Every review we hold for the Cherwell office, from every platform, shown as written. First names only.
★★★★★ 5/5
GoogleDanielle and the team at Banbury are really on the ball, reacting quickly to my initial enquiry and keen to market my property which they did very professionally and for a reasonable fee. Viewing feedback has been given quickly and I've been guided through the sales process without fuss in a timely, friendly and efficient manner.PositiveResponsiveness, Quality, Professionalism, Value
Jon · 24 October 2022
★★★★★ 5/5
GoogleRhiannon Thomas has been very helpful and efficient. A real credit to the chancellors team.
Chris · 24 October 2023
Agent replied · 23 October 2024
Thank you Chris for this wonderful review. We are pleased that you had such a positive experience with us, and we will share this feedback with the relevant teams.
★★★★★ 5/5
TrustpilotSimran was brilliant
Simran was brilliant. Helpful, communicative, patient and good at working to a tight deadline.
Sara · 22 April 2025
★★★★★ 5/5
GoogleGreat service. Everything was explained so I could understand easily and all questions answered. A Tennant was found in 2 days with no hassle. Many thanks.
John · 24 October 2022
Agent replied · 23 October 2024
Hi John, we are so pleased that you enjoyed your experience with us and left this great review. We are sure that the team will enjoy this positive feedback so we will make sure to pass it onto them.
★★★★★ 5/5
TrustpilotUrgent maintenance work
The response to our request for corrective maintenance work was swift and efficient.
Mr · 20 October 2025
Agent replied · 22 October 2025
We are so pleased that you enjoyed your experience with us and left this great review. We are sure that the team will enjoy this positive feedback so we will make sure to pass it onto them.
★★★★★ 1/5
GoogleI called asking for detail about a flat - they took my contact details and assured me it wouldn't be used for promotional purposes.
One day later I get a promotional email and they still (over a week later) haven't bothered to send me the very basic details I asked for about the flat.
So, if you want to sell a flat with these guys: you should probably be aware that they're, seemingly, not particularly good at sending potential buyers the basic information they need.
If you want to buy a flat through them: you should probably be aware that they, seemingly, don't adhere to the laws around promotional marketing - which is meant to be based on the explicit consent of those who are involved
Adam · 11 January 2022
Agent replied · 10 January 2025
Hi Adam, thank you for taking the time to get in touch, we are very disappointed to read of your concerns. So that we can investigate this, please could you contact us via louise.hughes@chancellors.co.uk with the details? Many thanks.
★★★★★ 5/5
TrustpilotBest agency and very professional service
I have lived in Royal Winchester House for over 3 years, which managed by Chancellors, and they did provided the best service. Olivia Hesson always willing to help and solve my problem, this is the best renting experence I had for last 10 years.
Mr · 21 October 2025
★★★★★ 1/5
GoogleI called asking for detail about a flat - they took my contact details and assured me it wouldn't be used for promotional purposes.
One day later I get a promotional email and they still (over a week later) haven't bothered to send me the very basic details I asked for about the flat.
So, if you want to sell a flat with these guys: you should probably be aware that they're, seemingly, not particularly good at sending potential buyers the basic information they need.
If you want to buy a flat through them: you should probably be aware that they, seemingly, don't adhere to the laws around promotional marketing - which is meant to be based on the explicit consent of those who are involved
Adam · 24 October 2021
Agent replied · 23 October 2024
Hi Adam, thank you for taking the time to get in touch, we are very disappointed to read of your concerns. So that we can investigate this, please could you contact us via louise.hughes@chancellors.co.uk with the details? Many thanks.
★★★★★ 1/5
GoogleAvoid at all costs!!
Very keen at the start but don't expect any reassurance if you face delays or any communication at all. Considering my sale was bottom of the chain, I had more information, communication and reassurance from the estate agents above me and wish my fee could have gone to them. We had a 4 week delay and in that time I heard nothing from Chancellors to assure me my buyer was still interested, regardless of my communication to them, I heard nothing! I got a half hearted lame congratulations call once everything had completed but at that point I wasn't interested. Poor customer service, never felt like their client just an inconvenience. Would not use again!NegativeResponsiveness
Claireyfairy · 24 October 2021
Agent replied · 23 October 2024
Hi Claire, thank you for taking the time to get in touch, we are very disappointed to read of your concerns. So that we can investigate this, please could you contact us via louise.hughes@chancellors.co.uk with the details? Many thanks.
★★★★★ 1/5
GoogleVery bad service after we left the property. They are very slow to respond. Constantly dodge phone calls saying the person dealing with it is not available and claim they will call you back but do not.
We left our flat over a month ago and have still not been able to get our deposit back. Overall very unhelpful.
Arjun · 28 November 2023
Agent replied · 23 October 2024
Thank you for bringing this to our attention Arjun, we really appreciate it and are sorry that you have found it necessary to do so. So that we can look into resolving this for you, please can you send an email to directors@chancellors.co.uk? Thank you.
★★★★★ 5/5
GoogleRaychel is great to deal with and very professional!
Freddie · 11 January 2024
Agent replied · 10 January 2025
Thank you for this wonderful review. We are pleased that you had such a positive experience with us, and we will share this feedback with the relevant teams.
★★★★★ 5/5
GoogleGreat experience with Charlotte! She was friendly and professional throughout.
Angelina · 1 November 2025
Agent replied · 22 November 2025
Thank you Angelina for this wonderful review. We are pleased that you had such a positive experience with us, and we will share this feedback with the relevant teams.
★★★★★ 5/5
GoogleShai :)) excellent thank you!
Mia · 17 December 2025
Agent replied · 23 December 2025
Thank you Mia for this wonderful review. We are pleased that you had such a positive experience with us, and we will share this feedback with the relevant teams.
★★★★★ 5/5
GoogleCharlotte has been tremendously proactive, professional and very consistent, whilst maintaining a friendly and helpful disposition during the marketing and sale of our property. She is an asset to the company. Overall from our initial contact with Danielle, the journey so far has been positive and would highly recommend Chancellors at Banbury based on our experience.PositiveProfessionalism
L · 24 October 2022
★★★★★ 5/5
GoogleThomas was really helpful and very good service by chancellors.
Jayalakshmi · 24 October 2023
Agent replied · 23 October 2024
Thank you for leaving us this great review Jayalakshmi, we will be sure to pass this fantastic feedback onto the relevant teams. We are delighted that you had such a great experience with us.
★★★★★ 5/5
GoogleI have nothing but good things to say about the staff In branch everyone I spoke to in both sales and lettings was helpful and went out of their way to help me. I would like to say a big thank you to Sam for helping me on my property searchPositiveResponsiveness, Quality, Professionalism
Alex · 24 October 2022
★★★★★ 4/5
GoogleThomas was friendly, helpful and happy to answer any questions we had or said he'd be able to find out more information. I was pleased with the experience of being shown around the property by Thomas. Thank you
Jade · 28 December 2023
★★★★★ 5/5
GoogleFantastic service and brilliant communication by the whole team. I purchased my property after viewing it with Craig Greenslade. The team were very helpful in providing a service and guidance about the area. Would highly recommend the team for professionalism. I wouldn't hesitant in buying another property through them.
Property · 27 March 2024
Agent replied · 23 October 2024
Thank you for leaving us this great review, we will be sure to pass this fantastic feedback onto the relevant teams. We are delighted that you had such a great experience with us.
★★★★★ 5/5
GoogleThe experience I had so far with Banbury Chancellors have been fantastic. I've mostly been in communication with Rhiannon and she went above and beyond to assist me in a timely manner to find a rental property to move into in a short period of time. Your guidance and assistance are greatly appreciated. Thank You !
Martin · 24 October 2023
Agent replied · 23 October 2024
Thank you Martin for this wonderful review. We are pleased that you had such a positive experience with us, and we will share this feedback with the relevant teams.
★★★★★ 1/5
GoogleThis is a terrible company to avoid at all costs. I have periodically advertised a property to let through another agent and every time I am constantly pestered by people from this agent who miraculously have a queue of tenants who want to let my property. I have asked them repeatedly to stop calling me and they just continue to do so. They are unethical in their practices and a total nuisance. I would never ever use them based on my experience
John · 24 October 2020
Agent replied · 23 October 2024
Hi John, thank you for taking the time to get in touch, we are disappointed to read of your concerns. So that we can investigate this, please could you contact us via customercare@chancellors.co.uk with the details? Many thanks.
★★★★★ 5/5
GoogleCharlotte was a fantastic help, highly recommend!
Luke · 24 October 2023
Agent replied · 23 October 2024
Hi Luke, we are so pleased that you enjoyed your experience with us and left this great review. We are sure that the team will enjoy this positive feedback so we will make sure to pass it onto them.
★★★★★ 1/5
GoogleI am trying to find a house to let and found out the personnel working here is so rude, and have zero respect towards customers. Major delays in responses via email. They have a habbit of hanging up the phone mid sentence and won't let the customer talk. I have been to so many places like this but i have never been disrespected as much. Don't recommend this place to anyone. UNBELIEVABLE!!!NegativeResponsiveness, Quality, Professionalism
Sadaru · 24 October 2021
Agent replied · 23 October 2024
Hi Sadaru, thank you for taking the time to get in touch, we are very disappointed to read of your concerns. So that we can investigate this, please could you contact us via louise.hughes@chancellors.co.uk with the details? Many thanks.
★★★★★ 1/5
GoogleI’m waiting for my refund deposit back which I haven’t received it yet is nearly a month now .. you guys didn’t give me the house and up till now you haven’t refund my deposit back to me why ?
Eric · 25 July 2024
Agent replied · 23 October 2024
Thank you for reaching out to us Eric, we are sorry to hear of your current frustration. To enable us to look into the matter and try to resolve these frustrations for you please send an email to directors@chancellors.co.uk. Thank you.
★★★★★ 5/5
GoogleRichard Chaudry and his team at Chancellors were extremely helpful and professional in my complicated search and purchase a rental home. Richard was really knowledgable about rental values and those homes with good return potential. Replies by Richard were returned promptly and with accurate information as required. It was a pleasure to deal with Richard and will return to him for a future purchase/sale or advise.
Harry · 25 October 2018
Where the same review appears twice we show it once. We leave out reviews that name another agent or another of the brand's offices.