Every review we hold for the City of Westminster office, from every platform, shown as written. First names only.
★★★★★ 5/5
TrustpilotAccess Storage, Hornsey
The staff at Access were very helpful and helped me select the most suitable sized storage space for my needs by showing me the units. They were also very patient in explaining the procedure to put things into the unit.
Kathryn · 26 March 2023
Agent replied · 15 June 2024
Hi Kathryn, thank you for your glowing review. We are delighted that you had such a positive experience whilst storing with us. We will pass on your comments to the team. Should you need storage again in the future please get in touch. Customer Service Team
★★★★★ 4/5
TrustpilotReception staff is very nice and helpful and hardware is good
The storage center is good and the staff are very nice and professional also very helpful entire time, it’s just a bit expensive on the rent rate but on the service and hardware side is very good
Kazaf · 15 May 2023
Agent replied · 15 June 2024
Hi Kazaf, thank you for taking the time to write your review. We pride ourselves on delivering exceptional service and your feedback is appreciated. We compare our prices daily with our competitors in order to provide the best possible price for our customers. Should you need storage again in the future please get in touch. Customer Service Team
★★★★★ 5/5
TrustpilotIt was my first time to use this but I…
It was my first time to use this but I will always use it if I need it again. I found the staffs are very helpful and the friendly and always willing to help in need.I am very happy.
Narayan · 5 March 2023
Agent replied · 15 June 2024
Hi Narayan, thank you for your feedback, we are delighted that you have had such a positive experience with Access Self Storage and will pass on your comments to the team.
★★★★★ 5/5
TrustpilotStaff were helpful
Staff were helpful , with good explanation of system , pricing ,security and access procedure . First time when using unit staff explained logging in again and answered any further questions I had.
Roy · 18 August 2023
Agent replied · 15 June 2024
Hi Roy, thank you for your glowing review. We are delighted that you had such a positive experience. Should you need any further assistance please get in touch. Customer Service Team
★★★★★ 5/5
TrustpilotGreat support from the employees
Great support from the employees. They helped with everything and even changed my unit when I saw it was too big. It was my first time dealing with storage. Thank you so much
Ana · 2 August 2023
Agent replied · 15 June 2024
Hi Ana, thank you for your positive review. We are delighted that we have met your expectations, should you need storage again in the future please get in touch. Customer Service Team
★★★★★ 5/5
TrustpilotStaff were polite & very helpful in…
Staff were polite & very helpful in finding the right size unit for my needs.
NEIL · 25 September 2025
★★★★★ 5/5
TrustpilotGreat staff and secure storage
First of all, all the reception staff are very helpful and welcoming. Also, the security system in the storage area is very good and the buildings in general, and the kitchen and toilets are all very clean
Francis · 2 March 2023
Agent replied · 15 June 2024
Hi Francis, thank you for taking the time to write your review. We pride ourselves on delivering exceptional service and your feedback is appreciated. Should you need storage again in the future please get in touch. Customer Service Team
★★★★★ 5/5
TrustpilotReally helpful team
From my first call, the service and help had been excellent. Easy to find and park at and very accommodating in finding me space at a particularly busy time. Very happy and impressed.
Tam · 29 June 2023
Agent replied · 15 June 2024
Hi Tam, thank you for your positive review. We are delighted that we have met your expectations, should you need storage again in the future please get in touch. Customer Service Team
★★★★★ 5/5
TrustpilotGreat Staff
The member of staff on duty when I came in open my account with you was extremely helpful on the day to ensure I had a unit suitable for my needs
Laura · 14 August 2023
Agent replied · 15 June 2024
Hi Laura, thank you for your glowing review. We are delighted that you had such a positive experience whilst storing with us. We will pass on your comments to the team. Should you need storage again in the future please get in touch. Customer Service Team
★★★★★ 5/5
TrustpilotThe staff here really went above and…
The staff here really went above and beyond when the units were water damaged. They made a difficult situation as easy as they possibly could. I really appreciated the kindness of all the staff here
Katie · 12 April 2023
Agent replied · 15 June 2024
Hi Katie, thank you for your glowing review. We are delighted that you had such a positive experience whilst storing with us. We will pass on your comments to the team. Should you need storage again in the future please get in touch. Customer Service Team
★★★★★ 4/5
TrustpilotGave a great price and upgraded me to a…
Gave a great price and upgraded me to a larger for free unit when the size I wanted wasn’t available. The units are armed and you feel as if they are well protected.
Arianne · 21 May 2023
Agent replied · 15 June 2024
Dear Arianne, thank you for your review. We value all feedback from our customers, and we are delighted that we have delivered the service we strive to achieve. Should you need storage again in the future please get in touch. Customer Service Team
★★★★★ 1/5
TrustpilotNo Refund yet...
Whilst the storage unit and staff were great. I closed my account 21 days ago and I've still not been refunded back for the days I was out of the unit. (and I've emailed 3 times). It seems to me Access Storage hope people forget and that way they can pocket the money...
Rowan · 11 March 2024
★★★★★ 5/5
TrustpilotDespite the weather when we arrived
Despite the weather when we arrived, we were shown great service. We were shown to our lock and the use of the app to gain access when we need yo
Alex · 10 August 2023
Agent replied · 15 June 2024
Hi Alex, thank you for your positive review. We are delighted that we have met your expectations, should you need storage again in the future please get in touch. Customer Service Team
★★★★★ 1/5
TrustpilotTerrible customer service
My experience has been terrible. They constantly want you to take out their insurance even if your have your own cover. Every year have had to battle them on this. Really poor customer service.
Tony · 28 March 2023
Agent replied · 15 June 2024
Dear Tony, thank you for your review. We take pride in delivering the best possible service to each of our customers and we are sorry if we have fallen short on this occasion. Your comments will be reviewed and we hope to have the opportunity to show you what we can do in the future. Customer Service Team
★★★★★ 5/5
TrustpilotThough my experience of Car park was…
Though my experience of Car park was not good but my experience with manager and staff was excellent. They understood my situation and cooperated in all ways.5 star for customer service
ASHISH · 21 June 2023
Agent replied · 15 June 2024
Hi Ashish, thank you for taking the time to write your review. We are delighted that you had such a positive experience and we will pass your comments on to the team.
★★★★★ 1/5
TrustpilotThe worst
The unit was dirty, the facility itself was very very dated and old. The person showing me around was rude. I’ve been to and used many storage facilities. This was by far the worst
Makayla · 20 March 2023
Agent replied · 15 June 2024
Dear Makayla, we apologise that you have not had a positive experience. If you wish to discuss this with us please email customerservices@accessstorage.com
★★★★★ 2/5
Trustpilotaccess self stoarge not send any…
access self stoarge not send any refunds, from one month I need to contact with out any answer sending me wrong amount to pay and charge double !
ZANETA · 8 September 2023
Agent replied · 15 June 2024
Dear Zaneta, we appreciate the feedback on your experience with Access Self Storage and we apologise if we have not met expectations on this occasion. If you have any further concerns regarding your refund, please email customerservices@accessstorage.com and our dedicated service team will assist you further.
★★★★★ 5/5
TrustpilotReliable storage place with very…
Reliable storage place with very helpful and polite employees, prices are a bit expensive but your things are insured and protected!
Rebecca · 15 February 2024
Agent replied · 15 June 2024
Hi Rebecca, thank you for taking the time to write your review. We pride ourselves on delivering exceptional service and your feedback is appreciated. Should you need storage again in the future please get in touch. Customer Service Team
★★★★★ 5/5
TrustpilotOpinion on the hanwell storage facility
Friendly staff welcoming you with a smile Very easy and straightforward to rent a storage unit they will tailer one to your needs and the security is faultless
John · 29 August 2023
Agent replied · 15 June 2024
Dear John, thank you for your review. All feedback helps us continue to deliver the service our customers expect. Should you need storage again in the future please get in touch. Customer Service Team
★★★★★ 5/5
TrustpilotFriendly and efficient.
We were able to hire a storage unit on the spot, and the staff that we have met on our visits have all been very friendly and helpful.
Fiona · 29 August 2023
Agent replied · 15 June 2024
Hi Fiona, thank you for your positive review. We are delighted that we have met your expectations, should you need storage again in the future please get in touch. Customer Service Team
★★★★★ 5/5
TrustpilotThe bees knees in self storage
The storage facility is similar to others in the business, but what makes Access Self Storage at Selly Oak in Birmingham stand out is the staff.The staff are friendly, helpful and knowledgable.
Mark · 5 May 2023
Agent replied · 15 June 2024
Hi Mark, thank you for taking the time to write your review. We pride ourselves on delivering exceptional service and your feedback is appreciated. Should you need storage again in the future please get in touch. Customer Service Team
★★★★★ 5/5
TrustpilotAccess self storage has been excellent…
Access self storage has been excellent whenever we get there there’s always someone there in case of any queries, the storage facilities are alway clean and tidy and always easy access many thanks
Mike · 29 March 2023
Agent replied · 15 June 2024
Hi Mike, thank you for your glowing review. We are delighted that you had such a positive experience whilst storing with us. We will pass on your comments to the team. Should you need storage again in the future please get in touch. Customer Service Team
★★★★★ 1/5
TrustpilotShocking people dare not even refer to…
Shocking people dare not even refer to them as a company. Shocking experience throughout. Chasing after a refund don't reply to emails and calls & then block calls. AVOID THEM AT ALL COSTS!!!!.
Tony · 16 March 2023
Agent replied · 15 June 2024
Dear Tony, we appreciate the feedback on your experience with Access Self Storage and we apologise if we have not met expectations on this occasion. If you have any further concerns regarding your refund please email customerservices@accessstorage.com and our dedicated service team will assist you further.
★★★★★ 5/5
TrustpilotFriendly
Friendly, easy to manage and helpful when anything extra was needed.
Gillian · 25 September 2025
Where the same review appears twice we show it once. We leave out reviews that name another agent or another of the brand's offices.