Trusted Agent profile

Verified

Robinsons reviews

★★★★★ Excellent

380 reviews across 3 platforms

20 West Street, Dunstable LU6 1SX

Robinsons's Dunstable office at 20 West Street is rated 4.6 out of 5 across 380 reviews on three platforms, including 247 Google reviews rated 4.4. It won Trusted Agent in The Trusted Agent 2026 awards. Checked 9 October 2026.

Google logo

4.4 / 5

247

Reviews on Google

This office

Facebook logo

4.7 / 5

13

Reviews on Facebook

This office

View Agents logo

4.9 / 5

120

Reviews on View Agents

This office

Reviews may appear on more than one platform.

Reviews by type

What sellers, buyers, landlords and tenants say, where the review tells us who wrote it.

About Robinsons Dunstable

A boutique estate agent staffed with well-vetted professionals. Our Boutique offers superior customer service and specialised Digital Marketing & Viral Post Time Optimization Strategy Campaigns for all clients large or small.

Awards

Trusted Agent 2026 results for Robinsons. Each award is assessed separately from the review sites.

Reviews

Every review we hold for the Dunstable office, from every platform, shown as written. First names only.

5/5

Google

Charlie Robinson from Robinsons really stood out compared to other valuations I had from local agents.. his professional, thorough, and thoughtful approach gave me complete confidence. Highly recommended for anyone looking to sell!

Natalie · 1 August 2026

Agent replied · 20 March 2026

Thank you so much, Natalie! We're thrilled to hear that Charlie made such a positive impression. His professional, thorough, and thoughtful approach is exactly what we strive for at Robinsons, and it's wonderful to know it gave you complete confidence. Your recommendation means a lot, wishing you all the best with your sale!

5/5

Google

I’ve dealt with multiple local estate agents both recently and in the past, and Robinsons Estate Agents have been by far the best. They’re reliable, responsive, and truly go the extra mile for their customers. A special shout-out to Charlie, who was incredibly helpful in securing my new place and supported me every step of the way. I can’t recommend them highly enough!

Anita · 22 November 2025

Agent replied · 20 March 2026

Thank you so much for your wonderful feedback! We’re thrilled to hear that your experience with Robinsons Estate Agents stood out and that Charlie was able to make the process smooth and stress-free for you. Going the extra mile for our customers is what we strive for every day, so it’s fantastic to know we delivered. Enjoy your new place, and if you ever need anything in the future, we’re always here to help!

5/5

Google

Charlie was really helpful and professional and was able to answer all the query’s that we had. Before the viewing he kept us updated and as one of my first viewings as a first time buyer it was a positive experience and I’d be happy to deal with him again

Brooke · 25 September 2024

Agent replied · 25 October 2024

Thank you so much for your kind feedback! We’re delighted to hear that Charlie was able to assist you so effectively. It’s wonderful to know that he kept you updated and made your first-time buying experience a positive one. We’ll be sure to pass along your compliments to him. If you have any more questions or need further assistance in the future, don’t hesitate to reach out. We’re always here to help! Best regards, The Robinsons Estate Agents Team

5/5

Google

Charlie was very helpful

Alice · 20 February 2026

Agent replied · 20 March 2026

Hi Alice, Thank you so much for the 5 stars. We’re really glad to hear Charlie was helpful. We appreciate your feedback!

1/5

Google

Google doesn't allow me to leave the second (well deserved) negative comment however I can edit this one, so in the attachment you (as the future customer) can find pictures of my previous review with a few additional attachments to this one proving, how bad this agency actually is. Can't be happier to see that reply, it only proves my point how incompetent behaviour this agency represents towards the tenants and why YOU, as the customer, should STAY AWAY. The normal agency would reply: ''Yes, we had some issues with resolving problems in your flat, we have ignored you and lied to you for 6 months but you are the customer and you are important for our business, we want you to be happy even after ending tenancy agreement and deeply apologize for any inconvenience, we will find the best possible solution to resolve this situation.'' Instead of that, you are the witness of slander towards the innocent tenants followed by lies, rudeness and neglect. -''we hadn't realised that your time at Bramley Court was an unhappy one until this point.'', This response is just a sign of disrespect towards complaining tenants. Every single maintenance request was ignored, communication was very poor (95% of phone calls were ignored, the rest of the time I was assured that someone will call me back, they never did.) Even simple and much-needed things like sending Inventory File took over a month and many requests over the phone and emails. We went through hell also trying to recover the deposit which should be returned within 10 days after moving out according to the tenancy law (we’ve moved out on 3.03.2021 and it took them almost a month and multiple phone calls/emails to get it done). And you still can’t believe we were not happy? -''nonetheless the landlord and ourselves were hindered by the fact you were in constant rent arrears'' - screenshot of bank transfers attached, everything has been paid on time (one exception when the bank had maintenance and bank transfer has been delayed by few hours and finally has been sent after midnight). Another lie. -''not using the heating as advised by the electrical contractor in a satisfactory manner.'' - another condescending lie, vintage electric heaters fitted in the flat had literally just one button, one power level wheel and one option wheel (defrost/on all the time). With such a draft coming out from the windows, doors and baseboards they were not strong enough to keep us warm during winter. -''Bramley Court is a modern flat'' modern 16 years old flat, built-in 2005. -''Landlord agreed at great expense to install a state of the art/Modern Thermostatic Monitor that would assist with any potential heating issues'', when we’ve moved in, the vintage thermostat was broken (probably due to its age) and replaced quickly by the landlord for the cheapest Chinese substitute. We thought it’s broken but after calling the manufacturer, it was confirmed that the device have very limited options allowing only to turn the heaters on/off which makes it a completely useless device in the real world, because it hasn’t got the basic functions which this type of the device should have, like detecting the temperature and adjusting the heating level accordingly. I've kindly asked for a replacing it to something different (working) but of course, I didn't get any reply. -'' Mores to the point, the incoming tenant complained it was almost too hot and they moved in just after you in March 2021.'' - Who would've thought that spring would be hotter than the end of autumn/winter? So in the recap, you can see how the agency treats their customers/tenants, they just lie and try to intimidate and bully people instead of apologizing or simply fixing the issues. I really hope my honest review will spread through the social media and all over the internet to warn other people. Nobody deserves to be treated like that.NegativeResponsiveness, Quality, Professionalism, Value

Matt · 27 August 2022

Agent replied

Thank you Mateusz Synowiec for the time and effort your review must have taken, we hadn't realised that your time at Bramley Court was an unhappy one until this point. Your situation with the heating was dealt with not only by us at Robinsons but also the landlord, in fact all your maintenance issues were dealt with in a satisfactory manner, nonetheless the landlord and ourselves were hindered by the fact you were in constant rent arrears and not using the heating as advised by the electrical contractor in a satisfactory manner. Bramley Court is a modern flat built to high energy specifications with an EPC (Energy Performance Certificate) of good rating. The landlord however instructed a Heating/Electrical Engineer to survey the heating system and found no fault but the Landlord agreed at great expense to install a state of the art/Modern Thermostatic Monitor that would assist with any potential heating issues. Mores to the point, the incoming tenant complained it was almost too hot and they moved in just after you in March 2021. Lastly, its important to ROBINSONS that all reviews remain however positive or otherwise to show an overall balance of our service, we do not remove, pay for them to be removed or have the ability to remove, your review will remain unless of course you wish to delete it yourself.

5/5

Google

Estate agent/charlie friendly, prompt timing for house viewing. Really helpful and polite, good knowledge of the property and willing to seek information needed, if not known to him already. great communication from the company. Thank you

Ali · 15 June 2026

Agent replied · 22 August 2026

Hi Ali, Thank you so much for your wonderful 5 star review. We're delighted to hear that Charlie made such a positive impression and that you found him friendly, helpful and knowledgeable throughout the viewing process. Providing clear communication and ensuring our clients have the information they need is something we take great pride in, so it's fantastic to know this was reflected in your experience. We'll be sure to pass your kind comments on to Charlie, who will be thrilled to receive your feedback. Thank you again for taking the time to share your experience, and we wish you all the very best with your property search.

5/5

Google

I had a great experience working with this agency. They were very professional, helpful, and responsive throughout the process. they made the experience much easier for me. I would definitely recommend them to anyone looking for a reliable and friendly letting agency. Thank you for the excellent service!

Shahryar · 16 March 2026

Agent replied · 20 March 2026

Thanks so much for the great review, Shahryar. We are really glad you had a good experience with us. It was a pleasure helping you through everything and it means a lot that you would recommend us. … More

5/5

Google

I had a viewing with a chap called Michael on a property that was for let in Dunstable for my daughter who is looking to move into a place of her own. Credit is due, he was punctual, polite and we were both left quite happy with the house and general service from this gentleman. I will create a phone call this week to you Michael to see if we can get the ball rolling. Many many thanks again. Ricky.PositiveResponsiveness, Quality, Professionalism, Value

Ricky · 20 June 2022

Agent replied · 19 June 2024

Go easy Ricky, Michael will request another pay-rise! Glad he was of help and your daughter is happy.

5/5

Google

Hello. My name is Denise McCullough and I have been an active landlord with multiple properties that have been managed by Robinson’s. For the full duration of using Robinsons, I can easily say that I have full confidence that my priorities and tenants are being looked after. I was first a little skeptical to having Robinson’s manage my properties as they are a small firm, but I can confirm that they have managed them better than any of the other high end estate agents that I have used in the past. Jordan and Mark have been outstanding, and although they are extremely busy, I know that my phone call, email or general query will be sorted as soon as they can, which I appreciate as they are a small firm with many tenants & landlords to attend to (knowing that I’m not the only one with many questions for them to answer!). I recommend Robinson’s to all landlords or tenants in the local area.

Denise · 26 October 2021

Agent replied

Thank you Denise and I REALLY APPRECIATE your review, I'm pleased your happy with an ongoing service and management of your properties especially over the past 18 months but we managed it... Always good to hear we have an edge on our competitors too!

5/5

Google

I’d like to start off this review by saying THANK YOU to Robinsons. I have been in touch with 4 estate agents before contacting Robinson’s estate agents, all to which were unhelpful and did not take me seriously due to my position, age and budget. After making an online enquiry on a property that I liked, I received a phone call from Jordan a few days following this, to discuss my property criteria (if the property I liked at the time was taken) , budget, financial decision and location. As I am a first time buyer, I wasn’t sure on what the process was and what was expected of me. Jordan took time out of his day to walk me through the process, and made sure that I was happy with every offer and property choice that was made. My experience with Robinson’s has been excellent and I want to make sure they are noticed for this (unlike the other estate agents I had to unfortunately deal with). Jordan and team, thank you. Kind regards, Gordon G Blackner

Gordon · 26 October 2021

Agent replied

Many thanks Gordon, appreciate not every estate agent are the same and can be like walking through a minefield... glad we got it right, hopefully you'll be in very soon...

5/5

Google

I’d like to give a special thanks to Mark at Robinson’s for his help in selling my property in such a small amount of time. Whilst viewings were being taken; I was alerted in plenty of time when they were taking place so that I knew when to not be at the property; and when they were completed; the house was exactly how I left it and no dirty foot prints anywhere which is what some estate agents find difficult! Thanks again Mark!

Anna · 26 October 2021

Agent replied

Great review Anna, I'm not allowed to walk in at home with my shoes on so why would I when at a client house, mind you I have seen a few of my competitors not wearing socks! Lets hope we get a successful completion in the next few weeks.

5/5

Google

My experience with Robinson’s has been (to simply put it) a walk in the park. I approached Michael to see if there were any properties that were fitting what I wanted, but there wasn’t any available. He then advised me that there was a property that was coming up thag could fit my budget and size and that I could be first to view it. I had never rented before, so this was important for me to get this right. The house was clean, tidy and I felt at home in no time. At times that I wasn’t able to get through to Michael on the phone, Jordan, Mark or Piyush were able to take my details and pass them onto Michael, who were professional. Even whilst I was an active tenant I was treated no different to if I’d be looking to rent a £2000 a month house or a £500 a month house so no money problems there. Overall, I would recommend Robinson’s and save your time and money as you will be looked after. If anyone asks, Michael Mackentire sent you😄

Michael · 26 October 2021

Agent replied

Very much appreciate all those stars Mike, they are tricky to receive so always a joyous occasion when the "Google Bell" rings...

5/5

Google

I had a very positive experience with Robinsons Estate Agents. Charlie, the agent we worked with, was extremely professional throughout the entire process. He was always responsive, helpful, and kept us well-informed at every step. His …

Dana · 22 April 2026

Agent replied · 22 April 2026

Thank you very much for taking the time to leave such a kind and thoughtful review. We are delighted to hear that you had such a positive experience with Robinsons … More

5/5

Google

I have nothing but positive things to say about Robinsons. Having to sell a house that has been in a family for many years could have been a very stressful experience but was made so much easier by their professionalism, empathy & …

Christine · 22 February 2026

Agent replied · 20 March 2026

Hi Christine, Thank you so much for your lovely review. Selling a family home can be really emotional, so we’re glad we could make things a bit easier for you. Charlie will be really happy to hear your comments. He works hard to keep … More

5/5

Google

I used Robinsons to sell my flat in dunstable. They were actually the second agent i tried the first being urban and rural who i thought were useless. Robinsons are a small independent team. Mark and michael are excellent. They both went above and beyond what you would expect of an estate agent. From printing off and dropping round paperwork from my solicitor to sign during lockdown, even to this day mark drops my mail from my old property here to my new property and i exchanged 10 days ago. I couldnt rate them more highly. Proper service. Thanks very much guys

Andrew · 7 April 2021

Agent replied · 7 April 2023

Andrew, thanks so much for reviewing us. We're seriously chuffed that you feel like this and have enjoyed working with us!

1/5

Google

Definitely not recommended. When I rent property from this agency one day i reported boiler issue and not hot water . Than agency replay this is not are emergency and i have to wait . Imagine few days without hot water . Communication unprofessional Michael for over 2 years receive my complain about intercom that wasn't working . After 2.5 year not been fixed . Mould issue reported and agency ignored completely. Even few engineers that work for them wasn't happy. My contract end 31.12.2024 still waiting for replay regarding deposit . My advance just get solicitor representatives if any issue . But the best way just keep your self away from this agency .

Grzegorz · 9 January 2025

Agent replied · 10 January 2025

Dear Grzegorz, I’m sorry to hear that you felt the need to escalate this matter to Google. As I have already explained in detail, all maintenance issues related to your property were addressed within 48 hours. While I fully understand your desire for quicker resolutions, please note that we are heavily dependent on external contractors, many of whom are currently experiencing high demand. Regarding the mould issue, several visits were made to your apartment, and on each occasion, we provided clear guidance to help mitigate the problem. Specifically, we advised you to ensure proper ventilation, maintain an indoor temperature around 18°C, and avoid drying wet clothes inside the property. Unfortunately, this advice appears to have been overlooked. Additionally, as previously clarified, we are required by law to inform you of any deductions from your deposit within 10 days of the end of your tenancy. Your tenancy officially ended on December 31, 2024, and therefore the 10-day period for informing you of any deductions will conclude at the end of business tomorrow, January 10, 2025. Please don’t hesitate to reach out if you have further questions.

1/5

Google

We wanted to rent a property as a family . We have made an application and it has been unsuccessful. But we have seen that the property has been put back on the market when we were searching for house listings on the internet. You did not return to our calls or email messages in short you do not communicate . This workplace and their attitude is very unprofessional . We have realised how unprofessional they are in a topic that is so major for us and that is so minor for them.

Eda · 20 December 2024

Agent replied · 27 December 2024

Thank you for your message. We are sorry to hear that you are dissatisfied with the experience. However, we would like to clarify that your application was unfortunately unsuccessful due to the referencing company's assessment of your income and affordability. At every step of the process, we made sure to communicate the financial requirements clearly. This included the initial registration, the viewing, before accepting any payments, and again when you signed the Application for Tenancy, which outlined both your obligations and the necessary financial criteria. We do feel it’s important to point out that the lack of communication you referred to may be a misunderstanding, as the primary factor preventing the tenancy from proceeding was related to the financial assessment. We appreciate your feedback and are happy to discuss this further if needed.

5/5

Google

What a friendly professional service, absolute top marks. Excellent communications, very punctual dressed to impress and most of all honest. We had our property valued recently, I didn't expect the company to be nearly as quick and was envisioning a virtual way of showing the house.... thank God I was wrong because there is no way I know how to do that lol instead a gentleman come to the property and had a look over the old fashioned way, was advised what to / and what not to do as well. Ten out of ten we will be selling through RobinsonsPositiveResponsiveness, Quality, Professionalism, Value

Rory · 27 August 2020

Agent replied

Thank you so much for your kind words and amazing review. We really appreciate you taking the time out to share your experience with us. We count ourselves lucky for customers like you and look forward to working with you real soon...

5/5

Google

Having used Robinsons Estate Agents for both renting our property as well as eventually selling, I can safely say, unreservedly, that this is a brilliant company to work with. In particular, I would like to thank Michael for his superb work - he knows the market with aplomb and will work tirelessly to get the best result for you. Thanks guys for all your help and I recommend any potential customers to use Robinsons... Best in the area by far!

Peter · 24 October 2019

Agent replied

Really appreciated Peter, you not only manged to purchase the house from us, you later let it out with our managed services then sold it... getting it right all the time is tricky but we managed it at all times with you, so thank you again.

5/5

Google

Our sale has yet to complete but great service so far from Robinsons, Charlie in particular. Very responsive and helpful but not pushy.

Samantha · 8 June 2026

Agent replied · 22 June 2026

Hi Samantha, Thank you so much for your kind words. We are really pleased to hear that your experience has been positive so far. Charlie will be delighted to know his support and responsiveness have made a difference. We look forward to seeing you through to a smooth and successful completion. Best wishes, Robinsons Team

1/5

Google

Hi Mark, You are right the condition of the flat has been reviewed and analysed by different surveyors and the insurance companies who have denied to pay for the maintenance. Since we are having the reports from that you cannot justify the condition .Then i did not put review about the landlord its all about the services from the agency. When i confirm the flat the agency told that there is furniture and when we shifted the flat was empty.. Then when we started using kitchen everyday the kitchen used to get flooded and after continuous mails the landlord send the plumber .. Then the bathroom since 16 years the flat and the entire building was suffering with this toilet ..whenever we take shower the person who is staying downstairs had to keep containers to collect the water from our flat..Then that issue took more that 6 months to get sorted..Then the person is staying upstairs was constantly making issues and the landlord itself filed cases against him under so many criminal activities..Then about the agency they didn't even come to help in any of these issues. They didn't even call back..Even i wont even recommend this agency..Then if any agency want to need proof about these issues i can easily provide.. Because i have all the evidences about the issues we have face there..Even neighbours had faced so many issues due the under maintained flat. If Mr Mark need any further clearance about the condition contact the insurance company who reviewed, the surveyors and the lady who living downstairs. Thanks

Dickson · 11 May 2019

Agent replied

Sorry Dickson you felt you had to bring this issue to a Google Review, however, you left the property returning back to India owing 3 months rent and over £1000.00 worth of damage/cleaning bills leaving the very accommodating landlord out of pocket. We tried to work with you to resolve on behalf of the landlord but you refused and wished for the full return of your monies and sadly you didn’t appreciate or take any consideration to the landlord or his finances. I would strongly urge any Letting Agent/Landlord not to rent to Dickson Mickhayel if he should return to the country.

5/5

Google

I don’t have a bad word to say about Robinson’s. My husband and I have rented with Mark at Robinsons on and off for a Long time. We have never had any problems what so ever being a tenant in any of their properties. Any issues we had over the years although very minor were resolved quickly. We have grown to know Michael quite well over the years. Him and Mark have always gone out of their way to find us the perfect property. After a few years in one of their lovely rentals, we were in a position to buy. They went above and beyond for us in every way. I was registered with all local agents, who hadn’t came up with anything, and on quite a few occasions didn’t even bother to call back. Robinson’s came up trumps again, found us our perfect forever home, and the whole process from their end went very smoothly! I would highly recommend them, from rentals to buying- and if the time ever came where we did want to sell (doubtful) we would be straight on the phone to them.

Rebecca · 31 October 2018

Agent replied

Rebecca thank you so much for the very kind review, it means a great deal to us and even more chuffed that we got it right. Best of luck with the new home and please keep in touch.

5/5

Google

I don’t have a bad word to say about Robinson’s. My husband and I have rented with Mark at Robinsons on and off for a Long time. We have never had any problems what so ever being a tenant in any of their properties. Any issues we had over the years although very minor were resolved quickly. We have grown to know Michael quite well over the years. Him and Mark have always gone out of their way to find us the perfect property. After a few years in one of their lovely rentals, we were in a position to buy. They went above and beyond for us in every way. I was registered with all local agents, who hadn’t came up with anything, and on quite a few occasions didn’t even bother to call back. Robinson’s came up trumps again, found us our perfect forever home, and the whole process from their end went very smoothly! I would highly recommend them, from rentals to buying- and if the time ever came where we did want to sell (doubtful) we would be straight on the phone to them.

A · 4 October 2018

Agent replied

Rebecca thank you so much for the very kind review, it means a great deal to us and even more chuffed that we got it right. Best of luck with the new home and please keep in touch.

1/5

Google

*Update since the other update* Got a text from Robinsons (less than 10 minutes after posting the original update) claiming my update was a threat (clearly no threat in the update below), however Robinsons decided to make a threat of their own - see attached for proof. Hi Michael, Can you give me my refund? We’ve moved out nearly 2 months ago and you aren’t responding to emails or calls? *response to Robinsons reply below* One week from my review still have not received a refund for overpaid rent owed. When I called after reviewing and stating my name, they questioned whether I left a poor review and hang up the phone. Regarding any outstanding debts you claim we have on the property, we both know there are none, the property as per Michael’s email was left in immaculate condition, we were very accommodating in allowing you to show the property to prospective renters whilst we transitioned into moving out (having paid rent for those days). Your claims the refund is being held up are completely false and you are only making that claim and acting profesional now as this is a public review, when we know full well you care very little about you job and tenants, responding slowly or not at all to property issues (up to and including RATS)! Please refund the overpaid rent and I will be happy to get out of your hair and let you bother the next poor sod who needs a poorly managed flat to rent. Have a blessed day

Gabriela · 25 September 2024

Agent replied · 25 October 2024

I’m really sorry to hear about the delay in processing your refund and the lack of communication. This is not the level of service we strive to provide. I’ll make sure Michael is aware of your situation immediately, and we’ll work to resolve this as quickly as possible. As you are aware, the confusion arose due to your rent arrears and outstanding debt. Thank you for your patience, and please expect a follow-up from us soon.

Where the same review appears twice we show it once. We leave out reviews that name another agent or another of the brand's offices.

Read Robinsons's Google reviewsLeave Robinsons a review

Questions about Robinsons

How many reviews does Robinsons have?

Robinsons's Dunstable office has 380 reviews across three platforms: 247 on Google, 13 on Facebook, 120 on View Agents. Reviews may appear on more than one platform. Checked 9 October 2026.

What is Robinsons's rating?

Robinsons is rated 4.6 out of 5 across all 380 reviews, and 4.4 out of 5 on Google from 247 reviews, checked 9 October 2026.

What do sellers say about Robinsons?

27 reviews from sellers, rated 4.9 out of 5 on average. For example, AJ wrote: "Having bought and sold from Robinsons in our past transaction 8 years ago, we were keen to give them the opportunity to value our property for sale on this ..."

What do buyers say about Robinsons?

16 reviews from buyers, rated 4.8 out of 5 on average. For example, Julie wrote: "I am a first time buyer and obviously was not exactly knowledgable about buying a property. I was shown a few properties by Michael who never rushed me in my ..."

What do landlords say about Robinsons?

36 reviews from landlords, rated 4.9 out of 5 on average. For example, Jon wrote: "I have been a landlord with Robinson's for many years and seen the company embrace change with more on line services making the life of a landlord much ..."

What do tenants say about Robinsons?

19 reviews from tenants, rated 4.7 out of 5 on average. For example, David wrote: "I dealt with Michael at Robinsons who assisted me when renting a new place. Michael went above and beyond in answering all of my questions and making sure that ..."

Has Robinsons won any awards?

Yes. In The Trusted Agent 2026 awards: Robinsons, Dunstable won Trusted Agent.

Where is Robinsons's Dunstable office?

Robinsons, 20 West Street, Dunstable LU6 1SX.

The Trusted Agent

Ratings and review counts checked 9 October 2026. Is this your office? Claim your page.