Every review we hold for the Croydon office, from every platform, shown as written. First names only.
★★★★★ 4/5
GoogleAs my first time stepping onto the property ladder, this experience was smooth and swift. Within two weeks, we paid our holding deposit for our flat. Samara and Siobhan conducted our viewings at three properties. A special shout out to Samara who maintained fast communication between my partner and I. We were very eager customers and Samara managed our expectations with clarity and professionalism. Also a shout out to Siobhan who showed discretion, allowing us to attend a viewing that were late to view. The property ended up being a serious contender. Samara took over and helped us reach our new home!
Thank you Leaders for helping us find our first new home!
Enerazan · 5 October 2021
Agent replied
Dear Enerazan M,
We are very happy we could provide you with a positive customer experience.
Kind regards
Customer Care Team
★★★★★ 5/5
GoogleContacted leaders and was assisted by Myha. Whilst the property we were enquiring about was unavailable, Myha was able to provide a suitable alternative which we loved.
The transition into the property was seemless and we were regularly updated along the process. Whilst we did not opt for it, the no deposit option was very tempting and would definitely recommended for those without finances for a deposit upfront.
I would definitely use leaders again and would recommend them to all.PositiveResponsiveness, Professionalism
Ansel · 28 August 2021
Agent replied
Hello Ansel Hadome
Thank you for your review! We love to receive positive reviews after customers have had great experiences with us.
Many thanks
Customer Relations Team
★★★★★ 5/5
GoogleI would like to thank both the Sales team and the Lettings team at Leaders Croydon for their hard work, professionalism and positive attitude whilst conducting the tenanted sale of my property. Beverley and Sadie in the Sales team demonstrated a proactive approach and tirelessly worked to gather the information required for the sale to see it through to completion. This exceeded my expectation with regards to their commitment to ensuring the sale completed.
I would also like to thank Carol and Myha in the lettings team for their support through the letting of the property and particularly in supporting and assisting in the sale. I feel the whole team provided a valuable service and from my own experience I would recommend Leaders in both the sales and the letting capacity in the future. Thank you all.PositiveResponsiveness, Quality, Professionalism, Value
Terry · 28 August 2021
Agent replied
Dear Terry Roberts,
Thanks for taking the time to leave us a review , we appreciate your feedback
All the best, Customer Care Team
★★★★★ 5/5
GoogleRezah and his team are amazing great customer service made me feel at ease throughout the process- highly recommend
Chawder · 13 July 2025
Agent replied · 13 April 2026
Thank you for your Review Chawder!
★★★★★ 5/5
GoogleKurwahn was an absolute gem through the whole process of urgently moving through a global pandemic, facilitating the moving of my belongings into the house before my tenancy began after having to vacate a previous premesis early. Helpful throughout and also flexible, which is an attribute you would expect from an estate agent through the pains of moving, but that I find has been lacking in previous moves. In short a great service and I would highly recommend these guys, very helpful.PositiveResponsiveness, Professionalism
Bob · 21 June 2021
Agent replied · 20 June 2024
Bob, thank you so much for your high rating!
★★★★★ 5/5
GoogleMyha at Leaders was absolutely brilliant at helping us find a flat with not much time before we needed to move. I had spoken with other local estate agents; Myha was the only one that really listened to our needs and even stayed late on a Friday to help with speeding up the process. Its fair to say that a big part of why we chose the flat was because of her.
For anyone thinking of renting or listing their flat to rent, then definitely speak to Myha first.PositiveResponsiveness, Quality, Professionalism
Nadia · 21 June 2021
Agent replied · 20 June 2024
Hi Nadia Halila!
Thanks for your feedback, our team love getting reviews through. It's fantastic to see that you have been happy with the experience you had with us.
Best wishes
Customer Relations Team
★★★★★ 5/5
GoogleMy sister and I just moved into our new place, and our experience moving in has been great due to Samara Powell. From the first time viewing the place with her to hurdles in our process getting the place, Samara was always available to help and kept my sister and I updated. We have been living at our place for almost two weeks now and we are very happy. A big thank you to Samara for making our process great and for checking on us after we moved in.PositiveResponsiveness, Quality, Professionalism, Value
Peggy · 21 June 2021
Agent replied · 20 June 2024
Hi Pso,
Thank you for the great review of our Leaders Estate Agents Croydon team. It’s fantastic to hear that we could provide you with a great service that you were happy with.
We hope we can be of service again in future.
Kind regards
Customer Relations Team
★★★★★ 5/5
GoogleIt was a rigorous experience for me because it was my first rent but Methembe was patient with me thorough out the process,giving feedbacks and follow ups.
Leaders was worth giving a trial. I am glad pitching my tent with them
Anyanwu · 25 September 2024
Agent replied · 25 October 2024
Dear Anyanwu Leonard
Customer care is important to us so we really appreciate you taking the time to leave a review and for giving us a 5 star rating!
Many thanks,
Customer Care Team
★★★★★ 5/5
GoogleAbsolutely amazing! This is the first property I’ve rented and Siobhan helped me with every single thing no matter how silly it was.
10/10 would recommend Leaders when moving home as the most friendly staff there is. Especially Siobhan. Thank you so much !
Rebecca · 6 August 2024
Agent replied · 27 August 2024
Dear Rebecca Pritchard
Customer care is important to us so we really appreciate you taking the time to leave a review and for giving us a 5 star rating! We are always more than happy to assist you if anything else comes up. Take care!
Many thanks,
Customer Care Team
★★★★★ 1/5
GoogleWant to say a big thank you to Katie Baden booking in to come and value our property with us wanting to sell it. Booking the appointment for 2pm on a Saturday then not even having the courtesy of turning up or contacting us to say your running late. Excellent service couldn't fault you as you can't even be bothered to turn up.
Jack · 21 June 2023
Agent replied · 20 June 2024
Dear Jack
We appreciate your feedback and thank you for taking the time to let us know about your experience. We strive for nothing less than excellent service, and we always take it very seriously when we hear of any dissatisfaction from our customers. We are sorry we did not meet your expectation in this instance.
Kind regards,
Customer Care Team
★★★★★ 1/5
FacebookI wouldnt recommend Leaders for Several reasons...1 They don't take complaints seriously especially as I was abused by a member of their staff at my front door2 Rubbish is fly tipped on the public highway everytime their staff tidies up...3 All the staff never respond from the local manager to the Regional Manager..4 my carer fell in the snow 2 months ago and she's pregnant...Their staff who deals with this is on holiday going from the lounge to the back garden via the kitchen during this lockdown and has never been seen since5 complaining to the ombudsman to get simple answers...6 made a request under GDPR so 4% of their turnover may change their outlook...7 the manager of one of their branch takes a week to return ones call ...Certainly gives some Estate Agents the reputation they Deserve...Asked them to put a property of mine on their Auction site...2 weeks ago.... is the response so far The choice is All Yoursthe above is without prejudice
Mervyn · 7 April 2021
Agent replied · 29 July 2023
Dear Mr Cranenburgh,We appreciate your feedback and thank you for taking the time to let us know about your experience. We strive for nothing less than excellent service, and we always take it very seriously when we hear of any dissatisfaction from our customers. We are concerned by your feedback and would really like to discuss this in more depth with you to find out exactly why you feel unhappy with the service you have been given. If you are willing, please email us on customercare@lrg.co.ukKind regards, Customer Care Team
★★★★★ 5/5
GoogleReza and his team have been looking after our property for many years. Excellent service.
Jamshid · 13 August 2025
Agent replied · 13 April 2026
Hi, Jamshid Zack! Thanks for the great review!
All the best, Selwyn Pacheco
★★★★★ 5/5
GoogleShivon & the team in croydon have been an absolute joy to work with & they have been so supportive in helping me acquire my flat. Within this COVID time there is a lot of worry but shivon has been very assuring and caring & has eased all my concerns. I've Never had an agent like her before, she has been a valuable part of my renting process. if you are looking to rent Shivon is the agent you need. Thank you Shivon for your help throughout the whole process of letting this flat. Keep it up. Kind regards. Linda👍🏽👍🏽👍🏽👏🏽😁💕
A · 20 March 2021
Agent replied
Dear Linda Rhule,
Thank you for the great review of our Leaders Estate Agents Croydon team. It’s fantastic to hear that we could provide you with a great service that you were happy with.
We hope we can be of service again in future.
Kind regards
Customer Care Team
★★★★★ 1/5
GoogleIf your looking to rent....Avoid Leaders as tennants arnt valued the same as Landlords. Finding the perfect House size to rent and location, Leaders forest hill letting agency did really well for me.
However when I moved in I then fell under the Croydon branch. Miss K Wheeler who was supposed to manage the property had absolutley no customer service, no care for tennants, always blammed it on others.
.Incorrect keys issued to 3 out of the housemates when they moved in over diffrent periods. (One Tennant had to get locksmith to move in as leaders were closed and he was issued wrong keys)
.My first winter no heating in my room, I had stated in the summer the radiator did not work and was ignored for months and months. Turns out it had been locked off and needed to be turned back on when I moved in.
.complaints made about lack of cleaning that was ment to be provided every two weeks and general maintainence upkeep, I was basically called a liar and told cleaner is coming in every 2 weeks. (Images to prove otherwise we're ignored)
. Over 6 weeks for them to call out pest control, pest control came once and not seen since, the house is at its 3rd/4th month of rodents, none of the holes have been filled in so they keep coming up from under the floor.
Miss K Wheeler gave the impression that leaders dont value tennants as much as they value Landlords, when I sent her an email 85% of the time I wouldn't even get an acknowledgement she had recieved it, any time I called she was working from home (not sure how that means you can't reply to emails or calls).
I reached out to Leaders headoffice to make an official complaint in November and they were polite but just palmed me back to Miss K Wheeler who then eventually called me back for the first time but spouted excuses and strung me and the house mates along for weeks.
Avoid Leaders if your a Tennant and especially if the property you like falls under the Leaders Croydon Branch as you will probably only be treated like a cash cow!
Sarah · 9 January 2025
Agent replied · 23 January 2025
Dear Sarah Crew,
We appreciate your feedback and thank you for taking the time to let us know about your experience. We strive for nothing less than excellent service, and we always take it very seriously when we hear of any dissatisfaction from our customers. Thank you for notifying us and we are sorry we did not meet your expectation in this instance.
Kind regards, Customer Care Team
★★★★★ 5/5
GoogleI have been looking for a one bedroom flat recently, as it is my first time moving out so I was a bit unsure of a few things, but Samara Powell has been so helpful to me. She has really gone out her way to make sure I have full knowledge of what I am doing. I think Leaders is a very good estate agents with good staff, who know what they are doing. Thanks again.PositiveProfessionalism
Shaneace · 28 August 2021
Agent replied
Hello Shaneace Brown
Thank you for your review! We love to receive positive reviews after customers have had great experiences with us.
Many thanks
Customer Relations Team
★★★★★ 5/5
GoogleMy sister and I just moved into our new place, and our experience moving in has been great due to Samara Powell. From the first time viewing the place with her to hurdles in our process getting the place, Samara was always available to help and kept my sister and I updated. We have been living at our place for almost two weeks now and we are very happy. A big thank you to Samara for making our process great and for checking on us after we moved in.
PESAASO · 28 September 2020
Agent replied
Hi Pso,
Thank you for the great review of our Leaders Estate Agents Croydon team. It’s fantastic to hear that we could provide you with a great service that you were happy with.
We hope we can be of service again in future.
Kind regards
Customer Relations Team
★★★★★ 5/5
GoogleWe wouldn't have moved if it weren't for Beverley Lunn and Leaders. We needed to get an offer on our house very quickly in order to secure our new property but we were also in the process of renovation. Unlike every other agent in the area Beverley took the time to listen to us and devise a plan that enabled us to take offers on the property before the renovation was completed. We received offers above the guide price and completed a successful sale. I can't recommend Beverley and her team highly enough.
Mark · 18 August 2020
Agent replied
Hi Mark Butcher,
Thank you for taking the time to review your recent experience with our Leaders Estate Agents Croydon branch. It's pleasing that we could provide you with a positive experience.
Don't hesitate to be in touch if you require anything further.
Kind regards
Leaders Estate Agents Croydon
★★★★★ 5/5
GoogleIt has been an absolute pleasure dealing with Myha Reid, she is prompt, helpful and will go the extra mile to ensure an excellent customer experience throughout. Myha was patient and very transparent about the entire process, one conversation with her put me at ease straight away, a true asset to Leaders ! Anyone thinking about renting, especially if you have never rented before. I highly recommend you speak to Myha. Thank you again !!PositiveQuality, Professionalism
Charlie · 21 June 2021
Agent replied · 20 June 2024
Hi Charlie Mitchell,
Thank you for taking the time to review your recent experience you have had with our team at Leaders Estate Agents Croydon. We're so happy you had a positive experience with us.
Don't hesitate to be in touch if you require anything further.
Kind regards
Customer Relations Team
★★★★★ 5/5
GoogleFirst of all, I must say a special thank you to Samara for turning this around so quickly; within one week of viewing the flat, I was able to move in, being very professional from start to finish wiles finding me the perfect property. You are a godsend, Samara. I will differently recommend you to anyone that is looking to rent.
Keep the good work up.PositiveResponsiveness, Quality, Professionalism, Value
Rayon · 21 June 2022
Agent replied · 20 June 2024
Dear Rayon Glen (subtle_throne8),
Customer care is important to us so we really appreciate you taking the time to leave a review and for giving us a 5 star rating!
Many thanks, Customer Care Team
★★★★★ 5/5
GoogleThe staff at Leaders have achieved a difficult sale, complicated by the fact that we live abroad, in France, and that it is our first property sale with insufficient knowledge of UK requirements. They have been readily available at every stage to give comprehensible information and assistance.
Alan · 13 December 2025
Agent replied · 13 April 2026
Dear Alan Carey! Thanks for the amazing review and star rating! All the best, Customer Care Team
★★★★★ 5/5
GoogleSadie has been a total angel, working with her has been awesome. We have not had the easiest time of it with our sale (COVID related issues), but she was with us every step of the way. It has felt like a proper team effort. It has been great to have someone working with us who we trust, and get along with so well. Cannot stress enough what an asset she is to Leaders.PositiveQuality
Jack · 28 August 2021
Agent replied
Dear Jack And Cara Fitchett,
Thank you for the great review of our Leaders Estate Agents Croydon team. It’s fantastic to hear that we could provide you with a great service that you were happy with.
We hope we can be of service again in future.
Kind regards
Customer Relations Team
★★★★★ 2/5
GoogleWhilst Beverley and Shannon were extremely helpful during the viewing and sales process, the sales progression team were quite aggressive with both us and our solicitors to try and get the sale through before the month end, despite not being able to due to issues with the property that needed to be rectified first. On the day of exchange, no-one contacted us at all to let us know that the sale had gone through, we just turned up at what we hoped was our new house and the lovely (previous) owners let us in and showed us round and gave us a run down on how appliances etc worked. In fact, no-one contacted us for 2 months after we moved in until a review was requested (hoho). Ultimately, although the process started off brightly and went through much quicker than anticipated, it was soured through a lack of communication or care.
Chloe · 26 December 2019
Agent replied · 24 December 2024
Hi Chloe, our apologies we haven’t been able to respond to this sooner. Thank you for taking the time to leave your feedback. It's great to hear that you received such a high level of service from Beverley and Shannon during the viewing and Sales process however are sorry that you have not received the same excellent service from our sales progression team. We realise the sales process can be lengthy and complicated at times so always want to offer as much assistance wherever possible but regret that we haven’t been able to do this for you during your dealings with us. We recognise the importance of feedback from our customers and will use your comments to help make amendments to our service as we want to ensure moving forward other customers do not face similar issues. Should you wish to discuss any of this further then please feel free to contact us on 01344758596. Kind Regards, Leaders
★★★★★ 2/5
GoogleWhilst Beverley and Shannon were extremely helpful during the viewing and sales process, the sales progression team were quite aggressive with both us and our solicitors to try and get the sale through before the month end, despite not being able to due to issues with the property that needed to be rectified first. On the day of exchange, no-one contacted us at all to let us know that the sale had gone through, we just turned up at what we hoped was our new house and the lovely (previous) owners let us in and showed us round and gave us a run down on how appliances etc worked. In fact, no-one contacted us for 2 months after we moved in until a review was requested (hoho). Ultimately, although the process started off brightly and went through much quicker than anticipated, it was soured through a lack of communication or care.
Chloe · 17 December 2019
Agent replied
Hi Chloe, our apologies we haven’t been able to respond to this sooner. Thank you for taking the time to leave your feedback. It's great to hear that you received such a high level of service from Beverley and Shannon during the viewing and Sales process however are sorry that you have not received the same excellent service from our sales progression team. We realise the sales process can be lengthy and complicated at times so always want to offer as much assistance wherever possible but regret that we haven’t been able to do this for you during your dealings with us. We recognise the importance of feedback from our customers and will use your comments to help make amendments to our service as we want to ensure moving forward other customers do not face similar issues. Should you wish to discuss any of this further then please feel free to contact us on 01344758596. Kind Regards, Leaders
★★★★★ 5/5
GoogleHere to appreciate Kim who is my prop manager, have kindly coordinated with landlord and contractor to replace the fridge which was not working for a while.
Leaving my previous review in Dec 2021 below.
--------------------
Glad Samara is my contact for the process. It was a great experience! Again a big thank you to Samara and Team for having a smooth experience in renting the property.
Vivek · 30 July 2022
Agent replied · 30 July 2023
Dear Vivek,
Customer care is important to us so we really appreciate you taking the time to leave a review and for giving us a 5 star rating!
Many thanks,
Customer Care Team
Where the same review appears twice we show it once. We leave out reviews that name another agent or another of the brand's offices.