Trusted Agent profile

Frost Partnership Amersham reviews

4.3

★★★★★ Great

312 reviews across 3 platforms

59-61 Hill Avenue, Amersham, HP6 5BX, Buckinghamshire HP6 5BX

Frost Partnership's Buckinghamshire office at 59-61 Hill Avenue is rated 4.3 out of 5 across 312 reviews on three platforms, including 85 Google reviews rated 4.6. The 164 Facebook and 63 Trustpilot counts are for the whole business. Checked 9 October 2026.

Google logo

4.6 / 5

85

Reviews on Google

This office

Facebook logo

4.9 / 5

164

Reviews on Facebook

Business-wide

Trustpilot logo

63

Reviews on Trustpilot

Business-wide

Reviews may appear on more than one platform.

Reviews

Every review we hold for the Buckinghamshire office, from every platform, shown as written. First names only.

5/5

Google

Professional and responsive from start to finish of our property purchase. Special thanks to Andrew in the Amersham office, who was on hand to assist with any queries throughout the process and dealt with them all in a timely and constructive manner. I found Frost personnel to be always courteous and transparent and would recommendPositiveResponsiveness, Professionalism

Jonathan · 24 October 2021

Agent replied · 23 October 2024

Hi Jonathan Many thanks for taking the time to write this 5* review for Andrew from our Amersham team. We are delighted to read that he provided you with a professional, proactive and courteous property service during your property purchase. We will pass your comments on to Andrew and to our senior management team. Best wishes to you from all at The Frost Partnership Estate Agents

1/5

Trustpilot

AVOID WHIST POOJA IS THERE!

Was renting a property from frost for just over a year. Spent so much money decorating it as the agency told us it is available for "Long term renting". I stayed within the contact and made sure my house was well kept. I welcomed my first born into the apartment and put so much effort into decorating it for my baby. Pooja then decided to come and do the half year inventory check and all of a sudden raised so many complaints which were all false. I debunked all her false accusations on email showing our first 2 inventory checks as evidence. She also mentioned about mould being on the wall as our fault when the old tenants and building maintenance man both already mentioned the apartments have mould issues. We had already raised concerns to the agents months before about this and we were completely ignored. Pooja didn't like that I spoke out and so she sent us an eviction letter. We called her to ask why she is evicting us and she rudely said I should want to leave the property anyway due to mould as I have a newborn (Indirectly questioning my care for my child). A few days later she sent us an emailing saying she is 'Glad' to inform us of our eviction date. This is all clearly discrimination against me and my partner. I can see there are other reviews about her. I hope frost take action and do something about her. She should not be in such a sensitive role as she clearly lacks professionalism and doesn't know how to speak.Please don't rent from this agency whilst Pooja is working there .I know other people losing their homes because of her too. Although she is just one person she's clearly putting a lot of people in detriment and I would hate for that to be you too.

Khan · 7 November 2022

5/5

Google

Despite all the problems and setbacks of selling a retirement flat Frosts have stayed with it and we have now completed on the sale. As executors of the previous owners will we are hugely relieved that the sale has now gone through. In the end It was simple and straightforward - after Frosts found us the perfect buyer! Josh Wilkinson deserves a mention. He always did what he said he would - when he said he would, is always positive and made everything very easy for us. Well done!

Richard · 27 January 2024

Agent replied · 23 October 2024

Hi Richard - Many thanks for posting this 5* Google review for Josh and our Amersham Sales office. We are delighted to hear that he was always positive, made everything very easy for you and that you have now completed on the sale. We will pass your comments on to them and to our senior management team. Best wishes to you from all at The Frost Partnership Estate Agents

5/5

Google

Trevor and the team at Frosts were superb, he delivered on his promise to sell our property and done so in a smooth, professional and courteous manner.

Daniel · 26 April 2024

Agent replied · 23 October 2024

Hi Daniel - Thank you so much for writing this 5 star review for Trevor from our Amersham Residential Sales team. It was a pleasure to read that Trevor helped to sell your property in a smooth, professional and courteous manner. We will pass your comments on to him and also to our senior management team. Best wishes from all at The Frost Partnership Estate Agents

5/5

Google

Thank you to Josh Wilkinson & the team at Frost! The service I received was fantastic and I was updated regularly so the whole process was stress free. Thank you!

Belinda · 26 February 2024

Agent replied · 23 October 2024

Hi Belinda - Many thanks for taking the time to post this fantastic 5 star Google review for Josh and our Amersham Sales team. We are delighted to hear that the whole process was stress free. We will pass your comments on to them and to our senior management team. Best wishes from all at The Frost Partnership Estate Agents

5/5

Google

Trevor and the team at the Frost Amersham branch were very helpful and communication when buying my property, information was always up to date and prompt. Thank you for a smooth move!

Jon · 24 October 2023

Agent replied · 23 October 2024

Hi Jon - Thank you so much for taking the time to write this 5* review for Trevor and our Amersham team. We are delighted to hear that you had a smooth move! We will pass your comments on to Trevor and to our senior management team. Best wishes to you from all at The Frost Partnership Estate Agents

1/5

Google

We tried to buy a house through Frost Amersham last year that we were really keen on, offering full asking price immediately and increasing our offer by 35K when it went to best and final offers. We were chain free, cash buyers and on friendly terms with them. We were told by the branch manager Gemma Testa that the sellers had accepted a higher offer from another cash buyer. We were gutted but there was nothing we could do. Several months on and we now see from Land Registry records that the property was actually sold for 11K less than our best and final offer. We doubt very much now that our offer was submitted to the sellers, in 'favour' of the people who have ended up buying the property. You have to ask why?? Buying and selling a house is one of the most important decisions in life and you want to be treated with honesty and integrity. We do not feel that we have been treated fairly and honestly. We would not recommend this outfit. There are other reputable estate agents in Amersham if you are thinking of buying or selling.

Beautiful · 24 October 2023

Agent replied · 23 October 2024

Dear Beautiful Everyday, I am sorry to read your review, and wholeheartedly wish you had contacted us if you had questions about the house sale before putting your opinions online. Given that you haven’t used your name, or the property address, it was difficult for us to research, but we believe we have the correct details now. The house in question was very popular, receiving 7 offers from interested parties, 6 of which, including yours, were well in excess of the asking price. Such was the market at that time, this was not unusual. You can rest assured that your offer, along with all the others, was put to the seller. It was the seller who made the decision whose offer to accept and we obviously went with their instructions, as their agent. It is, at the end of the day, their choice. The completed sale price was lower than the agreed sale price, for the simple reason that the buyers survey highlighted a significant issue with the property, that resulted in a re-negotiation from the original sale price agreed. This happens quite often after a buyers survey, and had you contacted us directly we would have gladly told you this. Bearing all of the above in mind, we ask you to please remove this review, as we take a pride in our reputation and the Frost name, which has been involved in selling property in The Chilterns for over 100 years.

5/5

Google

My partner and I recently had the pleasure of working with Frost Partnership in Amersham, and I must express we were blown away by the exceptional service and expertise provided throughout our first-time home buying journey. From start to finish, the experience was nothing short of outstanding. From the very first interaction, it was clear that Frost Partnership takes great pride in delivering excellent customer service. In particular, it was the agent responsible for our purchase, Josh, who truly went above and beyond to make the entire process seamless. His dedication, professionalism, and attention to detail were unparalleled. Josh exhibited an impressive knowledge of the local housing market, always providing accurate and insightful information about the properties we viewed together. He took the time to truly understand our needs, preferences, and budget, ensuring that every property he presented aligned with our requirements. As first-time buyers, we naturally had numerous questions and concerns. However, Josh's expertise and ability to demystify the complexities of the home buying process were invaluable. He patiently guided us through each step, explaining nuances, offering advice, and promptly addressing any concerns that arose. What truly set Josh, James and the Frost Partnership team apart was an unwavering commitment to exceptional customer service. They consistently maintained open lines of communication, promptly returning calls and emails and keeping us informed at every stage of the process. It was this proactive approach that instilled a sense of confidence and trust, allowing us to navigate the sometimes overwhelming world of real estate. The professionalism demonstrated by the Frost Partnership team as a whole was truly noteworthy. Each encounter with their office staff was nothing short of delightful. Their kind and courteous manner created an atmosphere of warmth and reassurance, making us feel genuinely valued and respected. We wholeheartedly recommend Frost Partnership estate agents in Amersham to anyone embarking on their home buying journey. Their exceptional service, supported by the expertise of agents like Josh, truly sets them apart.

Benjamin · 24 October 2023

Agent replied · 23 October 2024

Wow!! Thank you very much for taking so much time to write this exceptional 5* review for Josh and our Amersham team. It was a pleasure to read your review and we are delighted to hear that they displayed an unwavering commitment to exceptional customer service and made you feel genuinely valued and respected. We will pass your comments on to them and also to our senior management team. Best wishes from all at The Frost Partnership Estate Agents

5/5

Google

Highly recommended due to the friendly and efficient service. In particular, Trevor Michel was a great help. Thank you

Lindsay · 13 July 2024

Agent replied · 23 October 2024

Thank you so much for taking the time to write this 5* Google review for our Amersham Sales team. We are delighted to hear that you received friendly and efficient service and that Trevor Michel was a great help. We will pass your comments on to him and to our senior management team. Best wishes to you from all at The Frost Partnership Estate Agents

1/5

Trustpilot

Landlords stay away

Can't find words to describe how bad the quality of service is. Frosts charges me management fee for "managing" my property. But now I have to manage Frosts and my property.One of many examples - Gas Safety certificate on my property has expired. As managing agent they should have initiated the process of getting new one. But they didn't. I raised it with them when I realized it. It took them more than 3 weeks and multiple follow ups to get it sorted. The lady dealing with my property has absolutely no clue about what Gas Safety Certificate is what is the purpose of it.Their contractors charge extortionate rates. You can get things done in half the money if you find a tradesman. You are better of managing your property than giving it to Frosts. You will end up managing it yourself anyway.

Omega · 4 February 2022

1/5

Trustpilot

Appalling experience with Frost Amersham

We rented a property in Amersham for several years and moved out when the tenancy ended. The property was professionally cleaned, left in excellent condition throughout and the checkout report confirmed that. When we requested our deposit to be returned, the letting agent stopped responding our emails and phone calls and have not heard anything from them in more than a month since we first requested our deposit despite attempting repeatedly to contact them. We have now initiated a formal complaint process with the deposit protection scheme.

James · 24 March 2025

5/5

Google

Christine and Karen have proved to be an efficient team with warmth and appreciation of the circumstances of my move. I feel that they act in my interests as a tenant and so far, get things done! They've made finding and securing my chosen home as seamless as it could be. Would recommend.

Andi · 10 December 2024

Agent replied · 22 November 2024

Thank you so much for taking the time to post this superb 5 star Google review for our Amersham Lettings team. We are delighted to hear that they made finding your home as seamless as it could be and that you would recommend them. We will pass your comments on to them and to our senior management team. Best wishes from all at The Frost Partnership Estate Agents

1/5

Trustpilot

At the end of the rental period high fee 490 GBP

At the end of the rental period, we cleaned the house and left, the house was empty for a few weeks after we left, it may have gotten a little dusty in the meantime, the real estate agent told us that cleaning would be done, we accepted it but they charged us 340 pounds, even for the London area, a very high amount of money for cleaning service. I asked the cleaning company for the invoice for this service, they did not send it. We also left an extension cord, a clothes drying rack and a few items for the next tenant, and I was charged 150 pounds to remove them from the house, I do not find these actions fair at all. An uninterested and unkind real estate office

Ugur · 5 February 2025

5/5

Trustpilot

Jamie Berryman is a Saint

Jamie Berryman is a Saint! I knew the moment Jamie valued our property I had total faith he would sell our property and give that personal touch through to completion. He is reliable, extremely professional and hardworking, from checking his emails in the evening when things turned stressful. Being 100% honest which in my opinion is a rarity with Estate Agents... He eased the whole experience & is a true credit to The Frost Group. This is our 4th house sale and I wish all agents had the knowledge and calmness Jamie has displayed. The team behind Jamie also need praise. Thanks to Paige and Andy too for all of your help with the Sale.

Marianne · 10 June 2021

1/5

Trustpilot

Treacherous Practices of Frost Lettings Amersham

Severely negative experience with Frost Lettings in Amersham. I’ve seen a property in Amersham town centre and made a competitive offer. The letting agent Karen said she would get back to me the following day but she didn’t. Four days later I enquired whether my offer was submitted to the landlord to which she replied saying the property had already been let to someone else and that she had concerns that I was not be able to pay the rent.

Andrew · 1 February 2025

5/5

Facebook

I found everyone at The Frost Partnership at Gerrards Cross to be incredibly professional, approachable, helpful, and very proactive. Lizzie Walsh was our agent, and I can't emphasis enough how wonderful Lizzie was in ensuring the whole process went smoothly to a quick completion.

Mike · 27 January 2022

Agent replied · 22 February 2025

Hi Mike, Thank you for taking the time to write this 5-star recommendation for our Gerrards Cross team. We are delighted to read that you found everyone proactive, professional and helpful, and that Lizzie did a fantastic job to ensure you had a quick completion. With best wishes from all at The Frost Partnership Estate Agents

5/5

Google

Many thanks to Gemma, James, and the team at the Amersham office. Always friendly, professional, and efficient. When the inevitable wobble occurred in the process of selling our house, it was dealt with promptly and satisfactorily. Highly recommended.

Colin · 24 October 2022

Agent replied · 23 October 2024

Hi Colin, Thank you so much for your 5 star review. That's great to read; we're so pleased that Gemma, James and our Amersham Sales team were friendly, professional, and efficient. We will pass your comments on to them and to our senior management team. Best wishes from all at The Frost Partnership Estate Agents

5/5

Facebook

We've just purchased our first house through Frost, Staines branch I totally recommend Jamie King and his team Always keeping us updated, very professional, and very quick answers to any queries we might had by phone or email Thank you Jamie for helping us to purchase our first home

Sandor · 19 February 2021

Agent replied · 22 February 2025

Hi Sandor Many thanks for recommending Jamie and his team at our Staines office. We are delighted to read that they provided you with a prompt and professional property service during the purchase of your first home. We will pass your comments on to all involved. Wishing you every happiness in your new home from all of us at The Frost Partnership Estate Agents

5/5

Facebook

Matthew, Sonia and the team, provided excellent, professional support, in the process of selling my parents house. They have an experienced team, who gave prompt feedback on viewings.and they have a very good understanding of the local housing market. I would have no hesitation in recommending their services.

Neil · 3 April 2021

Agent replied · 22 February 2025

Hi Neil, Many thanks for taking the time to write this glowing recommendation. We are delighted to read you received a prompt and knowledgeable property service during the sale of your parent's house. We will pass your comments on to all involved. Best wishes from all of us at The Frost Partnership Estate Agents

1/5

Trustpilot

Very bad experience with the feltham branch staff!!

Very bad experience with the staff!!Paid a holding deposit to hold a property.. two days after I was told it was taken by someone else.Mentioning no name i was shown other properties as the company had my holding deposit yet again the property was let to someone else.Been nearly two week since I paid my holding deposit. Company was quick to ask for deposit and no response till i contact them for an update.Refund has been issued still waiting for it.I have had to take time out of work to view properties why would an estate agent show me properties when they are already off the market?No communication withing the staff. I have to chase all the timeI would say its a waste of time dealing with company like this!!

Amardeep · 24 March 2021

5/5

Trustpilot

Carla has been such great help

Carla has been such great help, she has been attentive and made me feel valued as a customer. She went above and beyond to ensure everything went smoothly, even when I had additional questions.

Tracey · 21 December 2024

5/5

Google

I received an excellent service from the Manager Trevor and his team. Frost were great at communicating with the family and we thought the sales details were very good and you quickly found a buyer. Thank you for all your hard work.

Richard · 12 August 2024

1/5

Trustpilot

Letter beware!

We were model tenants- our first visit after 3 months of a 12 month tenancy and our report was “exceedingly clean”. Before we moved in we asked if we could hang a picture and requested that the landlord to leave the same paint so we could restore to the same. Upon check out the check our clerk said this was the easiest check out as everything was in order. There were a couple of things that were mention but was advised that it “would be harsh” if we were charged. We received the report and the Frost comments were rude and untrue. We replied giving logical explanations to the points raised. After an exceedingly poor response - “no response” we escalated to the Head of Lettings. After numerous conversations he said “it’s very rare for anyone to get their full deposit back!” So letters beware you will not get your full deposit back. We were only charged £40 but it’s the principal. The £40 was £5 for the filled hole and we used the paint the landlord left and the colour had changed every so slightly. We reported two identical round marks in the ceiling from the flat above and was advised to monitor, we were charged £15 for this. There was a chip on the floor in a bathroom which was caused by a contractor when the belly pan was removed from the sink following an issue with the sink and was charged £10 and finally there was a dent in the side of the bath which we never even saw and again charged £10. None of the charges made any sense and feel the landlord never even saw this report and yet this money was to be withheld. As a good Will gesture the fee was reduced to £20. If these were real charges and this “damage” was an issue surely it would be more to cover the cost of repairs? The whole thing was a total shambles. Finally last week Frost called us to ask if we could provide them with information on the TV provider. Yes of course for £20! Beware! Take photos of everything and send email confirmations to protect yourselves.

Richard · 22 October 2020

1/5

Trustpilot

Had EE call asking to switch said easy…

Had EE call asking to switch said easy plug in asked for engineer to install been with out TV or WiFi after 4 calls engineer came out said we not wired up by open reach so now got wait till Fri did not say nothing at door I've just come out hospital with stroke spent hrs trying connect think is disgusting would not recommend EE or BT my wife been charged 41 pound for leaving so no TV or WiFi for week we both work NHS wouldn't never use or listen to there story's stay with who your with to much trouble written to obman not good enough why not make sure u can use 4 different customer services said different stuff my view do not go with EE bt is useless

Adam73 · 18 December 2024

Where the same review appears twice we show it once. We leave out reviews that name another agent or another of the brand's offices.

Read Frost Partnership's Google reviews

Questions about Frost Partnership Amersham

How many reviews does Frost Partnership Amersham have?

Frost Partnership's Buckinghamshire office has 312 reviews across three platforms: 85 on Google, 164 on Facebook (across the whole business), 63 on Trustpilot (across the whole business). Reviews may appear on more than one platform. Checked 9 October 2026.

What is Frost Partnership Amersham's rating?

Frost Partnership Amersham is rated 4.3 out of 5 across all 312 reviews, and 4.6 out of 5 on Google from 85 reviews, checked 9 October 2026.

Where is Frost Partnership's Buckinghamshire office?

Frost Partnership Amersham, 59-61 Hill Avenue, Amersham, HP6 5BX, Buckinghamshire HP6 5BX.

The Trusted Agent

Ratings and review counts checked 9 October 2026. Is this your office? Claim your page.