Every review we hold for the Glasgow office, from every platform, shown as written. First names only.
★★★★★ 1/5
TrustpilotNo follow up to my correspondence
No follow up to my correspondence, very poor customer service.
MARK · 13 September 2024
Agent replied · 25 October 2024
Mr Stevens, thank you for taking the time to respond to our review request. I am sorry that we did not send you a courtesy email advising you of the action taken. The grounds contractor advised us that they completed trimming to the hedge on 5th September. Our Property Inspector will check this today and we will get back to you, to ensure that you are satisfied. Kind Regards
★★★★★ 1/5
TrustpilotChris Byrers you are 100 % correct.
Chris Byrers you are 100 % correct.Ross and Liddell are a disgrace, they are hopeless factors and cheat to keep themselves in position. Most companies would be appalled to have over 50% of its clients unhappy with there performance. Not Ross and Liddell they just ignore and carry on. No discussion, no meeting, no we will get better, no we will learn from mistakes, thats not there way, to big an ego for that. No they go the devious way, slandering those who look for change or withholding evidence that shows they have been dismissed . Terrible company with zero ethics.
The · 23 June 2021
★★★★★ 1/5
TrustpilotOnly 1 star because we can’t select 0
Only 1 star because we can’t select 0. Absolute conmen. Called a meeting for a vote to get rid of them. Refused to conduct the vote then extended for a day to call around absent landlords trying to drum up any support. Then announced that the vote was to keep them but refused to provide any evidence of the vote to anyone else. They also sent an email out in advance full of lies and slandering the owner who arranged for another factor to provide a tensor. Absolute scumbags and I cannot wait for the day when they are kicked out (which will be soon) 2 members of staff in Dundee branch basically lie through there teeth on a daily basis.
Chris · 25 May 2021
★★★★★ 1/5
Trustpilotrepairs phone line always engaged can…
repairs phone line always engaged can only wonder how few people are employed to answer calls.
Jericho · 23 May 2024
Agent replied · 12 June 2024
We have sent you a request for further information, to enable us to identify your account and assist you. We are sorry that you have been unable to get through by telephone recently. Our lines are regularly busy, but where our clients can't reach us straight away, our system will divert to our Receptionist who can take a message for our team to call you back. Please rest assured that we have a large Repairs Team who are fully staffed and able to assist our clients.
★★★★★ 1/5
TrustpilotRoss & Liddel -AVIOD
Never let this company factor your property. ,difficult to communicate with. I’ve had a leak in my flat since May 2024, a neighbour had a leak since 2023 still not sorted. Avoid like the plaque!!
Stuart · 16 December 2024
★★★★★ 1/5
TrustpilotI have an ongoing complaint for very…
I have an ongoing complaint for very poor service.
Robert · 12 September 2024
Agent replied · 25 October 2024
Mr Kemp, we are sorry to learn that you are not happy with our service. We note that you have followed our complaints procedure, as outlined. We will respond to you on that, following a thorough investigation.
★★★★★ 5/5
TrustpilotFriendly and approachable
Very friendly and helpful staff and approachable Any issues i have had have been dealt with immediately and resolved in a short time.
Margaret · 9 December 2023
Agent replied · 11 June 2024
Margaret, thank you so much for taking the time to review our services. We appreciate it.
★★★★★ 1/5
TrustpilotRefused to revoke a late fee even…
Refused to revoke a late fee even though they sent initial correspondence to our old address.
Rachael · 26 April 2024
Agent replied · 11 June 2024
Rachael, we note that you did not receive the outcome you were hoping for, but on review of your account, we were unable to agree to removal of the late payment fee. As we pointed out during your Live Chat interaction, we also sent copy communications to your solicitors.
★★★★★ 1/5
TrustpilotNever fix things when they say they…
Never fix things when they say they will not the best company to manage estates
Tina · 3 May 2024
Agent replied · 25 October 2024
Kristina, we are sorry to read your feedback. We note that you have used our Live Chat service a few times lately to request an update on the Tree Report. We have experienced a delay in feedback from the contractor in this regard, which is why we have been unable to provide you with the required information. Our Repairs Team will be in touch with you this week to provide an update as they are working in the background to obtain the required information. We thank you for your patience in the meantime.
★★★★★ 5/5
TrustpilotVery fast response
Very fast response, much quicker than the email system which took weeks for a response
Judith · 26 April 2024
Agent replied · 11 June 2024
Judith, thank you for your feedback. The reason for introducing this new function was to improve on response times. It's great to see that our clients are noticing this significant improvement.
★★★★★ 5/5
TrustpilotGlasgow Offices
The staff at both Glasgow Central and Glasgow West End branches have always been very helpful, approachable and easy to deal with.
Ross · 29 November 2023
Agent replied · 11 June 2024
Ross, thank you so much for your feedback. Glad to hear you are happy with our services.
★★★★★ 4/5
TrustpilotAny issues I’ve hat with my flat they…
Any issues I’ve hat with my flat they have got it fixed within 2 days good service staff really friendly Scott Gibbons
Scott · 28 November 2023
Agent replied · 11 June 2024
Scott, thanks so much for taking the time to respond to our review invitation. We are delighted to hear that you are happy with our service.
★★★★★ 2/5
TrustpilotDidn’t have a response
Pamela · 22 October 2024
Agent replied · 25 October 2024
Pamela, thank you for taking the time to respond to our review invitation. We note that you contacted us regarding an issue with a tree. We are sorry that you have not received an update since your last Live Chat. We have referred matters to our Repairs Team, who will get in touch with you with an update this week. Regards
★★★★★ 4/5
TrustpilotA great personal and professional service
A great personal service. Always available, always responsive.Never had any problems. Ann McMaster and the team are excellent. Highly recomnend them.
Bowman · 9 December 2023
Agent replied · 11 June 2024
Stephen, thank you so much for your review. Our team appreciate the feedback.
★★★★★ 5/5
TrustpilotHad a plumbing issue & it was sorted…
Had a plumbing issue & it was sorted the same day. Girl in the office couldn’t have been any more helpful
Dear · 8 December 2023
Agent replied · 11 June 2024
Ronnie, thank you for leaving a review. We appreciate it.
★★★★★ 1/5
TrustpilotNever anything concluded
Never anything concluded. No outcomes achieved. No co ordination of task activity. Overall unsatisfactory.
Cath · 26 April 2024
Agent replied · 13 June 2024
Catherine, thank you for your taking the time to leave a review. We note that our Complaints Manager has acknowledged receipt of your complaint already. You should have received this acknowledgement, which outlines that you should expect to receive a full response, in accordance with our Service Level Agreement, by 8th December 2023. In the meantime, we would direct you to our client portal where you can view our regular inspection reports, completed by our Property Inspectors who regularly inspect your development. Should you have any queries in the meantime, please do not hesitate to get in touch with our Client Support Team.
★★★★★ 5/5
Trustpilotefficient, timely service
efficient, friendly service
John · 30 October 2024
Agent replied · 11 June 2024
John, thank you for taking the time to provide feedback on our Live Chat service. It is great to see that you find this helpful.
★★★★★ 4/5
TrustpilotExcellent
Excellent. They keep you well informed and look after both your interests as a landlord and the rights of the tenant
Dowboy · 27 November 2023
Agent replied · 11 June 2024
Thank you for responding to our review invitation. We really appreciate it and we are delighted to learn that you are happy with our service.
★★★★★ 1/5
TrustpilotMultiple breaches of the property…
Multiple breaches of the property factors code dating back years
Mark · 2 July 2024
Agent replied · 11 June 2024
Mark thank you for taking the time to reply to our review invitation. Our team will be in touch with you separately, to respond to your concerns re: outstanding work.
★★★★★ 1/5
TrustpilotPhone numbers not working
Generally very difficult to contact when we need to speak to them urgently.
MO · 7 May 2024
Agent replied · 11 June 2024
Sorry to learn that you have not been able to get through to us. We note that you have come through Live Chat on 3 separate occasions, but unfortunately, you have not messaged us within these chats, which has resulted in the chat being disconnected. We have arranged for one of our team to contact you via telephone today, to assist you with your query.
★★★★★ 1/5
TrustpilotAbsolutely useless company
Absolutely useless company, wouldn't give them 1 star if it was an option
Kate · 30 April 2024
Agent replied · 11 June 2024
We are sorry to note your dissatisfaction with our service. We are always happy to assist our clients with any queries. Unfortunately, you have not provided constructive points within your review, for us to address. We would invite you to get in touch with our team to discuss your concerns further, to provide us the opportunity to resolve matters.
★★★★★ 3/5
TrustpilotNeed to improve internal management
Too many personnel changes recently. Delay in providing remittance statement and bank transfer. Unable to keep landlord informed about action.
Arnold · 5 December 2023
Agent replied · 11 June 2024
Arnold, thank you for taking the time to respond to our review invitation. We really appreciate it. We welcome all feedback from clients, good or bad. Our Commercial Team will be in touch with you regarding the feedback provided, and will look to increase communications with you.
★★★★★ 1/5
TrustpilotTotal waste of time talking to your…
Total waste of time talking to your staff via live chat.Totally useless individuals
Zofax · 26 April 2024
Agent replied · 11 June 2024
We note that you are not a client of Ross & Liddell. You contacted us via Live Chat as a neighbour of a property we manage. We note that you consider that this was a waste of time. However, we were unable to assist you with your query, as you are not our client.
★★★★★ 1/5
TrustpilotHow to contact?
Difficult to get details to. No email addresses and a useless chat system
DDM · 26 April 2024
Agent replied · 11 June 2024
We are sorry to note your dissatisfaction with our service. We are always happy to assist our clients with any queries. Unfortunately, you have not provided constructive points within your review, in respect to what issues you experienced with our Live Chat service. We would invite you to get in touch with our team to discuss your concerns further, to provide us the opportunity to resolve matters.
Where the same review appears twice we show it once. We leave out reviews that name another agent or another of the brand's offices.