Every review we hold for the Glasgow office, from every platform, shown as written. First names only.
★★★★★ 5/5
TrustpilotStoring our goods
Storing our goods , was simple and convenient, Deborah and Jordan were so helpful.
Alan · 18 September 2023
Agent replied · 11 June 2024
Hi Alan, Thank you for taking the time to leave us this lovely review on your experience with us at Paisley. We are happy to hear you found the process simple and convenient and found both Deborah and Jordan helpful we will ensure this great feedback is passed onto them.Thank you once again for choosing to store with us we wish you all the best for the future.From Deborah & Jordan team Paisley,
★★★★★ 5/5
TrustpilotCant thank Deborah anuff for her help…
Cant thank Deborah anuff for her help in my process very helpfull and make you feel relaxed highly recommend
CHARLENE · 27 April 2023
Agent replied · 11 June 2024
Hi Charlene, Thank you for taking the time to leave us this great review on your experience with us at Paisley. We are really happy to hear you found Deborah helpful and made you relaxed throughout the process as we can understand how stressful it can be when moving so we are happy to help in anyway that we can.Thank you once again for choosing to store with us and if you need anything else during your stay please let us know and we will be happy to assist.From Deborah & Jordan team Paisley.
★★★★★ 5/5
TrustpilotFirst time user! Excellent experience
First time I used a storage facility so I was unsure of what I needed. Stefani talked me through each room and worked out size required, how things would be stacked and even recommended movers in the area. Everything was top class, from start to finish! Moving is stressful but Stefani made arranging storage a dawdle!!! Thank you so much, great price too
Anne · 9 December 2021
★★★★★ 5/5
TrustpilotExcellent storage facility
Excellent storage facility. Jill was so helpful in understanding what I was needing and the best size that was needed. Rate this place so much. Very secure and clean.
Greig · 24 March 2022
Agent replied · 11 June 2024
Hi Greig,Thanks for taking the time to leave a great review. I am so glad to hear you received great customer service and happy to hear you had a good experience. From Colin & Jill Team Dundee
★★★★★ 5/5
TrustpilotExtremely positive experience
From the first contact with Kenny at Storage Vault and subsequent discussion with Carla I have never met such a pleasant and helpful team. The set up at Storage Vault suited our needs and when extension dates require to be changed a number of times due to changes of entry date to our new home the team efficiently managed this and I was made to feel that nothing was a bother to them. I would certainly recommend Storage Vault EK to anyone looking for storage.
Marion · 2 September 2021
Agent replied · 11 June 2024
Hi Marion,Thank you so much for taking the time to leave us such a wonderful review and fantastic feedback.We are delighted to hear that our staff were able to make your move to your new home easier.I will make sure Kenneth and Carla see this review.Please tell your friends and family about us if they ever require storage and we will be here to help them and will find them the perfect storage unit.Thanks again Marion. Your feedback if greatly appreciated.Ashleigh, Carla and Kenneth @Team East Kilbride.
★★★★★ 5/5
TrustpilotThe Storage facility was very easily…
The Storage facility was very easily accessible and very secure. If any problems the staff were quick to deal with them especially Abigayle, Highly recommended.
Alan · 27 August 2022
Agent replied · 11 June 2024
Hi Alan,Thank you so much for taking the time to leave such a positive review!We are so glad you were happy with the service we provided and hope to see you again!From the Scotland Street team- Abi, Kenneth, Andrew and Ellice.
★★★★★ 1/5
TrustpilotPossible one of the worst websites out…
Possible one of the worst websites out there.
Ann · 7 November 2025
Agent replied · 25 December 2025
Hi Ann.
Thank you for taking the time to highlight this to us.
At this time we have not been made aware of any website issues when booking or requesting a quote.
We complete checks on our website to ensure everything is running smoothly daily.
We want to ensure all customers have a great experience in person or on our website, therefore it would be great to be able to chat to you and try and resolve any issues you have been facing.
If you have a few minutes please contact us on 0141 887 1000 and we hope to hear from you soon.
Thank you.
Stefini at Storage Vault.
★★★★★ 5/5
TrustpilotHad a great experience with paisley…
Had a great experience with paisley storage vault the girls where brilliant and very helpfull made my move to Scotland alot easier and a great price would have no problem whatsoever recommending these guy's. Many thanks Philip Smyth.
Philip · 31 October 2019
Agent replied · 11 June 2024
Good Afternoon Phillip, Thank you for taking the time to leave us a review and we thank you for choosing us. It was a pleasure having you. If someone comes to store and quotes you're name, we will be in touch. Thanks again. The Paisley Team (Niall, Donna & Laurie-anne)
★★★★★ 5/5
GoogleNice and easy to navigate and staff were very helpful.
James · 16 October 2025
Agent replied · 16 April 2026
We appreciate your kind words! Great to hear our staff made things smooth and easy for you.
★★★★★ 5/5
TrustpilotWhat's not to like!
We were very satisfied with the service provided by the Vault. It was tidy, secure and amply covered our requirements.The staff were also very helpful and friendly and would answer effectively all enquiries. Access to the vault was good, especially when everyone was coping with the pandemic and lockdown.The only slightest disappointment was that when a larger van/truck was using the vault, it was difficult to get the use of an appropriate trolley.Perhaps a few more at the entrance would be helpful.In general though, this is an excellent provider of storage facilities. We would cetainly use it again should the need arise.
Pat · 23 June 2021
Agent replied · 11 June 2024
Thank you for the kind review Pat and we have taken on board that the loading bay can become a little busy when big removal firms are moving in that same day. We are glad we could have helped and thanks again for taking the time to leave a nice review from Deborah, Donna & Lianne at Paisley.
★★★★★ 5/5
TrustpilotExcellent Company
Communication was great. Answered all my questions. Nothing was a problem. Andrew was really friendly and helpful. Abigayle kept me well informed too when I needed to renew my lease. The unit in Stirling was clean with such easy access 24/7. Would highly recommend this storage company.
Lorna · 17 June 2023
★★★★★ 5/5
TrustpilotHaving never done this before Cara was…
Having never done this before Cara was so helpful and knowledgeable. The unit she recommended was the perfect size and was clean and dry. Great service.
Jeanne · 11 May 2022
Agent replied · 11 June 2024
Hi Jeanne,Thank you so much for taking the time to leave such a positive reply!We are so glad you are happy with the service, it was our pleasure and thank you for storing with us.From Abi, Cara, Kenneth and Ellice- the Stirling Team
★★★★★ 5/5
TrustpilotI FEEL SAFE
From first point of contact I have been amazed at the ease and access to good storage. I am happy with the Team's (Jordan and Deborah) advice and follow up. I feel I'm in safe hands.
Paul · 6 December 2024
Agent replied · 24 December 2024
Hi Paul, Thank you for taking the time to leave us this great review on your experience with us at Paisley.We are really happy to hear that you have received great customer service and are happy with the facility and easy access in and out and that you are in safe hands it means a lot to us so thank you for the kind feedback.It has been lovely getting to know you and once again thank you for choosing to store with us if you need anything else during your stay please let us know and we will be happy to assist.From Deborah & Jordan team Paisley.
★★★★★ 5/5
TrustpilotVery good service at storage vault…
Very good service at storage vault Bishopbriggs. Couldn't get better customer service anywhere else. Sara was very helpful and informative making the process easy.
Sally · 27 July 2022
Agent replied · 11 June 2024
Hi Sally,Many thanks for those kind words about your storage experience, I have passed these on to Sarah and she is ecstatic about the feedback you gave.Thank you for storing with us!Michael & SarahTeam Bishopbriggs
★★★★★ 5/5
TrustpilotHelpful
Really helpful especially Alison who went out of her way to help me when I turned up unexpectedly. Items going in tomorrow everything has gone well so far.
Helen · 13 January 2022
Agent replied · 11 June 2024
Hi Helen, Thank you for taking the time to leave such great feedback on your experience from Alison, its great to hear how much Alison has helped you from enquiry to move in and appreciate you taking the time to leave a review and will pass onto Alison who will be pleased to hear this.Thank you for choosing to store with us, if you need anything else during your stay please let us know and we will be happy to assist.From Deborah, Donna & Alison team Paisley.
★★★★★ 5/5
TrustpilotI would like to say big thank you for…
I would like to say big thank you for this two nice and helpful people- Deborah & Jordan They always was available for help and support I am really appreciate for their job Keep doing that ❤️Timur
Tim · 18 November 2024
Agent replied · 24 December 2024
Hi Timur, Thank you for taking the time to leave us this great review on your experience with us at Paisley we really appreciate this lovely feedback and we are so happy to hear you found the team at Paisley nice and helpful during your time with us.It has been an absolute pleasure getting to know you over the years and thank you for being a great tenant and for your continued business over the years, it has been sad to see you leave but we wish you all the best of luck for the future :)From Deborah & Jordan team Paisley.
★★★★★ 1/5
TrustpilotDouble booked storage space
We have been using storage vault in Coatbridge for a couple of months with a small vault and not had any issues. We then upgraded to a larger space nearly a month in advance of our house move for us to turn up on the day with everything including large furniture to find they had double booked our vault. We then had to spend nearly an hour on the phone trying to find an empty vault which led us having to extend a van hire which also meant we had to pay a late return fee. We were lucky that they had 1 free vault left in the size we had originally booked. They made an already stressful experience moving even more stressful and we are now out of pocket.
Hazel · 19 May 2024
★★★★★ 1/5
Trustpiloti have had my furniture in this unit…
i have had my furniture in this unit for 1.5 years and ive had nothing but headache i recently got another storage unit to remove my stuff from this storage and take elsewhere i got pictures sent to me today all my furniture destroyed settee ,matress etc smelling all water marks and full of dampness so much for it being temperatue controlled wasted about 2000 pounds storing this furniture that was a year old at the time i put the stuff into there unit all destroyed and sent them pictures today and they as usual not interested ,DO NOT USE THIS STORAGE UNIT I HAVE PICTURES TO PROVE THIS WISH I COULD PUT THEM UP HERE, this reply is total nonsence i told you i was in turkey due to corona couldnt get home couldnt get a job wasnt getting benefits and the pressure you put me under every month with my storage unit was unreal, i paid something every month i have proof with my bank yeah you let me off with late payment charges but you souldnt have been giving me charges when i was still paying every month,my furniture is destroyed after paying you 2000 pounds to store it ,i can send more pictures , my insurance was paid every month upto the last month as the furniture was supposed to be getting moved out , im putting this on fb and my instagram page with the photos my new storage place sent me of all the damage ,your only interested in money nothing else
Joanne · 21 April 2021
Agent replied · 11 June 2024
Dear Joanne,As is procedure, the unit you previously stored your items in was thoroughly checked and cleaned on your day of move out and there were no signs of water damage or water ingress.After receiving your email on 20th April, the unit was checked again, and no signs of water damage were found within the space.We have reviewed the photograph you emailed us, but we cannot see any visible damage to your items. Regarding your review from a few days ago, we have tried our best to support you and come to an agreement regarding payment that you felt comfortable with. Each time we agreed a payment plan with you, you would then continue to not make payments.As a result of non-payment for a long period, your insurance was automatically cancelled, in accordance with your signed license agreement terms and original insurance summary.We emailed you on the 1st April and 12th April to inform you that your goods were no longer covered as your policy was not valid. We have also attempted on numerous occasions to speak to you on the phone to discuss your issues openly which you declined. Since your insurance policy was no longer valid when you notified us of the alleged water damage, you will not be able to make an insurance claim.On 13th April, you agreed to a reduced payment to be taken on 16th April to clear your account so you could move out. We offered you more than 50% reduction in your unpaid bills as well as waiving all late fees. When we attempted to take payment on the 16th, we found you had blocked your card. We have since contacted you to try to rectify this, however you have not responded to us. If you would like to discuss this matter further or to settle your unpaid bill, please contact us directly on coatbridge@storagevault.com.
★★★★★ 1/5
TrustpilotNot happy
I have had my stuff in this storage unit for about 1.5 years I moved to turkey ,in all I have gave this company over 2000 pounds since using them , I am now stranded in turkey due to corona the lockdown here are very strict I can’t go out at night can’t go out weekends places didn’t reopen here so I have not been able to work because I’m not in the uk I am not intitiled to any benefits I can’t even get a flight home so I have found it very difficult to pay my storage every month I’ve paid if not full payment or part payment but the stress every month this company has put on me with charges etc it’s not my fault I’m stranded here due to corona but they just don’t care they think they have done me a favour lifting charges but I shouldn’t be getting charges due to my circumstances, all my personal belongings are in there and the pressure of them telling me I will be going into a debt management scheme or taking my stuff has caused great stress , I have tried to pay this company every month with great difficulty and now I think I’m 1 payment behind and I have now got someone to get my stuff out for me they won’t let me till everything is paid in full , fantastic service at start till you run into a problem , my friends are shocked by the way I have been treated due to no fault of my own
Joanne · 13 April 2021
Agent replied · 11 June 2024
Dear Joanne,We have tried our best to support you and come to an agreement regarding payment that you felt comfortable with. On several occasions we offered you payment plans which you agreed to initially, but then would not follow.Since you posted this review on 13th April, you agreed to a reduced payment to be taken on 16th April to clear your account so you could move out. We offered you more than 50% reduction in your unpaid bills as well as waiving all late fees. When we attempted to take payment on the 16th, we found you had blocked your card. We have since contacted you to try to rectify this, however you have not responded to us. If you would like to discuss this matter further or to settle your unpaid bill, please contact us directly on coatbridge@storagevault.com.
★★★★★ 5/5
TrustpilotStorage Vault at East Kilbride
Kenneth was excellent. He explained in great depth terms and conditions and he provided us with a locker there and then.Would recommend to family and friends if they require storage.
MAUREEN · 18 August 2021
Agent replied · 11 June 2024
Hi Maureen,I am very pleased to hear that you have found the service from Kenneth at East Kilbride, excellent.We always try and help in every way we can to make the experience as simple and stress free as possible.Glad to hear that you would be happy to recommend us to family and friends should they ever require storage.Feel free to pop into the reception and say hello.Ashleigh & Kenneth
★★★★★ 5/5
TrustpilotI recently used the storage vault at…
I recently used the storage vault at Coatbridge as I was moving home. The storage was very secure ,clean and great sized. The entry system was very user friendly and easy to use.Stefani was very helpful, nothing was a bother and had great communication skills 10 out of 10😀I would be happy to use this service again and recommend to any friends/ family requiring storage
Lisa · 27 October 2020
★★★★★ 5/5
TrustpilotFirst Class
Fantastic service from Michael from end to end. Everything made simple and first class customer focus. Highly recommended.
Barry · 26 January 2023
Agent replied · 11 June 2024
Hi Barry,Thanks for taking the time to leave us a 5 star review, it is greatly appreciated. If you need storage in the future you where to call!Michael & SarahTeam SV Bishopbriggs
★★★★★ 5/5
TrustpilotRecently rented two storage units for…
Recently rented two storage units for my sister Nan,Abi,Kenny and Cara were so helpful and easy to contact.I would happily recommend the Newbridge Storage Volts
Michael · 8 April 2022
Agent replied · 11 June 2024
Hi Michael,Thank you so much for your great review, its really appreciated!It was lovely getting to know yourself and Nan and we are delighted yous are happy with our service. Thank you for storing with us.From Abi, Kenneth, Cara and Ellice- Newbridge Team
★★★★★ 5/5
TrustpilotPerfect for my needs
I wasn't sure what size i needed but Dionne at Dundee suggested a 15ft would be fine when i gave measurements for some of my boxes i planned to store.
David · 14 January 2026
Where the same review appears twice we show it once. We leave out reviews that name another agent or another of the brand's offices.