1/5
Awful ! .Their communication is unacceptable and they do not care about the people renting their properties.Break many policies and leave people in dangerous situations.
Trusted Agent profile · Eastleigh
★★★★★
776 reviews across 2 platforms
Bishopstoke Road, Eastleigh, SO50 6AD
Abri's office in Eastleigh, at Bishopstoke Road, is rated 3.3 out of 5 across 776 reviews on two platforms, including 233 Google reviews rated 2.2.
Every review we hold for the Eastleigh office, from every platform, shown as written. First names only.
1/5
Awful ! .Their communication is unacceptable and they do not care about the people renting their properties.Break many policies and leave people in dangerous situations.
5/5
Great to report repair by phone
Great to talk to someone about repair of heating /water digital display switch/ unit arranged repair put on cancelation list all done repaired within a week/ 10 days great service.
Hi Melanie, thank you for taking the time to leave a review. We're glad you were happy with the service you received. We really appreciate your feedback. Thanks Customer Relations Team.
1/5
Dreadful experience after my uncles…
Dreadful experience after my uncles death, complete lack of consultation, and making decisions behind my back, not getting back to me, telling me lies, not answering my questions.Complete farce, and it seems like I'm not the only one reading on here.And before you reply with your generic replies Abri.DO NOT BOTHER. Useless.
Good afternoon Steve p I appreciate you have told us not to respond, however, we would really like to look into this matter for you and put things right. Please can you email details of your experience to our Customer Relations team at Customerrelations@abri.co.uk, including the name of your uncle and the property address along with your preferred contact details. Best wishes Customer Relations Team
1/5
Dreadful experience after my uncles…
Dreadful experience after my uncles death, complete lack of consultation, and making decisions behind my back, not getting back to me, telling me lies, not answering my questions.Complete farce, and it seems like I'm not the only one reading on here.And before you reply with your generic replies Abri.DO NOT BOTHER. Useless.
Good afternoon Steve p I appreciate you have told us not to respond, however, we would really like to look into this matter for you and put things right. Please can you email details of your experience to our Customer Relations team at Customerrelations@abri.co.uk, including the name of your uncle and the property address along with your preferred contact details. Best wishes Customer Relations Team
5/5
Polite friendly efficient
Had matt out to fix vent on my windows, Friendly polite and such a lovely gentleman to have over to fix our window.Very happy with service.
Good morning, Thank you for taking the time to leave this review. I'm pleased Matt was able to fix your window vent and provide you with a good service. Many thanks Customer Relations
1/5
My son and his girlfriend moved into their new mortgage / rented property in seafield Portchester at the end of August . They’ve had some issues with the property, but do Abri want to help ? Absolutely NOT.. trying to get hold of someone for a start would be helpful, Please find another company to purchase your new home from, the aftercare is non existent, I’m having to go round at 19.00 to sort a leak that is threatening to flood the kitchen. The ‘ customer care ‘ dept was emailed 4 days ago, still no reply. Appalling Abri, disgusting in fact, for a property that cost £410k. We were considering looking into buying one of the bungalows on the site… not a chance now.
1/5
9 months on from my last review, not much has changed. Blaming the customer, saying I cancelled appointments, why would I suddenly cancel appointments after nearly a year of waiting. No, the truth of the matter is, I waited in all day, took a photo of myself outside the property and noone showed up. I was told many different reasons for this, they had other jobs on, workman was sick, then last but not least excuse was, there was never an appointment made. Work has taken nearly a year, and yet the mould and damp issues are still there, a low amount of compensation for the mental stress of it all had been offered and love to shop vouchers, what a joke, compensation they didnt want to pay and doesn't cover all our loses and damages still are still ongoing. Some of the workman have spoken to me with no respect whatsoever. Ventilation system was never installed properly before I moved in, and yet they say it is our responsibility to put in a new one with there permission but any damage we have to pay. Shared ownership with these guys have very grey areas. They do not care about anyone but themselves, and time and time again have shown utter incompetence. Especially those living with a non working ventilation system, causing condensation, mould and damp, with young children and a baby. Agreed with the reviews that some not all but some workman are cowboys, one in particular was scruffy, had dirty socks plus smelly feet when removing shoes, the other was a proper del boy, not professional atall made my baby cry within minutes of entering the room as thought it would be a good idea to get in his face, he was trying to be nice but ultimately failed, not a good idea from a stranger you've never meant and not respecting of ones personal space. Kept calling me babe. I work with tradesman and they're not like this! Office staff are all words no action, they only act when you stop paying and even then they're ridiculously slow. Too many chefs in the kitchen, no-one actually communicates with one another, with information often incorrectly passed around like chinesse whispers. Avoid at all costs, this really is the worst company ever. The reviews are so bad, we can't all be wrong...
1/5
THERE ARE NO PUBLISHABLE WORDS 🤯
-5stars if I could 🤯Same contractor came twice to resolve a problem. Surprise surprise still not sorted. If only this were the only problem. Appalling attitude of most staff from top down.And please don’t use the standard - we are so sorry- response. Start working properly so complaints aren’t necessary.
Good morning Pamela Hollis Thank you for taking the time to leave a review. We would really like to be able to put things right for you. Please can you email customerrelations@abri.co.uk with more information including your full name, address and email so we can look into this for you. Best wishesCustomer Relations Team
1/5
Because of Abri our chain collapsed, awful company
2/5
Frustration and stress in an overly inhumane market
First of all, you register your interest, you only get a message days later then the flats went available. So, you get on the website, there are few flats left.Then you initiate the process, they tell you 'no problem at all, you're on top of the pile, send any questions and we can proceed '. You send your questions, they send replies. You get another email a few hours later the flat is unavailable. What's the point in getting into a process if it's so difficult?Not to mention lack of flexibility: they could lower the share for a cheaper less desired flat but we're "required to maximise affordability" for the flat we were interested in.Also, the plans don't show all the dimensions for a place you're supposed to buy without even visiting! Only great marketing in place!Overall, disappointing. Buying a property, shared ownership or not, is very stressful and can be frustrating in so many ways! We don't need Abri making this worse.This is just sad. I think a public institution should supervise their activities closer too.
5/5
Great workman alan
Alan came to sort out my plumbing in The up.and downstairs bathroom. He was so lovely he explained everything and left his work areas clean and tidy
Hi Laura, thank you for taking the time to leave a review. We're glad you were happy with the service you received. We really appreciate your feedback, I've shared this with Alans line manager to pass onto Alan . Thanks Customer Relations Team.
5/5
I come to the music melodies on a…
I come to the music melodies on a Monday. Very good for your wellbeing. The Christmas cake making was good today. Team effort, all enjoyed each others company
Good morning Jane Thank you for taking the time to leave this review. Its lovely to hear you are enjoying the roundabout café and the facilities it has to offer. Many thanks Customer Relations
5/5
Fantastic work always carried out by…
Fantastic work always carried out by Abri The guy that sorted out the Tap recently was very polite and explained what The problem could be
hi Dave, thank you for taking the time to leave a review. We're glad you were happy with the service you received. We really appreciate your feedback. Thanks Customer Relations Team.
1/5
The Gas person is there to SPY on you
I writeing to let people know,That the yearly Gas person is not in your home just to look at the gas meter, they are working as Spies, and are spying on you, the last time I had a gas check, the gasman reported me to my housing officer Elaine at Abri Slough,he told her that I had some one living with me, which was a lie on the day he came I had a friend hear , Elaine confirmed that he told that to me, what right do you think that you can spi and lie about meTo Abri please inform the next person who does my next gas check that I will need to photo their ID, I will need to photo the person and that they will be filmed while carrying out the gas check I will refer the person to this review, no need to ask me to email you as I only contact Abri by post
5/5
The person I spoke to was very helpful…
The person I spoke to was very helpful and sorted out some repairs to my window all the people speak to are polite and helpful
Hi Dai thank you for taking the time to leave a review. We're glad you were happy with the service you received. We really appreciate your feedback. Thanks Customer Relations Team.
5/5
Thank you
I spoke with Oliver regarding our broken intercom system to our flats. He was very help and got a job raised quickly. Thank you
Good morning,Thank you for taking the time to leave this review. I'm pleased Oliver was able to get the repair raised for you intercom quickly. Your feedback is appreciated. Many thanks Customer Relations
1/5
Should be less then one Star Can't say anything good about Abri 😞 Contacted them many times. They ignore my request for head office and complaint department details. Abri Area West Tree Officer Mr SG says that their tree is fine next to the fence and can't see the roots From their tree damaging the fence. Think twice before you get involved with them. If they don't care about neighbours they don't care about their customers... sad ...
5/5
Abri is a fantastic housing…
Abri is a fantastic housing association . Always very helpful and friendly whenever I call them . And take care of there tenants . Offering you support in all areas
Good morning Kerry Thank you for taking the time to leave this lovely review. I'm pleased your experience with us have been positive and we have been able to help you. Many thanks Customer Relations
1/5
waited all day for the Landlord Abri…
waited all day for the Landlord Abri staff slaves to come and fix the bolier and they did not come, these are sick Abri staff more so than the week staff slaves, still no hot water and no heating in the cold winter months.
Good Morning Waseem I understand our Complaint Officer has been trying to reach out to you via telephone but has not been successful in speaking to you. Please could you email customerrelations@abri.co.uk with a convenient date and time we can call you. Best Wishes Customer Relations
1/5
In my experience Abri is the worst organisation for customer care, services and maintenance I have ever had the misfortune to deal with. They have no respect or care, concern or regard for any of their tenants. The properties have been neglected for years, at the expense of Abri making money from selling new properties. They do not pay their tradesmen well, hence you get cowboys, and the Contractors they use do sub standard work. The Landscape crew do not maintain the communal gardens, including grassed areas or hedges. I would recommend any tenant who is not happy with something to raise a complaint, Stage 1 then through to Stage 2 and if the situation is not dealt with to your satisfaction and in a timely manner, then DO proceed to the HOUSING OMBUDSMAN. I have recently contacted the HO via email and found the procedure to be hassle free, and easy, and it only took 2 months, and my claim was fully paid up with compensation from Abri and completed to my satisfaction. I would give 0 stars.
5/5
Great response!!
The knowledge of staff and answering my questions fully. Staff were kind, courteous and understood my concerns completely.Felt very satisfied when call had ended.
hi Mrs Rainbird, thank you for taking the time to leave a review. We're glad you were happy with the service you received. We really appreciate your feedback. Thanks Customer Relations Team.
5/5
Since going over to Abri I have always…
Since going over to Abri I have always found them polite and ready to help, either online or on the phone, you get a response straight away.
Hi Sue, thank you for taking the time to leave a review. We're glad you were happy with the service you received. We really appreciate your feedback. Thanks Customer Relations Team.
5/5
Thank you Wayna
Had Wayne come out and look at my front door. He did a brilliant job, got it done quickly and now it no longer rattles
Good morning JamieThank you for taking the time to leave this review. I'm pleased Wayne was able to repair your front door. I will ensure this is fed back to the relevant team Many thanks Customer Relations
5/5
Wonderful housing association never had…
Wonderful housing association never had any problems. Fitted new kitchen very professionally and workers very nice and considerate towards our animals and my health condition.
Good morning Wendy Thank you for taking the time to leave this review. Its lovely to hear how you feel about Abri and your newly fitted kitchen. I'm pleased the workers were able to provide you with great customer service and your experience was positive. Many thanks Customer Relations
Where the same review appears twice we show it once. We leave out reviews that name another agent or another of the brand's offices.