Every review we hold for the Devon office, from every platform, shown as written. First names only.
★★★★★ 5/5
GoogleWe’ve been letting houses for years now with Connells in Exeter and have been very pleased with everyone in the Lettings team, but Taya and Liz in particular over many years.
Friendly, quick, helpful and hard working, they are always on the ball with advice as well as practical help.
Graham · 7 June 2024
Agent replied · 13 June 2024
Hi Graham, thank you for sharing your positive experience with our Lettings team at Connells Exeter. We're delighted to hear that Taya and Liz have consistently provided you with friendly and efficient service over the years. Thank you for leaving us your superb 5* review. Best wishes, Lucy, Customer Relations.
★★★★★ 5/5
GoogleWe were happy with the help that Connells of Exeter gave us with our recent house purchase. We felt that the agent who dealt with our purchase
Samuel Whittaker-Davies was particularly helpful in moving the process smoothly forwards and liaising with the sellers and their solicitors as necessary
Susannah · 14 June 2023
★★★★★ 1/5
GoogleIf I could give minus stars for this estate agents I would.....
We recently bought our first home through this estate agents and it was one of the worst experiences of our life!
We initially started off well and had our offer accepted within 24 hours of making it. Unfortunately after this it just went horribly wrong!!
The women who we dealt with is somehow a senior negotiator at the agents and she had been nothing but rude and patronising on every encounter with her!
We are now aware that this estate agents are well known for telling there sellers and buyers to use their solicitors (who aren't real solicitors just case handlers) and mortgage advisor (selling the idea that this will speed up the process) and then telling them if they don't use them, they are unlikely to have an offer excepted or be able to sell their property through them.
We were very close to having to pull out of the sale because their solicitors did not reply to enquiries our solicitors had sent almost 3 months prior and when they did they were asking our solicitor what to do as they were not sure how to complete the enquiries!!
When we challenged the women we were dealing with on this and explained that our solicitors fees were mounting up because of the time and pure incompetence of these solicitors she simply stated "Well it's not my fault that you haven't used fixed priced solicitors" We were absolutely disgusted with how unprofessional and rude she was, and again we felt this as a whole for our experience with Connells estate agent.
They also decided our completion date without telling us before the day, and had the audacity to expect our solicitor to release the funds for mortgage within 1 day to exchange and complete on the same day with no notice! We were so thankful for our solicitor and we would still be without a house now if it wasn't for all her hard work!
We certainly would not recommend and will make it a point to never ever use them again!
Caitlin · 14 June 2021
Agent replied · 13 June 2024
Hello, we are very sorry to hear that you believe the service of our Exeter team was not up to our normal high standard.
There does seem to be some contradictions in your review, first, we don't have solicitors in-house only recommendations of solicitors we have worked with in the past, these are professional solicitors not case handlers. Secondly, You claim that if you don't use our services buyers are unlikely to get an offer accepted, but you had an offer accepted within 24 hours without using our services. Thirdly you claim that our solicitors did not reply, I believe you mean the sellers' solicitor did not reply as we don't have an in-house solicitor. Lastly, we don't decide the completion date this is done between the solicitors.
However, we do take all complaints very seriously and if you would like our compliance team to review the service provided by ourselves, you can find details in the contact us section of the website or contact us via socialmedia@connells.co.uk and we can pass your details on for you.
★★★★★ 5/5
GoogleVery efficient and great work. Liz, Tatum and Taya on the letting side was great and very helpful.
Brendon · 16 July 2025
Agent replied · 16 April 2026
Thank you for your excellent 5* review and kind words of our dedicated team. Kind regards, Lucy, Customer Feedback and Support Team.
★★★★★ 5/5
GoogleBilly was just amazing! Punctual, professional, thorough, and super fun too! 10/10
Andrea · 18 August 2023
Agent replied · 13 June 2024
Thank you for your superb 5* review. Best wishes, Lucy, Customer Relations.
★★★★★ 5/5
GoogleThank you so much Jenny and Max for helping us buy our new holiday home :) they were fantastic!! Max was a great help showing us around and Jenny secured us a great deal ***** 5 star agency will definitely recommend them to friends and family
Andaluxe · 14 June 2023
★★★★★ 5/5
GoogleTracy Tremeer is so friendly and helpful. She is awesome, allowing us sufficient time for house viewing, no pushing al all, as well as able providing information we need. Feeling good viewing the property with her beautiful smile and positive attitude. Thank you very much
Hung · 14 June 2023
★★★★★ 3/5
GoogleThey do what they say they will. They seem to overvalue your property and charge a fee based on that figure. They are not hugely pro-active (whilst they claim to be this is hard to guarantee). They have multiple different departments that all don't seem to know what's happening and also recommend against using the lawyers they recommend. I am not sure they are particularly cheap and they tend to do very little unless continuously prompted.
Jason · 14 June 2021
Agent replied · 13 June 2024
Hello Jason, thank you for the review. Our team here pride themselves on the highest level of customer service and we do all we can to help our customers. If you don't feel like we met this, then please email us with further details at connells@socialmedia.co.uk and we will investigate this for you.
★★★★★ 1/5
GoogleDO NOT, I REPEAT, DO NOT... ever use this estate agents. Every single person in this office is terrible. Not one of them have a clue what they’re doing I’m quite surprised they’re still running. It has taken them a disgusting amount of time to give us our deposit back. We had no Itinerary or any help when we first moved in. They lied about how much the house would cost to engage us into renting the house. They have given us no help with anything with the house and now we have moved out are trying to charge us for things that are not even our fault. Terrible company with terrible staff.
D · 14 June 2020
Agent replied · 13 June 2024
Hello, we are very sorry to hear that you believe the service of our Connells team was not up to our normal high standard. If you would like to provide any further details on this, please get in touch with us on socialmedia@connells.co.uk and we can look into this further for you.
★★★★★ 1/5
GoogleTreated like a second class citizen. Connells Exeter. I moved out of my flat on 25/06/19. A week later not having heard anything I rang them. Only to be told they were waiting for me to ASK for my £800 deposit back. Sent off the details straight away. No dispute with the landlady. Should be straight forward. NO not with Connells. They refuse to return a call ( several) my ex landlady managed to talk to them and was told instead of 10days ( with no dispute) it can take up to 30days. I’m running up bills on my credit card. And they are getting interest off of my money. BE AWARE. Small print. !!!! Never heard from them the whole 12 months I was in the flat. Was led to believe only the landlady could apply for the deposit to be repaid as long as no damage to the premises. Lesson learned. I would never use CONNELLS of EXETER again. You have more rights living in a cardboard box.
Michael · 14 June 2020
Agent replied · 13 June 2024
Hello, we are very sorry to hear that you believe the service of our Connells team was not up to our normal high standard. If you would like to provide any further details on this, please get in touch with us on socialmedia@connells.co.uk and we can look into this further for you.
★★★★★ 5/5
GoogleI really appreciate the professionalism, patience, and helpfulness that Charlie Davis has shown. He will assist me and answer all my inquiries with prompt responses. Overall, I have had an excellent customer experience with Charlie's assistance. Thank you so much.
Sa · 25 July 2024
Agent replied · 24 August 2024
Thank you for your excellent 5* review and kind words of our dedicated team. Kind regards, Lucy, Customer Relations.
★★★★★ 5/5
GoogleExcellent professionalism and service from Caleb and Jenny. Could not do enough to help, and both go the extra mile to make sure that a house search, and sales package, is of the highest order for customers. Looking forward to doing business in the future.
Chris · 14 April 2024
Agent replied · 13 June 2024
Many thanks for your excellent for your 5* review. Best wishes, Lucy, Customer Relations.
★★★★★ 4/5
GoogleWe have just sold a house with Connells. Jenny Mansell has gone out of her way to assist us during the sale. Jenny has been extremely helpful and friendly. She has constantly supported and reassured us at every step. Very satisfied.
Trudi · 14 June 2023
★★★★★ 1/5
GoogleWent in even though I'd heard bad reviews as thought I'd make my own opinion. Was said hello to by a guy who had quite a messy desk and after sitting down found he was a bit unorganised... Though maybe he was new so thought id give him a chance. I was looking to rent in 1 and a half months time and was plainly told there was no point looking now as no properties would be avaliable even though I'd seen one on there website that wouldn't be avaliable until a month from now. Took my details incase anything came up.... Only heard from them 1 1/2 months after.... Just not a great first impression and feel like I was being fobbed off as not worth being a customer yet. Not a great experience unfortunately.
Victoria · 15 June 2019
Agent replied · 13 June 2024
Hello, we are very sorry to hear that you believe the service of our Connells team was not up to our normal high standard. If you would like to provide any further details on this, please get in touch with us on socialmedia@connells.co.uk and we can look into this further for you.
★★★★★ 1/5
GoogleAVOID THIS BRANCH LIKE THE PLAGUE! Was overcharged for my last months rent as new tenants moved in early and now i am getting no response to emails. Have escalated, and still no reply from head office as to when they will refund me. Now having to go to small claims court and their ombudsman to recover my money. Bart, Ash, and regional manager Jess are useless and do not respond to my complaints and have not resolved it over a month later. Seriously, you will regret ever speaking to these amateurs.
Mike · 15 June 2019
Agent replied · 13 June 2024
Hello, thank you for taking the time to provide our team with feedback.
We are concerned about this branch review and we would like to get further information so we can look into this. If you would like to get in touch with us on socialmedia@connells.co.uk then we will be more than happy to help you.
★★★★★ 1/5
GoogleI recently used connells to buy a house and was served with Incredibly poor service ,
They are very forceful in trying to make you use not only their mortgage advisor but also their solicitors. Their reasons for doing this was to apparently ‘speed up the sale, and reduce the risk of the sale falling through’
I’ll give it to them, they are very persistent , but it brought me very close to pulling out of the sale myself ! I’m sure the vender really wouldn’t have been happy with that!
Reading through the reviews and having spoken to other people who have had the unlucky chance of dealing with them it looks like it’s a regular occurrence !
Not only did they give me poor service but I was shocked at the way they dealt with other customers in the office over the phone.
I’d highly recommend using anyone in Exeter other than Connells!
If you do find yourself having to deal with them, (with buying a house they have marketed) make sure to contact them on a regular basis as they never communicate with the vendor or relevant solicitors!
Mark · 15 June 2019
Agent replied · 13 June 2024
Hello, we are very sorry to hear that you believe the service of our Connells team was not up to our normal high standard. If you would like to provide any further details on this, please get in touch with us on socialmedia@connells.co.uk and we can look into this further for you.
★★★★★ 5/5
GoogleAmazing experience at Connell's Exeter. Was helped by Ben who not only did the viewings but found me and my husband our dream home. Outstanding service from this young man - professional, genuine and very hard-working. Couldn't recommend them more!
James · 14 June 2023
★★★★★ 1/5
GoogleArranging a viewing to have my time messed around & it getting cancelled for another day without even a confirmation call.
Arrive at the scheduled property only to have to contact them to find out “Your viewing has been moved”
No apologies, making out as my fault/problem. Waste of time, very unprofessional behaviour. Would rate 0 stars if there was an option. Honestly avoid them!NegativeResponsiveness, Professionalism
Ben · 14 June 2022
Agent replied · 13 June 2024
Hello, thank you for taking your time to provide our team with feedback.
We are concerned about this branch review and we would like to get further information so we can look into this. If you would like to get in touch with us on socialmedia@connells.co.uk then we will be more than happy to help you.
★★★★★ 1/5
GooglePlease avoid them at any cost if you buy a property, connelly is just using most of us for increase the property price to get more commission and wasting time and keep calling to ask best & finals offers and try to use tactics to ask customer to have mortgage from their in house mortgage advisor, that's all true what we had experienced with Connells
Rizi · 14 June 2022
Agent replied · 13 June 2024
Hi Rizi, thank you for your review.
We have checked our system and unfortunately, we can not find your name registered with us. We are very sorry you are not happy with our offer process. With the market being so competitive at the moment, we are receiving multiple offers from different buyers in different positions. The only fair way we can present our offers is to go back to each buyer and ask if this is there best offer. Once every offer has been received we can then present this to our vendors who ultimately accept which offer they would like to go with.
Every offer is presented fairly and you are within your own right to use whoever you like for conveyancing and mortgages. We are sorry that you are disappointed but our main priority is to secure a buyer for our vendors. We wish you all the best in your property search. Best Regards.
★★★★★ 5/5
GoogleWe have been really impressed with the professionalism and friendliness of the Connells Estate Agent Exeter team. From viewings, through to offer stage they have been fantastic. Very efficient and knowledgeable. Particular thanks to both Jenny and Caleb who have been a pleasure to deal with.
T · 14 January 2024
Agent replied · 13 June 2024
Thanks for the excellent 5* review! Best wishes, Lucy, Customer Relations.
★★★★★ 5/5
GoogleI have had a great experience with Connells Estate Agents, particularly with the help of Taya Pells. She responded to my requests promptly and answered all of my questions thoroughly. I truly appreciate her assistance.
Yuan · 3 August 2024
Agent replied · 24 August 2024
Thank you for your glowing 5* review Yuan Wang. Kind regards, Lucy, Customer Relations.
★★★★★ 1/5
GoogleDont sell with Connells. Dont buy with Connells.
Oscar · 16 July 2025
Agent replied · 16 April 2026
We're sorry to hear about your negative experience. Our team strives to provide exceptional service and we would love the opportunity to address any concerns you may have. Please do contact us via EAComplaints@Connellsgroup.co.uk if you wish to discuss further your rating and any concerns you may have. Kind regards, Lucy, Customer Feedback and Support Team.
★★★★★ 5/5
GoogleVery efficient. Viewing was organized quickly. Confirmation and then a reminder were sent by text. Tracy was knowledge about the property, being able to answer most questions and offering useful information about the property's features.
Susan · 14 June 2023
★★★★★ 5/5
GoogleMe and my partner found our dream home through connells, they have helped us with every step along the way to be able to make it ours!
Everything has been simple and straightforward. Highly recommended.
Terri-ann · 14 June 2023
Where the same review appears twice we show it once. We leave out reviews that name another agent or another of the brand's offices.