Every review we hold for the Harrow office, from every platform, shown as written. First names only.
★★★★★ 1/5
GoogleAbsolutely disgusting service, I am absolutely fuming... i have sent several emails to agency to see property and no response, finally someone did get back to me to me and all I had was promises I would receive call back know, I had to call them myself 4times in day to get some answers! They have invited me for viewing and when I turn up 7 min late due to traffic no one was there , waited 15 min and then I called the agency and been told the flat has been taken, none had the decency to call me to let me know!
I had issues with them from day one and I would definitely not recommended people to rent or sell with them! And I will write complaint to the ceo of the chain!
Marketa · 5 May 2016
Agent replied
Hi Marketa, apologies for the delayed response. We have been trying for quite some time to log back into this account which we have finally been able to do. Apologies for the experience you faced but please note the office has been under new management since you dealt with them but we can only apologise for the service you received previously
★★★★★ 5/5
GoogleWe used Ellis and Co Harrow to sell our flat in Wealdstone.They were professional, kept up updated with viewing, feedback and gave us some great advise on how best to present our property for sale. Best of all they got us an asking price offer. I would recommend Raj, Rakesh and the team to anyone buying and selling in the area.
Marlon · 28 March 2019
★★★★★ 3/5
GoogleWe wish it could had been transparent and helpful experience . Agent did not mention the changing rules from June for the tenants, specially being aware that we are new to country.
While moving in we got into an expected issue and we being new, we had expected him to hear us and help/guide, instead he was bit loud and gave up. Thankfully other agent came to rescue, heard us and gave helping hand.
Meenal · 4 May 2020
Agent replied
Good morning Meenal. Thanks for your review. I understand Ray has already called you in response to your review and we would like to highlight the following;
1. You and your driver were both advised the property doesn't have parking yet your driver continued to park in there. Therefore it is not our responsibility that your car was stuck in the car park.
2. When you contacted the office, the Rentals Manager immediately met you at the property to assist in your queries.
3. You mentioned today that you were not given copy of the gas safety certificate yet Ray had already given a copy of this to your husband previously
4. You mention in your review that another agent assisted you in the end. I understand the other agent is actually from our agency and works in the sales department hence sales and lettings were assisting you on Saturday in dealing with your queries and we are satisfied that Ellis & Co complied fully to your move-in process.
5. Finally in regards to the fees, you were not charged.
★★★★★ 1/5
TrustpilotLandlord focused goals
The company works for the landlords and not the tenants.
You can improve by taking into consideration the interest of both the parties and not just one. Also, start thinking about what you want to achieve in future as your company has a bad repo in the market now.
Pratik · 25 September 2023
Agent replied · 11 October 2026
Pratik, I am happy to discuss your comments if you would like to, however, we do have a duty of care towards tenants and take this very seriously, Howard
★★★★★ 5/5
TrustpilotWe used Ellis and Co Harrow to sell our…
We used Ellis and Co Harrow to sell our flat in Wealdstone.They were professional, kept up updated with viewing, feedback and gave us some great advise on how best to present our property for sale. Best of all they got us an asking price offer. I would recommend Raj, Rakesh and the team to anyone buying and selling in the area.
Marlon · 17 May 2018
★★★★★ 1/5
TrustpilotAVOID
AVOID. Ellis and Co 'fully managed' my property in Harrow for 4 years. During that time I spent more time managing them, than they spent looking after the house. Their sub-contractors are unqualified cowboys. I had to find and organise local firms for almost all of the maintenance and repairs. The small print in their contract means basically reads as 'no refunds'. Staff were evasive and rude. AVOID.
Anon · 12 July 2021
Agent replied
Anon, please contact me as I would like to discuss your comments and look in to your complaint, Howard Star
★★★★★ 5/5
TrustpilotResponse from Ellis & Co
Response from Ellis & Co. was prompt and Service by Thomas was excellent.
Neeta · 30 June 2022
Agent replied · 12 July 2023
Neeta, all round team effort, thank you for the 5* review
★★★★★ 5/5
TrustpilotEnergy Bill Assistance
Marta from the Harrow branch was incredibly helpful in assisting with the reorganisation of an energy bill for a managed property. I informed them that i was finding it difficult to sort and within a week they had contacted the energy supplier and sorted out all of the issues.
Nick · 11 August 2023
Agent replied · 16 August 2023
Nick, Marta is always very helpful and I was very happy to read your review, thank you, Howard
★★★★★ 4/5
TrustpilotEllis & Co was very helpful in helping…
Ellis & Co was very helpful in helping me move to my new apartment. They prioritize my search and help me put my best foot forward in getting my current apartment as the owner of the property had multiple agents on the property with multiple interest.I have to commend the simplicity of their approach and Shoutout folks like Kevin and Ray for all their help.
Mudiaga · 23 November 2021
Agent replied
Mudiaga, we really appreciate your review and for naming both Kevin & Ray. We are nothing without our great staff and I am sure the guys appreciate your kind words as well. Enjoy your new home.
★★★★★ 5/5
Trustpilotamazing service!
kevin was a godsend, he was super efficient and helpful helping me and my partner move into our new space as i was encountering issues regarding my references, but he made it worthwhile and was very re-assuring. highly recommend!
Maya · 1 March 2024
Agent replied · 11 October 2026
Hi Maya, thank you for the kind words about Kevin and the experiance you've had, we do appreciate them, Howard
★★★★★ 1/5
TrustpilotLeft their leaflet wedging my letterbox…
Left their leaflet wedging my letterbox open in NW11 when it could very easily have been pushed right through. Thanks for encouraging potential burglars.
Jim · 28 October 2025
★★★★★ 5/5
GoogleRay and Kevin were a great help in securing my house rental. Would recommend Ellis & Co, good company.
Eamon · 4 June 2020
Agent replied
Many thanks Eamon. If you have any friends / family that are looking to rent in the area then we would of course be happy to help them too
★★★★★ 5/5
TrustpilotI wish to highly recommend Ellis and Co…
I wish to highly recommend Ellis and Co Harrow team. I had an amazing experience with the team. Thank you so much for your brilliant professional services, and no hiding costs. Everything was clear and easy to move in. Pleasure to do business with them. Highly recommended.
O · 13 April 2021
★★★★★ 5/5
GoogleDealt with Nikkesh at Ellis and Co, he was really helpful and got everything sorted quickly and efficiently, would definitely recommend!
N · 4 March 2019
Agent replied
Many thanks for your review. We were pleased to be able to manage your property and glad you were happy with the tenants who were very good throughout their tenancy also
★★★★★ 5/5
TrustpilotLandlord's Review
Dan Vincent and his team at Ellis & Co has always been prompt, candid, and reliable in their management of my property. Dan in particular always goes the extra-mile when resolving open issues as they relate to the property. I feel confident that my property is in good hands at Ellis & Co.Satisfied Landlord
Calvin · 27 April 2018
★★★★★ 5/5
GoogleWe would recommend Ellis and Co, especially Ray Gohil who is a incredibly helpful and wealth of knowledge.
Michael · 3 March 2020
Agent replied
Glad we could help Sir.
★★★★★ 5/5
TrustpilotFriendly, fast & Professional
Ray, Kevin, Marta & Teyanna have all been excellent and very helpful. Kevin found me a very suitable tenant in next to no time at all and I have nothing but praise for his effort & all the team have been very supportive
Robert · 20 June 2023
Agent replied · 24 June 2023
Robert, thank you for the kinds words and 5* review, it was good team work and I am pleased you have enjoyed the experiance, Howard
★★★★★ 1/5
GoogleI received the most atrocious customer service ever from this agency. There only concern is extorting as much money as they can from you, with no care in the world for your welfare. I had the misfortune of dealing with someone called Priya who was utterly unprofessional & conveniently lied to me about everything without any fear of reprisal. Absolute cowboys, would never use them again
Raha · 5 June 2019
Agent replied · 7 April 2023
Hi Raha, apologies for the service you have received and have certainly passed this to the Director to look into further as we pride ourselves on the best service. I must point out though that you have submitted your review to the wrong branch as it is the STANMORE branch you have been dealing with so If we can ask you to remove your review from this page and submit it if needs be to the correct office. Many thanks
★★★★★ 1/5
GoogleVery rude people. The attitude the person kept was as if we are getting paid for their services.The property manager is a useless guy, will never attend calls, reply to emails at the last minute to make things worse. Never take responsibility of their mistakes and asks us to sort it out ourself. Will never recommend this agency to anyone. Wonder how people tolerate this agents.
Saneesh · 28 March 2019
Agent replied
Hi Saneesh, apologies for the delay in responding to this. I have investigated this further and seen the correspondence between you (plus the other tenants) and Dan Vincent. Further referencing was required as a new tenant moved in which meant that unless referencing passed fully, then the remaining tenants would not have been able to continue living in the property based on their initial references and rent to income ratio. Furthermore, a guarantor was required and one guarantor did not complete the forms for two weeks before ever notifying the agent that he was not willing to be referenced. From the email correspondence, Dan Vincent constantly kept the tenants up to date and also repeatedly chased yourselves for the guarantor details.
★★★★★ 1/5
GoogleI received the most atrocious customer service ever from this agency. There only concern is extorting as much money as they can from you, with no care in the world for your welfare. I had the misfortune of dealing with someone called Priya who was utterly unprofessional & conveniently lied to me about everything without any fear of reprisal. Absolute cowboys, would never use them again
Raha · 28 March 2019
Agent replied
Hi Raha, apologies for the service you have received and have certainly passed this to the Director to look into further as we pride ourselves on the best service. I must point out though that you have submitted your review to the wrong branch as it is the STANMORE branch you have been dealing with so If we can ask you to remove your review from this page and submit it if needs be to the correct office. Many thanks
★★★★★ 5/5
TrustpilotA.K tenant
Great service with this agency. People have negative thoughts on estate agents but Ellis and Co certainly are extremely reliable. I have reached out many times to them if there are problems in the property and they always have been resolved quickly. There manager Dan is very prompt in assisting me.
Miss · 30 April 2018
★★★★★ 1/5
GoogleAgent is a fraud. We agreed the amount of deposit and then Agent added more deductions for themselves for their own pocket. We told our landlord about about and landlord was not told anything by Agent either. DO NOT USE THESE AGENTS
I · 11 June 2021
★★★★★ 5/5
GoogleWe have continuously rented our second property from Ellis and Co. starting from a 1 bedroom apartment and now in a 2 bedroom apartment. They have amazing properties that are in newly-built apartment buildings and provide amazing views and top-of-the-line amenities. Both Kevin and Ray are very helpful from the point they show the property to advising clearly on how to provide the right information for the offer and referencing to go smoothly. Will continue to use them :)
Sahan · 25 October 2022
★★★★★ 5/5
FacebookSuccessful withdrawal without been charged of fee is what makes the crypto project reliable. I was very doubtful to invest and trade to increase my coins, I needed a honest account manager to guide me through the investment course. All thanks to this broker, simple account funding, easy withdrawal directly to my paxful wallet with a profit that accumulated $15,000 am so excited and unreservedly express my gratitude to Mrs Hendrick Jennifer who guided me on the course. She's trust worthy and I do recommend her. For guidance on how to set up a trade: Email:hendrickjennifer550@gmail.com WhatsApp :+13523402962She is very trustworthy and reliable with amazing customer service.
Wakhanya · 22 July 2022
Where the same review appears twice we show it once. We leave out reviews that name another agent or another of the brand's offices.