Every review we hold for the East Suffolk office, from every platform, shown as written. First names only.
★★★★★ 4/5
TrustpilotAs a buyer
As a buyer, the service I received so far has been very good. Questions have been answered to my satisfaction. Assistance with finding a surveyor was very helpful. Overall, whichever member of staff took my call, they were able to provide a satisfactory response to my enquiry. I'm looking forward to a smooth completion.
Monica · 22 September 2026
Agent replied · 10 October 2026
Thank you for your wonderful feedback! We are so pleased to hear that you've had such a positive experience with our service. It's great to know that our team has been helpful and responsive to your inquiries. We're looking forward to a smooth completion for you too!
Regards,
Your Move
★★★★★ 5/5
TrustpilotFantastic communication and very helpful
Fantastic communication, whether that was face-to-face or over the telephone. Sheree was the lady I spoke to on the phone, and it was Hilary who met us at the property for the first viewing, lovely people. Thanks
Vicki · 24 September 2026
★★★★★ 5/5
TrustpilotThe team in Glenrothes made it easy by…
The team in Glenrothes made it easy by guiding me step by step they were very helpful and fast to make sure i get the right information required and have it submitted .I am a happy tenant thank you guys keep up the good work .0110
MR · 20 October 2025
Agent replied · 22 October 2025
We're happy to hear that our Glenrothes team provided such helpful support throughout the process. Thank you for sharing your positive experience as a tenant!
Regards,
Your Move
★★★★★ 1/5
TrustpilotVery disappointing experience with Your…
Very disappointing experience with Your Move Darwen. Unfortunately, I would not recommend their services.
From the initial onboarding, there was a lack of transparency regarding fees. At no point was it clearly explained to us that exiting the management agreement would cost one month's rent plus VAT, which came as a very unpleasant surprise.
Communication throughout was poor. We constantly had to chase emails for updates, and whenever we tried calling the office, there rarely seemed to be anyone available to help.
Even after terminating our agreement and settling all outstanding fees, their credit control department continued contacting our tenant requesting rental payments, despite us now managing the property directly and the tenant having already paid us. This highlights a clear lack of communication between their internal departments.
Overall, the experience was frustrating from start to finish. For the fees charged, I would expect far better communication, transparency and professionalism. Unfortunately, I would not use Your Move Darwen again or recommend them to other landlords.
Mol · 8 October 2026
★★★★★ 1/5
TrustpilotI had contacted them about renting a…
I had contacted them about renting a house. Two days before moving in, they rejected my application based on a misrepresentation of a material fact. They wanted to retain my holding deposit, but they returned it after I threatened to sue them. They are a waste of time and poor services too.
Eric · 9 September 2026
Agent replied · 22 September 2026
We sincerely regret that your application experience was unsatisfactory. We would like to review this situation, which branch was this with?
Regards,
Your Move
★★★★★ 5/5
TrustpilotEllie and the team at The Forum north…
Ellie and the team at The Forum north Hykeham were fantastic from start to finish. They were really helpful and can’t fault their service especially Ellie who let us view the property on a Friday tea time after her work day had finished. Huge thanks x
Mark · 10 October 2025
Agent replied · 22 October 2025
We're happy to hear that you had such a positive experience. We appreciate your kind words and are so glad our team could be so helpful and accommodating to your needs. Thanks!
Regards,
Your Move
★★★★★ 5/5
TrustpilotCormack has been very professional and…
Cormack has been very professional and courteous throughout the whole process. Always keeping us updated and informed about the sale of our home. So glad we went with Your move. Can’t recommend this estate agency at Dalgety Bay enough. Thank you for all your help
Mrs · 6 October 2025
Agent replied · 17 October 2025
We're happy to hear that the sale of your home went smoothly. We appreciate your positive feedback regarding our team's professionalism and communication. Thank you for recommending our services!
Regards,
Your Move
★★★★★ 1/5
TrustpilotDO NOT USE THE BROMSGROVE BRANCH
DO NOT USE THE BROMSGROVE BRANCH
Initially everything was ok, sales pitch as to be expected, expensive compared to other estate agents.
Everything then went quiet until my buyers started pushing for move. I felt they were acting on their behalf rather than mine, after all I was paying the bill.
They push you to use their conveyancing services, Convey Law, this was my mistake along with others I have now found out. The promise you a competitive quote but this soon becomes loaded with extras that you don't agree to.
If I ever move again I will go elsewhere.
MR · 22 September 2026
★★★★★ 1/5
TrustpilotBuyer beware
Buyer beware! We had a negative experience with YourMove Broadstairs, after a drawn out 6 month process to purchase a property on Beacon Road the vendors pulled out on the day of exchange- we later found out this wasn't the first time they had cancelled a sale at the last minute.
Lorna · 2 September 2026
Agent replied · 22 September 2026
We’re sorry to hear how frustrating and disappointing this experience was, particularly after the time and money you had invested in the purchase.
The decision to withdraw from the original sale was made by the vendor and was outside Your Move’s control. The property was subsequently relisted after we received new instructions from the vendor; this should not be taken as an endorsement of their earlier decision.
While we fully understand your frustration with the vendor, we don’t feel this review accurately reflects the service provided by our branch. If you have concerns about how our team handled the sale, they would be happy to discuss them with you directly.
Regards,
Your Move
★★★★★ 1/5
TrustpilotThey will scam you out of your deposit
They tried to scam me out of my deposit. I was told that the landlord was uncontactable and that I couldn’t have my deposit back until he approved it and that he had 90 days to respond. When I finally got the number of the deposit holding company (after weeks of calling and asking for it) they told me that if I had waited 90 days, they would have released the deposit to the landlord and I would have had to go to court to get it back. I was lied to by multiple employees of your move, they refused multiple times to give me any information about the holding company, they were rude and dismissive throughout almost every exchange, they often promised to call me back about the deposit but never did.
May · 31 December 2025
Agent replied · 22 January 2026
We appreciate you bringing this to our attention. We're sorry to hear about the deposit return issues and the poor communication you experienced. We'll investigate these allegations thoroughly, please let us know which branch this was with, thank you.
Regards,
Your Move
★★★★★ 5/5
TrustpilotProfessional and Understanding
Sam was professional and patient and forgiving throughout. It was a long process which she handled effortlessly and we are very grateful to her.
Keith · 5 March 2026
Agent replied · 20 March 2026
We appreciate you sharing your experience. We're happy to hear that the process was handled effortlessly. Thank you for your feedback.
Regards,
Your Move
★★★★★ 5/5
TrustpilotEveryone was so helpful & friendly
Everyone was so helpful & friendly. Despite 2 buyers pulling out we were finally guided towards offering the house at auction. That sale went through today & went smoothly. Thank you all so much for all of your hard work. Yvonne & Allan Skinner
Yvonne · 21 September 2026
Agent replied · 10 October 2026
We are so pleased to hear about your positive experience and the successful sale of your home at auction. We truly appreciate your kind words about our team's hard work and helpfulness throughout the process.
Regards,
Your Move
★★★★★ 5/5
GoogleOlli and the team went absolutely above and beyond when we purchased our home. And since they've been super helpful. I've bought 4 properties in the last 10years, and currently selling 1 in Coventry, dealing with different agents and YourMove are by far the best estate agents I've ever dealt with. Thanks so much to the Beccles team, I've no hesitation in recommending to friends and family and using again in the future.
Suzy · 26 September 2025
★★★★★ 5/5
TrustpilotRecently bought a house with Whitton branch - excellent service
Recently bought a house with the Whitton branch. Both Alan and Anish were very professional and went above and beyond to assist with the purchase. What was impressive was how proactive they were, didn't wait for us to chase (were at times chasing us!). Would recommend them for both sales and purchases and if in the future we decide to sell a property, will seek them out
Edward · 17 November 2025
★★★★★ 5/5
GoogleI came across Your Move Estate Agents through a family friends of mine .
From the ver beginning , even while still on the phone , I got the impression that I am dealing with a professional staff , who knew what they were doing . While speaking with the Chief Executive Olli Humphreys, I was impressed with his speed of with which he resolved any issues at hand . He was cooperative for him there were no important or not important issues , all mattered equally . He dealt with them with extreme efficiency .
He and his team made the tedious process of purchasing a new home very easy and dealt with it as if it was his own issues .
I cannot recommend him and his team any more .
Thank you to the staff at Your Move Beccles .
Mamdouh · 10 August 2026
★★★★★ 5/5
TrustpilotA fantastic service from the Your Move…
A fantastic service from the Your Move team. Everyone was friendly, helpful, and always willing to answer my questions. They communicated clearly throughout and went above and beyond to ensure everything progressed smoothly. Thank you for making the process so easy. Highly recommended!
Veena · 10 September 2026
Agent replied · 22 September 2026
Thank you so much for your wonderful feedback! We are absolutely delighted to hear that you had such a positive experience with our team. It's fantastic to know that our clear communication and dedication made the process easy for you. We truly appreciate your recommendation!
Regards,
Your Move
★★★★★ 5/5
TrustpilotExcellent
I found Josh Wren at Your Move Newton Abbot to be helpful and professional throughout the sales process. I was impressed that Your Move also have someone that is responsible for progressing the sale after an offer has been agreed. Samantha Morse was thorough and proactive, and thanks to her the sale proceeded smoothly and quickly.I would definitely use Yourmove again.
UK · 19 December 2025
★★★★★ 5/5
TrustpilotThe manager & staff were amazing
The manager & staff were amazing, nothing was too much trouble for them. I mentioned I was disappointed with the photographs taken for a previous property I had sold and manager, Steve, came out with a drone & took the splendid photos himself
CustomerJennie · 3 September 2026
Agent replied · 22 September 2026
We are so happy to hear about your positive experience with us, especially regarding the extra effort with the property photographs. It's wonderful to know that our team's dedication to assisting with viewings, even in your absence, made a difference. We truly appreciate your kind words and are delighted we could achieve a great result for you.
Regards,
Your Move
★★★★★ 5/5
TrustpilotIt has being a great experience with…
It has being a great experience with Yourmove, the sales rep Guy made the whole process seamless and straightforward.
Seun · 14 March 2026
Agent replied · 20 March 2026
Morning Seun, Thanks so much for this positive review. I will pass your kind words on to Guy. Many thanks from Myles and the team.
★★★★★ 5/5
TrustpilotMy Move was an Easy Move
Easy to contact and pleasant to do business with. Achieved plenty of footfall and kept me apprised at all times of viewings. Quick to provide feedback. Gave good advice about completing the process and remained engaged until the sale was completed.
Mr · 10 September 2026
Agent replied · 22 September 2026
Thank you for your wonderful review! We are so pleased to hear that you found our team easy to contact and that we kept you well-informed throughout the entire process. We appreciate your kind words about our advice and continued engagement until the sale was completed.
Regards,
Your Move
★★★★★ 5/5
TrustpilotExcellent all round
Excellent all round. Spot on with valuation with likely price point to sell, very good solicitor associated, very very smooth. Good materials.
From targeted marketing date to sale
1 x month to completion was 4 months end to end.
Mark · 22 September 2026
Agent replied · 10 October 2026
We're delighted to hear about your excellent experience with our valuation, associated solicitor, and the smooth, efficient process from marketing to completion. Thank you for your wonderful feedback!
Regards,
Your Move
★★★★★ 5/5
TrustpilotExcellent service from start to finish
Excellent service from start to finish, Victoria and Lauren were so helpful and kept us up to date all the way through the process
Brooke · 14 September 2026
★★★★★ 5/5
TrustpilotEasy to use , quick , straight forward
Very straight forward app to use while we try and sell our house , and also see viewing information etc. east to use , loads of prompts and took 2 minutes to set up. Very happy so far!
Fe · 22 September 2026
Agent replied · 10 October 2026
We're so glad to hear our app is making the process of selling your house and managing viewings straightforward and easy to set up. Thank you for your wonderful feedback!
Regards,
Your Move
★★★★★ 1/5
TrustpilotAvoid
Avoid. Nothing but issues from start to finish. Moving in process was a complete shambles and the moving out process 4 years later was just as bad, if not worse. Poor communication and getting your deposit back is a joke. Numerous phone calls and emails deposit returned 9 weeks later!! Do not trust! Cannot say this is the same for all their branches but stay away from the Broadstairs branch.
CLARE · 19 September 2026
Where the same review appears twice we show it once. We leave out reviews that name another agent or another of the brand's offices.