Every review we hold for the Chesterfield office, from every platform, shown as written. First names only.
★★★★★ 5/5
TrustpilotGood support from the sales team.
The sales team at Redbrik have been very efficient and supportive throughout our house sale. Jen and Abi provided us with clear information throughout. They were always available to answer questions when they arose and the whole marketing and sales process was mapped out clearly for us. We like the Secure Move aspect of the process as that adds to the clarity of what is happening at each stage.
Susan · 3 May 2026
Agent replied · 31 May 2026
Thanks for your review, Susan! We've passed on your kind words to Jen & Abi ❤️
★★★★★ 5/5
TrustpilotRedbrik lettings - very responsive
Redbrik - specifically our management team Eve and Olivia - have been really helpful and much more responsive than other lettings companies we’ve been with in Sheffield. Unfortunately our flat is under a separate building management company that are painfully slow, even in some quite emergency situations (flooding, lack of heating in winter, etc.) and they have chased them up for us, kept us informed with updates and helped coordinate plumbers and electricians as quickly as possible when we weren’t getting a response from the building management. Hopefully this very good level of service continues for the foreseeable.
Georgia · 2 February 2026
Agent replied · 31 May 2026
Hi Georgia. Thank you so much for taking the time to leave this review :)
★★★★★ 5/5
GoogleAndrew was great! Kept us in the loop with everything and got answers to questions and kept us sane during the stressful time of selling a house. Thanks again Andrew
Samantha · 16 February 2026
Agent replied · 16 April 2026
Thanks so much for your 5* review, Samantha. We've passed your feedback on to Andrew :)
★★★★★ 4/5
TrustpilotSales support was good
Sales support was good, we asked for no sales board but ended up with one which caused issues when the tenant left getting lots of agents letters wanting us to use them so they knew the house was empty which is why we didn't want the board. Hannah and Jake were great keeping us updated but felt let down by the lettings side which we have raised.
Dawn · 9 December 2024
Agent replied · 28 December 2024
Thanks for your review Dawn :)
★★★★★ 5/5
GoogleThe team at Redbrik were absolutely amazing, we completed in seven weeks and this was thanks to amazing solicitors and estate agents. We had a courtesy call from Redbrik informing us of a house that had become available to buy and we are now homeowners of that home. Could not have asked for more from them, huge shoutout to Milly, you’ve been absolutely amazing!
Jack · 21 December 2024
Agent replied · 28 December 2024
Thanks for your fantastic review Jack!
★★★★★ 2/5
GoogleFirstly the front line staff are brilliant and helpful.
Sales team that support you once your offer to accepted are not great, they work sporadic hours and it caused issues with trades men getting access to give quotes for repairs highlighted on the house survey.
They also use ‘Secure Move’ between me having an offer accepted and the surveyor visiting the property sustained considerable damage from a leak, the vendor refused to repair meaning I lost the £600 deposits when I pulled out.
They say the secure move is a reservation fee, basically if you purchase a property through them and wish to pull out be prepared to burn £600.
Tom · 11 December 2025
Agent replied · 25 December 2025
Hi Tom,
Thanks for your feedback, we’re pleased to hear you found our front-of-house team helpful.
On access for trades, our Sales Manager offered to meet contractors outside her usual working hours so that quotes could be obtained, and we weren’t made aware that this was causing delays.
Regarding the damage identified after your survey, the seller initially declined to contribute but later confirmed they were open to discussing repairs or a price adjustment. By that point, you’d already moved forward with another property.
We appreciate the frustration around the reservation fee. The SecureMove™️ agreement is designed to protect both parties by giving buyers exclusivity and reducing fall-throughs for sellers. In this instance, the circumstances didn’t meet the criteria for a refund under the terms agreed. It’s also worth noting that with a traditional sale, you would ordinarily also lose search costs (typically around £300) when withdrawing.
Thank you again for sharing your comments. We’ll continue to review and improve our processes wherever we can.
Warm regards,
Redbrik.
★★★★★ 4/5
TrustpilotHelpful staff
As we were selling my late cousins property it was a complicated transaction. Initially Hannah had to work very hard as the property had a complicated title with a few issues to resolve before marketing could commence. In a difficult market we eventually had an acceptable offer but then Andrew had to work very hard to resolve a issues and delays at the bottom of the chain but eventually we got over the line.
CathandAndy · 1 February 2026
Agent replied · 31 May 2026
Thank you for taking the time to leave us this review! Not all sales are straightforward, but we never give up, and we are so pleased that we got there in the end :)
★★★★★ 1/5
TrustpilotWorst staff retention I've ever known
Worst staff retention I've ever known, leading to awful service for both landlords and tenants, all the staff I do speak to are miserable and stressed - they allow properties to fall behind in repairs etc. because the staff aren't there long enough to deal with the issues whenever you try get help you have to start again with each new member of staff they bring in.. I've had a leak for 3 +years, it's my landlords house that is being damaged.
Holly · 24 November 2025
Agent replied · 24 December 2025
Hi Holly,
Thank you for taking the time to leave your review and for bringing these concerns to our attention. We’re very sorry to hear how frustrated you’ve been, and we understand how stressful ongoing maintenance issues can be.
We want to reassure you that we take all feedback seriously and are committed to resolving matters fairly. Our Head of Lettings has reached out to you to discuss this in more detail and work towards a constructive resolution. Please could you respond to him when convenient so we can continue the conversation?
Thank you,
Redbrik.
★★★★★ 5/5
GoogleKatie was in constant communication with me through the beginning of the house buying progress. She was extremely patient, and helpful!
Benjamin · 16 February 2026
Agent replied · 16 April 2026
Thanks for your 5* review!
★★★★★ 1/5
GoogleWe had an extremely disappointing experience with Redbrik estate agent, Chesterfield. We have been renting a property in ListerClose and Georgina was our manager. They initially offered an early tenancy termination, but later reneged on the agreement, forcing us to pay additional 2 months rent and endure unjustified expenses. The landlord, backed by the agency, unfairly demanded our full deposit of £900 and an extra £100 for repairs despite our efforts to meet their cleaning requirements. The landlord insisted on repair costs despite a clean checkout report. This added to the unjust financial burden and highlighted the lack of fairness in their dealings. We had to raise the despute with My Deposit and waiting for the decision. Agency forced us to do multiple end of tenancy professional cleanings with the cleaning company they preferred. We did a professional carpet cleaning ourselves but they didn't believed it even after we provided invoices and bank statements. The property manager consistently sided with the landlord, causing us significant mental and financial distress. I strongly advise against choosing Redbrik for any property dealings.
Basim · 30 December 2023
Agent replied · 26 August 2024
Hi Basim,
Thank you for taking the time to review. We would love the opportunity to discuss this further with you so we can explain the reasons behind each point raised.
Should you wish to discuss this any further, please contact myself on 0114 361 0140.
Kind regards,
Abigail Wilks
Head of Lettings
★★★★★ 4/5
GoogleMy experience of Redbrik is a good one. All the people involved in my sale were professional, very responsive and pro-active. Jake was very good at obtaining a price acceptable to me. As I live 3 hours away I appreciated the help in doing the insurance checks required. The process from accepting an offer went pretty smoothly. I've given 4 stars rather than 5 as I think the initial evaluation was too high, the sale happened at the same time as inflation increased rapidly so the original price had to drop, but my expectations were for a higher sale price.
Juliem · 30 December 2023
Agent replied · 26 August 2024
Thank you for the review Julie
★★★★★ 5/5
TrustpilotSpot on from start to finish
Spot on from start to finish, quality service. Maya was a great help!
Morgan · 15 April 2026
Agent replied · 31 May 2026
Thanks for your review Morgan!
★★★★★ 5/5
TrustpilotGreat service
Katie was in constant communication with me through the beginning of the house buying progress. She was extremely patient, and helpful!
Benjamin · 5 February 2026
Agent replied · 31 May 2026
Thanks for your review, Benjamin!
★★★★★ 1/5
TrustpilotDisappointing service!
We had an extremely disappointing experience with Redbrik estate agent, Chesterfield. We have been renting a property in ListerClose and Georgina was our manager. They initially offered an early tenancy termination, but later reneged on the agreement, forcing us to pay additional 2 months rent and endure unjustified expenses. The landlord, backed by the agency, unfairly demanded our full deposit of £900 and an extra £100 for repairs despite our efforts to meet their cleaning requirements. The landlord insisted on repair costs despite a clean checkout report. This added to the unjust financial burden and highlighted the lack of fairness in their dealings. We had to raise the despute with My Deposit and waiting for the decision. Agency forced us to do multiple end of tenancy professional cleanings with the cleaning company they preferred. We did a professional carpet cleaning ourselves but they didn't believed it even after we provided invoices and bank statements. The property manager consistently sided with the landlord, causing us significant mental and financial distress. I strongly advise against choosing Redbrik for any property dealings.
Basim · 12 December 2023
Agent replied · 19 June 2024
Hi Basim, Thank you for taking the time to review. We would love the opportunity to discuss this further with you so we can explain the reasons behind each point raised. Should you wish to discuss this any further, please contact me on 0114 361 0140. Kind regards,Abigail WilksHead of Lettings
★★★★★ 5/5
TrustpilotEPC complete!
Bradley was friendly, professional, and completed our EPC efficiently.
Keera · 8 May 2026
Agent replied · 31 May 2026
Thanks Keera!
★★★★★ 5/5
TrustpilotExcellent service
Great communication, always available and Eve always sorts out any issues promptly and professionally. On the phone, all members of staff are friendly and helpful and the management service they provide couldn't be better. I unreservedly recommend!
Clare · 18 September 2026
Agent replied · 24 September 2026
Thank you for your 5* review Clare :)
★★★★★ 1/5
GoogleWell here we are Redbrik Chesterfield branch- Jacqueline Brentnall.
Can you tell me why as we are not on your mailing list and never have been why you took our property details from Rightmove and tried poaching us to sell with yourselves?! under GDRP rules I don't feel that is legal!
So for every letter we receive a 1 star rating will be left to show others the intrusion from this estate agents.
My point Thea Cox is that its wrong to be trying to poach a property from another agent when we have had no contact with you whatsoever....
Lyn · 31 October 2023
Agent replied · 26 August 2024
Hi Lyn,
Thank you for taking your time to write a review.
The prospecting letter has reached your home based on our knowledge that your property is/was on the market. The letter/postcard you have received will have been addressed to ‘the homeowner’ - we do not have any of your information such as name, or contact details, so isn’t a breach of GDPR. Due to not having any contact details from yourself, could you please contact the marketing team to have your address removed from the prospecting database, this way you will not receive any further communication from us.
Also, we can see you have reviewed a few other agents with the same issue - if you contact all the agents directly, we will all be able to remove you from the prospecting database.
Kind regards,
Thea Cox
thea.cox@redbrik.co.uk
★★★★★ 1/5
GoogleWell here we are Redbrik Chesterfield branch- Jacqueline Brentnall.
Can you tell me why as we are not on your mailing list and never have been why you took our property details from Rightmove and tried poaching us to sell with yourselves?! under GDRP rules I don't feel that is legal!
So for every letter we receive a 1 star rating will be left to show others the intrusion from this estate agents.
My point Thea Cox is that its wrong to be trying to poach a property from another agent when we have had no contact with you whatsoever....
Lyn · 26 October 2023
Agent replied · 25 October 2024
Hi Lyn,
Thank you for taking your time to write a review.
The prospecting letter has reached your home based on our knowledge that your property is/was on the market. The letter/postcard you have received will have been addressed to ‘the homeowner’ - we do not have any of your information such as name, or contact details, so isn’t a breach of GDPR. Due to not having any contact details from yourself, could you please contact the marketing team to have your address removed from the prospecting database, this way you will not receive any further communication from us.
Also, we can see you have reviewed a few other agents with the same issue - if you contact all the agents directly, we will all be able to remove you from the prospecting database.
Kind regards,
Thea Cox
thea.cox@redbrik.co.uk
★★★★★ 5/5
TrustpilotHighly Recommended
Holly has been proactive and very helpful as have all the staff we have spoken to at Redbrik. We would highly recommend Redbrik sales team.
Glen · 27 November 2025
Agent replied · 24 December 2025
Thanks so much for your review, Glen!
★★★★★ 5/5
GoogleHighly recommend Redbrik, our property was very quickly put up for sale & sold within 48 hours. It was made a very easy process due to the brilliant staff at Redbrik. Furthermore we have gone on to purchase our dream property with Redbrik & again the team made it an enjoyable experience. A massive shout out to Ben at Redbrik Chesterfield, cannot thank him enough for all his help and super fast responses to my many questions & queries. An absolute credit to the team!
Thank you again!
Chelsie · 25 March 2025
★★★★★ 1/5
GoogleTreated poorly .
I offered and had my offer accepted on a house through Redbricks.
I was asked to pay £595 and sign an exclusivity contract to tie me into the sale. I happily paid and signed to get the house.
I was told that from that point on “ Redbrick” would not allow further viewings or marketing. !
Little did I know that two weeks and two days later , I was informed that the property had a better offer !
I thought I had exclusivity !
I just got a refund of the money £595 . Which is still waiting to be credited back to my card.
Why pay the money !
Why offer me exclusivity and then with draw it.
Very shabby
Andrew · 27 August 2023
Agent replied · 26 August 2024
Hi Andrew, we're very sorry to read this review and take your feedback very seriously. Please give us a call on 01246 563 060 if you would like to discuss this further
★★★★★ 1/5
GoogleWe have been renting with redbrik for the last 18 months. Mainly our experience has been good but that's because we didn't have any issues with the property.
Lately we've had some minor problems and had to contact redbrik. Georgina is the person who deals with us but I use the term deal with loosely. She never calls back when she says she will and is constantly busy doing something else
We have called on multiple occasions over the last 3 months and always get promised a call back which never happens. We have tried speaking to other members of staff but they are all as incompetent as Georgina so don't call back either
Scott · 27 August 2023
Agent replied · 26 August 2024
Hi Scott, we're very sorry to read this review and take your feedback very seriously. Please give us a call on 01246 563 060 if you would like to discuss this further
★★★★★ 5/5
GoogleAs a Landlord I have found Redbrik Estate Agents to be a great help.
Nowadays the law often seems to be on the side of the tenant but Redbrik offer much help and guidance for the landlord also and I feel that my property is safe in their hands.
Georgina who manages my property is professional and friendly and a pleasure to correspond with, always replying to any questions or problems I have very quickly.
If you have a property to let Redbrik will help you find a suitable tenant and therefore a certain peace of mind about who is occupying it. This to me is worth a lot because it can save so much expense and disruption in the future.
Highly recommended Estate Agents!
Debra · 27 August 2023
Agent replied · 26 August 2024
Thanks for such a lovely review Debra!
★★★★★ 5/5
GoogleFrom the very first visit of the lovely Jacqueline to the efficiency of the sales team, we have experienced first class service and would not hesitate to recommend Redbrik, (indeed we have and one of our friends has used them too!). Special mention to Tracey Gurney who was so supportive and helpful throughout our, what turned out to be difficult, sale due to issues in our chain. We are both very grateful for our Redbrik experience. Dave & Sue
Sue · 27 August 2023
Agent replied · 26 August 2024
Hi Sue, thanks for the lovely review, we're glad you had a great experience!
Where the same review appears twice we show it once. We leave out reviews that name another agent or another of the brand's offices.