176 Google reviews rated 4.3. The 1 Yell count is for the whole business. Checked 9 October 2026.

Google logo

4.3 / 5

176

Reviews on Google

This office

Yell logo

1.0 / 5

1

Reviews on Yell

Business-wide

Reviews may appear on more than one platform.

Reviews

Every review we hold for the Hatfield office, from every platform, shown as written. First names only.

5/5

Google

Your calm, articulate and a good listener. Thank you so much Julie

Kenny · 23 November 2023

Agent replied · 20 June 2024

Thank you Kenny for leaving this review, they are always appreciated. We hope you have a enjoyable stay in the property.

1/5

Google

Oh my god, where should I start. People from this agency are an absolute mess - not responsive, not helpful, not understanding at all. We had several issues during our contract - whenever we needed to repair something, we were contacting the agency directly and they took ages with replying or just simply did not reply at all. After some time, we just skipped contacting them and contacted the landlord's handyman directly as it was faster and actually got things done BUT let me remind you that this is the job of the agency. Also, when we moved in, the main door was barely closing and one of the beds had a massive hole in it, causing back problems to my roommate (got solved after like a month). When COVID started, we moved out (4 months before our contract ended and of course they did not return us any of the rent that we have paid upfront for that time, but fair enough). We cleaned everything perfectly and handed in the keys. In August, we were supposed to get our deposit back - we contacted the agency, took them over a month to tell us what is happening with our deposit (even though it should be done within two weeks after the contract ends). When we finally got information about our deposit, there was a deduction of over 300 pounds because there was "light dusting" and some mail at the door which we obviously could not have done anything about as we were long moved out. We disputed this, still working on getting it solved. I could continue writing about why this agency is so bad but I am so done with them that I will not. To sum up, DO NOT GO TO THIS AGENCY. It will be a horrible experience, I can guarantee.NegativeResponsiveness, Quality, Professionalism, Value

Markéta · 28 August 2021

Agent replied · 20 June 2024

Thank you for taking your time to leave this review but I am sorry to say that you left it in against the wrong company. As this review is about The Management Office, which is a completely different company we have passed it to them for their response which is as follows: The Management Office is set up to offer a fast and efficient service to our tenants and landlords however we are sometimes restricted by forces outside of our control. We act as an intermediary between the landlord and the tenant and as such any maintenance issues and costs have to be approved by the landlord before we are able to get the work done, as most of our landlords also have full time careers this can sometimes take time. It is the landlord and not The Management Office who decides how much of the deposit is returned to the tenant, however if a tenant feels that they have been unfairly treated they do have the option of taking their case to an independent tribunal which is pointed out to them in several places. During the recent lockdown due to Covid 19 some of our landlords decided to either reduce or even forgo their rent but again this is the decision of the landlord not The Management Office. With regards to the time it took to return your deposit for this we do apologise but due to following Government advice on social distancing in the work place most of our team are having to work remotely and everything is taking a lot longer. If you would like to discuss this furtherplease email us at customerservices@raineandco.com

5/5

Google

It is the first time I have ever used Raine and Co, and I have had a wonderful time experience with them. I initially meet Alex, a helpful agent whom I found to be kind and respectful. I encountered significant problems with my unprofessional lawyers, whom I don’t intent to use them ever again even if they were to be the only in my area. Not only their were unprofessional, but they also broken at least 3 times the SRA code and conduct. Anyways, leaving them aside I was lucky to have the help and assistance of Tsvetomir Dimitrov. He was the one that went an extra mile communicating with my unresponsive solicitors and finally we manage to get the sale through. Thank you to the entire team, and keep up with the good work.PositiveResponsiveness, Quality, Professionalism, Value

Diana · 21 June 2021

Agent replied · 20 June 2024

Thank you, Diana, for taking your time to leave this review. I am delighted that you found Alex and Dimi helpful, they are both important members of my team. I hope you enjoy your new flat and if Raine and Co can ever be of assistance please do not hesitate to contact us.

5/5

Google

The staff were very nice and helpful.

Bolanle · 2 November 2025

Agent replied · 23 November 2025

Thank you Bolanie for leaving this review and we are delighted tat you found us helpful.

4/5

Google

Julie was swift and good with communication

Emmanuel · 23 November 2023

Agent replied · 20 June 2024

Thank you Emmanuel for leaving this review. Enjoy your time living in the property.

5/5

Google

Dimmy at Raine and Co, though not our estate agent has been amazing. He has maintained contact throughout a chain of 5 houses from start to finish. His professionalism should be noted, he has helped relieve what could have been a very stressful process and went above and beyond his requirements helping us even though we were further up the chain and not the agent on our sale or respective purchase. Highly recommend.PositiveResponsiveness, Quality, Professionalism

Victoria · 28 August 2021

Agent replied · 20 June 2024

Thank you, Victoria, for leaving this review. As Raine and Co was not acting on your behalf it makes it even more special that you were impressed with the service that Dimmy provided. Lack of communication is one of the most common complaints that people have with estate agents and therefore something that we make sure is of paramount importance. Thank you once again and should you ever need any advice or assistance please do not hesitate to contact us. Michael Marsh.

1/5

Google

Honestly the WORST, WORST Estate Agent. So rude and absolutely unprofessional. Maria's assistant in specific, I asked her to email me info on a property and the woman obviously was finding such a simple task so difficult. I have worked in sales for 5 years and I have never been treated so poorly...I would never speak to a customer like the way i was spoken to. So disgusting! Save your time, energy and go to a better estate agent who will listen and be attentive :DNegativeResponsiveness, Quality, Professionalism, Value

Ri · 21 June 2020

Agent replied · 20 June 2024

Thank you for taking time to leave this review and I apologise that your experience with my company has not been satisfactory. I understand that you have since spoken to Maria about the problems that you faced, and she has confirmed that she will speak to the member of our team involved.

2/5

Google

I was given a viewing appointment via email and text msg, all for me to get there and I waited for so long and after calling they told me they didn't include it in their diary and so they couldn't come down to attend to me. No apologies or any notice ahead so I won't want m time coming.

Fadhilat · 21 June 2023

Agent replied · 20 June 2024

Thank you for taking your time to leave this review. I am sorry that you have experienced problems with my company however I have checked our database and your name is not appearing. So that I can look into this further could you let me know which property you were viewing, if it sales or lettings and if you booked the appointment in your name? The best email address is customerservices@raineandco.com.

5/5

Google

My overall experience is quite a positive one with Alex initially and Gemma who kept me informed through out the process. There were a few hurdles along the way but Raine and Co were very helpful throughout. A special mention about Gemma who is professional, courteous and helpful.We are very glad that we chose Raine & Co to sell our property.

Anand · 21 June 2020

5/5

Google

I have been really pleased with Raine & Co Hatfield office. Through the process of my sale the staff have been very reliable, professional and helpful throughout. The dedication and expertise shown by the Sales team right from the first meeting and after gave me a lot of confidence. Highly recommend their services.

Jay · 26 March 2025

5/5

Google

We completed the sale and purchase of properties in Hatfield for my mum in 2020. Raine & Co where very responsive and the service was good quality and good value. We then used Raine & Co for the sale of a property in 2022 and were equally happy with the service. I'd thoroughly recommend them.

Nigel · 21 June 2023

Agent replied · 20 June 2024

Thank you Nigel for taking your time to leave this review, they are always appreciated and I am pleased that you found my team helpful. We are were delighted to be able to help your family and wish your Mum well in her new property.

1/5

Google

Really really poor and unprofessional service towards students. Left house in the state it was when we moved in yet had to cough up for 'cleaning costs.' I came across a very short agent when I had crashed at my friends for the night. She turned up to inspect and upon realising that I was there she went crazy and accused me of moving in without the agency knowing. (I actually had taken a room out with the same agency at the time in another house.) this bitter woman went on to say that 'your relationship together will never last, trust me I would know.' I was left shocked and amused that this agency employs clowns like this. Never again.

Ankita · 22 June 2017

Agent replied · 20 June 2024

Hello Ankita. Thank you for taking your time and bringing this to our attention. We have checked our records and can see that you rented a property from us in 2013 but we have no record of you reserving or renting a property since. So that we can look into this matter properly could you possibly let us know which property your friend was staying in order to find out who carried out the inspection. the best email address is customerservices@raineandco.com.

1/5

Google

I have never witnessed real back stabbing before I rented my house with these people. The agents lie to you, belittle you and talk down to you. The smugness of some of them is un-believable and they have stolen money of my friend through their deposit without using it to clean the room like they said they would. And the management office are vile people aswell. Please do not use this company if you want a decent place to live and not have to deal with horrible individuals. The only nice person is the landlord and that's it.

Shinzo · 22 June 2016

Agent replied · 20 June 2024

Good Afternoon. Thank you for posting the review, could you possibly let me know which property you stayed in as I would like to to investigate your comment further. Any deposits that are held back are passed onto the landlord for them to carry work out including cleaning of the property. You also mention our management office and the landlord, in most cases if we manage a property you would not have met the landlord. The best email address is customerservices@raineandco.com.

2/5

Google

If you are letting with them, do remember to take photos of the house's condition upon arrival- because they will try to charge you for it at the end. Charging students an additional £250 (no return of deposit) to clean a house they have returned to and cleaned thoroughly (and haven't been able to occupy for months whilst paying rent) during a pandemic is very disappointing.NegativeQuality, Professionalism

Georgia · 21 June 2021

Agent replied · 20 June 2024

Thank you Georgia for leaving this review however your deposit return was handled by The Management Office LTD which is a separate company to Raine and Co and therefore you have left this review against the wrong company.

5/5

Google

Gemma and Alex in the sales department were such a pleasure to deal with ! I have finally found my dream home! Gemma had a lot of Knowledge about the current market and me being a first time buyer this helped me to make the right decision on a property very good service from Raine and co !PositiveResponsiveness, Quality, Professionalism, Value

I · 21 June 2021

Agent replied · 20 June 2024

We really appreciated your comments and we all wish you well in your new home. If we can ever be of assistance please do not hesitate to contact us. Michael Marsh

5/5

Google

Would highly recommend Alex for being very professional in the selling of my Mums Park Home, keeping us up to date and making the Sale go as smoothly as possible. Thankyou also to Sally who kept us updated when Alex was out of the office on Viewings 😀 …

Vicki · 21 June 2020

5/5

Google

Raine and Co provided an absolutely wonderful service. Maria helped me and my friends find a flat for Uni, was able to guide us and find us a wonderful home. It felt very personal, like she knew us and was there to help. Would 100% recommend Raine and Co as an estate agents, couldn't have been happier with them. :-)

Adam · 21 June 2021

Agent replied · 20 June 2024

Good Morning Adam. Thank you for taking your time to leave this review. We wish you and your group good luck for the future.

5/5

Google

My experience buying a property through Raine & Co was very positive. Gemma was very helpful and kept us informed at every step in the process. She was always willing to answer our questions and provided a very professional service. It was a pleasure to deal with her.

Romain · 21 June 2020

5/5

Google

I used raine and co for the sale of my property. I found them very professional from start to finish. Keeping me informed of everything. I would recommend them.

Sharon · 21 April 2024

Agent replied · 20 June 2024

Thank you Sharon for leaving this review. It was a pleasure to help you. Good luck for the future.

5/5

Google

I’ve been dealing with Raines Letting for over 10 years. Both Maria and Vicki have always given me great service and advice. Lettings do come with issues but Maria & Vicki are professionals so matters get smoothed over quickly. I’d highly recommend

Matthew · 21 June 2023

Agent replied · 20 June 2024

Hi Matthew. Thank you for the kind words. Very much appreciated.

5/5

Google

I sold my house through Raine and co. I dealt with Gemma Mathews and Alex Star who were absolutely fantastic and kept me up to date with selling my home every step of the way. I would highly recommend using this company to sell your home.

Michael · 21 June 2020

5/5

Google

We have just sold our property in Hatfield and cannot thank Alex and his team at Raine & Co enough for his invaluable help throughout. He is friendly, pro-active, professional and trustworthy - plus he regularly kept us informed of progress (so important). Fantastic, thank you!

Colin · 21 June 2020

5/5

Google

It's very good people and so help us.

Mitra · 8 January 2025

Agent replied · 9 January 2025

Thank you Mitra for leaving this kind review. We hope you enjoy your time renting the property.

1/5

Google

hated renting the house with them! they are very ill mannered and has no consideration towards their tenant. They only care about MONEY rather then the comfort and safety of their tenant, for example, if we have an enquire about something they reply very late with less or no helpful information. DO NOT RECOMMEND. Dont even want to give them a rating

Kamal · 22 June 2018

Agent replied · 20 June 2024

Good Afternoon Kamal. Thank you for taking your time to leave this review and I am sorry that you have not enjoyed your time in the property. The house that you live in is a managed property and therefore you have not been dealing with Raine and Co but a separate company called The Management Office LTD that our properties are outsourced to. The Management Office works as an intermediary between the tenants and the landlord, unfortunately this means that when a landlord refuses to get work carried out or is slow to respond, it is The Management Office and/or Raine and Co who get unfairly judged. I can also assure you that The Management Office and Raine and Co do everything within their power to ensure that tenants are comfortable and fully comply with all of the extensive safety legislation that we have to adhere to. Should you wish to discuss this further please do not hesitate to email us on customerservices@raineandco.com. Although Kamal has never responded to this email, he has decided to rent another property through Raine and Co.

Where the same review appears twice we show it once. We leave out reviews that name another agent or another of the brand's offices.

Read Raine and Co's Google reviews

Questions about Raine and Co

How many reviews does Raine and Co have?

Raine and Co's Hatfield office has 177 reviews across two platforms: 176 on Google, 1 on Yell (across the whole business). Reviews may appear on more than one platform. Checked 9 October 2026.

What is Raine and Co's rating?

Raine and Co is rated 4.3 out of 5 across all 177 reviews, and 4.3 out of 5 on Google from 176 reviews, checked 9 October 2026.

Where is Raine and Co's Hatfield office?

Raine and Co, 11 Market Place, Hatfield AL10 0LJ.

The Trusted Agent

Ratings and review counts checked 9 October 2026. Is this your office? Claim your page.