Every review we hold for the City of Westminster office, from every platform, shown as written. First names only.
★★★★★ 5/5
TrustpilotDuncan and the team always go above and…
Duncan and the team always go above and beyond! Such a great service, I am a very satisfied customer.
Alex · 26 February 2024
Agent replied · 15 June 2024
Dear Alex,Thank you for your 5-star review! We are pleased to hear that you are happy with the service Duncan from Access Self Storage Sunbury provided you with. We look forward to helping you again for all your storage needs. Kind regards,Safia
★★★★★ 5/5
TrustpilotThank you very much, excellent
Thank you very much, excellent, friendly service. The attention was outstanding throughout.
Yaquelin · 3 October 2026
★★★★★ 5/5
TrustpilotGREAT TEAM and GREAT SERVICE
the team at the access selfstorage in Brentford are AMAZING !!! THANK YOU ALL!! you were so kind and helpful you went out of your way to help me both times with my complicated situation! I am so so grateful and really want to share this. Mustafa special thank you to you but also for the rest of the team that really made a huge effort around all my different issues that needed sorting! WOW! and thank you
Astrid · 17 May 2023
Agent replied · 15 June 2024
Hi Astrid, thank you for your glowing review. We are delighted that you had such a positive experience whilst storing with us. We will pass on your comments to the team. Should you need storage again in the future please get in touch. Customer Service Team
★★★★★ 5/5
TrustpilotEasy Access!
Great little lock up, quick easy, big lifts. Really took the stress out!!!
Adam · 18 September 2026
★★★★★ 1/5
TrustpilotI’d given notice and had moved out my…
I’d given notice and had moved out my unit a month ago after experiencing terrible customer service. A Long story but the final straw was having to walk down to the storage centre, being 5 months pregnant with HG and carrying twins. I couldn’t trust that the team were passing the correct message onto their manager or documenting the conversation correctly. I’ve paid in advance and was told my a refund would be processed within 10 days. I’ve emailed the team and have yet to even receive an acknowledgement to let me know it’s being looked into, forwarded on or being or processed. I’ve called the store a few times. I’m on Email 5 and no reply. Surely there’s a service level agreement in place! It’s not acceptable. The whole experience has been extremely draining. Avoid at all costs!!!
Yeni · 10 March 2023
Agent replied · 15 June 2024
Dear Yeni, we appreciate the feedback on your experience with Access Self Storage and we apologise if we have not met expectations on this occasion. If you have any further concerns regarding your refund please email customerservices@accessstorage.com and our dedicated service team will assist you further.
★★★★★ 5/5
TrustpilotExcellent service and very responsive
Excellent service and very responsive. Zvaar had great customer service, efficient and was calm and friendly.
Becky · 21 December 2025
Agent replied · 25 December 2025
Hi Becky,
Thank you for your lovely feedback! We’re so pleased to hear you received excellent service and that Zvaar made such a positive impression with their calm, friendly approach.
Access Self Storage
★★★★★ 1/5
TrustpilotBeing honest
Being honest, the room where I kept my staff for nearly a month was a living space for the rats and mice. They ruined my staff, droppings everywhere. I had some important documents in there and some of them have been absolutely destroyed. My clothes have been a sleeping space for the mice. Some of the art work canvase been scratched. Neasden self storage don't deserve any star but i had no choice. Very poor in terms of pests.And the thing it really pissed me off that the people working there they know about it.
Elena · 8 February 2023
Agent replied · 15 June 2024
Dear Elena, Thank you for your feedback. We are sorry to hear that you have not been happy with the service provided. All of our customers are valuable to us, and we are disappointed that we have not met your expectations on this occasion. If you would like to discuss this further, please get in touch with the Customer Service Team on customerservices@accessstorage.com.
★★★★★ 5/5
TrustpilotGreat service and a friendly team
Great service and a friendly team. Darren, Emma and all the team providing great service whilst we rented one of their larger units for storing toys for our charity - The Toy Appeal. Every request or email was handled quickly and efficiently and we were very impressed with the set up at Access Storage in Sharston, we will be back if we require similar storage in the future.
Dee · 23 December 2023
Agent replied · 15 June 2024
Hi, thank you for your glowing review. We are delighted that you had such a positive experience whilst storing with us. Should you need storage again in the future please get in touch. Customer Service Team
★★★★★ 5/5
TrustpilotExceptional Team
Wow! What an amazing team at Coventry! I have met all 4 staff, Mani, Steve, Andrew and the delightful Tanya. All are very professional, courteous and nothing is too much trouble. In addition, they have a great sense of humour and bring light to a sometimes tedious day. The Christmas elf's have been busy in reception and it really makes you feel festive.Keep up the great work team 🙌
Richard · 30 November 2023
Agent replied · 15 June 2024
Hi Richard, thank you for taking the time to write your review. We pride ourselves on delivering exceptional service and your feedback is appreciated. Should you need storage again in the future please get in touch. Customer Service Team
★★★★★ 5/5
TrustpilotFive stars!
They say first impressions are important and it was obviously a priority for the staff here. From our first contact they couldn't be more helpful- finding the right sized unit, advising about insurance and security, which is excellent and left us with peace of mind. What was good too was the friendly atmosphere engendered by the manager - it made the day we had to move our home into storage much less stressful.
Coates · 20 August 2023
Agent replied · 15 June 2024
Hi Coates, thank you for your glowing review. We are delighted that you had such a positive experience whilst storing with us. We will pass on your comments to the team. Should you need storage again in the future please get in touch. Customer Service Team
★★★★★ 5/5
TrustpilotBEST
Hi,Very friendly team and their customer service is excellent and would recommend to all my friends.Best regards to Gagan and his team for excellent service.
Kiran · 29 July 2023
Agent replied · 15 June 2024
Hi Kiran, thank you for your glowing review. We are delighted that you had such a positive experience whilst storing with us. We will pass on your comments to the team. Should you need storage again in the future please get in touch. Customer Service Team
★★★★★ 4/5
TrustpilotGood office size with reasonable price
Reginald · 18 October 2026
★★★★★ 4/5
TrustpilotThe staff Priscilla
The staff Priscilla, Nia and Errol were a great help in my first time using this service to help store items of mine.
David · 10 September 2023
Agent replied · 15 June 2024
Dear David, thank you for your review. We value all feedback from our customers, and we are delighted that we have delivered the service we strive to achieve. Should you need storage again in the future please get in touch. Customer Service Team
★★★★★ 5/5
TrustpilotAccess Bristol have been exceptional in…
Access Bristol have been exceptional in the service from start to finish. They have gone out of their way with my flat move from Hong Kong to Bristol. Their system is effortless and easy to use. The storage units are clean and well taken care of. What sets them apart is their attention to detail and the helpful staff at the front of house. I'd highly recommend this place if you need some storage space.
Louise · 17 May 2023
Agent replied · 15 June 2024
Hi Louise, thank you for your glowing review. We are delighted that you had such a positive experience whilst storing with us. We will pass on your comments to the team. Should you need storage again in the future please get in touch. Customer Service Team
★★★★★ 5/5
TrustpilotSam was extremely helpful
Sam was extremely helpful, he made me feel at home and help me to carry everything into my storage.Thank you very much for the excellent service.Kind regards,Kizia
Kizia · 14 May 2023
Agent replied · 15 June 2024
Hi Kizia, thank you for your positive review. We are delighted that we have met your expectations, should you need storage again in the future please get in touch. Customer Service Team
★★★★★ 1/5
TrustpilotNo support on the claim of double…
No support on the claim of double payment. I had to cancel my card and pay manually each month. Not a single help from your employees. Finally I had to take it with the bank who stood by the evidence. And I've been with you for 3 YEARS. Not 3 months. 3 YEARS. Anyway YUCK. I'd never using your service and I'd gladly revert anybody else for that matter.
Niksa · 11 October 2023
Agent replied · 15 June 2024
Dear Niksa, Thank you for taking the time to write your review. We pride ourselves on delivering exceptional service we apologise that we have not exceeded your expectations on this occasion. Your comments have been discussed with the store team and we hope to have the opportunity to assist you in the future. Customer Service Team
★★★★★ 5/5
TrustpilotThanks to Southampton team
Would like to take this opportunity to thank the team at Southampton for all their help. We rented a storage unit for a lengthy period and found both Stuart and Caitlin helpful for advice and also when needing to increase to a larger unit and now the time has come and we no longer need that extra storage space we have decided to close our account - Thanks and would recommend!!
Nicola · 5 August 2023
Agent replied · 15 June 2024
Hi Nicola, thank you for your feedback, we are delighted that you have had such a positive experience with Access Self Storage and will pass on your comments to the team.
★★★★★ 1/5
TrustpilotIn terms of using the storage location…
In terms of using the storage location that was completely perfect and I had absolutely no complaints, however getting a refund due to ending my storage early has been a complete nightmare.It’s been a month since I was told my refund was processed and I’m yet to see any of the money I’m due.Can’t help but feel I won’t see it and that has made me very hesitant to use access storage again.
Adil · 5 June 2023
Agent replied · 15 June 2024
Dear Adil, we appreciate the feedback on your experience with Access Self Storage and we apologise if we have not met expectations on this occasion. If you have any further concerns regarding your refund please email customerservices@accessstorage.com and our dedicated service team will assist you further.
★★★★★ 5/5
TrustpilotSlick
Slick, agile, clean and secure
Paul · 19 February 2026
Agent replied · 25 February 2026
Hi Paul,
Thank you for the brilliant feedback.
Slick, agile, clean, and secure is exactly what we aim to be, so it is great to hear that reflected in your experience.
We appreciate you taking the time to share it.
Access Self Storage
★★★★★ 5/5
TrustpilotAwesome service, explained everything to detail very helpful. Jit thanks
Quick access bice space good value for money and the service was amazing thanks Jit
Shine · 7 January 2024
Agent replied · 15 June 2024
Hi, thank you for your review. We value all feedback from our customers, and we are delighted that we have delivered the service we strive to achieve. Customer Service Team
★★★★★ 4/5
TrustpilotThe staff at Barking location have…
The staff at Barking location have given me the best advice and help regarding my situation with my items .
CLIVE · 24 September 2025
Agent replied · 25 September 2025
Hi Clive,
Thank you so much for your kind words, Clive. It’s always a pleasure to support you, and we’re glad the Barking team have been able to give you the advice and reassurance you needed. We do have long-term discounts available, and you are already benefiting from one. If you’d ever like to review your options, the team will be more than happy to go through everything with you. We truly value your continued custom over the years.
Access Self Storage
★★★★★ 5/5
TrustpilotCraig at access self storage was very…
Craig at access self storage was very polite and extremely helpful , help me with my issue in a very professional way . Thank you Craig
Samiha · 12 February 2023
Agent replied · 15 June 2024
Hi Samiha, thank you for your glowing review. We are delighted that you had such a positive experience whilst storing with us. We will pass on your comments to the team. Should you need storage again in the future please get in touch. Customer Service Team
★★★★★ 5/5
TrustpilotVery happy with the service Ridge was…
Very happy with the service Ridge was very helpful and answered all our questions will definately be using Access self storage again.Many thanks
Sergio · 8 May 2023
Agent replied · 15 June 2024
Hi Sergio, thank you for your glowing review. We are delighted that you had such a positive experience whilst storing with us. We will pass on your comments to the team. Should you need storage again in the future please get in touch. Customer Service Team
★★★★★ 5/5
TrustpilotErrol the excellent manager
Errol is the manager. So friendly and accommodating. Made it all so simple. No hidden charges and all so secure. Price matched too!
Miss · 11 March 2023
Agent replied · 15 June 2024
Hi Miss A, thank you for your glowing review. We are delighted that you had such a positive experience whilst storing with us. We will pass on your comments to the team. Should you need storage again in the future please get in touch. Customer Service Team
Where the same review appears twice we show it once. We leave out reviews that name another agent or another of the brand's offices.